Κατά 15 μονάδες «βυθίστηκε» το τελευταίο εξάμηνο ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, σημειώνονται αρνητικό ρεκόρ την ώρα που ο παγκόσμιος δείκτης αυξήθηκε κατά 6 μονάδες. Σύμφωνα με τη Nielsen, το πρώτο εξάμηνο του 2010 η Καταναλωτική Εμπιστοσύνη παγκοσμίως κατάφερε να φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 2,5 ετών, στις 92 μονάδες, παρέχοντας μία σαφή απόδειξη πως ο κόσμος αφήνει πίσω του την οικονομική κρίση
Οι Έλληνες παρουσιάζονται ιδιαίτερα απαισιόδοξοι, καθώς το 85% θεωρεί πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση και από αυτούς το συντριπτικό 80% θεωρεί πως θα συνεχίσει να είναι και του χρόνου. Η Οικονομία αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων με ποσοστό που είναι το μεγαλύτερο σε όλη την Ευρώπη, ενώ το 39% δηλώνει πως με τα χρήματα που του περισσεύουν ξεπληρώνει δάνεια, πιστωτικές κάρτες και χρέη, όταν το μέσο Ευρωπαϊκό ποσοστό είναι μόλις 28%.
Παράλληλα, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων φαίνεται να "κόβει" τα περιττά έξοδα από τη διασκέδαση εκτός σπιτιού και ξοδεύει λιγότερα σε νέα ρούχα. Επιπλέον, ένα σημαντικό ποσοστό εξακολουθεί να επιλέγει φθηνότερες καταναλωτικές μάρκες για να αντεπεξέλθει στην κρίση, επηρεάζοντας πλέον σε βάθος τον κλάδο των εταιριών και των λιανέμπορων.
ΠΡΕΖΑ TV
15-5-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου