Παρασκευή, Απριλίου 04, 2008

ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ...ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ...---ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---

Λιγη αξιοπρεπεια ζηταμε ρε καργιολιδες...
Λιγη αξιοπρεπεια για μια καλυτερη ποιοτητα ζωης,
οταν μας χτυπησει τη πορτα ο Καρκινος...

Λιγη αξιοπρεπεια,για να μπορεσουμε να παλεψουμε
και να διεκδικισουμε τη ζωη μας...

Αυτη τη στιγμη...
Παιδων Αγλαϊα Κυριακου
Μεταξα
Αλεξανδρα
Πανεπιστημιακο Νοσοκομειο της Πατρας
Ευαγγελισμος
Νιμιτς

δεν εχουν τμηματα για ακτινοθεραπειες,
με αποτελεσμα οι ασθενεις να στρεφονται
στα ιδιωτικα νοσοκομεια,
οπου το κοστος ειναι εξαιρετικα μεγαλο...

Η παραπανω κατασταση,
με την ανοχη και τη συνενοχη της Ελληνικη Κυβερνησης,
που δολοφονει καθημερινα με τη σταση της,
εκατονταδες καρκινοπαθεις,
εξαιτιας της ελλειψης του απαραιτητου
τεχνικου ιατρικου εξοπλισμου και προσωπικου,
εχει δημιουργησει ενα παραεμποριο στο χωρο της υγειας,
που πλεον εχει γινει μαστιγα.

Λιγη αξιοπρεπεια στην υγεια,
ζηταμε ρε Καργιολη Καραμανλη.

Σκεψου οτι αυριο,μπορει να εισαι εσυ
ή τα παιδια σου,στη θεση ολων εκεινων
που δινουν τη δικη τους μαχη.

Λιγη αξιοπρεπεια ρε πουτσαραδες....
Μαλακα Αβραμοπουλε ακους;;;
Καντε κατι ρε...

ΠΡΕΖΑ TV
4-4-2008

πηγες:1,2

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πρεζα εισαι μεγαλος πουστης και πρεζακιας, αλλα εδω θα συμφωνησω μαζι σου.

sl

arkandos είπε...

Ο άνθρωπος (Αβραμόπουλος) δεν έχει ιδέα με τον κλάδο σαν διπλωμάτη τον έβαλαν εκεί και όχι για να λύσει τα προβλήματα.Μην περιμένεις και πολλά από κάποιον που τον ενδιαφέρει περισσότερο η εικόνα του παρά το έργο που θα παράγει.Επίσης άμα δεν πέσουν λεφτά δεν γίνεται τίποτα και από τη στιγμή που προωθούνε τα ιδιωτικά γιατί να ασχοληθούνε με τα δημόσια.

Ανώνυμος είπε...

"Σκεψου οτι αυριο,μπορει να εισαι εσυ
ή τα παιδια σου,στη θεση ολων εκεινων
που δινουν τη δικη τους μαχη."

Πιστεύεις ειλικρινά οτι θα πάνε αυτοί, ή θα στείλουνε τα παιδιά τους, στα ίδια σκατονοσοκομεία που πάμε εμείς;

Clandestino είπε...

Πολύ καλή ανάρτηση. Να προσθέσω και το πρόβλημα της Κρήτης. Το μόνο μηχάνημα ακτινοθεραπείας βρίσκεται στο Ηράκλειο. Ως γνωστόν, οι αποστάσεις στο νησί είναι πολύ μεγάλες. Επιπλέον κατά καιρούς το μηχάνημα έχει παρουσιάσει πολλά προβλήματα με αποτέλεσμα να μη γίνεται σωστά η θεραπεία.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!
Άραγε θα μας ακούσουν ποτέ όλοι αυτοί εκεί πάνω στην εξουσία? Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να γεμίσουν τις τσέπες τους και ας πάει στα κομμάτια η κοινωνία!Κάπως έτσι πιστεύω ότι σκέφτονται!
Ας είμαστε δυνατοί,ο καθένας να παλέψει για την επιβίωσή του στη χώρα που λέγεται Ελλάδα!!!
Λίνα

Laplace είπε...

"Σκεψου οτι αυριο,μπορει να εισαι εσυ
ή τα παιδια σου,στη θεση ολων εκεινων
που δινουν τη δικη τους μαχη."



eggrapses arxonta..

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Πρέζα τα είπαμε αυτά. Ολόκληρο κράτος και δεν μπορεί τάχα να έχει αυτά που έχουν οι ιδιώτες... Το κόλπο είναι πολύ μεγάλο..."είναι πολλλλλλλλλά τα λεφτά"

scarface είπε...

Πολύ μεγάλο θέμα αυτό.
Εδώ αξίζει να τα χώσεις τα μπινελίκια σου όσο μπορείς.
Δίκιο θα ΄χεις.

orgasmos είπε...

δωσε τα μισα απα αυτα που παιρνεις σε φιλανθρωπειες ρε αναρχικε του κωλου

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ptboul είπε...

Τα έχουμε πει και θα τα ξαναλέμε.

Στα πανηγύρια και στις χαρές όλα μια χαρά, μας ενώνει το 'εθνικόν φρόνημα'.

Στα σοβαρά και στις λύπες κυττάμε από μακριά.

Δεν είναι μόνο οι Έλληνες, είναι η έμφυτη κτηνώδης φύση του ανθρώπου.

Ωστόσο συχνά-πυκνά, η χώρα αυτή δε ξεχνάει να με θλίβει.

wert01gf είπε...

Ο νέος κύκλος ιδιωτικοποιήσεων. Στην υγεία..

Ανώνυμος είπε...

Θα πω κάτι που ίσως ακουστεί κακία, αλλά δε με νοιάζει...

Εύχομαι ο Καραμανλής και η οικογένειά του να πάθουν κάτι αντίστοιχο με αυτό που έπαθε η Γιαννάκου. Εύχομαι να σαπίσει κάποιο μέλος του σώματός του ή και ολόκληρος, αν αυτό είναι δυνατόν, προκειμένου να νιώσει, έστω και για λίγο, τη δυστυχία και τη μιζέρια που έχει προκαλέσει στο λαό. Η καθημερινότητα μοιάζει πλέον με αγώνα επιβίωσης, οι συνθήκες διαβίωσης στην Ελλάδα αντί να καλυτερεύουν γίνονται χειρότερες, άνθρωποι κοιτάμε να φάμε ο ένας τη σάρκα του άλλου σαν αγρίμια, λες και είμαστε πρωτόγονοι, και ποιος ευθύνεται γι' αυτό; Όλοι τους. Όλοι αυτοί οι καρεκλοκένταυροι που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να φάνε όσα περισσότερα μπορούν. Αναρωτιέμαι: τι στο διάολο τα κάνουν όλα αυτά τα δις που κλέβουν; Κλέβουν που κλέβουν, δεν μπορούν τουλάχιστον να είναι λίγο διακριτικοί, να βάζουν στις τσέπες τους κάτι λιγότερο από αυτά που συνηθίζουν;

Υ.Γ: Η εκπομπή του pitsirikou sucks. Υποτίθεται ότι μεταδίδεται από τις 11 μέχρι τις 12. Ξεκινάει στις 11.10 και, αν βγάλουμε το χρόνο των διαφημίσεων, το χρόνο που τρώνε οι ειδήσεις ενδιάμεσα και τα τραγούδια που παίζει χωρίς να μιλά, η εκπομπή του διαρκεί καθαρά γύρω στο ένα τέταρτο. Ρε ΣΚΑΙ, για μαλάκες ψάχνεις;

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδιά ακομα να καταλάβετε πως η ΥΓΕΙΑ είναι ένα ακόμα προιόν της ελεύθερης αγοράς και πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί;

και ένα ακομα προιον του υποπολιτισμού μας,πιο ακριβό απ την ΥΓΕΙΑ είναι η ΑΣΘΕΝΕΙΑ.

ξέρετε πόσοι θησαυριζουν από εναν καρκινοπαθη;;γιατροί,φαρμακοποιοι,ιδιωτικά νοσοκομεία,φαρμακοβιομηχανιες,εμποροι ιατρικών ειδών,κατασκευαστές ιατρικών μηχανημάτων κλπ κλπ

τυχαίο είναι που αφηνουν το ΕΣΥ να ρημάζει,διχως προσωπικό και μηχανήματα;

Ανώνυμος είπε...

Nai, mallon 8a htan kalytera na mhn ebrizes, gia na se pairnoun sobara oloi. Etsi opws brizeis, pairnas lathos mhnymata. afhneis na lene oti grafeis akrothtes...mporei na se bgaloun kai psychas8enh, an exeis katadikastei gia auta p grafeis.

Dr. Feleki είπε...

Πεθαινουνε; Δεν εχουνε μεσα; Ε,και; Μην ανυσηχειτε ρε σεις , θα τα φτιαξουμε ολα, απλα παραλαβαμε καμμένη γη και παιρνει καιρο...

Και πριν εμεις ημασταν; Ενταξει , λεπτομερειες...

Ανώνυμος είπε...

Σωστά όλα αυτά που λέμε, τότε γιατί επιμένουμε στα ίδια κόμματα και δεν αποφασίζουμε να τα αποδυναμώσουμε συλλογικά ώστε να γίνει επιτέλους συνασπισμός, όπως στην Ιταλία πχ. που λειτουργεί έτσι επί χρόνια?

Μπορεί κανένα κόμμα στην Ελλάδα να μη το θέλει αλλά θα το επιβάλλει ο λαός.

Όσο για το θέμα μας, δυστηχώς ο καθένας σηκώνει τον δικό του Σταυρό και αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα ο ίδιος/α ή η οικογένειά σου, ξεπουλάς ότι έχεις και δεν έχεις για να φύγεις τουλάχιστον με αξιοπρέπεια. Όπως και στην Αμερική.

Αυτός είναι ο κόσμος μας, μια αληθινή ζούγκλα που πορευόμαστε μόνοι μας.

PtB.

Theodore είπε...

Ρε παιδια, δε θα γραψω τιποτ αλλο γι αυτο. Τα γραψατε ολα εσεις εξ αλλου.
Αλλα εκεινο που μου τη σπαει, ειναι το στυλακι το ατσαλακωτο του Αβραμοπουλου.
Μου τη δινει ρε πουστη μου.Πολυ θα τοθελα να τον γιαουρτωσω.

Ανώνυμος είπε...

Όσοι θέλετε να μάθετε τι αλήθεια για ότι συνέβη στο ΙΚΑ Ηρακλείου .
Εγώ ο Τηλέμαχος Μπούντζουκας ένας απλός πολίτης (ΜΑΛΑΚΑΣ) για μερικούς ,δεν είμαι τίποτα παραπάνω αλλά ούτε τίποτα ΠΑΡΑΚΑΤΩ από τους άλλους ανθρώπους έχω όμως ένα χούι δεν φοβάμαι το σύστημα τους ούτε θέλω να κερδίσω τίποτα προσωπικά.
Έχω κάποιους ανθρώπους που εξαρτάτε ουσιαστικά η ζωή τους από μένα αλλά και η δικιά μου . Στην ουσία κάθε μέρα προσπαθώ στο 184 να κλείσω ραντεβού για διαβητολογο, Ορθοδοντικό , καρδιολόγο, γιατί πρώτα πρέπει να προστατέψω την ζωή των άλλων, και μετά την δικιά μου από φαρμακευτική αγωγή αλλά και κάνω και περιτοναϊκή αιμοκάθαρση τρεις φορές την ημέρα την όπια την κάνω με το ΧΕΡΙ (και όσοι ξέρουν τι είναι ,είναι σαν να κάνης χειρουργείο) πάντα έπαιρνα στης 7+30 δεν έπιανα γραμμή έτσι αποφάσισα να πάω στο ΙΚΑ Ηρακλείου πρωί στης 7+20 στης 3-4-2008 ώστε να κάνω εξετάσεις γιατί πάντα ελέγχομε για ηπατίτιδα C και Β ο πατέρας μου της έχει εκτός που είναι παραπληγικός , νεφροπαθής ,με μεταλίκι βαλβίδα καρδιάς ,με κατάλυση τετάρτου βαθμού διαβητικός (με ινσουλίνη άκτραπιν ) για όσους ξέρουν είναι μια ουσία που μόνο σε νοσοκομεία μπορούν να την χειρισθούν ,και μια μάνα 85 ετών με βαριά καρδιοπάθεια με διαβήτη σε ινσουλίνη με έρπει κ.τ.λ ,και με δυο επέμβασης ανοιχτής καρδιάς διαβητικός και (ΜΑΛΑΚΑΣ) . Ήμουν λοιπόν στον κισσέ του ΙΚΑ ο τέταρτος ώστε όταν ανοίξουν τα πισι να πάρω το πολυπόθητα ραντεβού γιατί αν ήμουν ένας ασθενής που δεν θα χρειαζόμουν τα φάρμακα αυτά κάθε μήνα θα πήγαινα σε εξωτερικό ιατρό( όπως πάνε οι πιο πολλοί έλληνες ) στης 7+ 33 ανοίγει το πισι και μου λέει η κοπέλα δεν υπάρχει ραντεβού για διαβητολογο μέχρι στης 6 Μαΐου λέω μα κοπέλα μου ξέρω ότι κλείνετε 45 ραντεβού ημέρα προσέξτε 45 ραντεβού σε μια κύρια με όλη την σημασία της λέξης ΑΝΘΡΩΠΟΣ και ιατρός Κύρια Μανδάλακη η οποία λογαριάστε από της 8 το πρωί μέχρι της 12+30 πόσους ασθενείς θα εξετάζει ; Και αν κάνη κανένα λάθος σε κανένα φάρμακο θα πάει μέσα; δεν υπάρχει άντε δεν υπάρχει πάμε στο δεύτερο ραντεβού του ορθοδοντικού δεν υπάρχει ούτε πάλι ραντεβού γιατί είναι στο ΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ και αυτός στα ΧΑΝΙΑ και έχουν κλειστή τα ραντεβού του μέχρι τον Ιούλιο και το θέμα δεν είναι αυτό αλλά πρέπει να πηγαίνω και κάθε δεκαπέντε με είκοσι ημέρες 400 χιλιόμετρα ώστε να το βλέπει το παιδί ο γιατρός ώστε να κάνη της ανάλογες πράξεις (σφιξίματα- ρυθμίσεις ) στα σιδεράκια .ΛΕΩ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ .Πάω να διαπληκτιστώ με την κοπέλα αλλά μετά λέω τι Φταίει αυτή ?ΘΕΜΑ ΩΜΟΣ ΕΙΝΑΙ γιατί το παιδί του κάθε ασφαλισμένου να χάνει το σχολείο του και να ταλαιπωρείτε; ΓΙΑΤΙ; Για αναγκάζουνε τον κοσμάκη να πηγαίνει στους Εξωτερικούς ιατρούς να τα πληρώνει ( ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ 3000 ΚΑΙ 4000 ΕΥΡΩ).Λεω στη κοπέλα που να πάω να κάνω τα παράπονα μου; μου λέει στην διεύθυνση ,που είναι; Στον τρίτο όροφο.
