Τετάρτη, Μαρτίου 05, 2008

MACEDONIΑ S.A:ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ,ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΛΑΒΑΡΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΝΑΙΤΙΑΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗΣ...

Θριαμβος του Εθνικισμου και του φανατισμου,
με τις αρνητικες εννοιες των ορων,
αποτελει η σημερινη διαδηλωση στη Θεσσαλονικη,
για την ονομασια της Macedonia...
Η Ελληνικη Ορθοδοξη Εκκλησια,
μαζι με τους ακροδεξιους του ΛΑΟΣ,
ειναι οι πρωταγωνιστες του σημερινου event,
που στοχο εχει τον αποπροσανατολισμο της κοινης γνωμης
απο τα βασικα προβληματα της καθημερινοτητας,
οπως ειναι η ψηφιση του ασφαλισικου,
το οποιο προσπαθουν να περασουν στη Βουλη

αυτες τις μερες τα στελεχη της Νεας Δημοπρασιας,
μιας και το ενδιαφερον του κοσμου
ειναι στραμενο σε εθνικιστικες μαλακιες ,
ροζ στημενα σκανδαλα και πολεμους εκδοτων..
.

Το ενδιαφερον ομως της υποθεσης,
ειναι οτι για ακομη μια φορα,
34 χρονια μετα τη πτωση της Χουντας,
παρατηρουμε την
Ελληνικη Ορθοδοξη Εκκλησια
και τους μεγαλοπαπαδες που την απαρτιζουν,
να συνεργαζονται αρμονικα
με κομματα και οργανωσεις της ακροδεξιας,
οι οποιες εχουν την ιδια ιδεολογια,
τα "πιστευω" και τις πρακτικες,
με αυτες της δικτατοριας...


Τα συμπερασματα για το σημερινο πανηγυρι Εθνικισμου,
το οποιο επικροτει και επιβραβευει
η Ελληνικη Κυβερνηση...
δικα σας...


ΠΡΕΖΑ TV
5-3-2008

65 σχόλια:

rvagos είπε...

Κάτσε ντε , 2008 χρόνια έχει κάτσει η ρασοφόρος μαφία στο σβέρκο του ελληνισμού δεν είναι και εύκολο να απαλλαγείς.
Εδώ χιλιάδες Έλληνες θεωρούν τον Αβραάμ πατέρα τους και το εβραϊκό έθνος τον περιούσιο λαό επί της γης.
Σκέψου ότι μετά 2008 χρόνια και για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δούλευα πολύ!!!

Ανώνυμος είπε...

Πρέζα, μην είσαι τόσο απόλυτος, μη βάζεις στο ίδιο σακκί όσους έχουν άλλη άποψη. Το να χαρακτηρίζεις έτσι αυθαίρετα εμένα μπορεί να σε κάνει να δείχνεις χειρότερος από εμένα. Σε διαβάζω και με διαβάζεις, ρίξε μια ματια στις αναρτήσεις μου και θα καταλάβεις τι εννοώ...
Φιλικά πάντα, έτσι;

Skinious είπε...

Δηλαδή ρε φίλε, το >80% του Ελληνικού λαού είμαστε εθνικιστές και ρατσιστές? Μας δουλεύεις? Δεν αφήνεις τα Εθνικά θέματα και να ασχοληθείς με πιο light? Αφού εκτίθεσαι....

Ανώνυμος είπε...

επειδή γράφετε όλο μαλακίες εδω μεσα, διαβάστε για τις 10 απαγορευμένες αλήθειες σχετικά με το μακεδονικό
http://www.diktyo21.gr/item.asp?ReportID=616

Swell είπε...

Οι ΘΕΟΥΣΟΙ

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=R2pexEd_H-Q

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΚΑΙ ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ!!!
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...
www.silver.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Πρέζα το να υπερασπίζεται κάποιος τη πατρίδα του δε σημαίνει ότι είναι εθνικιστής. Ξαφνικά η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού έγιναν εθνικιστές ή μήπως δεν είναι εθνικοί μειοδότες όπως είσαι εσύ και οι βουλευτές του κόμματος που υποστηρίζεις;
Πάντως για άλλη μια φορά θα θεωρήσω ότι είσαι αμόρφωτος άρα και επικίνδυνος δεδομένου ότι δε ξέρεις τον ορισμό των λέξεων εθνικισμός-εθνικιστής. Ψάξε σε ένα λεξικό και μετά τα ξαναλέμε. Εώς τότε μπορείς να αρκεστείς σε θέματα όπως ψευτοκουλτουριάρικος κινηματογράφος και ψευτοκουλτουριάρηδες "καλλιτέχνες" που είναι ποιο light όπως είναι και ο τρόπος σκέψης σου.


Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΡΥΦΟΑΜΕΡΙΚΑΝΕ...

ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ. ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ.

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΛΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΡΕΖΑ ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ. ΕΛΕΟΣ ΔΛΔ.

Ανώνυμος είπε...

Ρε πρεζα τελικά εισαι μεγααααααλος μαλακας.

Ρε φιλε ποσα παιρνεις για να τα γραφεις αυτα? ή μηπως οπως ειπαν εισαι πραγματι πολυ μα πολυ αγραμματος!?

Αλλα στο ΙΕΚ ακμη δεν ησουν? τι περιμενεις μαλακα? και τωρα χεστη για να μην πας στρατο εισαι σε μια σκατοσχολη.

Νικολακη... ΤΟ ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ μπορει να λενε οκ για τις συγκεντρωσεις αλλα κρυφα κρυφα δεν θελουν μαλακα για να γινουμε προβατα μαλακα. αντε γαμησου στο τελος τελος...

Ανώνυμος είπε...

διαμαρτυρόμαστε για τις αμερικάνικες αθλιότητες στο Ιράκ,στη Σερβία,στο Αφγανιστάν,στην Παλαιστίνη.

διαμαρτυρόμαστε και για τις πρόσφατες αμερικανιές σε Κόσσοβο και Σκόπια.

και ναι ρε φίλε,καλύτερα με την Εκκλησία,τον Γερμανό Καραβαγγέλη και τον Παυλο Μελά παρά με τη Κοντολίζα σου και τους αλλους τσάτσους της Νέας Ταξης.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΟΤΙ ΤΟ ΄΄ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΄΄ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ....ΤΟΤΕ, ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!!
ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ!!
ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...―ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΑ;;;;;
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ Κ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!!!!ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΟΛΟΙ Κ ΟΧΙ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!

Ανώνυμος είπε...

ALEXIS-ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΤΕ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ!

Ακόμα κάθεστε;

Έτσι σας θέλω περήφανα τέκνα της τηλεοπτικής και lifestyle δημοκρατίας του Ελλαδικού χώρου!

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 18,4% ΣΤΟΝ ALEXIS TSIPRAS, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Τώρα θα δώσετε (νομίζετε) ΓΡΟΘΙΑ στο πολιτικό κατεστημένο (κούνια που σας κούναγε)!

Εμπρός λοιπόν! Τι κάθεστε;

ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΘΕΩΣΤΕ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΕΝΙΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΕΣ ''ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ''!

ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΤΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΓΝΗΣΙΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΞΕΙΣ ΣΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ 18,4%!

ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΟΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΜΠΑΙΝΕ-ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΡΑ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ (ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ)

ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΧΑΦΤΕΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΛΟΨΙΑΣ (ΜΑΣ ΘΕΩΡΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ) ΤΙΣ ΑΒΑΝΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΜΕΛΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ALEXIS;

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΤΑ Μ.Μ.Ε ΝΑ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ (ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ);

ΓΙΑ ΚΟΥΝΑΤΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΓΚΛΙΝ-ΓΚΛΟΝ!

Αλλά είναι σαν να βλέπω το έργο μπροστά μου:

Θα πάνε με χαρά στο τέλος, θα δώσουν ένα βαρβάτο ποσοστό στον ALEXIS(βλέπετε πουθενά να γράφω ''Συνασπισμος'' ή ''ΣΥΡΙΖΑ''; ΟΧΙ! Στις τελευταίες εκλογές δεν ψήφισαν το κόμμα αλλά το πρόσωπο (τον Αλαβάνο))

Και ύστερα θα κλαίγονται και θα λένε:

-ΦΥΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
(ALEXIS SAYS: Ναι στα ''μαλακά'' ναρκωτικά)

-ΒΑΛΤΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
(ALEXIS SAYS: Πολυπολιτισμική κοινωνία (σ.σ Μπανανία))

-ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ
(ALEXIS SAYS: Πιάστε την γριά, τον εναερήτη και τον Φούφουτο)

-ΓΑΜΟΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ; ΑΙΣΧΟΣ!
(ALEXIS SAYS: Gay pride!)

[και φυσικά δεν αναφέρομαι για τα θέματα Ιστορίας, Μακεδονίας, μπάχαλων σε πόλεις κλπ]

Και ύστερα θα πάρουν τ'αρχίδια μου

apergospastis.pblogs.gr

Ανώνυμος είπε...

Με μισές αλήθειες και με αποστειρωμένη ιστορία πλάθονται πειθήνια στρατιωτάκια, πλάθονται φλογεροί πατριώτες, δεν πλάθονται όμως σκεπτόμενοι άνθρωποι.

Provata-provata-oli ston agona!


AlbanianBrother

Ανώνυμος είπε...

ΔΛΔ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ..
ΠΕΣ ΟΤΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΑΜΕ, ΦΩΝΑΞΑΜΕ.. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΟΧΙ ΤΩΡΑ..ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ.
ΤΩΡΑ ΘΥΜΙΘΙΚΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟΣ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;..
ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ..;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΑΥΤΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.
ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΜΑΣ;ΠΟΥ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ;
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ..
ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΜΕΤΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ..
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΘΕΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ ΤΟ ΑΠΛΟ ΛΑΟ!

Ptboul είπε...

Εγώ θα ήθελα να μεταφέρω μια ενδιαφέρουσα άποψη που διάβασα από έναν ανώνυμο στο blog του DKool.

Είναι του Ίωνα Δραγούμη, υπερμαχου της Μεγάλης Ιδέας αλλά όχι στα πρότυπα του Βενιζέλου, περισσότερο ιδεαλιστής, έπεσε θύμα και αυτός από πυρά Βενιζελικών. Από πολλούς κατηγορήθηκε ως εθνικιστής-σοβινιστής.

Πάντος η άποψή του είναι επίκαιρη ακόμα, από το 1909..

''Σιχαινομαι τη φρονιμαδα σου.Αν μπορουσα να καταστρεψω μονος μου το κρατος το Ελληνικο θα το εκανα αμεσως.Τι χρησιμευει ενα κρατος Ελληνικο που αντι καθε αλλη εξωτερικη πολιτικη διοριζει προξενους στην Ανατολη και πρεσβεις στη Δυση και τους ξεπροβαδιζει με την μονακριβη ευχη και οδηγια ''προσεχετε να μην γεννατε ζητηματα'' , Αν το κρατος δεν νοιωθει τι μπορει και τι πρεπει να κανει ,δεν αξιζει να ζει. Εχουμε δυναμεις αμετρητες και στην Μακεδονια και στην Θρακη και σε ολη την Ανατολη. Και αν το κρατος δεν τις ξερει, δεν θα πει πως πρεπει να μην τις ξερω και εγω. Και αν το κρατος τις αφηνει κρυμμενες η σκορπιες και δεν θελει να τις περιμαζεψει, δεν ειναι λογος να μην τις περιμαζεψω εγω, η τουλαχιστον να προσπαθησω. Ναι εσυ θα σωσεις το ρωμεικο, ω φρονιμε. Ο καθενας πρεπει να ξερει οτι σε αυτον ελαχε να σωσει το εθνος του, ετσι θα προσπαθησουν πολλοι και θα το σωσει οποιος μπορεσει. Και αληθεια να ηταν πως ουτε εναν Ελληνα δεν βρισκεις στην Μακεδονια, πρεπει να ειναι Ελληνικη η Μακεδονια. Αλλα κρατη αρπαζουν πολιτειες και χωρες και εμεις ,και εκεινα που ειναι δικαμας ,και εκεινα δεν κρατουμε. Σκιαζομαστε μην μας πουν οι Ευρωπαιοι πως δεν ειναι δικα μας. Με ντροπη μας μεγαλη και δειλα-δειλα ξεστομιζουμε πως εχουμε καποια επιρροη στην Μακεδονια , γιατι τι θα πει η κοινη γνωμη αν μας ακουσει ; Αφου οι βουλγαροι την εχουν στο ματι την Μακεδονια και φωναζουν και την θελουν δικη τους, ταιριαζει να μην την θελουμε εμεις ; Δεν με μελει αν βαλω σε δυσκολη θεση την κυβερνηση, μια κυβερνηση που δεν την σεβομαι, δεν ειμαι καμωμενος για την κυβερνηση η για το κρατος, εγινα για το εθνος, και το ξερω επειδη γιαυτο ισα-ισα πονω. Για την κυβερνηση μου ερχεται σιχαμος και καταφρονια ,αμα συλλογιζομαι την κυβερνηση ξεπεφτω, μαργωνω και μαραινομαι. Σηκωνομαι, ξανοιγω και ανθοβολω αμα νοιωθω τον Ελληνισμο. Σε οποια γωνια του Ελληνισμου και αν βρεθω ,θα πασχιζω παντα να δυναμωνω, να ξυπνω ,να ζωντανευω την ψυχη του, και ας γινει οτι γινει. Ξυπνω καθε υπνο, κεντριζω καθε βαρεμο, συνδαυλιζω καθε σταχτη, ξεσκεπαζω καθε σπιθα κρυμμενη και αναβω καθε φωτια σβησμενη, βγαζω καθε πνοη κουρασμενη και παιζω καθε χορδη σιωπηλη. Ξυπνω, ξυπνω, ξυπνω.. ''
ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ .

Ανώνυμος είπε...

ti perimenis tora na klapsume?

AlbanianBrother

Ptboul είπε...

Το παρέθεσα για όσους απευθύνεται.

GEORGE είπε...

Η ''ελληνικη επανασταση του 1821'' ηταν μια πολυεθνικη επανασταση των χριστιανικων πλυθησμων της οθωμανικης αυτοκρατοριας εναντιων των μουσουλμανων.

ηταν επανασταση κοινωνικη .οι χριστιανικοι πλυθησμοι βρισκονταν σε χειροτερη μοιρα απο τους μουσουλμανικους και ετσι επαναστατησαν.

η ελλαδα της περιοδου εκεινης ηταν ενα συνονθυλευμα διαφορετικων πολιτισμων,φυλων ,γλωσσων.

γιαυτο επαναστατησαν ταυτοχρονα ρουμανοι,βλαχοι,σλαβοι αλβανοι/αρβανιτες,βουλγαροι.

δεν υπηρχε η εννοια ελληνας τοτε ενω και οι ελληνοφωνοι πλυθησμοι ηταν ελαχιστοι.

μετα την ιδρυση του νεο-ελληνικου εθνικου κρατους χαρη στη βοηθεια των μεγαλων δυναμεων επικρατησε η γερμανικη νοοτροπια για το τι ειναι ενα εθνος κρατος και οχι η γαλλικη/αμερικανικη.

οι γαλλοι πιστευαν στο επαναστατικο εθνος κρατος.ολοι οι πολιτες (ανεξαρτητα καταγωγης,γλωσσας,θρησκειας) ενωμενοι εναντια στη τυραννια.γιαυτο και η γαλλια και οι ΗΠΑ ηταν κρατη πολυφυλετικα

απο την αλλη οι γερμανοι πιστευαν στην ιδεα του''ομοαιμο,ομογλωσσο,ομοθρησκο''.
οτι δηλαδη για να υπαρξει ενα εθνος κρατος πρεπει να υπαρχει κοινη γλωσσα/κουλτουρα/θρησκεια/καταγωγη.
αυτη η νοοτροπια επικρατησε στην πολυφυλετικη πολυγλωσσικη ελλαδα με αποτελεσμα τον υποχρεωτικο εξελληνισμο
ετερογενων και μη ελληνικων πλυθησμων .

τα ιδια ισχυουν και για τη μακεδονια. ο διαχωρισμος και εκει ηταν θρησκευτικος .
σλαβοι που ηταν μουσουλμανοι θεωρηθηκαν ως τουρκοι λογω θρησκειας και εκδιωχθηκαν στη τουρκια ,ανατολιτες τουρκοφωνοι μικρασιατες χριστιανοι εγκατασταθηκαν στην μακεδονια.

Ανώνυμος είπε...

Γιά τις διαδηλώσεις που κάνουν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι αναρχικοί δε λέμε τίποτα. Για τα συλλαλητηρια που καταληγουν σε πολεμο μεταξυ αναρχικών και αστυνομιας ουτε κουβεντα. Για τα οικονομικα μας συμφεροντα και την τσεπη μας μπορουμε να διαδηλωνουμε.

Οταν προκειται για εθνικο θεμα είναι κακό, εθνικιστικο, φασιστικο, ρατσιστικο. Πως φαίνεται οτι εισαι ενας βολεμενος μαλακας που νοιαζεται μονο για τον κωλο του...

Ανώνυμος είπε...

-ΦΥΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
(ALEXIS SAYS: Ναι στα ''μαλακά'' ναρκωτικά)

Den katalava...dld den mporo na kapniso ton mpafo mou na xalaroso ligo meta tin doulia...alkool kai founta ta idia skata einai apla piso apo to alkool iparxi mia organomeni viomixania pou ploutizi...mi mou les lipon gia ta malaka...malaka

-ΒΑΛΤΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
(ALEXIS SAYS: Πολυπολιτισμική κοινωνία (σ.σ Μπανανία))
ne as pame me ta alla xrisa auga na diroume ta anthropakia pou den ixan ston ilio mira pinagane kai irthan stin elada na zisoun mia kaliteri zoi...oust apo do fasista

-ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ
(ALEXIS SAYS: Πιάστε την γριά, τον εναερήτη και τον Φούφουτο)
....to parapano sxolio apla den vgazi noima...

-ΓΑΜΟΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ; ΑΙΣΧΟΣ!
(ALEXIS SAYS: Gay pride!)
Dimokratia malaka simeni isonomia...oi gay as kanou oti kanoun xoris na enoxloune ton ipolipo kosmo ti me niazi emena an theloun na pantreftoun na to kanoun...simvoleo me to kratos einai kai tpt alo...

Ανώνυμος είπε...

Άντε επιτέλους ξύπνησες. Κατάλαβες επιτέλους ότι το όνομα είναι μια παπαριά που χρησιμοποιείται για να αποπροσανατολίζει και να εκφασίζει την κοινή γνώμη.
Που να δεις τι είχαμε τραβήξει το 1992
Το 80% του κόσμου που θέλει βέτο και παπαριές δεν ξέρω αν είναι εθνικιστές, αλλά σίγουρα είναι πρόβατα που πάνε όπου σαλαγάει το τσοπάνης.

Άρε πρέζα με αυτά που γράφεις θα χαλάσει το κονε με την ονειροκλάστρια. Κρίμα γιατί είχε γίνει μια καλή αρχη.

Ανώνυμος είπε...

Κοιταξτε λιγο στο internet να δειτε τι αποψη εχουν οι Σκοπιανοι και οι Αλβανοι για τους Ελληνες που τοσα χρονια στην πατριδα μας τους καναμε ανθρωπους καιτωρα ζητανε και την ιστορια μας να την κανουν δικια τους και μετα κατηγωρεις τους παπαδες και τους ακροδεξιους

Τdi είπε...

Από πού είσαι φίλε Πρέζα?

Τdi είπε...

Να υποθέσω ότι αφού δεν σε καίει καθόλου το θέμα, μάλλον από πολύ πολύ πολύ...πολύ νότια...

Ανώνυμος είπε...

Ρε καραγκιοζη πρεζα καλυτερα ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ και ΦΑΣΙΣΤΑΣ παρα αναρχοαπλυτος της Κουμουνδουρου.

Ανώνυμος είπε...

Tous kaname anthropous? SIGOURA oti pis man mou...Giauto o Tsenai otan teliose to likio pige sto MIT stis inomenes polities me ipotrofia...ANTI NA TOUS ENSOMATOSOUME KAI NA TOU KANOUME ELLINES TOUS EKSOSTRAKIZOUME STO PERITHORIO...kai vevea tha mas misisoun...o tropos me ton opoio tous feromaste to mono pou kanei einai na fountoni ton ethikismo tous kai tpt allo...paradeksou to man...tous vlepoume os kati katotero opos oi germanoi oi velgoi kai tosoi aloi vlepane tous elines metanastes prin apo 30 xronia...an sinexisoume me ton idio xava tha katantisoume san tin megali vretania ena kratos alomeno ek ton eso me xiliades esoterikes ethnikes mionotites oi opoies varane kathemia to diko tous mpairaki...kai oi paparies me tin ipogenitikotita einai gnostes...otan den exei lefta na vgei sto nixterino tou kentro ktl ti tha kanei...tha gamisi...nata ta ta 4 pedia tou metanasti...anti na ta piasis auta ta paidia kai na tous emfisisis to eliniko pnevma(kai den milao gia tis akrodeksies pipes) alla gia tis idees tis arxeas eladas (tin dimokratia, tin filosofia, ton stoxasmo) tote tha ta exeis kanei dika sou paidia giati den tha vlepoun tin elada san ton exthro tous alla san tin patrida tous pou megalosan kai proodefsan...
are akrodeksioi malakes monisas tin alosate tin elada (panta mazi me to sapio kratos pou ne prepei na to paradexto den kanei diakriseis den niazete oute gia ta pedia tou oute gia ton ksenon to idio)

Ptboul είπε...

Τdi δεν κάνεις μια ανάρτηση την επιστολή του Θεοδωράκη να τη θυμηθούμε και να κλείσει το θέμα?

Ανώνυμος είπε...

FOR THOSE THAT ARE SEEKING A NAME FOR "MACEDONIA".



THE NAME OF THAT AREA BEFORE WORLD WAR II WAS VARDARSKA.



THE NAME MACEDONIA WAS GIVEN TO THEM BY THEIR CRYPTO-JEWISH LEADER JOSEF BROSTEIN (THE YUGOSLAV LEADER KNOWN AS TITO).



ATTACHED YOU WILL FIND THE MAP BEFORE 1940.





A FEW NOTES FOR THOSE WHO DO NOT KNOW:



1. ALEXANDER THE GREAT AND HIS TEACHER ARISTOTLE SPOKE HELLENIC. NOT ANY SLAVIC LANGUAGE.

2. THE CAPITAL OF ANCIENT MACEDONIA WAS PELLA. NOT SKOPJE.

3. ALEXANDER'S SISTER WAS CALLED THESSALONIKI. NOT SOLUN LIKE THE SLAV(E)S CALL IT.

4. VOUKEFALAS WAS CALLED ALEXANDER'S HORSE. NOT A ZASTAVA.



SO, VARDARSKA IT IS AND STOP PLAYING WITH THE REAL MACEDONIANS!



WE'VE HAD ENOUGH WITH THIS JOKE.

Τdi είπε...

Ανοιχτή επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη, που συντάχθηκε στις 23 Φεβρουαρίου 2008

Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών, δηλαδή ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι ο μελλοντικός πρόεδρος, η κολοσσιαία πολεμική μηχανή έχει ήδη μπει μπροστά με στόχο την εξόντωση όλων όσων θεωρεί εχθρούς της. Ακόμη και αυτών όπως η Ελλάδα που δεν υπακούνε τυφλά τις εντολές της, Ιράν, Κορέα, Αραβικός κόσμος, μη υποτελείς και φυσικά άμεσα η Ρωσία και στο βάθος η Κίνα.

Μετά θα έρθει η σειρά των « ατάκτων» της Νοτίου Αμερικής. Ένας άμεσος και θανάσιμος κίνδυνος, πολυπρόσωπος, πολυπλόκαμος σαν χταπόδι κάνει αργά αλλά σταθερά την εμφάνισή του στο προσκήνιο της παγκόσμιας ιστορίας. Σημερινός στοίχος είναι τα Βαλκάνια με κύριο σύμμαχο την «Μεγάλη Αλβανία», ξεκινώντας από το Κόσσοβο με συνεργάτες τους υπεύθυνους για μαζικές δολοφονίες U.C.K.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, γεγονός πρωτοφανές για τη χώρα μας, μερικοί « επιστήμονες» επέλεξαν το αμφιθέατρο του Παντείου Πανεπιστημίου για να αναπτύξουν δημόσια την υποστήριξή τους σε ένα βασικό αίτημα της « Μεγάλης Αλβανίας», την κατάκτηση της Ηπείρου έως την Πρέβεζα, με την δικαιολογία ότι ανήκε στην Αλβανική Τσαμουριά, από όπου τους έδιωξαν με εγκληματικές πράξεις οι Έλληνες.

Ασφαλώς πρόκειται για οργανωμένη προβοκάτσια των Η.Π.Α, ώστε να μελετηθούν οι δικές μας αντιδράσεις και να προπαρασκευαστεί ψυχολογικά η εδαφική επέκταση της Αλβανίας μετά το Κόσσοβο και σε ένα μεγάλο τμήμα των Αλβανοφώνων των Σκοπίων και ακολούθως και σε δικά μας εδάφη.

Από την άλλη μεριά η σύμπλευση της Τουρκίας με τις Η.Π.Α στο Κόσσοβο, που έσπευσε πρώτη αυτή να το αναγνωρίσει, προετοιμάζει το έδαφος για πονηρά σχέδια σε βάρος της χώρας μας με βάση όχι μόνον το Αιγαίο και την Κύπρο, αλλά κα τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη, που ακολουθώντας το παράδειγμα του Κοσσόβου μπορεί να διεκδικήσει την δική της ανεξαρτησία.

Η πολιτική ηγεσία των Σκοπίων φαίνεται ότι γνωρίζει από πρώτο χέρι τα σχέδια των Η.Π.Α και για αυτό δείχνει αυτή την αλαζονική αδιαλλαξία.

Και πράγματι σε αυτή τη φάση συμπορεύονται με την πολιτική που εκθέσαμε. Όμως τι θα κάνουν όταν ξεκινήσει η επόμενη φάση, αυτής της φολοαλβανικής τακτικής, οπότε το κρατίδιό τους θα κοπεί στη μέση, γιατί θα πρέπει να γνωρίζουν τόσο αυτοί, όσο και οι ΗΠΑ, ότι μπορούν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες, όμως φυλετικά είναι Σλάβοι και ως εκ τούτου κατατάσσονται ουσιαστικά στη χορεία των εχθρών των ΗΠΑ μαζί με την Ρωσία, τη Σερβία αλλά κα τη Βουλγαρία που και αυτή δεν πρέπει να έχει αυταπάτες.

Έτσι γυρίζοντας σε εμάς τους Έλληνες θα πρέπει να δούμε ότι η κατάσταση όντως εξελίσσεται όπως εξελίσσεται και είναι παραπάνω από τραγική δεδομένου ότι οι Αμερικανοί δεν πείθονται, όσες υποκλίσεις και αν κάνουν απέναντί τους οι ποικιλόμορφες αμερικανόφιλες ηγεσίες, και αυτό γιατί φοβούνται, μισούν τον λαό μας, για τον οποίο είναι βέβαιοι ότι στη μεγάλη του πλειοψηφία απορρίπτει τα φιλοπόλεμα σχέδιά τους, για αυτό θέλει να μας τιμωρήσει με κάθε τρόπο εκτός και αν αποφασίσουμε όλοι μαζί να γονατίσουμε και να φιλήσουμε τα πόδια τους κάνοντας όρκους ότι από δω και στο εξής θάμασε καλά παιδιά και πειθήνια όργανα στην όποια πολιτική τους.

Όμως αφού το παιχνίδι είναι για μας έτσι και αλλιώς χαμένο, τότε ας πέσουμε με το κεφάλι ψηλά. Ας μην περιμένουμε βοήθεια από πουθενά. Ούτε έχουμε συμμάχους, είμαστε εμείς και εμείς, ας φροντίσουμε λοιπόν να είμαστε τουλάχιστον ωραίοι, περήφανοι και γιατί όχι χαρούμενοι, αφού θα έχουμε πάρει τη μεγάλη απόφαση να γίνουμε όλοι μαζί μια γροθιά ενωμένοι μπροστά στην προδοσία και την ασχήμια που χτυπάει την πόρτα μας.

Γιατί είναι προδοσία η αναγνώριση του Κοσσόβου χωρίς την έγκριση της διεθνούς κοινότητας του ΟΗΕ, δηλαδή μιας επαρχίας που από αιώνες αποτελεί τμήμα της Σερβίας και τι θα νοιώθαμε εμείς αν μεθαύριο έπαιρναν με το έτσι θέλω τη μισή Κύπρο , την Θράκη ή την Ήπειρο;

Όπως είναι ασχήμια να ανεχόμαστε να μας περιφρονούν και να μας εξυβρίζουν οχυρωμένοι κάτω από τα σκέλια των Αμερικανών οι Σκοπιανοί και εμείς να τους παρακαλάμε και να ζητάμε μεσολάβηση των Αμερικανών, χάνοντας κάθε μέρα όλο και πιο πολύ την αξιοπρέπειά μας και την υπερηφάνειά μας.

Ας κλείσουμε τα σύνορα, ας σταματήσουμε τις οικονομικές και διπλωματικές μας σχέσεις και ας τους αφήσουμε να αυτοαποκαλούνται όπως θέλουν, κοροϊδεύοντας τους εαυτούς τους.

Οφείλουμε να περάσουμε και από αυτή τη νέα δοκιμασία με το κεφάλι ψηλά. Μπορεί να υποφέρουμε, όμως το ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες και θα παραμείνουμε Έλληνες αν δεν ξεχνάμε από πόσες δοκιμασίες περάσαμε ως τώρα, όμως στο τέλος πάντα βγήκαμε νικητές.

Το ίδιο θα συμβεί και στο μέλλον.

Μίκης Θεοδωράκης
Αθήνα, 23/2/2008

Τdi είπε...

Άντε, να δούμε, θα τον πεις και αυτόν εθνικιστή και φασίστα;

Laplace είπε...

εγω παντως σε αυτο ειμαι με οσους θελουν συλλαλητηριο..
αρκετα με το να σκυβουμε το κεφαλι..

Τdi είπε...

Ακόμα να απαντήσεις...;

Επαναλαμβάνω

Από πού είσαι;

Θεωρείς τον Μ.Θ. φασίστα και εθνικιστή;

Ξέρεις, -μπορείς να δεις και το ποιόν μου- ότι μήτε φασίστας είμαι, μήτε εθνικιστής, μήτε θρησκ'αμνός..

Αλλά ξέρεις τί είμαι;
Σαλονικιός! Και αυτά που έγραψες σήμερα, καλοπροαίρετα θα σου το πω, ήταν το λιγότερο αυθόρμητα..Το σωστό θα ήταν να κάνεις ένα UPDATE να ξεκαθαρίσεις την θεση σου σε σχέση με το θέμα, γιατί εμένα μου δείχνεις ότι απλά θεωρείς την προκλητικότατη συμπεριφορά των ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΩΝ Φιλοδόλλαρων γειτόνων απλά ένα θέμα επικαιρότητας. Και αν όντως ισχύει αυτό...δεν σε τιμάει καθόλου

Τdi είπε...

Να'σαι ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΣ και ΜΑΓΚΑΣ, να παραδέχεσαι τα λάθη σου!

Λάθη και παρορμητικότητες όλοι κάνουμε, και στην ζωή αυτή από αυτά μαθαίνουμε..Σοφοί όμως γινόμαστε μόνο αν το παραδεχτούμε!

Ανώνυμος είπε...

Πάω στοίχημα πως ο πρέζας κλαίει τώρα με μαύρο δάκρυ...

"Μπουχουυυυυυ μαμααααααααααααα, έγραψα κάτι στο blog μου και ήταν μαλακίααααααα! και με πήραν όλοι χαμπαριιιιιιι και δεν συμφωνήσαν, δεν με επικρότησαν! μπουχουυυυυυυ!"

Ανώνυμος είπε...

...βασικα ο Πρεζας τελικα μαλλον ειναι και αυτος στην συγκεντρωση αφου ειχε θεμα με τον Σερβετα εχθες οποτε κλαιει σε κανενα παγκακι!

Α ρε ψευτη υποκριτή!

stathis είπε...

όχι η Εκκλησία, ο Άνθιμος είναι ο διοργανωτής. Μή φορτώνουμε τον Ιερώνυμο με πράξεις άλλων...

spyros1000 είπε...

μμμμμμμμμμαλακιες

Ανώνυμος είπε...

Με μισές αλήθειες και με αποστειρωμένη ιστορία πλάθονται πειθήνια στρατιωτάκια, πλάθονται φλογεροί πατριώτες, δεν πλάθονται όμως σκεπτόμενοι άνθρωποι.

Provata-provata-oli ston agona!

Tous EL tous idhate.ahahahaha
nai, nai irthan i EL!itan dhio stratiotes me kati simvola ke maskes pou prostatevan ton megalo igeti Kara-Xhaferri!
Apo kato itan afti i pitsirikadhes vuleftes tou LAOS pathiazmeni me ena megalo xamogelo.(agapo, agapo mia pitsirika ine tre ine trela, ine glika)

Sto Pale de anthimos itan pragmatika magia.
Dhekadhes asximes maries me spirakia ke terastia gjalia(me pithanon patera thrisko, san tis asximis marias) apo kathe logis xorio me poulman pigan gja na sikosoun ta matomena lavara tis orthodhoksias!ahahaha, fonazan me pathos zilefto pu se mia stigmi skeftika oti mbori na ine gamati stigmi afou itan sxedhon se ektasi vlepontas to megalo mousi tu anthimu na pigenorxete se sintonizmenes kinisis agriofonazontas gja ton xristianizmo=elinizmo.
Toulaxiston to efxaristithikan, mbori mi katalavontas ti kanoun afta ta PEDHIA-maries pu me vieo tropo athela i oxi apo tous gonis tous eginan orthodhokses apo mikri ilikia me apotelesma sta 20 na ftanoun se...(sxedhon seksualiki oloklirosi) me tis omilies tou anthimou eno sto fondo itan o psomiadhis, alo akreo xtipimeno psonio pu paristani ton magka ke patrioti, tsu re laki!

ante perastika!!!!!!!!

albanianbrother

Ανώνυμος είπε...

ALBANIANSISTER, XEHASES NA VALEIS TH SERVIETA SOU KAI MAS KATALERWSES...
ANTE NA HATHEITE PROVOKATORES OLOI....

Ανώνυμος είπε...

Μου θυμίζει έντονα έργο «οι Γερμανοί Ξανάρχονται» που οι Έλληνες πατριώτες είχαν χωριστοί ανάλογα με το κόμμα που ανήκαν, και ενώ ο εχθρός ήταν προ των πυλών του «ψυχιατρείου» αυτοί έλυναν τις κομματικές τους διαφορές.
Κα. Παπαρήγα, κ. Τσίπρα γιατί δεν κάνετε και εσείς διαδήλωση, δεν χρειάζεται να πάρετε θέσεις του Καρατζαφέρη και του Άνθιμου.
Ο κόσμος συμφωνεί και με τα δική σας συνθήματα :
όχι στον ιμπεριαλισμό - έξω η Αμερικάνοι από τα βαλκάνια.
H Μακεδονία είναι Ελλάδα. απο:
http://mediaspotgr.blogspot.com/

Διονύσης είπε...

Άσε μας ρε ΠΡΕΖΑ με την εθνοφοβία σου! Σιγά τον εθνικισμό που έγινε στο συλλαλητήριο του ΛΑΟΣ.

Ένας χαβαλές έγινε όπως ακριβώς το είχαμε προβλέψει.

Είναι σαν να αποκαλείς σταλινικούς και κονσερβοκουτάδες όσους πάνε σε διαδήλωση του ΠΑΜΕ.

Διονύσης είπε...

http://pea-kyanea.blogspot.com/

Ανώνυμος είπε...

Πρέζα εσύ ποιο από τα πρόβατα της φωτό είσαι.
Δηλαδή θεωρείς αναίτια την διαδήλωση με τις εξελίξεις που τρέχουν αυτήν την στιγμή;
Μάλλον είσαι μπερδεμένος

Ανώνυμος είπε...

Πρέζα μπε μπε....
Που είσαι μπεεεε
Γιατί κρύφτηκες;

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΠΑΛΙΟΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ ΕΕ!!!

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

ΑΚΟΥΤΕ ΡΕ ΑΠΛΥΤΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ????
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΦΑΝΗΚΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΝΑ "ΝΤΟΥ" ?? ΕΕ? ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΤΑΝΕΙ Ο ΑΝΤΡΙΣΜΟΣ ΣΑΣ??????

Ανώνυμος είπε...

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=836647

FuSmOKer είπε...

@Ανώνυμος (5:13 μμ):

Συμφωνώ με τα χίλια μαζί σου.
(Και εγώ διαβάζοντας το σχόλιο σου, την Αγγλία σκέφτηκα και συγκεκριμένα τα West Midlands.
Το καλύτερο παράδειγμα έφερες. Για όποιον έχει ζήσει εκεί)
Μπράβο σου. Πολύ το γούσταρα διαβάζοντας το. :thumbs up:

presszatv-gr είπε...

ti leei kala? oti na 'nai les kai esy o smoker kai o allos o malakas o 5:13. to (na ypothesw) phges na agoraseis ptyxio apo ena agnwsto panepisthmio sth mesh ths eparxeiakhs agglias kai de mporoyses na synennoh8eis me toys alloe8neis einai diko soy provlhma- de shmainei oti aytoi einai to ghetto. esy hsoyn to ghetto, esy kai oi alloi ellhnarades poy kotsompoleyate ton tade indo kai ton dhna pakistano. telos.

Ανώνυμος είπε...

FYROM = FART = Former Asshole Repubuclic of Tito

Its official....

gatos56 είπε...

πρεζα σου αρεσουν τα μπινελικια και κανεις οτι μπορεις γτα να τα ακους

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν είμαι αριστερός αλλά από εδώ και πέρα θα ψηφίζω Καρατζαφέρη. Γιατί ρε ΜΑΛΑΚΕΣ και το Ασφαλιστικό είναι πρόβλημα και η ΜΙΖΕΝΣ αλλά το Σκοπιανό ή θα λυθεί ΤΩΡΑ ή θα τον φάμε και πάλι στον κώλο! Ούτε γουστάρω τους Παπάδες ούτε τους ακροδεξιούς αλλά από εδώ και πέρα χέρι χέρι με τον Καρατζαφέρη ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ!!!! Το έχετε καταντήσει όποιος είναι Πατριώτης να λέγεται και Εθνικιστής...
Δε γαμιέστε να κάνετε καριέρα?
Και εγώ από αντίδραση από εδώ και πέρα θα είμαι ο πιο δεξιός ΜΑΛΑΚΕΣ
Αλλά δεν ζήσατε έξω να σε ρωτάνε από ποιό μέρος της Ελλάδας είσαι και όταν τους λες Μακεδονία να σε κοιτάνε περίεργα και να σου λένε ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ!!!
Πρεζάκηδες... γαμώ τη χώρα μου μέσα...

Swell είπε...

Διαβάστε τα πραγματικά ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Ανώνυμος είπε...

πρεζα
δεν μας λες ποιος ηταν ο ρολος των Ελληνων
κομουνιστων στον εμφυλιο,οσον αφορα την Μακεδονια?Τι αλισβερισια ειχαν με τον Τιτο?
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ-ΜΙΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ,ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
ΠΡΟΕΣΤΟΙ,ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ,ΔΑΣΚΑΛΟΙ,ΠΑΠΑΔΕΣ,ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ(ΒΛΕΠΕ ΦΑΝΑΡΙΩΤΕΣ) ΚΑΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΤΑ ΥΨΗΛΑ ΙΔΑΝΙΚΑ.
ΟΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΤΑΓΜΕΝΟΙ,ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΡΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΟΜΟΥΝΙΣΜΟΥ.
ΕΙΣΤΕ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ.
ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΑ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ(ΕΚΕΙ ΟΥΤΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΔΕΝ ΕΧΕΙ).

Ανώνυμος είπε...

http://www.antibaro.gr/national/marths_eurwkoinoboulio.php
AYTOI ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.
ΟΥΣΤ ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΑ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ

E l i t i s είπε...

To θέμα είναι αρκετά σοβαρό και λίγο πολύ ο καθένας λέει την παπαριά του . Καταρχάς η εκκλησία σίγουρα δεν έχει κανένα δικαίωμα να ασχολείται με πολιτικά ζητήματα , έχει αρκετές δικές της μαλακίες να ασχοληθεί... Τώρα όσον αφορά το θέμα των Σκοπίων, για όσους δεν το ξέρουν υπάρχει άρθρο στο σύνταγμά τους που αναφέρει(σε ελεύθερη απόδοση) "η δημοκρατία της Μακεδονίας έχει το έννομο συμφέρον να προασπίζει τα δικαιώματα των απανταχού Μακεδόνων και των μειονοτήτων σε άλλα κράτη(!!!!) κτλ κτλ " . Προφανώς μια σωστή λύση ονομασίας θα ήταν να εμπεριέχεται γεωγραφικός προσδιορισμός . Όλη αυτή η προκλητική στάση των Σκοπίων δεν δικαιολογεί την εθνικιστική έξαρση και τις συγκεντρώσεις με μουσική υπόκρουση το τραγούδι της Μακεδονίας. Έλεος .
(rulenstein.blogspot.com)

Ανώνυμος είπε...

FYROM = FART = Former Asshole Repubuclic of Tito

Its official....

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΟ ΤΟ



ΚΟΜΜΑ




ΤΩΝ




GAYS

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ GAYS

ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΡΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΤΑ ΟΛΑ ΛΙΜΠΑ

ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΟΛΥΜΠΑ ΚΑΙ ......Α ΠΙΚΟ

smallaxe είπε...

ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η ΕΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΝΑ ΚΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΝΑ ΔΗΜΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙ ΣΥΛΛΑΛΥΤΗΡΙΑ ,ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ,ΓΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΕΔΑΦΩΝ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ ΗΘΕΛΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ!ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΑΣΥΛΙΑ,ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΔΕΣ,ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ.ΚΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΑΛ.ΠΑΤΡΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΟΤΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΕΚΑΝΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΤΑΠΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΕΓΑΜΕ...ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΟΧΙ ΣΧΟΛΙΚΗ,ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ "ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 21" ΤΟΥ ΣΚΑΡΙΜΠΑ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΑ ΣΚΕΦΤΩ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΤΟΠΟΥ ΕΠΑΓΩΓΗΣ'ΑΝ ΓΥΡΟ ΣΤΟ 1500 ΥΠΗΡΧΑΝ 2 ΛΑΟΙ.ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ,ΚΡΑΤΟΣ-ΑΡΧΕΣ,ΣΤΡΑΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΟΙΚΙΣΕΙ 1000 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΩ Ο ΑΛΛΟΣ 100(ΠΑΡΑΔΗΓΜΑ ΕΙΝΑΙ)ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΛΑΟΣ ΕΙΧΕ 40 ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΛΥΘΗΣΜΟ.ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΛΕΠΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΤΙΣΜΟ Ο ΝΕΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΧΩΠΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΛΑΟΣ.ΚΑΜΙΑ,ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΤΟΤΕ.ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ'ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΑΜΕΡΙΚΗ,ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΠΙ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΗΟΜΠΙ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΤΑΒΑΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΛΛΑ Η ΑΜΕΡΙΚΗ,ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΤΑΛΕΠΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΒΟΥΛΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ,Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ,Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΑΡΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ.ΤΟΥΣ ΧΛΟΥΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ "ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΟΥΤΕ ΣΕΡΒΟΙ,ΑΛΒΑΝΟΙ.ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΒΑΛΚΑΝΙΟΙ" ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΖΥΓΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΦΑΓΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΛΟ ΚΟΛΠΟ,ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΡΕΙΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΝΗ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΙΔΕΩΔΩΝ.ΕΤΣΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΟΠΙΟΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...
ΤΕΛΟΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΚΙ ΜΑΟΥΣ...ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΠΕΤΑ.ΑΛΑΖΟΥΝ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.ΚΑΛΟΣ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΤΟΝ ΑΜΑΝΕ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ ΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΤΡΙΩΤΕΣ...ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΔΙΞΕΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΤΑΚΟ ΠΟΥ ΕΚΡΙΒΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΟ....ΚΑΙ ΑΝΤΙΟ
Μίκη Μάους

Ω Μίκη Μίκη Μάους ευφυή
ω Μίκη Μίκη άξιον εστί
για πάρτι σου ένα ροκ εν ρολ
με 12 μετράκια από sol

Μια τούρτα αλά κρεμ σοκολά,
την ώρα που λες τα πολλά
που με χέρια ψηλά
το παίζεις ο Μπαχ και καλά

Με χρέος συμφωνίες τρείς.
Λαϊκοκλασικιστής.
Ξερνώντας μ' έναν ήχο κοινό
το δήθεν μέγα μυστικό.

Συνθηματολογίες επικές,
σε πέντε νοτούλες γλυκές.
Για μέλλον πουλάς,
αυτά που πουλιόντουσαν χθες.

Δαυϊδ με σφεντόν' από La
στις νότες το παίζεις Γολιάθ
κι ενώ ο Τσιτσάνης παίζει καθιστός
εσύ το παίζεις μουσουργός

Κουλτούρα και πολιτικά
και ψήνεις τον κόσμο μ' αυτά
και γεύεσ' εσύ του Μάρκου τη γνήσια πενιά

Κορίτσι μου κάτσε καλά !
βρε αγκάλιασέ με κι ασ' τα πολλά
Τα βρίσκαμ' ωραία ως τα χθες
και τώρα καλημέρα δε λες

Βρε πρόσεχε μ' αυτούς τους τρελούς
που τ' όνειρό τους είναι να μη ζουν
και για επάγγελμά τους δηλώνουν "Ο ΣΩΖΩΝ ΛΑΟΥΣ"
και για επάγγελμά τους δηλώνουν "Ο ΣΩΖΩΝ ΛΑΟΥΣ"

Theodore είπε...

Καλα, αυτοι ειναι μαλακες, φανατικοι, και οπως αλλοιως λετε.
Αν ομως εγω βλεπω αυτα, http://www.bulgarmak.org/makedonia.htm
τι να πω για σας, οτι εισαστε μαλακες με πατεντα;
Τα ιδια ελεγαν οι ΚΚΕδες στη δεκαετια του 40 και ειδαμε τι εγινε μετα.
Αφου δεν ανοιγετε και κανα βιβλιο να ξεστραβωθειτε, μια ζωη μαλακιες θα λετε και θα κανετε. Αλλα η ζωη προχωραει και ενας λαος απο μαλακες αργα η γρηγορα, θα πληρωσει το τιμημα.Νομιζετε οτι σας χρωσταει κανενας τιποτα;Και αυτα που εχετε, σας εχουν υπογραψει συμβολαιο, οτι θα τα εχετε για παντα, αν δεν τα αξιζετε;
Επειδη καποιοι εχουν προβλημα με το μπαμπα τους και το παιζουν αναρχικοι, νομιζετε οτι κατι κανουν; Μια τρυπα στο νερο κανουν.
Το κακο ειναι οτι την πληρωνουμε ολοι.

Ανώνυμος είπε...

Τρισκαταρατοι και πατριδοκάπηλοι όλοι αυτοί είναι γνωστό! Δεν μπορείς όμως και εσύ να λές"για την αναγνώριση της Macedonia"!!!..ΕΛΕΟΣ...Δεν έχει να κάνει με την χρεοκωπημένη έννοια του κράτους-έθνους και οποιασδήποτε πατριωτικής κορώνας αλλά με την αλληλουχία του ψυχικού προσδιορισμού μέσα στο χρόνο και το περιβάλλον. Δηλαδή δεν είσαι προιόν αμεμπτου σύλληψης ούτε παρθενογεννημένος που ήρθες απο το πουθενά και πας όπου να ναι. Κατι προηγήθηκε και ακολουθει αυτο το οτιδήποτε αφήνεις πίσω σου. Αλλιώς θα ήσουνα ακόμα στα δέντρα!
...Φιλικά...

Chris

Unknown είπε...

Δηλαδη μια φορα στην ιστορια μας δε μπορουμε να ειμαστε αδελφωμενοι?Δε μπορουμε να εχουμε συμπνοια?Ενταξει,να μιλαμε και να μαχομαστε για τα προβληματα των εργατων(ολων μας δλδ) και για προβληματα του περιβαλλοντος(που μας επηρεαζουν παλι ολους,"δεξιους" και "αριστερους"),στα οποια ο ΣΥΡΙΖΑ δινει εμφαση αλλα "Δημοκρατια της Μακεδονιας" γαμω το μπελα μου?!Kαι αναφερομαι στην "οικολογικη-παραμβαση" του ΣΥΡΙΖΑ.
Δηλαδη μονοι μας θα βγαλουμε τα ματια μας?Και μην ακουσω παλι οτι "οι Ελληνες δεν εχουμε copyright στο ονομα" και "δε μπορουμε να επιβαλλουμε σε ενα λαο πως θα ονομαζεται"..
Ελεος!Αν οι συγχρονοι Ελληνες εχουμε 1% κοινα γονιδια και κοινη ιστορια με τους αρχαιους Ελληνες, συμπεριλαμβανομενου και των αρχαιων Μακεδονων - εκτος κι αν οι δηθεν προοδευτικοι πιστευουν πως οι αρχαοι Μακεδονες δεν ηταν ελληνικο φιλο-οι Σλαβοαλβανοι των Σκοπιων εχουν -100% κοινα με τους αρχαιους Μακεδονες..
Ειναι θεμα αξιοπρεπιας δεν το καταλαβαινετε ή θεωρειτε πως η αξιοπρεπεια σας θιγεται μονο οταν σας ψαλιδιζουν τη συνταξη..?
Και τελος παντων,οποιος νοιαζεται για να μην ονομαστει ενα κρατος Σλαβοαλβανων Μακεδονια ειναι "φασιστες" και "εθνικιστες"?Οπως δε σας αρεσει να τους βαζουν οι "φασιστες" και οι "εθνικιστες" ολους σε ενα τσουβαλι λ.χ.αναρχικοι.αριστεριστες,αντιεξουσιαστες,πρεζονια,πουστηδες και αλλα τετοια γραφικα που λενε,μη το κανετε κι εσεις.
Οπως ειπαν και οι αλλοι λοιπον,μην εισαι απολυτος...

Ανώνυμος είπε...

για τους Μακεδονομάχους…

http://gkaratsioubanis.wordpress.com

Ανώνυμος είπε...

Αναίτια?

Έλα Αλέκο…

Τι εθνικότητας ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος?

ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ???

http://www.youtube.com/watch?v=ykwmS0ZUqq4

Λυπάμαι πολύ!

ΧΑΣΑΤΕ