Πέμπτη, Ιανουαρίου 19, 2017

ΆΔΩΝΙΣ ΓΙΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟ (ΑΥΓΗ): «ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΖΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΚΑΘΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ;»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν είναι όποιος κι όποιος, κυρίες και κύριοι. Είναι αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. Και όλοι εσείς οι ταπεινοί κοινοί θνητοί καλά θα κάνετε να του συμπεριφέρεστε με τον σεβασμό που εμπνέει αυτή η θέση, αλλιώς θα υποστείτε τις συνέπειες.

Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, λοιπόν, είχε μία πολύ ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του “Ε” με τον δημοσιογράφο της “Αυγής” Ανδρέα Πετρόπουλο, αναφορικά με τις εξελίξεις στον ΔΟΛ και τον ρόλο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Μουλόπουλος στο Συγκρότημα.


“Έίσαι κλέφτης, έκλεψες τα λεφτά του λαού, πήρες 95 εκατομμύρια και τα'δωσες παραμονές των εκλογών στον Ψυχάρη, αυτό έκανες, συγκατηγορούμενος είσαι”, είπε ο Ανδρέας Πετρόπουλος απευθυνόμενος στον αντιπρόεδρο της ΝΔ, αναφερόμενος στα δάνεια με “αέρα” προς τον ΔΟΛ.

Αυτό φυσικά προκάλεσε την οργή του Άδωνη Γεωργιάδη. Όχι η κατηγορία ότι είναι κλέφτης, αλλά το γεγονός ότι ο ταπεινός δημοσιογράφος της Αυγής του μίλησε στον ενικό!

“Δεν επιτρέπω στον κύριο Πετρόπουλο να μου μιλάει στον ενικό, δεν είμαστε φίλοι από χτες! Αυτά στους φίλους του τους συριζαίους”, είπε έξαλλος ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, και συνέχισε: “Έπρεπε να με έχετε προστατεύσει κύριε Ευαγγελάτε, εγώ είμαι αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και με βάζετε να μιλήσω με τον κύριο Πετρόπουλο, και μου μιλάει λες και μιλάει στον κολλητό του! Ποιος νομίζει ότι είναι; Ένα κατακάθι είναι της δημοσιογραφίας! Θα τολμήσει να μου μιλήσει έτσι εμένα ο Πετρόπουλος;”

Αυτό το βίντεο πρέπει να το δείτε:


http://www.koutipandoras.gr/

ΠΡΕΖΑ TV
19-1-2017

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ-ΚΑΤΑΚΑΘΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΚΑΘΙ ΜΟΝΟ.
ΑΝ ΜΙΛΑΓΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑΚΑΘΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΤΟΝ ΚΟΜΜΙΣΤΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.