Πάει ο (ΜΑΛΑΚΑΣ) στον τρίτο δεν έχει έλθει ακόμα ο κύριος υποδιευθυντή
Με Ρώτα η προϊστάμενη του γραμματέας του δεν ξέρω τι είναι τι θέλω;
Της αναφέρω τι έχει προηγήθη στα ραντεβού και θα ήθελα να δω την διευθύντρια κύρια Βελιγράδη.
Μου άπαντα ότι απουσιάζει και χρέη διευθυντή κάνη ο υποδιευθυντή κύριος Τερζάκης γυναικολόγος δεν έχομε τελειώσει τον διάλογο μας και έρχεται ο κύριος Τερζάκης να πάρει το κλειδί του να ανοίξει το γραφείο του με κοιτάζει και ρωτά τι προϊστάμενη τι θέλει εδώ ο κύριος ; του αναφέρει τα παραπάνω με κόβει με το μάτι ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ σου λέει τι μας λέει ο πρωί πρωί αυτός ο ΜΑΛΑΚΑΣ;
Αρχιζω παλι να πω τα παραπονα μου γυρηζη και δεν απαντα σε εμένα αλλά στην προϊστάμενη και της λέει να μου πει να πάω στα ραντεβού τι θέλει εδώ ; (σε ένα γραφείο 5 τετραγωνικών με ράφια άρα 3 τετραγωνικά ) . Αρχίζω εγώ την προσπάθεια να με ακούσει και γυρίζει και μου λέει Πέρασε έξω ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ .Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΒΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΚΑΙ του απαντά από πού με βγάζεις έξω ρε ;από το γραφείο του πατέρα σου, η το δικό σου; Ο Γίγας υποδιευθυντής μου απαντά. Άκουσε τι σου είπα πέρασε έξω δυνατή φωνή και με στόμφο. Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΚΑΘΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΣΤΡΙΒΕΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ λέγοντας του μην μου μιλάς εμένα έτσι. Με χτυπά στο στήθος με τα χέρια του ,ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΝΕΣΕ ΣΤΟ ΣΤΕΡΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΗ ΔΥΟ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ τον πιάνει ο ΜΑΛΑΚΑΣ με όσο δύναμη έχει ακόμα γιατί ξέρη ότι δεν θα αντέξει για πολύ και πέφτουν κάτι ψιλές χοντρές όπως θέλετε αλλά με εγκαταλείψαν η δυνάμεις μου και έτσι έπεσα αλλά τον κρατώ από την καδένα του που ήταν και χοντρή και δεν έσπαγε ήταν από πάνω μου και εγώ από κάτω και συνέχιζε το πανηγύρι δεν άντεχε ο Γίγας και μου δάγκωνε το χέρι νομίζοντας ότι με πόνο θα τον άφηνα ,του έβαλα το χέρι στο στόμα και όπως τον τραβούσανε από πάνω μου τον κόντραρα και σου λένε πάει τον έφαγε ο ΜΑΛΑΚΑΣ (η προϊστάμενη) μου παίρνει το βιβλιάριο και μετά την συμπλοκή του το δεινή του το δεινή μου άπαντα ότι έχει δικαίωμα να μου το κράτηση και αν είμαι άντρας να μην φύγω θα πάει στην αστυνομία και θα με καταστρέψει δεν ξέρω με ποιον τα έβαλα; Και νομίζοντας ότι εγώ θα έφευγα είδε ότι δεν έφευγα και καλή την αστυνομία όταν ήλθε η αστυνομία τους λέει συλλάβετε τον με είχε Ίδη καταδικάσει ο μπαγλαμάς ,και ζητά να φέρει το βιβλιάριο μου η προϊστάμενη και του λέει εε σε έξη μήνες τελειώνει η συντάξει του και θα δει; Είναι και σε επιτροπή βλέπεται ο κύριος.
Του λέω με έσπρωξες και σε κοπάνησα αλλά με δάγκασες και εγώ κάνω για εξέτασης ηπατίτιδας C, γιατί είχε αίμα στο στόμα , δεν έχω τίποτα μαζί σου αλλά ο πατέρας μου του κάνω περιτοναϊκή του περνώ τρεις φορές την ημέρα τα ζάχαρα και κάνω συχνές εξετάσεις και επίσης δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου αλλά με την θέση που σε έχουν βάλει ήλθα να μου δόσης μια λύση και εσύ την είδες ο κύριος ΓΑΜΑΩ κάνε μια εξέταση να δεις και εσύ μήπως συμβαίνει τίποτα έχω λοιπόν με την καρέκλα τα έχω του διευθυντή θα πει διευθύνω δεν ήθελες να με ακούσεις εεεεεεε??? και αν δεν μπορείτε να παραιτήστε έτσι κάνουν οι σωστοί άνθρωποι κατάλαβες τώρα αν θες όταν θα πετάξω την καρεκλά να κάθεστε επάνω θα πετάξω μαζί με τη καρέκλα η εσύ η οποίος οποία δεν σηκωθεί όταν την πιάσω να την πετάξω και θα πάει μαζί με την καρεκλά κάτω αυτά μπροστά στην αστυνομία .
Και τι γυρίζει και τι μου λέει ; Άντε ρε με τόσες αρρώστιες σου την χαρίζω .Του άπαντα ο ΜΑΛΑΚΑΣ εγώ δεν σου την χαρίζω , και με ρωτά ο αστυνομικός θέλεις να του κάνης εσύ μήνυση όχι απαντώ εγώ δεν κάνω μηνύσεις αλλά θα θέμα θα πάρει έκταση ώστε να φέρουν γιατρούς γιατί τώρα δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο αν έλθουνε και τα αλλά ταμεία στο ΙΚΑ τι θα γίνει; Εγώ την Δευτέρα θα ξανάρθω και αν δεν μου δώσουν τα ΝΟΜΙΜΑ όπως λένε πάλι θα έχομε τα ίδια οποίος και να κάθετε στην καρέκλα αν δεν σηκωθεί τα ίδια δεν κάνω πείσω και να μην με λυπάσαι τον εαυτό σας να λυπάστε γουρούνια .
Σήμερα λοιπόν μου υπέβαλε μήνυση ο Γίγας που δεν έχει το θάρρος να πει ότι με δάγκωσε αλλά έστειλε την προϊστάμενη και προστατευόμενη του την ημέρα εκείνη και έψαχνε να δει αν παίρνω αγωγή για ηπατίτιδα C όταν μου περάνε αίμα .
Βγήκε στα κανάλια και έλεγε ότι είναι ένας άνθρωπος 70 κιλά και εγώ ένα τέρας
Πάλι του είπα ότι είναι τυχερός γιατί δεν θα τον έπαιρναν από τα χέρια μου αν ήμουν καλά στην υγεία μου . Αυτά είναι τα είδατε και στα κανάλια
Την Δευτέρα θα είναι ο υπουργός υγείας η ο Γιακουμάτος ο διοικητής του ΙΚΑ εγώ πάλι στα κανάλια και πάλι θα δείτε τα ίδια βέβαια σήμερα μετά την μήνυση που μου υπέβαλε ζήτησε την απομάκρυνση του μέχρι να γίνει η ΕΔΕ και η μήνυση του . Εγώ θα του την κάνω την ΕΔΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Και θέλω να πιστεύω ότι ο Ιατρικός σύλλογος Ηρακλείου που έβγαλε ανακοινώσει ότι είναι στο πλευρό του τι θα πουν την Δευτέρα ; Αλλά δεν ξέρουν ότι οι πιο πολλοί γιατροί τους έχουν χεσμένους . Γιατί δεν απεργούν για καλύψουν της κενές θέσεις ;
Γιατί έχουν απλήρωτους τους ειδικευόμενους; Που απεργούν δυο μέρες τώρα;
Τώρα το θέμα δεν είναι για να βρω εγώ ένα ραντεβού αλλά να λυθεί το πρόβλημα για όλους μας . Και αν χρειαστεί και φυλακή ναι πάω, αγωγή δεν μου έκανε; να μου κάνη μήπως με τα λεφτά που θα μου πάρουν να τα δώσουν μπας και προσλάβουν κανένα γιατρό;
ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΩΛΩΝΟΥΝ Η ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΓΩΓΕΣ;;ΕΕΕΕΕΕ
Μπούντζουκας Τηλέμαχος.
Ελεύθερο ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΣΤΑ ΜΠΟΓΚΣ ΣΑΣ

Heliotypon είπε...

Αβραμόπουλος! Τι ξέρουν οι διπλωμάτες από υγεία, μωρέ; Κι είναι φανερό από τους κενότατους λόγους που εκφωνεί τι σχέση μπορεί να έχει ο άνθρωπος με το υπουργείο του και τους (θεωρητικούς) σκοπούς του! Μπλα-μπλα ατέλειωτο με μηδέν αντίκρυσμα! 'Οσο για τον ...μπούλη τι να πω! Δεν περιμέναμε και τίποτε καλλίτερο από έναν άνθρωπο που μόνο του προσόν είναι το ..."ένδοξο" όνομα!

Theodore είπε...

Ξυπνηστε ωρε παλληκαρια. Μη φοβοσαστε.Εφυγαν οι Τουρκοι.
Οσον αφορα στους πολιτικους,η τους δημοσιογραφους, γιατι να ενδιαφερθουν; Μηπως προκειται να πανε αυτοι σ αυτα τα νοσκομεια, οταν αρρωστησουν;
Αλλα και αν πανε, μηπως θα τους βαλουν στους θαλαμους των 9 ατομων, να μη μορουν να κλασουν και να χεσουν με αξιοπρεπεια;
Οχι βεβαια. Εκει, θα πατε εσεις.
Γι αυτο, ψηφιστε τους και αγοραστε τις φυλλαδες τους γαια να σωθειτε.

Ανώνυμος είπε...

o fimosofos lei tetios laos tetious kivernites axizi

Ανώνυμος είπε...

Και λίγα λες.. και να ήξερες πώς δεν υπάρχουν ουσιαστικά ούτε κατάλληλα ακτινοθεραπευτικά στα ιδιωτικά αι οι γονείς καταφεύγουν στο εξωτερικό, θα έλεγες ακόμη περισσότερα. Αλλά τελικά έχω καταλήξει ότι πράγματι ο κάθε λαός έχει τους κυβερνήτες που του αξίζουν. Όταν φτάνουω στην κόψη σέρνονται στα βουλευτικά γραφεία να φάνε τη θέση από τη λίστα ασθενών αντί να σπάνε τα γραφεία αυτά.. τι να πεις.. γερή κράση πάντως οι έλληνες.. (ένα από τα ελάχιστα θετικά μας)
Υ.Γ. όσο για τον υπουργό υγείας.. αυτός δίνει την εντύπωση πώς έχει μπερδέψει το Μαξίμου με το Μαξίμ...

Ανώνυμος είπε...

Και λίγα λες.. και να ήξερες πώς δεν υπάρχουν ουσιαστικά ούτε κατάλληλα ακτινοθεραπευτικά στα ιδιωτικά αι οι γονείς καταφεύγουν στο εξωτερικό, θα έλεγες ακόμη περισσότερα. Αλλά τελικά έχω καταλήξει ότι πράγματι ο κάθε λαός έχει τους κυβερνήτες που του αξίζουν. Όταν φτάνουω στην κόψη σέρνονται στα βουλευτικά γραφεία να φάνε τη θέση από τη λίστα ασθενών αντί να σπάνε τα γραφεία αυτά.. τι να πεις.. γερή κράση πάντως οι έλληνες.. (ένα από τα ελάχιστα θετικά μας)
Υ.Γ. όσο για τον υπουργό υγείας.. αυτός δίνει την εντύπωση πώς έχει μπερδέψει το Μαξίμου με το Μαξίμ...

Ανώνυμος είπε...

Και λίγα λες.. και να ήξερες πώς δεν υπάρχουν ουσιαστικά ούτε κατάλληλα ακτινοθεραπευτικά στα ιδιωτικά αι οι γονείς καταφεύγουν στο εξωτερικό, θα έλεγες ακόμη περισσότερα. Αλλά τελικά έχω καταλήξει ότι πράγματι ο κάθε λαός έχει τους κυβερνήτες που του αξίζουν. Όταν φτάνουω στην κόψη σέρνονται στα βουλευτικά γραφεία να φάνε τη θέση από τη λίστα ασθενών αντί να σπάνε τα γραφεία αυτά.. τι να πεις.. γερή κράση πάντως οι έλληνες.. (ένα από τα ελάχιστα θετικά μας)
Υ.Γ. όσο για τον υπουργό υγείας.. αυτός δίνει την εντύπωση πώς έχει μπερδέψει το Μαξίμου με το Μαξίμ...

Λιτσάκι είπε...

Για εμάς που μεγαλώνουμε παιδιά, αυτό είναι ενας εφιάλτης.
Δημόσια Υγεία....

