Δευτέρα, Οκτωβρίου 13, 2008

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET;;;ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΨΗΦΗΣΕ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET;;;

Ποια είναι η Ενωση Ελληνων Χρηστων Internet;

Η ΕΕΧΙ είναι σωματείο μη κερδοσκοπικό
που ιδρύθηκε από 58 πολίτες το 1993
για να προσφέρει φτηνές συνδέσεις στο Internet
χωρίς χρονικό περιορισμό.
Στο παρελθόν έδωσε αρκετές μάχες
για τον σκοπό που γεννήθηκε.
Σήμερα είναι σχεδόν ανενεργή με μόνη της,
ουσιαστικά,
δράση την διοργάνωση
σεμιναρίων και την προσφορά
νομικών συμβουλών στα μέλη της.


Ποιος είναι ο Νίκος Βασιλάκος;

Σπούδασε Γλωσσολογία
και εργάστηκε ως συντάκτης
στο Λεξικό Μπαμπινιώτη
και στο περιοδικό Νέμεσις.
Από το 2003 είναι πρόεδρος της Ε.Ε.Χ.Ι.
Σήμερα γράφει σχεδόν στο σύνολο
των εκδόσεων του ομίλου Λαμπράκη,
παρουσιάζει στην ΕΤ1 την εκπομπή,

"Ψηφιακή Ελλάδα"
ενώ συνεργάζεται με την Ειδική Γραμματεία
Ψηφιακού Σχεδιασμού
του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών
ως μέλος της Ομάδας
για την Ψηφιακή Ασφάλεια
(D.A.R.T.).

Και που είναι το κακό σε όλο αυτό;

Ο Νίκος Βασιλάκος εδώ και μερικά χρόνια
προσπαθεί να πείσει ότι η Μ.Κ.Ο που εκπροσωπεί
είναι ο εκπρόσωπος όλων των χρηστών
του διαδικτύου, δηλαδή όλων μας.

Σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό
τα έχει καταφέρει με αποτέλεσμα
όποτε ένα θέμα από το διαδίκτυο
ή για το διαδίκτυο βγαίνει στην επιφάνεια
να αναφέρεται σε αυτό
και τις κινήσεις που γίνονται σαν τμήμα
των δραστηριοτήτων της Ε.Ε.Χ.Ι
χρησιμοποιώντας, σχεδόν πάντα,
το γενικό και αόριστο "εμείς"
πριν από κάθε του πρόταση.
Και δεν είναι μόνο αυτό.
Η ανεξαρτησία της Ε.Ε.Χ.Ι
απέναντι στα συμφέροντα που δηλώνει
ότι πολεμάει είναι ένα θέμα
που πάνω σε αυτό ανακαλύπτει
κανείς κάποια αξιοπρόσεκτα στοιχεία.


Μια σειρά από περίεργες συμπτώσεις

Στην εκπομπή "Ψηφιακή Ελλάδα"
ο Νίκος Βασιλάκος έχει επιλέξει για συνεργάτες του
δυο από τα μέλη της Ε.Ε.Χ.Ι
(και μέλη της
εξελεγκτικής επιτροπής της ένωσης).
Ένα από τα δυο μέλη
είναι η νομική σύμβουλος της Ε.Ε.Χ.Ι,
δικηγόρος,
Ελένη Σπυροπούλου
η οποία, παρ' όλο που δεν έχει
καμία προηγούμενη δημοσιογραφική εμπειρία,
έχει αναλάβει την αρχισυνταξία
της εκπομπής άγνωστο με πια κριτήρια.
Η Ελένη Σπυροπούλου, επιπρόσθετα,
είναι σύμβουλος στην ίδια ομάδα
του Υπουργείου Οικονομίας
με τον Νίκο Βασιλάκο (ομάδα D.A.R.T)


Θέση συμβούλου στο
διοικητικό συμβούλιο της Ε.Ε.Χ.Ι
έχει ο Αντώνης Λυραντωνάκης
ο οποίος είναι
στέλεχος στην Otenet
(Υπεύθυνος Οtenet Portals & Online Διαφήμισης).
Το ηθικό ασυμβίβαστο σε αυτό
δεν νομίζω ότι είναι, μόνο,
δική μου ιδέα την ώρα που ένας
από τους σκοπούς της ένωση χρηστών
είναι ο έλεγχος των παρόχων
για την διασφάλιση φθηνότερων συνδέσεων.


Δεν θέλω να συνεχίσω την ακολουθία των...
ανακολουθιών της ένωσης χρηστών
γιατί το ποστ θα γίνει τεράστιο σε έκταση
καθώς θα πρέπει να ασχοληθώ
και με την
καινούργια Μ.Κ.Ο που ετοίμασε.

Αυτα,γραφει σε σημερινο του Post,το blog προχειρο τετραδιο.
Διαβαστε επισης και τις αποψεις των Παναγιωτη Βρυωνη,argos και amarkos,πανω στο θεμα του εν λογω τυπακου...

Με αλλα λογια,ο Νικολας,
μαζεψε καμια δεκαρια φιλους του,
τον ψηφισαν για προεδρο...
και τωρα τον ραντιζουν με δαφνες,
ως προεδρο της Ενωσης Ελληνων Χρηστων Internet...
τιτλος παραπλανητικος,
καθως παραπεμπει σε ολους τους χρηστες του διαδικτυου...
χωρις βεβαια κανεις απο εμας
να τον εχει ψηφισει.

Η ματαιοδοξια και η διαπλοκη στο μεγαλειο της.
Τα συμπερασμα,δικα σας...

ΠΡΕΖΑ TV
13-10-2008

Καντε κλικ εδω και διαβαστε
την απαντηση του Νικου Βασιλακου.

31 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12:34 μ.μ.

    Ελα ρε Νικολα ασχολήσε με τον καθε μαλάκα!

    Κι εγω λεω οτι ειμαι πρόεδρος της νέας μεγάλης ενωμένης ομοσπονδίας χρηστών διαπλανητικού ιντερνετ!

    ...

    καταλαβες δηλαδη! waste of time! αφησε το παιδί να χαρει τον τίτλο του! miss internet σε λιγο θα βγει.

    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕ ΠΡΕΖΑ,ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΕΙΔΑ ΣΤΗΝ TV?
    ΣΩΣΤΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12:37 μ.μ.

    εγω ειμαι προεδρος των κλεφτοκοταδων ελευθερας βοσκης....
    των κλεφτοκοταδων πτηνοτροφειου ειναι αλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και ποιος τον είπε τον μπαγλαμά ότι θέλω να με εκπροσωπεί??
    ασχολούμαστε με το κάθε ψώνιο που θέλει να κάνει το κομμάτι του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Πρέζα
    Η ένωση υπήρχε πριν τον Βασιλάκο και είχε παράξει και εργο. Απο ο 2000, όμως, και μετα άστα να πάνε.
    Απορώ, όμως, πως δεν σχολιάσες το πιο σημαντικό κομμάτι που ανέφερα στην προτελευταία παράγραφο. Ετοίμασε και καινούργια ΜΚΟ με αντικείμενο παραπλήσιο της Ε.Ε.Χ.Ι.
    Σχετικά για αυτή την Μ.Κ.Ο πρόκειται να γράψω σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος1:00 μ.μ.

    Βλακείες λες. Δεν εκπροσωπεί όλους εμάς, εκπροσωπεί την ΕΕΧΙ, η οποία υπάρχει εδώ και καμιά δεκαετία και βάλε.

    Ούτε νομίζω πως μάζεψε τα φιλαράκια του και τον βγάλανε, μη κερδοσκοπικός σύλλογος είναι, έβαλε υποψηφιότητα και βγήκε (συνήθως σε αυτούς τους εθελοντικούς συλλόγους όποιος βάζει υποψηφιότητα βγαίνει γιατί δεν ασχολούνται και πολλοί).

    Το αν είναι μαϊντανός ή όχι και χρησιμοποιεί τη θέση του για να προβληθεί προσωπικά, θα έπρεπε να ενδιαφέρει τα λοιπά μέλη της ΕΕΧΙ που τον βγάλανε ή που δε συμμετέχουν στα κοινά του συλλόγου και δεν φροντίσανε να βγάλουν έναν πιο σοβαρό. Κανονικά πρέπει αυτοί να τον πάρουν με τις πέτρες και στις επόμενες εκλογές/ΓΣ να τον διαολοστείλουν. Σε άλλους εθελοντικούς συλλόγους έτσι θα είχε γίνει, αλλά ποιος ασχολείται μωρέ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος1:02 μ.μ.

    Η Ελένη Σπυροπούλου είναι η σύζυγος του Βασιλάκου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος1:23 μ.μ.

    1000 φορές ο φλώρος παρά ο Κούλογλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3:08 μ.μ.

    Ρε φίλε άμα μαζευτούν από 5-6 άτομα και πάνω μπορεί να γίνει όποια ΜΚΟ, ΑΜΚΕ κλπ εταιρεία και να εκλέγει πρόεδρο αντιπρόεδρο, γραμματέα, ταμία, κλπ. Ο τίτλος εφόσον δεν υπάρχει μέχρι την στιγμή της ίδρυσης στην εφορία αυτοδικαίως κατοχυρώνεται σε εσένα που έκανες την αίτηση. Σε ψηφίζουν τα μέλη που είναι εγγεγραμμένα. Για μένα μαγκιά του που το παίζει πρόεδρος και τον καλούν από δω κι απο κει. Τόσες παπαριές ακούμε από τον κάθε παπάρα, ας ακούσουμε και από αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος3:29 μ.μ.

    Ένας άσχετος καραγκιόζης είναι και τίποτα παραπάνω. Επιπλέει όπως και οι υπόλοιποι φελλοί που μας τα παίρνουν από τους λογαριασμούς της ΔΕΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος5:21 μ.μ.

    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙ...ΚΟΤΣΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος5:29 μ.μ.

    Μάγκες δώστε βάση σε αυτά που θα σας πω:
    1. Τα σεμινάρια που κάνει η ΕΕΧΙ πληρώνονται και μάλιστα αδρά!
    2. Ο τυπάκος είναι και ρουφ των αρμοδίων αρχών και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
    3. Είναι μισθοδοτούμενος στο υπουργειο Οικονομίας στη γραματεία για την Κοινωνία της Πληροφορίας,
    4. Έχει εκπομπή στην κρατική τηλεόραση
    5. Έχει εκπομπή στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ
    6. Η κυρία δικηγόρος που λέτε δεν ξέρω αν είναι σύζυγός του αλλά σίγουρα κάνει χρυσές δουλειές απο την πελατεία που της στέλνει η ΕΕΧΙ παρότι δεν διαθέτει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ εμπειρία για θέματα του διαδικτόυ.
    7. Ο τυπάκος είναι γλοιώδης μιξας του κερατά κοιτάζει να κονομήσει απ όπου μπορεί
    8. Πολύ σωστά όπως επισημαίνει και ο πρέζας ποιοι τον εξέλεξαν ΚΑΙ πότε πρόεδρο της ΕΕΧΙ και μας έχει ζαλίσει τα αρχίδια όπου και όποτε εμφανίζεται οτι μόνον αυτόν πρέπει να ακούμε και να εμπιστευόμαστε.

    (όσα γράφω είναι μετά απο ίδίαν άποψη που δημιουργησα κάνοντας το λάθος να τον επισκεφτω στα γραφεία της Χ Τρικούπη για να δω κι απο κοντα πόσο μπαγλαμας είναι ρωτωντας δηθεν κατι)

    ΒΡΕ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ΛΑΚΑΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος5:30 μ.μ.

    Δεν Επιτρεπω να με εκπροσωπει καμια E.E.X.I. - Ανεξαρτητος Χρηστης Internet

    http://www.new.facebook.com/group.php?gid=35590075762&ref=mf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος7:16 μ.μ.

    Πρέζα, για ψάξτο λίγο:

    "Εργαστείτε στην ΕΕΧΙ

    Με 12μηνη σύμβαση έργου: Υπάλληλος Γραφείου, Τηλεφωνική Υποστήριξη www.1020.gr.

    Στείλτε βιογραφικό σημείωμα στη διεύθυνση elena@eexi.gr.

    Παρακαλούμε αναγράψτε στο βιογραφικό σας αν είστε μέλος της ΕΕΧΙ, ή αν γνωρίζετε κάποιο μέλος μας."


    http://www.eexi.gr/?q=node/1433

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8:19 μ.μ.

