Πέμπτη, Ιουνίου 15, 2017

Μαρτίνης: Σαμαράς και Αβραμόπουλος έκαναν διορισμούς φίλων και πεθερικών στο Ντυνάν

Διορισμούς φίλων και πεθερικών στο Ντυνάν έκαναν οι Αντώνης Σαμαράς και Δημήτρης Αβραμόπουλος σύμφωνα με όσα καταθέτει στην Εξεταστική Επιτροπή ο πρ. πρόεδρος του νοσοκομείο Ανδρέας Μαρτίνης. Μόνο ο Αλέξης Τσίπρας και ο Κώστας Καραμανλής δεν μου ζήτησαν τίποτα, κατέθεσε ο Α. Μαρτίνης που τόνισε ότι το Ντυνάν από νοσοκομείο πρότυπο έγινε σκάνδαλο. Συγκεκριμένα ο Δ. Αβραμόπουλος διόρισε την πεθερά του ενώ ο Α. Σαμαράς ζητούσε ρουσφέτια και τον διορισμό συγγενών του στελέχους του ΣΔΟΕ Γιαννίκου, που κατάγεται από την Μεσσηνία και έκανε έλεγχο στο Ντυνάν.


Ο Α. Μαρτίνης είπε ότι μέλη της οικογένειας Γιαννίκου διορίσθηκαν στο Ντυνάν και επεσήμανε ότι «ο Α. Σαμαράς σε ανυποψίαστο χρόνο είχε κάθε δικαίωμα ως εκ της γνωριμίας μας πολλών δεκαετιών να μου ζητήσει κάτι. Δεν ήταν άχρηστοι αυτοί που διορίσθηκαν».

«Δεν ήξερα κάποιο πρωθυπουργό να με διορίσει και εμένα. Οι διορισμοί πρέπει να γίνονται από το ΑΣΕΠ», σχολίασε η βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων Θοδώρα Μεγαλοοικονόμου. Ο Α. Μαρτίνης της επεσήμανε ότι το Ντυνάν «είναι ιδιωτικό», επομένως δεν κάνει προσλήψεις με ΑΣΕΠ.

Υπενθυμίζεται ότι ο Α. Μαρτίνης στην προηγούμενη κατάθεσή του είχε αναφέρει πως «με κυνηγούν δύο «Ιαβέρηδες». Ένας Γιαννίκος του ΣΔΟΕ, Μεσσήνιος, του οποίου έχω διορίσει δύο συγγενείς με επιστολές «Αντρέα μου» διαπρεπούς πολιτικού». Προφανώς υπονοεί ότι ο Α. Σαμαράς είναι ο διαπρεπής πολιτικός… «Ο Σαμαράς σε επίπεδο προσώπων μου ζήτησε τα λιγότερα χατίρια από όλους τους πρωθυπουργούς. Κανένα δεν μου ζήτησε ο Καραμανλής και ο Τσίπρας», έσπευσε να προσθέσει ο Α. Μαρτίνης υπενθυμίζοντας ότι επί πρωθυπουργίας Σαμαρά «όσο μπορούσα να έχω έστω και έμμεση επαφή με το Α. Σαμαρά διευκολυνθήκαμε με ΠΝΟ να έχουμε φορολογική ενημερότητα».

Όσον αφορά τον Δ. Αβραμόπουλο ο Α. Μαρτίνης αποκάλυψε ότι «μπορεί να είναι κατινιά, αλλά την πεθερά του Δ. Αβραμόπουλου την διόρισα εγώ στο Ντυνάν με παράκληση του ίδιου».

«Ο Καραμανλής αν και είμαστε γείτονες στη Ραφήνα δεν μου ζήτησε τίποτα ποτέ. Τον Τσίπρα τον είδα δύο φορές. Μία φορά γιατί είχε πυροβοληθεί μία αστυνομικός και είχα δύο τρεις συνομιλίες τυπικές μέσω του Νίκου Κωνσταντόπουλου ο οποίος βρισκόταν στο γραφείο του. Ο Ν. Κωνσταντόπουλος ήταν περισσότερο συνήγορός μου αλλά είχε αποσυρθεί (σ.σ. από την πολιτική). Με στήριξε από το 1996 που ξεκίνησε ο πόλεμος», τόνισε ο Α. Μαρτίνης.

Ακόμη περιέγραψε μία συνάντηση με τον Άψμπουργκ του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού λέγοντας ότι «ήρθαν συνοδευόμενοι από τον πρέσβη Κοδέλα (συνεργάτη του Αβραμόπουλου) και τον Ποταμιάνο – αυτό μπορεί να σας εξηγήσει γιατί δέχομαι επιθέσεις από ΜΜΕ. π.χ. από το newsbomb».

Ο Α. Μαρτίνης ζήτησε να ανοίξουν λογαριασμοί Γιαννίκου υπαλλήλων της Τράπεζας Πειραιώς που είχαν εγκατασταθεί και του προϊσταμένου της ΔΟΥ Κηφισιάς. αυγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: