Οργασμος καταχωρημενων διαφημισεων
γινεται αυτη τη περιοδο στα πασης φυσης εντυπα,
απο κολλεγια και ΙΕΚ,
τα οποια προσπαθουν να προσεγγισουν
νεους πελατες...οι οποιοι ειναι απογοητευνοι
απο το συστημα εισαγωγης
στα Δημοσια Πανεπιστημια,
προσφεροντας τους διπλωματα,
ισαξια των Δημοσιων ΑΕΙ-ΤΕΙ
και μαλιστα σε μικροτερο χρονικο διαστημα...Πανω σε ολες τις διαφημισεις,
πεσαμε και σε αυτη του American Univercity of Athens,
η οποια αποκλει το εν λογω κολλεγιο,
ως Μη κερδοσκοπικο Διδακτικο
και Ερευνητικο Πανεπιστημιο,
ατακα,πληρως προσαρμοσμενη
στα λεγομενα του Υπ.Παιδειας Ε.Στυλιαδη,
αναφορικα με τα Ιδιωτικα Πανεπιστημια...
Εαν ειναι ετσι κυριοι του American Univercity of Athens,
γιατι ζητατε απο του σπουδαστες σας
να πληρωνουν καθε μηνα πολυ υψηλα διδακτρα
και δεν καλυπτετε τα λειτουργικα σας εξοδα,
με χορηγιες,ετσι οπως συνηθιζουν
οι μη κερδοσκοπικοι οργανισμοι;;;
Το ξανα λεμε λοιπον,
σε οσους δεν το εχουν συνειδητοποιησει
τοσο καιρο...
Τα Ιδιωτικα Πανεπιστημια,
θα μας φωτισουν μονο οταν καουν...
ΠΡΕΖΑ TV
7-7-2008
γινεται αυτη τη περιοδο στα πασης φυσης εντυπα,
απο κολλεγια και ΙΕΚ,
τα οποια προσπαθουν να προσεγγισουν
νεους πελατες...οι οποιοι ειναι απογοητευνοι
απο το συστημα εισαγωγης
στα Δημοσια Πανεπιστημια,
προσφεροντας τους διπλωματα,
ισαξια των Δημοσιων ΑΕΙ-ΤΕΙ
και μαλιστα σε μικροτερο χρονικο διαστημα...Πανω σε ολες τις διαφημισεις,
πεσαμε και σε αυτη του American Univercity of Athens,
η οποια αποκλει το εν λογω κολλεγιο,
ως Μη κερδοσκοπικο Διδακτικο
και Ερευνητικο Πανεπιστημιο,
ατακα,πληρως προσαρμοσμενη
στα λεγομενα του Υπ.Παιδειας Ε.Στυλιαδη,
αναφορικα με τα Ιδιωτικα Πανεπιστημια...
Εαν ειναι ετσι κυριοι του American Univercity of Athens,
γιατι ζητατε απο του σπουδαστες σας
να πληρωνουν καθε μηνα πολυ υψηλα διδακτρα
και δεν καλυπτετε τα λειτουργικα σας εξοδα,
με χορηγιες,ετσι οπως συνηθιζουν
οι μη κερδοσκοπικοι οργανισμοι;;;
Το ξανα λεμε λοιπον,
σε οσους δεν το εχουν συνειδητοποιησει
τοσο καιρο...
Τα Ιδιωτικα Πανεπιστημια,
θα μας φωτισουν μονο οταν καουν...
ΠΡΕΖΑ TV
7-7-2008
41 σχόλια:
PWS FAINETAI OTI EISAI AMORFWTOS. KAI STHN ISPANIA/STHN PORTOGALIA/STH GERMANIA/STHN BRETANIA KTL PLHRWNEIS DIDAKTRA STA DHMOSIA PANEPISTHMIA. KAI STHN ELLADA AN EISAI KSENOS (GYRW STA 600 TO EKSAMHNO STIS PROPTYXIAKES SPOYDES)! eilikrina me koyrases. den ksanampainw.
ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΜΕ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΨΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
http://irakliowebradio2.blogspot.com/
Υπάρχουν και ιδιωτικά σχολεία μη κερδοσκοπικά. Κι αυτά έχουν δίδακτρα, αλλά είναι οικονομικότερα από άλλα σχολεία.
Τα δίδακτρα που βάζουν τα ιδρύματα αυτά, καλύπτουν μόνο τα λειτουργικά τους έξοδα (μισθούς καθηγητών, συντήρηση κτιρίων, κλπ, και δεν βγάζουν κέρδη από αυτά.
Φίλε μου preza tv το ξέρω πως το σκεπτικό σου είναι σωστό αλλά θέλω να ξέρεις πως αυτό που κάνουνε τα "πανεπιστήμια" αυτά είναι απολύτως νόμιμο καθώς το μη κερδοσκοπικά δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να βγάλουν κέρδος αλλά ότι δεν μπορούν να αποδώσουν μέρισμα στους μετόχους τους. (φυσικά χρήματα μπορούν να πάρουν οι μέτοχοι εάν είναι παράλληλα και εργαζόμενοι (π.χ. σύμβουλοι, μέλη Δ.Σ. κλπ) των "πανεπιστημίων" αυτών).
ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ AMERICAN UNIVERSITYOF ATHENS ΑΠΌ ΤΟ DELAWARE STATE OF USA
To παρακάτω e-mail του Delaware state of USA, είναι δημόσιο έγγραφο και συνεπώς η αλήθεια του δεν αμφισβητείται. Επειδή όμως όλοι οι διευθύνοντες και εργαζόμενοι στο AUA, ισχυρίζεστε τα αντίθετα στο Bulletin και στην ιστοσελίδα του AUA, αλλά και στους υπάρχοντες φοιτητές, στους μέλλοντες φοιτητές και στους γονείς των, οφείλετε πλέον να ενημερώσετε τους παραπάνω και όλους τους εργαζόμενους και διδάσκοντες στο AUA για το περιεχόμενο του e-mail του Delaware state of USA, παρά τις για το αντίθετο εντολές που σίγουρα θα σας δώσουν οι εγκέφαλοι της απάτης αυτής. Εάν δεν συμμορφωθείτε με τις παραπάνω συμβουλές μου, θα θεωρηθείτε συνεργοί στην συντελεσθείσα απάτη, τεραστίου οικονομικού και κοινωνικού μεγέθους, για τις συνθήκες και τις επιπτώσεις της οποίας ήδη ασχολούνται δύο εισαγγελείς. Σας επισημαίνω τέλος ότι η προανάκριση θα διαπιστώσει εύκολα εάν συμμορφωθήκατε ή όχι. Το παρόν e-mail θα κατατεθεί στην δικογραφία ενώπιον του εισαγγελέα. Ιδού το e-mail του Delaware state of USA:
Από: Catherine Gilbertson, προς epivetta@otenet.gr
Θέμα: The American University of Athens, 10-08-09, 3:48 μμ
«Dear Sir
I am in receipt of your letter regarding the American University of Athens. This institution is no longer authorized to grant degrees through the state of Delaware. The institution lost its accreditation with ACICS and subsequently with the state of Delaware at least five years ago. Dr. Kanellopoulos has been directed to remove reference to the state of Delaware from his website on numerous occasions.
Thank you for your attention to this matter.
Regards, Catherine Gilbertson
Catherine Gilbertson, Ed.D.
