Δευτέρα, Απριλίου 21, 2008

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ:ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΝΕΚΡΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ...ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΕΚΡΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΥΠΗΡΞΕ,ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ...---ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ---

Ο Γιωργος Καρατζαφερης,
αυτο το κατακαθι της Χουντας,
το οποιο συνεχιζει να εχει σκατα στο κεφαλι του
και τωρα ειναι ειναι δηθεν εκλεγμενος
απο τον Ελληνικο λαο,εκπροσωποντας
τις ολοκληρωτικες και ακροδεξιες αποψεις του,
μεσα στο Ελληνικο Κοινοβουλιο,
οχι μονο διεστραυλωνει την αληθεια,
αναφορικα με γεγονοτα
τα οποια εγιναν κατα τη διαρκεια του Πολυτεχνειου,
αλλα προσβαλει και μνημη,
ολων εκεινων των φοιτητων,
που εχασαν τη ζωη τους ΜΕΣΑ στο Πολυτεχνειο,
απο την τοτε κυβερνηση της Χουντας.

Σε δηλωσεις του λοιπον,
μεσα απο το μαγαζι πανελλαδικης εμβελιας του διατηρει,
αναφερει μεταξυ αλλων
οτι ο Παπαδοπουλος,ειχε ειχε λαϊκη υποδοχη
και οτι
ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ,

παρα μονο ενας μαθητης απο ελευθερους σκοπευτες,
ο οποιος ομως βρισκονταν εξω απο Πολυτεχνειο...

Εαν ενας αρχηγος πολιτικου κομματος,
το οποιο ειναι μεσα στη Βουλη των Ελληνων,
μπορει να διεστραυλωνει ελευθερα και απροκαλυπτα,
τοσο ζωντανα και προσφατα ιστορικα γεγονοτα,
χωρις να αντιδρα κανενας...
τοτε να το χεσω το πολιτευμα μας...

Αλλα τι να περιμενει κανεις
απο τους μπασταρδους Χριστιανους Ελληναραδες του ΛΑΟΣ
οι οποιοι υποστηριζουν στο προγραμμα τους,
μεχρι και την θανατικη ποινη;;;

Απολαυτε τον προεδρο λοιπον...σε δηλωσεις σοκ...


Τα σχολια,δικα σας...

ΠΡΕΖΑ TV
21-4-2008

54 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δυστυχως το (φαινομενο) καρατζαφερη το εξεθρεψαν και συνεχιζουν ανθρωποι που απο πολιτικη σκοπιμοτητα δεν δισταζουν να πουλησουν την μανα τους ποσο μαλλον τους νεκρους αγωνιστες ο αυτοδημιουργητος οπως αυτοαποκαλειται εχει βγει απο το αυγο του φιδιου και να ειναι σιγουρος οτι τα τσιμπιματα του φιδιου γινονται αδιακριτως

Ταχυδρόμος! είπε...

Ο τύπος είναι απλά επικίνδυνος για την ασφάλεια του τόπου και το δημόσιο βίο..

Ανώνυμος είπε...

"Ο τύπος είναι απλά επικίνδυνος για την ασφάλεια του τόπου και το δημόσιο βίο"
Μήπως γι'αυτόν ακριβώς το λόγο πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει,ταχυδρόμε?
Εγώ προσωπικά δεν έχω και σε πολλή μεγάλη εκτίμηση αυτόν το δημόσιο βίο του καθωσπρεπισμού και του πολιτικώς ορθού.

Ανώνυμος είπε...

"..δημόσιο βίο..."???? Πιο δημόσιο βίο ρε? Της απάτης, της διαφθοράς, του εμπαιγμού, της δολοπλολκίας, της αναξιοκρατίας,...κλπ κλπ.???
Που απευθύνεσαι σε 5χρονα?
Ελεος δηλαδή.Και στο φινάλε παρ'όλο που ψηφίζω τις καταλήψεις των αντιεξουσιαστών και όχι τα πουλημένα καθάρματα της πολιτικής που γάμησαν την Ελλάδα και μας μαζί, προτιμώ να βλέπω αυτόν τον αχρείο , που αν μη τι άλλο δε ντρέπεται να πεί πιος είναι και τι πιστεύει, απο τα άλλα κρυφά λαμόγια που τρίβουν τα χέρια τους μόλις βγούν στη γωνία έτοιμοι να σφετεριστούν τα πάντα.
Αν δεν είσαστε..μάλλον είμαστε,..είμασταν τόσο ΜΑΛΑΚΕΣ όλοι, δεν θα ειχαμε φτάσει ποτέ σε τέτοια ξεφτίλα τετοια τιμημένη χώρα που έχουμε,και προπάντων, θα είχαμε προστατέψει και τα παιδιά,αυτά τα πλάσματα που υποτίθεται είναι οι κληρονόμοι του μέλοντος...Του μέλοντος της κλεψιάς,της μόλυνσης και της "απελευθέρωσης" που τους δώσαμε.................άντε μαλακοκαύλιδες που γίνατε και σχολιαστές,τραβάτε να γίνεται άνθρωποι πρώτα,και αν δε ξέρετε πως τραβάτε να ρωτήσετε. να διαβάσετε, και κλάψτε και λίγο ,δε βλάπτει...

Ανώνυμος είπε...

«Δήθεν εκλεγμένος» όχι και έτσι κανονικά εκλεγμένος από τον ελληνικό λαό αυτόν τον λαό που λούφαξε και παρακολουθούσε απαθείς τα γενόμενα ο ίδιος λαός που σήμερα τηρουμένων των αναλογιών κρατά παρόμοια στάση.
Έτσι λοιπόν και ο Καρατζαφέρης μπορεί να λέει άνετα τις μαλακίες του

Ανώνυμος είπε...

να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο;
γιατί τόσα χρονιά μετά το Πολυτεχνείο δεν έχει βγει στην τηλεόραση,ραδιόφωνο,εφημερίδες, περιοδικά ούτε μια μάνα -πατέρας -αδερφός-αδερφή-φίλος-φίλη έστω κι ενός από τα θύματα;
αφού σκοτώθηκαν τόσοι, δε μπορεί κάποιος θα υπάρχει να μιλήσει για αυτούς...
κάποιον θα 'χαν τα κανάλια κάθε χρόνο να μιλάει για τις δραματικές ώρες...
να μας πουν το πόνο τους ρε γαμώτο και να αγανακτήσουμε κι εμείς μαζί τους...
ξέρει κανείς κάνα όνομα από αυτούς που σκοτώθηκαν;
για πείτε μου κι εμένα ρε παιδιά...
όχι τίποτα άλλο για να τον αποστομώσουμε αυτόν τον γραφικό τον Καρατζαφέρη...
να δώσετε απαντήσεις από επίσημες πηγές, όχι αναφορές τυχάρπαστων...

john savvopoulos είπε...

Ασ΄τον τρελλό στην τρέλλα του!
Τη καλημέρα μου ΠΡΕΖΑ TV.

Ανώνυμος είπε...

Πες μας ρε μαλάκα ΠΡΕΖΑ ΤV ένα όνομα νεκρού στο πολυτεχνείο.
Αν δεν μας πεις , πάρε πίπες στον Καρατζαφέρη και μην μιλάς

Ανώνυμος είπε...

ΖΗΤΩ Η 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ...........

Ο ΕΝΤΙΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΔΑΝΟ "ΚΟΚΟ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ...........




ΠΟΥΣΑΙ ΡΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ


ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΧΑΛΕΠΑΤΑ

ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ

ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΓΑΜΙΑΔΕΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΝΕΚΡΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ?
ΚΑΛΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ REPOST ΣΤΟ SITE ΜΟΥ :
http://cool-stuff.gr/

και ΕΧΩ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ VIDEO ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΑΣΤΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ...


ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ

ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ,
Η ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗΝ ΘΥΤΙΑ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ...

Ανώνυμος είπε...

Παρακάτω παραθέτω λιστα με τα ονόματα των επώνυμων νεκρων του Πολυτεχνείου. Παραθέτω τα στοιχεία με την εξής σειρά: όνομα, επίθετο, ηλικία, ημερομηνία δολοφονίας, ώρα δολοφονίας.
Αυτά τα λίγα προς γνώσην και συμμόρφωσιν των όποιων ισχυρίζονται περί ανυπαρξίας θυμάτων και δεν πέφτει το ταβάνι να τους πλακώσει...

OI 23 ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ:

16 Νοεμβρίου 1973...

1. Σπυρίδων Κοντομάρης (ετών 57, 20.30)
2. Διομίδης Κομνηνός (ετών 17, 21.30)
3. Σωκράτης Μιχαήλ (ετών 57, μεταξύ 22.30 & 23.00)
4. Βασίλειος Φάμελλος (ετών 26, 23.30)
5. Torill Engeland Magrette (ετών 22, 23.30)
6. Γεώργιος Σαμούρης (ετών 22, 24.00)
7. Δημήτριος Κυριακόπουλος (βραδυνή ώρα - κατέληξε 19/11/73)
8. Σπύρος Μαρίνος (Γεωργαράς) (ετών 35, βραδυνή ώρα)

17 Νοεμβρίου 1973...

9. Νικόλαος Μαρκούλης (ετών 24 , πρωινή ώρα, κατέληξε 19/11/73)
10. Αικατερίνη Αργυροπούλου (ετών 76, 10.00, κατέληξε Μάϊο '74)
11. Στυλιανός Καραγεωργής (ετών 19, 10.15)
12. Μάρκος Καραμανής (ετών 23, 10.30)
13. Αλέξανδρος Σπαρτίδης (ετών 16, 10.30-11.00)
14. Δημήτριος Παπαϊωάννου (ετών 60, 11.30)
15. Γεώργιος Γερτζίδης (ετών 48, 11.30)
16. Βασιλική Μπεκιάρη (ετών 17, 12.00)
17. Δημήτρης Θεοδωράς (ετών 5 1/2, 13.00)
18. Αλέξανδρος Βασίλειος (Μπασρί) Καράκας (ετών 43, 13.00)

18 Νοεμβρίου 1973...

19. Αλέξανδρος Παπαθανασίου (ετών 59, 10.00)
20. Ανδρέας Κούμπος (ετών 63, 11.00, κατέληξε στις 30/1/1974)
21. Μιχαήλ Μυρογιάννης (ετών 20, 12.00)
22. Κυριάκος Παντελεάκης (ετών 43, 12.00-12.30)
23. Ευστάθιος Κολινιάτης (κατέληξε στις 21/11/73)

ΠΗΓΗ:
Ταχυδρόμος 15/11/2003, τεύχος 194
Έρευνα: Πάνος Μπαΐλης


αυτα ειναι για το μαλακα τον αντι-πρεζα που θελει να του δωσουν και τα ονοματα των νεκρων γιατι βαριεται να κουνησει το χερι του και να ψαξει λιγο στο διαδικτυο....

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς τα φασιστοειδή βγαίνουν σιγά -σιγά από την τρύπα τους και μάλιστα με ύφος παντογνώστη κομπορρημονούν χλευάζοντας την ανεκτικότητα της Δ ημοκρατίας που ποτέ δεν πίστεψαν!!Ας είναι, αποτελούν το είδος των ανθρωποειδών που αθελά τους στηρίζουν την Δημοκρατία δια της απαξίας τους.

Θεόδωρος Πασσαλίδης είπε...

Ποτέ ξανά φασισμός...Και τέτοιες απόψεις όπως αυτές του κυρίου Καρατζαφέρη είναι επικίνδυνες για το κοινωνικό σύνολο και την δημοκρατία...Ο φασισμός πέθανε στην Ελλάδα κύριε Καρατζαφέρη το 1973...

Ανώνυμος είπε...

Καλά μήν είσαι και τόσο σίγουρος Thodora13, δέν βλέπεις κάθε μέρα τα διαγγέλματα τού 'Αδωνη απ' όλα τα βρωμοκάναλα ?
Αφού δέν τους κρέμασαν όλους αυτούς για παραδειγματισμό όταν έπεσε η χούντα , νέα φυντάνια ξεπηδάνε τώρα.
ΟΥΣΤ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ.

wert01gf είπε...

Κοπρόσκυλα, φασίστες

Ανώνυμος είπε...

καλά κάνει και αναρωτιέται γιατί λένε χρόνια πολλά...Με την κατάντια που έχουμε από τότε μέχρι σήμερα,αφού η ξεφτίλα και η κατρακύλα από τον εμφύλιο και μετά δεν έχει σταματημό,θα έπρεπε να ντρεπόμαστε που όσοι χάθηκαν ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΔΙΚΑ και όχι να χαιρόμαστε.Ο πραγματικός εχθρός μακάρι να ήταν ο φασίστας ,γιατί πρώτον είναι λίγοι, δεύτερον είναι φανεροί.Ο πραγματικός εχθρός είναι μέσα στον κάθε έλληνα, με την μορφή του βυσματία, του κοπρίτη του λαμόγιου,του βολεψάκια, του ξεπουλημένου.Σκωτώστε λοιπόν τον νεο-έλληνα που κρύβετε μέσα σας και μετά ελάτε να τα πούμε.

Theodore είπε...

Τελικα, ξερετε τι εννοει ο Κ.;
Οτι ΜΕΣΑ στο Πολ., δε σκοτωθηκαν ανθρωποι.Το οποιο μπορει και να ειναι σωστο, αλλα τι σημασια εχει το ΠΟΥ σκοτωθηκαν;Ειτε μεσα, ειτε εξω, το ιδιο ειναι.Σκοτωθηκαν ανθρωποι.
Και κατι αλλο.
Επειδη εγω, ειμαι αρκετα μεγαλος και θυμαμαι τι γινοταν τοτε, ειχε ξεκινησει πονηρα η ιστορια και φτιαχνοταν κλιμα, οπως λεμε.
Φασαριες,στη Βουλη, αλλα και στους δρομους, κατι μυστηριες βομβες, που λεει και ο Σαββοπουλος η ζαχαρη στα τανκς στη Β. Ελλαδα, που ηταν προβοκατσια απο τον Παπαδοπουλο κλπ.
Ετσι, ειναι σιγουρο, οτι πολλοι ΜΗ πολιτικοποιημενοι ανθρωποι, οταν εγινε η δικτατορια, ελεγε, καλα τους κανανε οι αξιωματικοι, γιατι οι πουστηδες οι πολιτικοι, πηγαινανε γυρευοντας.
Εν τω μεταξυ, με τα δανεια, που τους εδωσαν οι Αμερικανοι αδειδως, ταισαν πολυ κοσμο, ανεβηκε η οικονομια, οποτε και οι αντιστασεις επεσαν αμεσως.
Σας πληροφορω, οτι τοτε αρχισαν να πουλιουνται τα ΙΧ, σαν κουλουρια.
Μονον οταν αρχισε να ανεβαινει ο πληθωρισμος με την πρωτη κριση του πετρελαιου, αρχισαν και καποιες αντιδρασεις καποιου κοσμου.
Και αρκετες τραγελαφικες σκηνες με ουρες στα μπακαλικα για ν αγορασουν μακαρονια.
Καποτε θα επρεπε να τα κουβεντιαζουμε αλλοιως τα γεγονοτα, για να μην την ξαναπατησουμε, αλλα δε βαριεσαι, δεν προκειται να γινει τιποτα τετοιο.

Ανώνυμος είπε...

σαφως και δεν υπηρχαν νεκροι, ειναι ιστορικα καταγεγραμμενο,τωρα οι δηθεν λιστες ονοματων που κυκλοφορουν στο ιντερνετ μονο γελιο προκαλουν.....

Ανώνυμος είπε...

Ναι μαλάκα ανωνυμε των 3:18, φούμαρα ειναι... Ο πρωτος, ο Κοντομάρης απο την Κέρκυρα - δυο πόρτες παρακάτω - δεν υπήρξε ποτε... Ο 18, αυτός με το ξένο όνομα, ο Μπασρί δούλευε σε τσίρκο και ήταν ταχυδακτυλουργός. Σπίτι του πήγαινε ο δυστυχισμένος. Τον γνώρισε ενα μουνάκι υπίλαρχος σε ΑΜΧ και τον γάζωσε αφού τον σημάδευε λέγοντας "μάγε μαγε κανε κανενα κόλπο, δεν ξεφευγεις"... Τη μάνα του Κομνηνού δεν την έχει δειξει η τηλεόραση ποτε, ε? Αντε ρε ψώνια.

Ανώνυμος είπε...

... και βέβαια, η προδοσία της Κυπρου , και αυτή δεν έγινε ποτέ.
Και.. Θόδωρε, επειδή κι εγω μεγάλος είμαι, αυτοκίνητα σαν τα κουλούρια (και οχι ακριβώς) αρχίσανε να πουλιούνται απο τότε που βγήκαν οι 4Τ. Αυτό ειναι κριτήριο? Ταισαν κόσμο????? Εεε.. μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια

Ανώνυμος είπε...

...Έγειρε το κορμάκι του..,
έκλεισε τα ματάκια του...
και σκούπισε το πρόσωπο..,
να μη φανούν τα δάκρυα του..!

Χαιρέτησε γελόκλαυτος τη Γη..,
πεθαίνοντας για τη Ζωή..,
με καρδιά τρυπημένη
απ' τις άδικες σφαίρες -τους...
και ψυχή απροσκύνητη
στις φασίζουσες μέρες -τους..!

Σώμα σ' οριζοντίωση..,
όρθια ψυχή και κάθετη..,
σιχτίρ, σατανοκάτθρωποι..,
του Χάρου σεις εγκάθετοι..!...

Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.siopi.gr
Αποκωδικοποίηση..: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,...
Σχηματοποίηση λόγου (στίχων μου), θεογονία, κοσμογονία,...
Γεια...

Theodore είπε...

Εαν δεν το ειδες οτι η οικονομια ανεβηκε απο τοτε, γιατι αρχισαν και πεφτανε αφειδως τα δανεικα απο τους Αμερικανους, εγω τι να πω;(Αν δεις το δημοσιο χρεος πως εξελιχθηκε, θα δεις οτι απο τοτε, εκανε μπαμ προς τα πανω η καμπυλη του).
Οσον αφορα στους 4Τ, αυτο τι πλακα ειναι παλι;Δεν ξερεις οτι οταν ο μαθητης ειναι ετοιμος, ο δασκαλος εμφανιζεται;
Αν δεν υπηρχε το παραδακι, θα επαιρνε αυτοκινητο ο αλλος, μονο και μονο επειδη ο Καββαθας εβγαλε τη φυλλαδα του;(Και σε πληροφορω, οτι πρωτα, βγηκε το Auto Express, και μετα οι 4Τ).
Και οταν αρχισε η κριση του πετρελαιου το 73, που ο πληθωρισμος χτυπησε 30%, τοτε αρχισαν τα οργανα και η δικτατορια αρχισε να τριζει, γιατι τοτε θυμηθηκαν ολοι, οτι ηταν δικτατορια. Οσοο ετρωγαν καλα, δεν τους ενοιαζε.
Μην κοιτας καποιους πολιτικοποιημενους, που προσπαθουσαν να κανουν κατι εναντιον.Αυτοι ηταν ελαχιστοι.Ειχαν φτιαξει κλιμα οι αλλοι καλο, καιρο πριν. (Βοηθησαν και οι πολιτικοι βεβαια, με τις μαλακιες τους).

Ανώνυμος είπε...

Τα Αριστερά λαμόγια είχαν καταφερει να καπαρώσουν την επέτειο του Πολυτεχνείου σαν δικό τους κατόρθωμα.
Μέχρι τώρα λίγοι νοιάζονταν να ψάξουν τα γεγονότα και να μάθουν τι έγινε.

Στο σχολείο μας μαθαίναν ότι το Τανκ έλιωσε τους φοιτητές όταν έπεσε η πόρτα. Λίγοι ξέρουν ότι πίσω από την πόρτα υπήρχε μία Mercedes η οποία ήταν το μόνο πράγμα που έλιωσε το Τανκ.

Γύρω από το Πολυτεχνείο γινόταν χαμός από ελεύθερους σκοπευτές που βάραγαν στο ψαχνό. Όλοι οι τραυματίες πήγαν στο Πολυτεχνείο στο οποίο υπήρχε πρόχειρο ιατρείο. Εκεί πολλοί σοβαρά τραυματισμένοι απεβίωσαν. Σίγουρα δεν ήταν μόνο ένας όπως είπε ο Καρατζαφέρης αλλά πολλοί περισσοτεροι. ΚΑΝΕΙΣ όμως δεν σκοτώθηκε ΜΕΣΑ στο πολυτεχνείο. Πέθαναν μέσα στο Πολυτεχνείο αλλά δεν τραυματίστηκαν μέσα σε αυτό.

Ανατρέξτε σε όποιο πανεπιστημιακό βιβλίο ιστορίας θέλετε και βρείτε ένα όνομα νεκρού. Δεν θα βρείτε ούτε ένα.

Theodore είπε...

Etsi ειναι, εκτος απο ενα.
Πισω απο το καγγελο, υπηρχε μεν η Μερσεντε, αλλα υπηρχε και μια κοπελλα, φοιτητρια πολιτικος μηχανικος η αρχιτεκτων η χημικος μηχανικος, δε θυμαμαι ακριβως, η Τωνια Μωροπουλου, που της ελειωσε τα ποδια το τανκ.Ψαξε στο γουγλ να δεις.
Αυτη, ειναι εκεινη, που πηγε στη Αγ. Σοφια,στην Κων/πολη, αργοτερα και βοηθησε να γινει η αποκατασταση της εκκλησιας, με τα αρχικα κονιαματα, ωστε να μην πεσει σε σεισμο.

Ανώνυμος είπε...

σκατα στη μουρη του

Ανώνυμος είπε...

Και αυτός που ήταν πάνω στη πόρτα όταν μπήκε το άρμα μάχης, δεν σκωτώθηκε τότε,αλλά πριν από 6-7 χρόνια αν θυμάμαι καλά,κατά την διάρκεια πυρκαγιάς, ενώ βοηθούσε ως εθελοντής πυροσβέστης...Το είχαν δείξει κιόλας, καθώς ήταν τραγικό, να γλυτώσεις από τέτοιο χαμό και να πας από φωτιά...

Χωρίς να γνωρίζω πόσοι και ποιοι και πού πέθαναν, εδώ οι συγγενείς των αγνοουμένων στη κύπρο, βγαίνουν ακόμα στην τηλεόραση, οι συγγενών αυτών στο πολυτεχνείο πού είναι;Πότε εμφανίστηκαν;Μη μου πείτε ότι φοβούνται ακόμα τον Μαστοράκη...

Ανώνυμος είπε...

Mαλώνετε δεξιοί κι αντιδεξιοί σαν πενταχρονα...

Το Πολύτεχνέιο ήταν μία καλοστημένη ΠΑΓΙΔΑ του αμερικανόδουλου Ιωαννίδη και των συνεργατών του για να ριξουν την υπάρχουσα δικτατορία και να επιβάλουν μία νέα!

Οι διαδηλώσεις των νέων όχι μόνο δε την ρίξαν την χούντα αλλά φέραν στο προσκήνιο μία χειρότερη!

Αστείο ε?
Για σκεφθείτε όμως λίγο έξω από τις κομματικές παρωπίδες όλοι σας...

Τι συνέβαινε τριγύρω στον έξω κόσμο?
Ψυχρός πόλεμος...
Και πόλεμος Ισραήλ-Αράβων.

Οι αμερικανοί ζητούν να "συνεργαστούμε" για να "ξαποστενουν" τα βομβαρδιστικά τους.

Ο Παπαδόπουλος που μέχρι τώρα πήγαινε με τα νερα τους, τους λέει ΟΧΙ.

Το καθεστώς έτσι μπαίνει στο μάτι των US και η ελλάδα πέφτει σε διπλωματική δυσμένεια...

ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ μετα από λίγο ξεσπάει το Πολυτεχνέιο.

Ο Ιωαννίδης το εκμεταλέυεται και φυλακίζει τους μισούς πρώην συνεργάτες του!
Ο ΠΑΠ. κι άλλοι καραβανάδες μπάινουν σε κλουβί από "συντρόφους" τους.

Η δικτατορία ΟΧΙ ΜΟΝΟ δεν πέφτει ΑΛΛΑ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ!

Επάνω στην ανακατωσούρα μπαίνει ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ κι ο Αττίλας
στην Κυπρο σαν ταφόπλακα στην "άτυχη" χρονική συγκυρία.

Η (μονοετής και ξενόδουλη) χούντα αφού είχε πλέον ολοκληρώσει το (αμερικανοφιλο) καθήκον της αποσύρεται.
Τα αφεντικά τη δε την χρειάζονταν πλέον..
Και επήλθε η δημοκρατία...

Οσο για τους νεκρούς... κάποιοι πεθάναν σίγουρα.
Αλλα το ΠΟΣΟΙ ΚΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ίσως δεν το μάθουμε ποτέ.

Οι πηγές εξάλλου είναι ΤΟΣΟ αντικρουόμενες..
(από 20+ μέχρι 80+ τους βγαζουν)

Μέσα στο Πολυτεχνέιο όμως τα θύματα ήταν σίγουρα λίγα.
Οι περισσότεροι σκοτωθήκαν σε συμπλοκές έξωθεν από αδέσποτες.
(μεταξύ τους κι ένα πενταχρονο!)

Αυτοί είναι οι λογοι που δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ μνημείο τωων αγωνιστων.
Για να μην γίνει αφορμή για αντιρήσσεις και αμφισβητήσεις.

Ετσι το μνημείο του Πολυτεχνέιου, έχει γίνει σαν του Αγνώστου στρατιώτη, ένα πραγμα.

Ανώνυμο...

Ανώνυμος είπε...

....a to καθικι!!!Τσ τσ τσ,,μα πως μπορει να αμφισβητει τοσους νεκρους.Αληθεια ξεχασα,ποσοι ηταν?Μηπως εχετε και τα ονοματα τους για να τους μνημονευουμε?
Οχι μονο ο καρατζαφερης αλλα και το συνολο των δημοσιογραφων τους κρυβουν!Τοσα χρονια ουτε ενα ρεπορταζ,μια μανα,ενας αδερφος βρε παιδι να πει πως εχασε το καμαρι του!Τιποτα πια!
Α...κι αν δωσετε τα ονοματα μην μπερδευτητε με αυτα των απο τους γερμανους εκτελεσθεντων...τοτε!
Τελος παντων,ελπιζω να καταλαβετε ενας δυο εδω μεσα το δουλεμα που πεφτει!

Ανώνυμος είπε...

Πιστευω πως θα ηταν καλο για ολους να γραφει ο καθε ενας μας και την ηλικια του.Για να γινει και πιο ξεκουραστη και πιο ευκολη η αναγνωση των σχολιων εδω μεσα.
Πχ τωρα για την χουντα και το πολυτεχνειο,σεβαστη η γνωμη του καθενα αλλα απο κει και περα τι να μας πει ενας ενθουσιωδης νεαρος που αναμασαει οτι του μαθαν?
Να κατσω να ασχοληθω με καποιον που αντε να ξερει πεντε πραγματα ..
Πχ να μιλησουμε για την "Ηλενια"καλα αυτο ηταν το καλυτερο ε?Για τις συνταξεις που δωσε η μεταπολιτευση σε...χμμ κανενας δεν πηγε να παρει.Για τα ονοματα των νεκρων μεσα στο πολυτεχνειο.Για το γαμημενο το βιντεο με το τανκ που τελειωνει ακριβως μολις ακουμπα την πορτα του πολυτεχνειου.Και για αλλα πολλα...ετων 38!!!

Ανώνυμος είπε...

Να στε καλα ρε παιδια,πολυ γελιο βγαζει εδω μεσα.Σας φανταζομαι ,πρεπει να ειστε οι περισσοτεροι εδω μεσα γυρω στα 16 να γραφετε και να εκφερετε αποψη χωρις να εχετε ιδεα του τι γινετε.Ειναι φανταζομαι και κανα δυο μαλλιαδες "ινστρουχτορες" η αλλιως καθοδηγητες που βγαζουν τις ειδησεις και τριβουν τα χερια τους γιατι ετσι κερδιζουν το ψωμι τους οι ανθρωποι.
Απο και και περα τι?Περα του να βριζετε και να πετατε λασπη τι?
Τιποτε μεχρι εκει μπορειτε.
Αντε ρε,γελοιοποιηστε τον καρατζαφερη και μενα και ολους τους...αντιφρονουντες!Δωσε ρε ινστρουχτορα ενα ονομα!Ενα!!!
Κι εσεις ρε παραζαλισμενα ανηλικα που νομιζετε οτι ανηκοντας στο κοπαδι των αμνων κανετε κατι ιδιαιτερο και σοβαρο,δεν εχετε την στοιχειωδη λογικη να ψαξετε και μονοι σας να δειτε μηπως,μηπως και σας δουλευουν!!!

Ανώνυμος είπε...

Δυο ονοματα.Παιχνιδι γνωσεων για δυνατους λυτες.Επαθλο η αφυπνιση!
Κουκιδης-γλεζος.....
Αντε να σας δω!!!

Theodore είπε...

