Τρίτη, Μαρτίου 11, 2008

ΦΑΚΕΛΟΣ FACEBOOK KAI SOCIAL MEDIA:ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ TRENDY ΤΡΟΠΟΣ ΦΑΚΕΛΩΜΑΤΟΣ,Ή ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗΣ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗΣ;;;

Με την αναπτυξη και τη μειωση των τιμων
στις συνδεσεις adsl,ειχαμε παραλληλα
και την γρηγορη διαδοση των νεων social media,
που ακουνε στα ονοματα Facebook,Myspace,Hi5 κτλ..

Ηλεκτρονικα σαλονια,
που μαζευονται e-φιλοι και οχι μονο,
εχουν γινει πλεον το απολυτο must,
του συγχρονου πολιτισμου μας
και του βραδινου μας εγκλεισμου τα οποια παρουσιαζονται
με ομορφα και ζωντανα χρωματα,

μπροστα στη ψυχρη οθονη του υπολογιστη μας. Μας το ελεγαν αλλωστε και παλαιοτερα,
οτι επικοινωνια των ανθρωπων
περναει πλεον σε αλλη διασταση...
Και ετσι εγινε...
Κατα ποσο ομως η δημοσιευση των προσωπικων μας στοιχειων,
σε τετοιου ειδους sites ειναι επικινδυνη
και κατα ποσο αυτο μπορει να επιρεασει
την μετ'επειτα κοινωνικη μας ζωη;

Συμφωνα με εκθεσεις ΜΚΟ,στη Βρετανια,
καθημερινα,ολο και πληθαινουν
οι καταγγελειες εργαζομενων,οτι οι εργοδοτες τους
ψαχνουν περαιτερω στοιχεια γι'αυτους,
τα οποια εχουν δημοσιευσει σε τετοιου ειδους sites,
ωστε να τους προσλαβουν σε καλη θεση,
ή να τους κλεισουν εντελως τη πορτα
της επιχειρησης τους.

Επισης,η δημοσιευση των πολιτικων
και θρησκευτικων "πιστευω",σε δημοσιο χωρο,
μπορει να αποτελεσει αφορμη
για μελλοντικες διαμαχες μεταξυ εργαζομενων
και εργοδοτων ή ακομη μπορει να σταθει εμποδιο
σε μετ'επειτα σχεσεις και συναναστροφες
των ατομων που ειναι μελη σε τετοιου ειδους κοινοτητες.

Απο την αλλη πλευρα,εντυπωση προκαλει
η αναγκη νεων ανθρωπων,οι οποιοι φτιαχνουν
το προσωπικο τους προφιλ στο internet
και με μονο τους οπλο μια φωτογραφια
και καμια 10αρια ενδιαφεροντα και λοιποες ασχολιες,
προσπαθουν να κανουν νεους φιλους,
αποδειξη του θριαμβου μιας αποξενωσης,
που κερδιζει συεχως εδαφος μερα με τη μερα...

Θα ηθελα να διαβασω τις αποψεις σας,
αναφορικα με το εν λογω θεμα,
καθως τα social media θα αποτελεσουν το αντικειμενο
του ενδιαφεροντος για τα επομενα χρονια...


ΠΡΕΖΑ TV
11-3-2008

34 σχόλια:

johnniebegood είπε...

το ειπες: αποξενωση

το φακελλωμα ειναι αναμενομενο εφοσον υπαρχουν προσωπικα δεδομενα

NOVITO είπε...

ΚΑΤΑΡΧΗΝ , ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΣΘΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ.....

ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΟ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ , ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.... ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΣΚΟΠΕΥΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΦΙΛ ΔΕ ΘΑ ΡΙΧΝΑΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ??? ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΟ....ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΩ ΕΓΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΟΣ....Ο χ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΑΝ ΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ ΘΑ ΜΕ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ??? ΤΕΛΟΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ , ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ......

Ανώνυμος είπε...