    AYTOS TOYLAXISTON KSEREI KAI NA GRAFEI KAI NA MILAEI ELLHNIKA. MATHE ELLHNIKA PRWTA ESY, KAI META SE KANOYME KAI PROEDRO KAI AYTOKRATORA TOY INTERNET KAI OTI THELEIS. AMORFWTE-ARGOSXOLE-ANWRIME-ANOHTE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος8:20 μ.μ.

    ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΩΝ ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟΥ. ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ (ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟΥ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ 110ΠΜ.
    ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΖΩΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος8:37 μ.μ.

    At 5:29 μμ, Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο, έτσι είναι όπως τα λες, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Είναι ένα από τα παπαγαλάκια του συστήματος.
    Θέλω να πω ακόμα σε μερικούς άσχετους... αν δεν ξέρετε τι σημαίνει "σωματείο μη κερδοσκοπικό" και πως τα κονομάνε οι μάγκες να μην μιλάτε γιατί εκτίθεστε!
    Πρέζα τα κατάφερες και πάλι , να μας κάνης να ασχοληθούμε με ένα τσουτσέκι και να του δώσουμε αξία .
    Γ.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. βρε δε μας γαμάνε λέω γω

    ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΕΧΙ
    Ανεξάρτητος Χρήστης Internet

    Διαδώστε το: http://img511.imageshack.us/img511/1868/eexinot1gg5.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πριν 10-12 χρόνια είχα μια διένεξη μαζί του γιατί είχα πάρει το μέρος κάποιου που ήταν σε σύγκρουση μαζί του. Όσοι γνωρίζουν, γνωρίζουν ποιος ήταν.
    Δυστυχώς(ή ευτυχώς) τον γνωρίζω από τα πρώτα βήματα μου στο net, το '91-'92 και δεν μπορώ να πω ότι του είχα κάποια συμπάθεια.

    Δεν με ένοιαζε τι δήλωνε (πρόεδρος ΕΕΧΙ κλπ) μιας και ο καθένας έχει δικαίωμα να δηλώσει αυτό που θέλει (εφόσον το κάνει νόμιμα).
    Φυσικά(!) και δεν δέχομαι να με εκπροσωπεί αυτός (άλλο και τούτο..) όπως και κάθε άλλος. Γι' αυτό και το αναφέρω στο blog ότι δεν με εκπροσωπεί καμιά ΕΕΧΙ.
    Βέβαια, αν ηξερε ποιος ή τι είμαι, μάλλον δεν θα ήθελε να με εκπροσωπήσει :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος11:19 μ.μ.

    ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ....ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΧΡΙΣΘΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΙΜΟ? ΑΥΤΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΑ ΠΡΟΕΔΡΕΥΕΙ ΣΕ ΤΙ? ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ?ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΝΕΡΟΥ ΒΡΥΣΗΣ,,,ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ,,, ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΤΕ,,,ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ,,,,ΤΩΝ ΤΗΛΕΘΕΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ STAR,,,,ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΛΑ ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΟΧΙ....ΔΕ ΓΑ...ΜΑΣΤΕ ΛΕΩ ΓΩ!!!!


    HRH SALVADOR IX DE GRECIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ώραίο θέμα ΠΡΕΖΑ.
    Παίρνει και επιδιοτήσεις ο τύπος για τη ΜΚΟ. Πρέπει να γίνει έρευνα σε όλες αυτές τις ΜΚΟ.
    Εμείς έχουμε αρχίσει μία έρευνα κι έχουμε χαθεί στα δις που πάνε σε λίγες τσέπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος1:01 π.μ.

    Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΔΙΟΑΦΟΡΕΣ ΤΣΕΠΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΡΓΟ! ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΔΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΠΛΟΚΗ.

    Π.Χ Ο Κ. ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΦΙΜΩΣΗΣ ΤΩΝ BLOG???

    ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος2:19 π.μ.

    Ο καθένας σκαρφίζεται έναν τρόπο για να τα οικονομάει , αυτός βρήκε αυτόν. Και σας πληροφορώ πως τα χοντρό-οικονομάει. Είναι από τα απατεώνακια που κυκλοφορούν σήμερα σε κάτι υπουργεία. Όλα αυτά τα λαμογια εμείς τα πληρώνουμε , αυτό να το Ξέρετε.
    Αυτό είναι για μερικούς που συνεχίζουν να στηρίζουν την κυβέρνηση τις κάθαρσης , τις σεμνότητας και τις ταπεινότητας
    Φιλάκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος8:25 π.μ.

    ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΚΟΝΟΜΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ,ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΗ Ο ΤΟΠΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πρεζάκο, ΒΑΡΕΘΗΚΑ να ασχολούμε και να σχολιάζω:
    1. τη διαπλοκή κάποιων ιδιωτών με το δημόσιο, ή κάποιων σωματείων με το δημόσιο (Άσχετο! Μήπως έμαθε κανείς τελικά τί έγινε με τα μύρια που διακινόντουσαν στο ΥΠΠΟ;! Μόνο για τις πίπες μάθαμε!!!)

    2. το ψώνιο κάποιων ανθρώπων και το καλάμι που κουβαλάνε μαζί τους! Μαζεύτηκαν 50 άνθρωποι, έφτιαξαν ένα σωματείο και όπως κάθε σωματείο, έτσι κι αυτό ψήφισε (φαντάζομαι!) ένα πρόεδρο.
    Τί πιο απλό; Τί πιο φτηνό;

    Τώρα το κατά πόσο μπορεί ένα σωματείο 50 ανθρώπων να αντιπροσωπεύσει τόσες χιλλιάδες Ελληνες χρήστες του διαδικτύου απανταχού στη Γη αυτό είναι αλλού ...Εφραίμ ευαγγέλιο!

    Φτιάχνουμε ένα σωματείο; Είσαι;
    Έχει ψωμί η υπόθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΥΓ. Την εκπομπή του συγκεκριμένου κυρίου μία-δύο φορές έχει τύχει να δω για λίγα και μόνο λεπτά (δεν άντεξα περισσότερο και να τη δω όλη!) και ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν έχει σε ποιότητα με τους πάλαι ποτε "HACKERS" του ALTER!

    Μού δίνει την αίσθηση ότι τον έχει βάλει κάποιος κυβερνητικός (τώρα ποιος δεν ξέρω! Μπορεί και ο Θόδωρος!) μόνο και μόνο για να προσπαθεί να περάσει την κάθε κυβερνητική μ... ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΥΓ.#2:Επειδή θέλω να προσέχω όσο το δυνατόν ο λόγος μου να 'ναι σωστός, στο ανωτέρω υστερόγραφο εννοείται ότι ήθελα να γράψω "...ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ έχει..." κι όχι όπως λανθασμένα το διατύπωσα, διότι δύο αρνήσεις κάνουν μία κατάφαση, πράγμα που ΠΟΤΕ δεν είχα σκοπό να κάνω για τον συγκεκριμένο κύριο.
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. egw den ekprosopeuomai apo kanena!
    na kanei ena post me pion tha thelame kai meta na ginei prigkipas!
    ta pernei ta euro tou kai autos!!
    mia xara kavantsothike!
    ou re...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος4:45 μ.μ.

    Ρε παιδια απλα αγνοηστε το καθε φλωρο. Εγω προσωπικα τον απεχθανωμαι για πολλους και διαφορους λογους. Αλλα ισως σε καποιους ανθρωπους που δεν γνωριζουν να προσφερει κατι εστω και ελαχιστο. Να σας πω κατα τη γνωμη μου ισως η ιδια η πολιτεια θα επρεπε να ειχε μεριμνησει με ενα κρατικο οργανισμο ο οποιος να μας προσρτατευει και οχι να βρισκεται καποιος τον οποιο προσωπικα τον θεωρω αδαη και να αυτοψηφηζεται "Προεδρας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος3:24 μ.μ.

    Εντύπωση μου κάνει που ασχολήθηκες με ένα τέτοιο θέμα. Κι αυτό το λεώ διότι ελάχιστοι, εώς κανένας δεν ασχολείται με την κατάσταση στο μαγαζί της ΕΡΤ...Μπραβο!!!!Αν θελήσεις να ψαξεις λίγο παραπάνω το θέμα θα βρεις πολύ πλούσιο υλικό και άκρως αποκαλυπτικό...Διότι το ΄΄έξυπνο΄΄ πουλί από τη μύτη πιάνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΟ ΠΡΕΖΑ TV ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ,ΚΑΘΩΣ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ.