Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 03, 2012

Η "ΑΚΤΩΡ" ΕΠΕΛΕΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ Ε.Ο. ΤΗΣ ΠΓΔΜ. ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ-Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ!!!


Στην ελληνική κατασκευαστική εταιρία "'Ακτωρ" κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός για την κατασκευή τμήματος της εθνικής οδού της ΠΓΔΜ, αναφέρει ο Τύπος των Σκοπίων. Πρόκειται για την κατασκευή του δρόμου Ντέμιρ Κάπια - Σμόκβιτσα (νότιο μέρος της ΠΓΔΜ που συνδέει τη χώρα με την Ελλάδα), μήκους 28 χιλιομέτρων, ο οποίος είναι τμήμα του αυτοκινητοδρόμου του Διαδρόμου 10 που διασχίζει την ΠΓΔΜ.


Σύμφωνα με την εφημερίδα των Σκοπίων "Βεστ" (Vest), το έργο κατακυρώθηκε στην ελληνική εταιρία η οποία ζήτησε 248 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του, ενώ η ιταλική εταιρία "Τότο" ζήτησε 208 εκατ. ευρώ, δηλ.40 εκατ. ευρώ λιγότερα.Το μεγαλύτερο κόμμα της αντιπολίτευσης η "Σοσιαλδημοκρατική Ένωση" (SDMS) του Μπράνκο Τσερβένκοφσκι αντέδρασε σήμερα ζητώντας εξηγήσεις από την κυβέρνηση της ΠΓΔΜ για ποιο λόγο επελέγη η "'Ακτωρ" και όχι η "Τότο" η οποία είχε καλύτερη προσφορά.

"Ζητούμε από το υπουργείο Οικονομικών να εξηγήσει αυτή την απόφαση η οποία δημιουργεί μια περιττή υποχρέωση 40 επιπλέον εκατομμυρίων ευρώ και υποψίες για διαφθορά και εγκληματική δράση. Επιπρόσθετα, ζητάμε από την κυβέρνηση να απαντήσει εάν η επιμονή να κερδίζουν συνεχώς οι ελληνικές εταιρείες τα μεγαλύτερα έργα κατασκευής αποτελεί προσπάθεια να αναθερμανθούν οι σχέσεις με το νότιο γείτονα", δήλωσε ο βουλευτής του SDMS, Μαριάνο Νικόλοφ, ο οποίος είναι πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Προϋπολογισμού και Χρηματοδότησης.

Από το υπουργείο Οικονομικών ανέφεραν ότι δεν υπήρξε καμία παρατυπία στη διαδικασία επιλογής του αναδόχου στο διαγωνισμό για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Ντέμιρ Κάπια - Σμόκβιτσα.
"Οι εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό αξιολογήθηκαν βάσει οικονομικών και τεχνικών κριτηρίων. Η αξιολόγηση εστάλη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Όλοι αυτοί την ενέκριναν και την επιβεβαίωσαν, επομένως δεν υπάρχει περιθώριο για παρατυπίες. Η επιλογή του αναδόχου έγινε σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, η οποία είναι ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη της συμφωνίας", αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών της ΠΓΔΜ, το οποίο κατηγόρησε ακόμη το SDSM για μικροπολιτικές σκοπιμότητες.

"Η θλίψη του SDSM είναι εμφανής. Η σημερινή κυβέρνηση κατασκευάζει δρόμους και επενδύει σε μεγάλα έργα τα οποία θα μείνουν και στις επόμενες γενιές. Το SDSM δεν έχει να επιδείξει τίποτε. Το μοναδικό που του απομένει είναι οι φαντασιώσεις του και η διασπορά ψευδών ειδήσεων στα μέσα ενημέρωσης", καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών. Για την κατασκευή του έργου αυτού, η ΠΓΔΜ θα λάβει χρηματική βοήθεια ύψους 45 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του Μηχανισμού Προενταξιακής Βοήθειας (IPA) της ΕΕ.
ΑΠΕ
ΠΡΕΖΑ TV
3-9-2012

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφου η χωρα λέγεται ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ γιατι επιμένετε να πεφτετε στη λουμπα της μαύρης εθνικοφροσύνης και να την λέτε ΠΓΔΜ.Φτάνει πιά. Εχουμε γινει διεθνώς ρεζιλι των σκυλιών οταν αναφερόμαστε σε ανυπαρκτη χωρα με το ονομα φυρομ και κατοικους φυρομιανούς.Γελάει μαζι μας ολη η υφήλιος.

Ανώνυμος είπε...

Προς τον 8.39. Αν πουμε τη χώρα Μακεδονία το επόμενο βήμα είναι να χαρίσουμε στους Σλάβους αυτούς τον Μ. Αλέξανδρο και όλη τη μακεδονική ιστορία και να ενισχύσουμε τις εδαφικές τους βλέψεις. Οσον αφορά στο Μπόμπολα, να δούμε πόσα διόδια θα βάλει στα Σκόπια.

Ανώνυμος είπε...

8 39 αντε γαμησου κ εσυ κ ολη η υφηλιος.

Ανώνυμος είπε...

Π.Γ.Δ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!!