Πρίν από χρόνια νοσηλεύτηκε το παιδί μου στο Αγλαϊα Κυριακού και το τί είδαν τα ματάκια μου εκείνες τις ημέρες δεν λέγεται.
Παιδάκια με καρκίνο να κάνουν χημειοθεραπείες και να ξεψυχούν εμπρός στα ματια μας.
Ειλικρινά, τα θυμάμαι και προσεύχομαι να μην βρεθώ σε αυτήν την θέση.
Σαν Μάνα που είμαι, απλά ξέρω πως αν ποτέ με βρεί τέτοιο κακό, σίγουρα ξέρω και το τέλος.

Μπράβο ΠΡΕΖΑ που μιλας για ένα τόσο σοβαρό θέμα. Και αν το θέλεις συμφωνώ με όλα όσα είπες ακόμη και με την χυδαιότητα που σε διακρύνει στην παρούσα φάση.

Δυστυχώς κύριοι, αυτή είναι η Ελλάδα μας.
Τα παιδιά μας δεν έχουν λύση σε τέτοια θέματα. Καλύτερα είναι να μην συμβαίνουν τέτοια πράγματα, μα έλα που όλα ειναι μέσα στην ζωη και όλα παίζουν.

Τί να πώ......
Απλά λυπάμαι για αυτά τα παιδιά που ταλαιπωρούνται τόσο άδικα.

Αν ποτέ αρρωστήσει με καρκίνο κάποιο από τα παιδιία των πολιτικών μας, να είστε σίγουροι πως δεν θα καταφύγουν στα Δημόσια Νοσοκομεία. Θα πάνε στο εξωτερικό.

Αυτή είναι η Ελλάδα μας.
Ελλάδα 2 ταχυτήτων
είτε μας αρέσει, είτε όχι.

Theodore είπε...

Το ζητημα ειναι οτι μας δινεται η ευκαιρια μεσα απο το Ιντερνετ, να οργανωθουμε, ωστε κατι ν αλλαξουμε.
Θα τα καταφερουμε αραγε;

Githrow Love είπε...

Ρε συ δεν μπορεί να φταίει ένας άνθρωπος μόνο για την κατάντεια μας. Όλοι φταίνε και οι διευθυντές των νοσοκομείων, οι τμημάτων, οι νοσοκόμες... και να σου πω ποιος φταίει πιο πολύ?
Όλοι μας.
Τι σου φταίει ο Καραμανλής ή ο οποιοσδήποτε πολιτικός άμα σε κλέβει κάποιος, σε κοροιδεύει, σε ξεπουλάει και ο "πολίτης" δεν μιλαει εκείνη την ώρα?
Δεν φταίμε κι εμείς, γενικά όλοι οι Ελληνάρες?
Ψηφίζουμε κάποιους, βγαίνουνε 300 κι έχουμε κάποιους να βρίζουμε.
Εμείς ποτέ δεν φταίμε και για τίποτα?
Αλλά ποιος μιλάει? Ελάχιστοι!
Ποιος τολμάει να μιλησει? Και τι θα πάθει δηλαδή?
Η φοβοκρατία!
Όλοι στους ψίθυρους, ανώνυμα, και πίσω απ΄την πλάτη. Για να τα πουν και κατάμουτρα όλοι αυτοι οι Ελληνάρες που κλαίγονται!
Πάντως εσύ "πρεζα tv" είσαι κορυφαίος! Πες τα! Πες τα όλα!
Μαζί σου!

Φιλικά ;)

Theodore είπε...

Αν δεν οργανωθουμε, ωστε να μπορουμε να αλληλουποστηριζομαστε, και να λεμε ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ, τιποτα δεν θα γινει, οσο και να φωναζουμε αοριστως.Κανεις δεν ακουει.
Αν γινοταν ενας συλλογος ταλαιπωρηθεντων, που θα ειχε ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟ, τοτε κατι μπορουσε να γινει, γιατι οι λεφτες, θα πλακωνανε τις μηνυσεις και τις αγωγες και θα πρεπει να μπορεις να τους αντιμετωπισεις.
Εκτος, λεω εκτος και αν φτασουμε τοσο μακρυα και χρειστουν πιο δραστικα μετρα, οπως γιαουρτια, η ΞΥΛΟ.Γιατι κι αυτο μετραει.