Εγω, θα το αλλαξω το σκηνικο.
Το μεγαλυτερο εγκλημα των χουντικων, ηταν οτι εβγαλαν μια χωρα απο μια πορεια προοδου, μικρη η μεγαλη, δεν εχει σημασια και την εβαλαν να κυνηγαει την ουρα της, καθως γεμισε με ρουφιανους και βασανιστες.
Και το ακομα μεγαλυτερο, οτι κατεστρεψε μια ΑΛΛΗ χωρα, μελος του ΟΗΕ, για την ΚΥΠΡΟ μιλαω βεβαια, που την εδωσε κατ ευθειαν στο στομα του Τουρκου.
Και αυτο το εκαναν οι περιφημοι εθνικοφρονες, που μας ειχαν ζαλισει τ αρχιδια με την πατριδα και τα σχετικα.
Οταν τα καινουρια Γερμανικα υποβρυχια που ειχαμε μολις παραλαβει, ειχαν στα περισκοπια τους, τα τουρκικα αποβατικα, ο αλητης ο αραπακης, δεν εδωσε την εντολη να τα βουλιαξουν.Ετσι αναγκαστηκαν οι ιδιοι οι τουρκοι, να βουλιαξουν ενα δικο τους αντιτορπιλικο,(μπερδευοντας τα μπουτια τους), για "την τιμη των οπλων".
Αλλα και οταν ζορισανε τα πραματα, κρυφτηκαν στις τρυπες τους τα σκουληκια.
Ας οψεται ο μαλακας ο γερο Καραμανλης, που τη θανατικη ποινη, την εκανε ισοβια.Ο μαλακας.
Αλλα να βγαινουν σημερα διαφορα σκουληκια και να λενε μαλακιες για χουντες και ξερα σκατα, τι να πω,απλως οτι η βλακεια, ειναι ανικητη.

ΑΑΡΩΝ ΜΝΗΣΙΒΙΑΔΗΣ είπε...

είναι αλήθεια ότι στο Πολυτεχνείο μέσα δεν υπήρξε ούτε ένας νεκρός. είναι πόρισμα του εισαγγελέως Τσεβά επί Δημοκρατίας. ο γέρος Καραμανλής είχε με νόμο απονείμει τιμητικές συντάξεις κλπ σε συγγενείς νεκρών Πολυτεχνείου. ποτέ δεν εμφανίστηκε ουδείς. εξ άλλου είναι γνωστό ότι το Πολυτεχνείο ήταν το μεγάλο κόλπο του Ιωαννίδη και ότι την χούντα την έριξε η επιστράτευση, όταν στο στράτευμα έκαναν κουμάντο οι έφεδροι αξιωματικοί. τα άλλα είναι για τους πανηγυρικούς και τις γιορτούλες.

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή συγνώμη ορε παιδιά καημένα και κολημένα, στο βίντεο του πολυτεχνείου φαίνεται ξεκάθαρα ότι το τανκ πέφτει πάνω στην πύλη - Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΟΣΜΟ ΕΠΑΝΩ- οι σκαρφαλωμένοι είναι σούπερμαν και επιζούν το πάτημα από τις ερπίστριες; Δηλαδή αν κάνουν ταχυδακτυλουργικά κόλπα να μας πουν πως γίνεται να το κάνουμε κι εμείς!!
Όσοι εδώ μέσα υποστηρίζουν ότι δεν πέθανε κανείς στο Πολυτεχνείο πρέπει να έβγαλαν ματωμένες δραχμούλες πολλές στη χούντα (ίσως φορώντας και καμία κουκούλα) και προφανώς είχαν για αγαπημένη τους φράση "οι Γερμανοί είναι φίλοι μας".
Αλήθεια τα βασανιστήρια δεν υπήρξαν ούτε αυτά; Η εξορία δεν υπήρξε ούτε αυτή; Βρε τί κάνει ο άνθρωπος για λίγα δολάρια..μέχρι και αμνησία παθαίνει..

Ανώνυμος είπε...

Ουτε βασανιστηρια υπήρξαν, ουτε σκοτωμοί ρε παιδιά. Ψεματα των κομμουνιστών είναι που βλέπουν τα κακώς κείμενα μόνο στα δεξιά καθεστώτα και όχι στα κομμουνιστικά.
Μας τα έχετε πρήξει ρε κολλημενοι. Πιο επικίνδυνοι είστε εσείς και οχι ο Καρατζαφέρης. Αρνησιπάτριδες και ριψάσπιδες.
Ουστ...

Theodore είπε...

Καλα, αν εισαστε πανω απο 80 χρονων, να πω οτι ειδατε κατι απο τη μια πλευρα και σκουζετε χωρις να σκεφτοσαστε πρωτα.Αλλα νεοι ανθρωποι, να αναπαραγετε πραγματα που σας ειπαν, χωρις να ψαξετε πρωτα να δειτε ΕΣΕΙΣ τι εγινε στ αληθεια, τι να πω,λυπαμαι βαθυτατα.
Αυτο σημαινει, οτι δεν προκειται να ξεφυγουμε ευκολα απο τους σκελετους του παρελθοντος.
Βλεπεις, ειναι και τα Σχολεια μπουρδελα...
Τι σχεση εχει ρε καραγκιοζη, αν ο αλλος ο κουμουνας εκανε τα ιδια η χειροτερα; Το θεμα ειναι, τα εκαναν κι αυτοι, η οχι;Τα αλλα, ειναι της πουτσας.
Εδω ο Παπαδοπουλος, εστησε ολοκληρη σκευωρια στη Θρακη, ριχνοντας ζαχαρη σε μερικα τανκς και ριχνοντας το φταιξιμο σε καποι ταλαιπωρο φανταρο κουμουνι,και βρεθηκε η ακρη. Φανερωθηκε ποιος τοστησε και δυστυχως για οους μας, πηγε στον τοτε πρωθυπουργο Γ. Παπανδρεου, που τοπαιξε ανωτερος, ο μαλακας και δεν τον εδιωξε με τις κλωτσιες, οπως οφειλε, χωρια οι φυλακες.
Δυστυχως, γιατι ο αλητης αυτος, εστειλε τον τοπο πισω μερικες 10ετιες. Χωρια οι νεκροι και οι σακατηδες.
Και χωρια η Κυπρος, που πηγε απατη.
Αυτοι ρε ειναι οι εθνικοφρονες; Σκατα στα μουτρα σου ειναι.
Αν ηταν πατριωτες, θα αυτοκτονουσαν, μολις κατερρευσε η Κυπρος. Οχι να βλεπεις το μομολο τον Παττακο, να κανει χιουμορ, ναι χιουμορ ο αλητης, με τοσους νεκρους στην πλατη του.
Ασε τον Ιωαννιδη. Εκει να δεις τομαρι.
Αλλα βλεπεις ο γερο Καραμανλης, τοπαιξε υπερανω. Τους γλυτωσε το αποσπασμα, που πηραν απο το Δικαστηριο.

Ανώνυμος είπε...

THEODORE, toys glytose apo to apospasma giati poly apla mia mera mporei na toys xreiazotan kai pali...kai aytos ta idia skata htan

Theodore είπε...

Τωρα με προβληματιζεις.
Ειναι γεγονος, οτι πριν γινει το πραξικοπημα, οι εφημεριδες της δεξιας, ειχαν λυσσαξει με τα συλαλλητηρια που γινονταν, υστερα απο την πτωση της κυβερνησης Παπανδρεου.
Θυμαμαι, οτι καπος, δε θυμαμαι ακριβως ποιος, ειχε πει. "Μα δεν υπαρχει καποιος λοχιας να τους δεσει;"
Και υπηρξε.
Δυστυχως.

giorgos είπε...

Ου γαρ οιδε τι ποιει!Να το πούμε και στη γλώσσα της θρησκείας περί της οποίας σεμνύνεται!

SteWIE είπε...

Συμπερασματα τα εξης ΕΝΑ :

ΣΚΑΤΑ στους φασιστες, και χρονια τους πολλα. Να ζησουν να μας διασκεδαζουν.

Theodore είπε...

Οχι, ειναι λαθος αυτο.
Δεν ειναι καθολου για διασκεδαση τα ατομα.Περιμενουν υπομονετικα, μεχρι να ελθει η ωρα τους.
Ο Χιτλερ, στην αρχη ετρωγε καρπαζιες, οταν αρχισε να λεει τις κοτσανες του, μετα το τελος του 1ου πολεμου.Αργοτερα ομως και μολις αρχισε πλεον η Γερμανια να πειναει, ηλθε σα σωτηρας να τη σωσει.
Και "την εσωσε".
4.000.000 νεκροι νομιζω.Μονο Γερμανοι βεβαια.
Εχεις δει την ταινια, "το αυγο του φιδιου;"

Ανώνυμος είπε...

Για πειτε μου ρε παιδια:
με ποιες διαδικασιες η εξεγερση του Πολυτεχνειου εριξε τη χουντα?
Πως συσχετιζονται αυτα τα δυο γεγονοτα?
Οχι αερολογιες !
Γεγονοτα πειτε μου...
Ειμαι 43 ετων ;)

Theodore είπε...

Ποιος το ειπε αυτο;
Η χουντα επεσε οταν επεσε και η Κυπρος.
Και ηταν τοσο ξεφτιλισμενοι οι ελληνες αξιωματικοι, που αντι να τους πιασουν και να τους ντουφεκισουν μονοι τους, η να αυτοκτονησουν μονοι τους, σαν να ηταν Ιαπωνες, κανανε και κουνηματα, που αναγκασαν το γερο Καραμανλη, να τους αμνηστευσει, ισως φοβουμενος, οτι ειχαν ακομη δυναμη.
(Εκτος και αν το εκανε για να υπαρχει μαγια για αλλη φορα).

Ανώνυμος είπε...

Το Πολυτεχνέιο είναι ένα μεγάλο καραγκιοζιλίκι.
Σκληρός όρος δεν λέω...

Δεν μπορέι όμως να εξισώνεται ο θάνατος χιλιάδων ανθρώπων που πεθάναν από την πείνα, τις κακουχίες και ζήσαν με κομμένα χέρια πόδια για μια ζωή με τον θάνατο (ας υποθέοσυμε ότι έγινε) 25 φοιτητών..

ΔΕΝ εξισώνεται ο θάνατος του αριθμού των 250.000*2 (του Β παγκοσμίου)με τον αριθμό των 25 ατόμων.

Οι αποτυχημένες επαναστάσεις κάτα των Τούρκων σε Κρήτη, κυρίως Ελλάδα, Μακεδονία, υπόλοιπα νησάι είχαν χιλιάδες νεκρούς.
Κι εδώ κάναμε Εθνική εορτή(!) την αποτυχημένη διαμαρτυρία μερικών εκατονταδων φοιτητών!
Θυματα στην χειρότερη, 25 άνθρωποι.

Που συν της άλλοις ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ απο αδέσποτα πυρα και σκοπευτές.
Δεν πεθάναν με την θέληση τους, δεν υπερασπίζαν παρά τις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ιδέες τους.

Και κάποιοι, οι πλέον αμερικανόφιλοι από το καθεστώς το οποίο και καλά "ρίξαν", ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΘΗΚΑΝ για να κάνουν πραξικόπημα στο πραξικόπημα.

Από την θολούρα των γεγονότων, ΜΟΝΟ ο Ιωαννίδης και τα αφεντικα του βγήκαν κερδισμένοι.
Ηττημένοι ο Παπαδόπουλος και οι δικοί του, όλοι οι έλληνες και κυρίως οι Ελληνοκύπριοι...

Ειπαμε πόλεμος Αράβων Ισραηλινών.
Τόσα χρόνια καλά καθόταν ο μουστάκιας. Γιατί ΔΕΝ άφησε τα αμερικάνικα βομβαρδιστικα να κάνουν χρήση του ελληνικού χώρου για να επιτεθούν ευκολότερα στους Αραβες?
Τον προδότη είπε ΟΧΙ.

Και οι γενναίοι φοιτητές (άθελα τους βεβαια) βοηθήσαν εκείνους που λέγανε ναι.

ΑΛΛΑ είναι ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ η εορτή θα πουν μερικοι.
Για την δημοκρατία...

ΣΩΣΤΑ!
Συμβολική για την γενιά εκείνων που με αποκλειστικό προσόν τους την "αντιστασιακή τους δράση" (:P) χώσαν στο δημόσιο και τα υπουργεία μέχρι και τα τρίτα ξαδέλφια τους!

Για τις αρχές της δημοκρατίας...

Ανώνυμος είπε...

"Αλλα τι να περιμενει κανεις
απο τους μπασταρδους Χριστιανους Ελληναραδες"


ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ?

Μπάσταρδοι χριστιανοι?
Εγώ λέω τους παπάδες περιφρονητικά τράγους, τα βάζω ακόμη και τα θεία κάποιες φορές..