Αυτά δεν θα έπρεπε να τα ρωτάει κάποιος που αποτελεί κομμάτι της μόδα ς των "bloggers", ούτε κάποιος που ξοδεύει καθημερινά ένα αριθμό Χ ωρών για να postάρει πράγματα στο Internet ....

Αν κάποιος δει το Facebook ως ακόμα ένα role playing game, τότε το πράγμα απλοποιείται πάρα πολύ ...

Ανώνυμος είπε...

"Απο την αλλη πλευρα, εντυπωση προκαλει
η αναγκη νεων ανθρωπων,οι οποιοι φτιαχνουν
το προσωπικο τους προφιλ στο internet
και με μονο τους οπλο μια φωτογραφια
και καμια 10αρια ενδιαφεροντα και λοιποες ασχολιες
,
προσπαθουν να κανουν νεους φιλους,
αποδειξη του θριαμβου μιας αποξενωσης,
που κερδιζει συεχως εδαφος μερα με τη μερα..."
**********************************
"ΠΡΕΖΑ TV
Καπου εδω μωρε...Ελλαδα τωρα...Ξερεις εσυ! : Που να θυμαμαι... : East Timor
Γεννηθηκα ενα πρωινο μεσα στη δεκαετια του 80.Απο τοτε δεν θυμαμαι κατι περισσοτερο...
Εχω ενδιαφεροντα
αλλα δεν με ενδιαφερουν και τοσο...Τι να σου πω;...Ξενερωτα τα πραγματα αδελφε...
Γαμησε τα.Εχω δει πολλες και θα μου διαφυγουν αρκετες αν κατσω και τις γραψω...
Αρχικα ακουγα κλασσικη... Μετα ανακαλυψα την Εφη... Απο τοτε...εχω σπασει ολες τις συσκευες αναπαραγωγης ηχου μεσα στο σπιτι.
Η Βιβλος και η Καινη Διαθηκη(εχω την πρωτη εκδοση!!!)"


ΤΟ "ΑΡΘΡΟ" ΣΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ, ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ. ΟΙ ΔΕ ΠΗΓΕΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ. ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ e-SOCIAL ΠΡΟΦΙΛ, ΕΧΕΙΣ *ΤΕΤΟΙΑ* ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ/ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ; ΠΑΡΑΘΕΣΕ ΤΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΩΘΗΣΑΝ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΙΣ ΑΙΤΙΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ! ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ; ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

ΜΑΙΡΗ

Ανώνυμος είπε...

preza, ξέμεινες από θέματα;

http://prezatv.blogspot.com/2007/11/hi5myspacefacebook-kai-msn-trendy.html

attica είπε...

To facebook είναι για τα σκουπίδια.Δεν προσφέρει τίποτα απολύτως.Ας ασχοληθούμε λοιπόν με σοβαρά ζητήματα.Σήμερα διάβαζα εδώ και ο άνθρωπος τοποθετείται μια χαρά.Έχει διαφορετικό τρόπο και ύφος γραφής από το preza αλλά τα λέει έξω από τα δόντια.Προτείνω να το παρακολουθείς/ειτε καθημερινά.

Ανώνυμος είπε...

tsifti polu kala ta les
alla sto ellada den anagnorizoun tipota
min akous kanena pousti. se zhleuoun
xose kai krakse! xose kai krakse!
kapoios prepei na ta leei
gia na t'akoune oi alloi
pes kai gia tis "anadasoseis" milame gia megalo fagopoti
bgale ti vrwma tous sti fora
eimaste mazi sou preza

Ανώνυμος είπε...

Στο Φέισ μπουκ προσωπικά είμαι για να με βρίσκουν οι παλιοί φίλοι (έχω πολλούς) και να ξανααποχτάμε διαδικτυακά επαφή.
Προχθές ένας παλιός φίλος που βρεθήκαμε τυχαία σε μια πορεία της Πανεργατικής Απεργίας με τράβηξε μια φωτό και την έβαλε μέσα..
Καλός ο σκοπός του. Να πει: "να που συναντιόμαστε από άλλα μετερίζια"..
Δεν το σκέφτηκα, όπως το λες εσύ..
Ωχ "αρχίζω να σκέφτομαι υπάρχει τρόπος να τη σβήσω;"

Homo Sapiens είπε...

Επί της ουσίας, θίγονται δύο θέματα με διαφορετική διάσταση: η προστασία των προσωπικών δεδομένων (νομική διάσταση) και η κοινωνική χρησιμότητα των social media (κοινωνική διάσταση). Όντως, το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων και των πιθανών προεκτάσεων που προκύπτουν από την 'παράνομη' χρήση τους είναι υπαρκτό. Ωστόσο, το πρόβλημα δεν είναι τα social media, αλλά η δυνατότητα ή μη ενός αποτελεσματικού ηλεκτρονικού ελέγχου. Τα προσωπικά δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν π.χ σε πάσης φύσεως και κάθε τύπου εγγραφή του user σε κάποια ηλεκτρονική υπηρεσία. Άλλωστε, στα social media ο χρήστης είναι ελεύθερος να δημοσιοποιήσει όποια προσωπικά του στοιχεία επιθυμεί (αληθή ή μη). Ως προς το ζήτημα της κοινωνικής αποξένωσης, θεωρώ και πάλι ότι δεν είναι θέμα που ερμηνεύεται επαρκώς από την μονομερή αναφορά στα social media. Αφορά στο διαδίκτυο στην ολότητά του. Αφορά -κυρίως- στον τρόπο χρήσης των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας. (θυμάστε τις εκθέσεις στο σχολείο για την τηλεόραση?)
Εν τέλει, η χρήση των social media είναι ζήτημα επιλογής, αισθητικής και 'ηλεκτρονικών' προτεραιοτήτων του χρήστη. Η δαιμονοποίησή τους νομίζω ότι τα αδικεί!

FuSmOKer είπε...

Ρε Πρέζα και συ κάνεις λες και δεν το γνώριζες.
Απλά είναι πολύ χειρότερα απ' ότι νομίζεις (ή λες, καλύτερα) μιας και ότι αναφέρεις είναι ότι κινείται εντός προβλεπόμενου ορίου, και γνωρίζουν και οι πέτρες εξάλλου.

Το έχω ξαναπεί και το ξαναλέω.
ΟΠΟΙΟΣ ανοίγει accounts τύπου facebook, HI5 κλπ (τα account τύπου blogger επίσης μόνο αθώα δεν είναι αλλά απέχουν μακράν από τα προαναφερθέντα) είναι απλά ανόητος (για να μην πω ηλίθιος).
Όποιος δε τα χρησιμοποιεί και χωρίς να τα ξέρει είναι και άξιος της μοίρας του.
Εύχομαι να την πάθει για να μάθει. Και εγώ θα γελάω μαζί του :D
Άντε... γιατί μαζευτήκαν πολλά πρόβατα..

Christina είπε...

mou akougontai ligo ypervoliko..omws.... me mia dosh alhtheias.parola'ayta prepei na stathoume sto gegonos oti ola ayta den prosferoun tipota dioti den einai pragmatikh psuxagwgia alla aplh diaskedash.To na ta xrhsimopoioume vevaia me metro den tha proxenhsei kapoio kako...twra oson afora to fakelwma den nomizw na endiaferei to dieythinti ti mousiki akouw h ti vivlia diavazw twra opoios grafei pio proswpika stoixeia einai o idios ipeuthinos twn praxewn tou h twn legomenwn tou sthn sygkekrimenh periptwsh.....

FuSmOKer είπε...

@Χριστίνα:
Καθόλου υπερβολικά.
Ισα-ίσα, αυτό λέω του ΠΡέζα ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα..

Ανώνυμος είπε...

μεγαλύτερη ΜΑΛΑΚΙΑ απο αυτα τα αίσχη δεν υπάρχει.

Εκανα καποτε το λαθος και ειχα προφιλ σε ενα τετοιο network.

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ.

Ο Ανθρωπος ειναι φτιαγμενος για να βγαινει εξω να μιλαω προσωπο με προσωπο να ανταλάσει αληθινα φιλια αληθινες καλημερες και αγκαλιές και οχι ψηφιακές μαλακίες!

Φιλικά παντα!

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά Πρέζα πες μας τι πίνεις και δε μας δίνεις....πάντως ότι και να είναι σε έχει πειράξει.....δε βλέπεις τι κράξιμο τρως με αυτά που γράφεις γενικότερα?

Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

FACE BOOK ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΛΕΣΒΙΕΣ

Ανώνυμος είπε...

πρέζα το χόμπι είναι ξενέρωτο, συμφωνώ. Όμως ο καθένας είναι μεγάλο παιδί και ξέρει τι στοιχεία δημοσιεύει. Καλό είναι όμως να είναι ενημερωμένος


τώρα για το επιχείρημα ότι πολιτικά και θρησκευτικά δεδομένα μπορεί να προκαλέσουν τριβέ κλπ: και λοιπόν; θα ζούμε σε μία κοινωνία που θα κρύβουμε τα πιστεύω μας από τους διπλανούς μας;

Lps

johnniebegood είπε...

At 8:59 μμ, Anonymous Ανώνυμος:
"Αυτά δεν θα έπρεπε να τα ρωτάει κάποιος που αποτελεί κομμάτι της μόδας των "bloggers", ούτε κάποιος που ξοδεύει καθημερινά ένα αριθμό Χ ωρών για να postάρει πράγματα στο Internet ....
Αν κάποιος δει το Facebook ως ακόμα ένα role playing game, τότε το πράγμα απλοποιείται πάρα πολύ ..."

δεν νομιζεις οτι ισοπεδωνεις την ατομικη εκφραση μεσω των μπλογκς με το να τα θεωρεις αλλη μια μοδα και role playing game?

οπως γουσταρει το βλεπει ο καθενας θα μου πεις.

οκ, δικαιωμα σου.
καποιοι το βλεπουν αλλιως.

johnniebegood είπε...

"ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ e-SOCIAL ΠΡΟΦΙΛ, ΕΧΕΙΣ *ΤΕΤΟΙΑ* ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ/ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ;"

Μαιρη τα εννοεις αυτα που γραφεις ή κανεις καμακι στον πρεζα?

να αναλυσουμε την αναγκη που ωθει εσενα να μπαινεις και να τον διαβαζεις/σχολιαζεις?

johnniebegood είπε...

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
"preza, ξέμεινες από θέματα;"

προτεινω κατι πιο αναλαφρο για πρωινο: http://rplanetservice.blogspot.com/

θα σας φτιαξω την μερα!
απλαυστε το!

Ανώνυμος είπε...

Η αποξένωση δεν έχει έρθει απο τα facebook κλπ, έχει έρθει πριν απο αυτά,απλώς όταν σκάσανε κι'αυτά πήρε άλλες διαστάσεις το θέμα.Η αναζήτηση ερωτικών συγκινήσεων πιστεύω ότι είναι ο πρώτος λόγος που καταλήγουν να ξεδιπλώνουν το προφίλ τους άνθρωποι κάθε ηλικίας δημόσια,και πολλές φορές μάλιστα χωρίς να αντιλαμβάνονται τις πιθανές συνέπειες αυτής της πράξης.Είναι θέμα καθαρά επιπέδου του Είναι.Απο την άλλη, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά μερικές φορές.Η κοινωνία που ζούμε ούτως η άλλως είναι τόσο άρρωστη που κανονικά θα έπρεπε να είναι στην εντατική με 42 δοκτορες απο πάνω μπας και σωθεί τίποτα.Αλλά όπως πολλοί αντιλαμβάνονται, για την ώρα της δίνουμε καμμιά ασπιρίνη που και που,και μετά καπάκι ξύδια..έ δεν γίνεται έτσι ρε φίλε.Η εχγείριση επέτυχε, ο ασθενής πέθανε....κλπ κλπ.Παρ'όλ'αυτά να θυμάστε ότι πάντα στην ιστορία,οι λίγοι έκαναν την διαφορά,γι αυτό μη μασάτε,ακόμα και αν όλοι και όλες φαίνεται να το έχουν χάσει,πάντα υπάρχουν και οι άλλοι,έστω και αν δεν είναι στο πρώτο πλάνο, είναι εκεί και κάνουν αυτό που πρεπει να κάνουν.

THIVA BLOG είπε...

Πραγματικά η κατάντια της ελληνικης νεολαίας.Η αποξένωση σε όλο της το μεγαλείο.ΚΡΙΜΑ πραγματικά ΚΡΙΜΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΣΤΗΝ


ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗ


ΧΟΥΝΤΑ


ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ



ΤΩΡΑ

ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

tzonakos είπε...

Φακέλλωμα δε λες τίποτα...
Ανούσια κατάσταση φαινομενικής ΄ φιλίας. Γι αυτο, προσοχή τι στοιχείς δίνετε, ή καλύτερα να μην τα χρησιμoποιείτε καθόλου.
Δεν παίζει να υποκατασταθεί η αληθινή ανθρώπινη επαφή με αυτά τα μαραφέτια. Εκτός κι να κάποιοι "ψάχνονται" γενικώς.

Billy Mouse είπε...

@φακελωμα δε λες τιποτα,οσο για αυτους που θελουν να καμακωσουν ή να κανουν φιλαρακια μεσω διαδικτυου αντι του πατροπαραδοτου τροπου ειναι υπευθυνοι και αξιοι της μοιρας τους.

Ανώνυμος είπε...

At 10:13 πμ, johnniebegood:
"δεν νομιζεις οτι ισοπεδωνεις την ατομικη εκφραση μεσω των μπλογκς με το να τα θεωρεις αλλη μια μοδα και role playing game?"

Όχι, δυστυχώς, δεν το ισοπεδώνω εγώ. Εσείς το ισοπεδώνετε.

Αν θέλουμε να μιλήσουμε για αποξένωση, έχει καλώς, συμφωνώ μαζί σας. Υπάρχει και χειροτερεύει. Αλλά αυτή δεν έχει προέλθει από τη χρήση web/virtual κόσμων, ούτε οφείλεται σε αυτούς. Οφείλεται σε πολύ πιο βασικά και σημαντικά κοινωνικά προβλήματα που ουδεμία σχέση έχουν να κάνουν με το Internet. Αν θέλαμε να το καταπολεμήσουμε, εκεί θα έπρεπε να εστιάσουμε, όχι στο κάθε facebook.

Παίρνοντάς το τώρα αντίθετα, αν δεχτώ πως τα blogs εν τέλει είναι ατομική έκφραση, θα πρέπει να δειχτείς κι εσύ πως και το facebook είναι ατομική έκφραση. Και μάλιστα πολύ πιο ατομική από ένα ανώνυμο blog.

Αν πείς πως τα blogs είναι "επανάσταση", τότε πρέπει να πείς πως και το facebook είναι επανάσταση, ακριβώς επειδή παρόλη την αποξένωση που επικρατεί, οι άνθρωποι συνεχίζουν να σκαρφίζονται τρόπους να επικοινωνούν, όπως ακριβώς παρόλη την παραπληροφόρηση που επικρατεί, κάποιοι σκαρφίστηκαν εναλλακτικούς τρόπους.

Αυτό είναι που με ενοχλεί, η διάκριση. Web είναι και το ένα, Web και το άλλο, δεν αλλάζει απολύτως τίποτα, ξεκολλήστε. Και όπως σε ένα blog ή σε μια προσωπική ιστοσελίδα ο δημιουργός έχει την επιλογή να βάλει ένα κουτάκι με τα στοιχεία του (ή με τα ψευδώνυμά του), την ίδια ακριβώς επιλογή έχει και στο ποιό "ρόλο" ή "προφίλ" θα στήσει και θα προβάλει μέσω του facebook.

Ανώνυμος είπε...

Ετσι είναι. Η αποξένωση, οδηγεί σε μορφές πάθησης πέραν της λογικής (λ.χ. κατάθλιψη) κ σε αυτήν συμβάλουν οπωσδήποτε τέτοια "κοινωνικά προγράμματα", τα οποία επιβεβαιώνουν την ανάγκη, λόγω έλλειψης, επικοινωνίας!

Πριν λίγες μέρες έβαλα msn, γιατί το έχουν ΟΛΟΙ κ ήμουν ο "γραφικός" εγώ... "uninstall" πλησιάζεις!

Ανώνυμος είπε...

Το MSN ειναι για να μιλας με φιλους και συγγενεις και αααααντε τπτ γνωριμιες μεσω νετ αλλα ΠΟΤΕ μην βαλεις φωτο και ποτε μην δωσεις φωτο κλπ σε ξενους.

btw το λεω επειδη μιλαω με συγγενεις απο εξωτερικο απο το msn (messenger)

καμια σχεση με facebook που εκει για να εισαι μεσα πρεπει να βαλεις προσωπικα δεδομενα

Ανώνυμος είπε...

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ
ΦΘΗΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

johnniebegood είπε...

At 3:04 μμ, Anonymous Ανώνυμος:
"Αν θέλουμε να μιλήσουμε για αποξένωση, έχει καλώς, συμφωνώ μαζί σας. Υπάρχει και χειροτερεύει. Αλλά αυτή δεν έχει προέλθει από τη χρήση web/virtual κόσμων, ούτε οφείλεται σε αυτούς. Οφείλεται σε πολύ πιο βασικά και σημαντικά κοινωνικά προβλήματα που ουδεμία σχέση έχουν να κάνουν με το Internet. Αν θέλαμε να το καταπολεμήσουμε, εκεί θα έπρεπε να εστιάσουμε, όχι στο κάθε facebook."

- συμφωνω.
την ορισαμε νομιζω εξ αρχης ως το αιτιο του προβληματος.

"Παίρνοντάς το τώρα αντίθετα, αν δεχτώ πως τα blogs εν τέλει είναι ατομική έκφραση, θα πρέπει να δειχτείς κι εσύ πως και το facebook είναι ατομική έκφραση."

- ειναι.

Και μάλιστα πολύ πιο ατομική από ένα ανώνυμο blog.

- οντως.

"Αν πείς πως τα blogs είναι "επανάσταση", τότε πρέπει να πείς πως και το facebook είναι επανάσταση, ακριβώς επειδή παρόλη την αποξένωση που επικρατεί, οι άνθρωποι συνεχίζουν να σκαρφίζονται τρόπους να επικοινωνούν, όπως ακριβώς παρόλη την παραπληροφόρηση που επικρατεί, κάποιοι σκαρφίστηκαν εναλλακτικούς τρόπους."

- εδω θα διαφωνησω.
το δικτυο απο την στιγμη της υπαρξης του χρησιμοποιειται ως μεσον προσωπικης επικοινωνιας.
θεωρεις τα τσατ επαναστατικα καθ οιονδηποτε τροπο?

Αυτό είναι που με ενοχλεί, η διάκριση. Web είναι και το ένα, Web και το άλλο, δεν αλλάζει απολύτως τίποτα, ξεκολλήστε. Και όπως σε ένα blog ή σε μια προσωπική ιστοσελίδα ο δημιουργός έχει την επιλογή να βάλει ένα κουτάκι με τα στοιχεία του (ή με τα ψευδώνυμά του), την ίδια ακριβώς επιλογή έχει και στο ποιό "ρόλο" ή "προφίλ" θα στήσει και θα προβάλει μέσω του facebook.

- προσωπικα διαχωριζω τους μπλογκερς απο τους μπλογκιστας.

στην τελικη αν δεν υπηρχε διαφορα, δεν θα συζητουσαμε τωρα στο στεκι του πρεζα ολοι εμεις.

FuSmOKer είπε...

@Ανώνυμος (3:04 μμ):

"Αυτό είναι που με ενοχλεί, η διάκριση. Web είναι και το ένα, Web και το άλλο, δεν αλλάζει απολύτως τίποτα, ξεκολλήστε. Και όπως σε ένα blog ή σε μια προσωπική ιστοσελίδα ο δημιουργός έχει την επιλογή να βάλει ένα κουτάκι με τα στοιχεία του (ή με τα ψευδώνυμά του), την ίδια ακριβώς επιλογή έχει και στο ποιό "ρόλο" ή "προφίλ" θα στήσει και θα προβάλει μέσω του facebook."

Υπάρχει και ένα ζήτημα ασφαλείας που δεν έχεις λάβει καθόλου υπόψη.
Δεν ξέρω αν έχεις ιδέα αλλά είναι πανεύκολο να μπεις στην web page κάποιου στο facebook και να του κάνεις το site "μπουρδέλο".. Είναι η πλατφόρμα τέτοια.

Άσε την περίπτωση να κάτσει κάποιος να γράφει "κώδικες".
Πάμε στα πιο απλά.
Κάνε και κάνα search στο net να βρεις hack tools για Facebook να βρεις μερικές χιλιάδες.
Και για blogger θα βρεις (καμιά 80-100 σίγουρα) αλλά σε καμία περίπτωση δεν εξισώνονται.
Αυτά για τα σκριπτόπαιδα..
Γιατί αν θέλει (και ξέρει να γράφει κώδικα) απλά "τη γάμησες"..
και στο blogger, αλλά πιο δύσκολα (λόγω πλατφόρμας που είπα και πιο πριν)

Ανώνυμος είπε...

Βλέπω οτι οι περισότεροι είναι προκατελημένοι αρνητικά οσον αφορά τις γνωριμίες μέσω ιντερνετ. Ίσως επειδή βλέπουν να κρύβεται το τέρας του καπιταλισμού πίσω απο κάθε τεχνολογική καινοτομία. Παιδιά ,δεν μου φαίνεται το κατάληλο μέρος να αναλύσω την ιστορία μου αλλα και κάποιων φίλων, αλλα προσωπικά εμενα με βοήθησαν σε μεγάλο βαθμο οι γνωριμίες μέσω ιντερνετ.Είναι αστείο να πιστεύεις οτι η κοινωνική αποξένωση , οφείλεται στο internet. Μπορώ να σας βρω δεκάδες λόγους, αναφορικά στην Ελληνική Κοινωνία ,για την μοναξιά που υπάρχει και την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων.Αυτό που πρέπει να δούμε όσοι είμαστε υπερ των ελευθεριακών απόψεων και βλέπουμε το internet σαν μέσο απομόνωσης του ανθρώπου,είναι το πως μπορούμε να προσφέρουμε εμείς οι ίδιοι στην κοινωνία μας για να αντιμετωπιστεί και αυτό είναι κριτική στους περισότερους "ελευθεριάκους" χώρους είτε αριστερούς είτε αναρχικούς που δεν μείναν αλώβητοι απο το μικροαστικό διαιρετικο μηχανισμό.Ας κοιτάξουν οι περισότεροι τους εαυτούς τους ,ποσο απομονωμένοι είναι, και μετα να κρίνουν τους καημένους που προσπαθουν να καλύψουν την μοναξιά τους στο διαδίκτυο.

Ανώνυμος είπε...

preza eisai gay k prezakias k ta pairneis ap'to myspace gia na krazeis to facebook.
zitw to laos,to pasok,ta kourkoubinia,o paok k oi bougatses

Ανώνυμος είπε...

preza se kana add sto hi5...
ta leme ekei pera re alani...
<3

Ανώνυμος είπε...

DOGFIGHT, ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, 29 ΜΑΡΤΙΟΥ, ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΞΟΥΜΕ........ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