Οπως πολλοί άλλοι...

Δνε ξεχνώ όμως ότι γονείς παπούδες θείοι, νιώθουν χλιαρά ή άτονα χριστιανοι.


ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΑΝΑΡΧΟΤΑΛΙΜΠΑΝ!
Ενας μπάχαλος που β΄ρισει συλλήβδην τους πάντες που δεν συμφωνούν μαζί του!


Δεν είναι κακό όμως να την παίζεις και με το δεξί.
Μόνο με το αριστερό προοκαλούνται παράξενα συμπλέγματ.
ΑΣε που μπορεί να σου πάθει καμία αγγύλωση!!


Αυτα.

ΕΝΑΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΑΘΡΗΣΚΟΣ...

Orestis είπε...

Καλά το είχα καταλάβει εγώ... κέτσαπ έχει η σημαία που βγάζουν κάθε χρόνο βόλτα...

Ανώνυμος είπε...

ο καρατζαφέρης είναι καλτ.
το πρέζα-τιβί είναι χειρότερο όμως.
είστε για πολλά γέλια.
όπως κάθε φανατισμένη/υστερική αντίδραση (φασιστικά συμπτώματα, για να μιλήσω με τους όρους σας).
καθώς και όσοι απο κάτω φανατίζεστε με την ιστορία, είτε έχετε δίκιο είτε όχι.

οι υπερασπιστές της ..δημοκρατίας από τους καρατζαφέρηδες, όταν γίνεται όπως εδώ, θυμίζει τους "κουλτουριάρηδες" που επιτίθενται στην μπεζαντάκου για να σώσουν την μουσική. στο τέλος η κοινή γνώμη συμπαθεί την μπεζαντάκου κι ας μην την εκτιμά. κυρίως γιατί μισεί τους φανατισμένους ξεφτίλες που έχουν "ιερό" καθήκον την ..αποκατάσταση.

ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΡΕΕΕΕΕ!

Ανώνυμος είπε...

Λυπηρό... και το video και κάποια απ'τα σχόλια... και να φανταστεί κανείς ότι εδώ γεννήθηκε η δημοκρατία και η ελευθερία... ή μήπως κι αυτό είναι κατασκεύασμα των κουλτουριάρηδων; Κρίμα γιατί λογικά είστε νέα παιδιά... Νόμιζα ότι ο φασισμός έχει πεθάνει στην χώρα μας, αλλά μάλλον έκανα λάθος! O tempora, o mores...

Ανώνυμος είπε...

Ο κατα τ'αλλα ηλιθιος κ.Καρατζαφερης δεν εχει αδικο. Στη διαρκεια της χουντας δεν υπηρξε ΚΑΝΕΝΑΣ απολυτως νεκρος. Βασανισμοι υπηρξαν,αλλα νεκρος οχι. Ας μην προσπαθουμε να το παιξουμε καλοι και γνωστικοι. Εσυ που εγραψες αυτο το κειμενο,ενω ισως να εχεις δικιο, το χανεις διοτι λες πραγματα που δεν ισχυουν καθως και ολοι οι αλλοι που συμφωνειτε. Οπως ειπα και ποιο πανω,νεκρος δεν υπηρχε. Ωστοσο αυτο δεν σημαινει οτι η χουντα ηταν κατι το καλο για τον ελληνικο λαο, ΟΤΙ και αν εκανε. Οσο για τον Καρατζαφερη, ειναι ενας απλα ηλιθιος ανθρωπος και πολιτικος που κατανταει γελοιος. Ουτε επικυνδινος ειναι, ουτε τιποτα, αλλωστε δεν ειναι οι δεξιοι και οι ακροδεξιοι το προβλημα του τοπου. Οσο για την θανατικη ποινη, εγω προσωπικα παντα, ειμαι υπερ της θανατικης ποινης,χωρις αυτο να σημαινει οτι ασπαζομαι τις αποψεις του κομματος του λαος. Ειμαι υπερ για δικους μου λογους, που αν ποτε καποιος χασει ατομα,αδικα και βιαια,τοτε θα τους καταλαβει, οταν καποιου του βιασουν το 7χρονο κοριτσακι και καταστραφει το μελλον του παιδιου του, επισης θα καταλαβει. Τα λεμε συντομα παλι :)

*WeCanChangeUs* είπε...

Ρεκόρ αυτοκτονιών κατα την 7ετία..
Καλά η Κακά χρόνια καριόλη?!?!!?

Ανώνυμος είπε...

Γιατι ρε μαλακα εσυ εχεις αποδειξεις οτι σκοτωθηκε κανεις? Ολο θεωριες ειστε και ακουτε τους αρχιδοπολιτικους που τα λενε για να παρουν ψηφους απο τα κοθωνια σαν και εσας και τις εφημεριδες που θελουν να κουμανταρουν καταστασεις. Στηθηκαν πολιτικες και αλλες καριερες πανω στο γαμημενο το Πολυτεχνειο και εσεις τα ζωα τους βοηθησατε με την ψηφο σας. Το πολυτεχνειο ηταν και ειναι η μεγαλυτερη αρπαχτη στην ιστορια της χωρας. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ!

Ανώνυμος είπε...

MESA STO XORO TOY POLYTEXNEIOY DEN YPARXOYN NEKROY - AYTH EINAI H ALHTHEIA KAI H ALHTHEIA DEN EINAI THEMA AN EISAI ARISTEROS H OXI FASISTAS H OXI H ALHTHIA EINAI MIA KAI O KARATZAFEREIS EIPE MIA ALHTHEIA EITE TO THELEIS EITE OXI

Ανώνυμος είπε...

Καλα εσυ που εγραψες αυτες τις μαλακιες.Ο Καρατζαφερης ειναι κατακαθι της Χουντας. Εσυ ρε αρχιδι τινος κατακαθι εισαι. Η μαλακια που βαραει ο Ελληνας αμα ηταν καυσιμο θα ειχαμε λυσει το ενεργειακο μας και θα καναμε και εξαγωγη. Συνεχιστε να την παιζετε μεχρι να ειστε κλινικα αποχαυνωμενοι.