Education Associate
Higher Education Accreditation & Program Approval
Delaware Department of Education
401 Federal Street, Suite #2
Dover, DE 19901-3639
302.735.4131 (T) 302.739.5894 (F)»
Χαλκίδα 24-08-09 Δημ. Αντωνίου, ιατρός, Χαλκίδα
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΑΠΌ ΤΟ AMERICAN UNIVERSITY OF ATHENS
Ενημερώστε τους εργαζομένους, καθηγητές και φοιτητές του AUA για την παρακάτω απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών κατά του Αχ. Κανελλόπουλου, του Troy Earhart και του ΑUA, στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσα εναντίον των για κλοπή της πνευματικής μου ιδιοκτησίας επί των δύο παρακάτω βιβλίων που ο Κανελλόπουλος παράνομα μου απέσπασε, και παρακρατεί, προσβάλλοντας (κλέβοντας), μαζί με τους άλλους, την πνευματική μου ιδιοκτησία επ αυτών με ποικίλους τρόπους:
Το δικαστήριο των ασφαλιστικών μέτρων εξέδωσε την παρακάτω απόφαση με την οποία απαγορεύει την χρήση των βιβλίων μου από το κολέγιο:
«Απαγορεύει την χρήση για οποιονδήποτε σκοπό από το ιδιωτικό κολέγιο «Αμερικανικό Πανεπιστήμιο Αθηνών» (ΑΠΑ), με έδρα την οδό Σόχου 4 και Λεωφ. Κηφισίας (κόμβος Κατεχάκη, από τους διδάσκοντες-καθηγητές και τους φοιτητές του και από οποιοδήποτε άλλο, μέρους ή του όλου των παρακάτω βιβλίων που ανήκουν στον συγγραφέα των Δημήτριο Γεωργίου Αντωνίου, ιατρό, κατ. Χαλκίδος, οδός Δημ. Βώκου 6, με ΑΔΤ ΑΕ480888/1-12-2006 ΤΑ Χαλκίδος, χωρίς την έγγραφη άδεια του συγγραφέα:
1) "University of Auckland". Mathematical models in tumor growth and in tumor immune system interactions, by Mr.Dimitrios Antoniou, PhD, FRCS, Surgeon, June 2003, λευκό αντίτυπο από το computer μου, δεμένο σε σπιράλ, σελ.113, [το οποίο ήταν η τελική μου εργασία για την απόκτηση μεταπτυχιακού διπλώματος στα ανώτερα μαθηματικά των δυναμικών-βιολογικών συστημάτων από το πανεπιστήμιο του Auckland της Ν. Ζηλανδίας στο οποίο φοίτησα το 2003],
2) Ανοσολογία του Παχέως Εντέρου, 1989, [η οποία είναι η διδακτορική μου διατριβή στο Παν/μιο Αθηνών], βιβλίο δερματόδετο, σε μαύρο, ή μπορντό χρώμα, σελ. 219.
Ο Πρόεδρος Ν. Κουτσούκος, Αθήναι, 13-08-09»
Η απόφαση αυτή θυροκολλήθηκε στους καθούς την 18-08-09 από τον δικαστικό επιμελητή Αθηνών Πολυχρόνη Αυγερινό, διότι οι καθείς αρνήθηκαν να παραλάβουν την απόφαση και μάλιστα κρύφτηκαν από τους αστυνομικούς που ο επιμελητής κάλεσε, διότι οι καθοίς αρνήθηκαν να του δείξουν την ταυτότητά των όπως είχαν υποχρέωση.
Χαλκίδα 24-08-09 Δημ. Αντωνίου, ιατρός, Χαλκίδα
ΤΟ AMERICAN UNIVERSITY OF ATHENS ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΑΔΕΙΑΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΑ "ΠΤΥΧΙΑ" ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΕΙ ΕΓΚΥΡΑ"
Σύμφωνα με το αρ.πρωτ. 107593/Δ6/07-09-09 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας το American University!! of Athens δεν έχει ούτε άδεια ίδρυσης ούτε άδεια λειτουργίας από το παραπάνω αρμόδιο υπουργείο. Συνεπώς η λειτουργία του και οι εργαζόμενοι σε αυτό είναι παράνομοι, διαπράττοντες σωρεία σοβαρών αξιόποινων πράξεων σε βαθμό κακουργήματος, ιδιαίτερα τώρα που γνωρίζετε την αλήθεια. Σας υπενθυμίζω ότι ην υπόθεση ερευνούν δύο εισαγγελείς και οι αρμόδιες οικονομικές και διιοικητικές αρχές.
Δημ. Αντωνίου.
Tha ithela na mas pei o k Antonioy pws einai dunaton ena mail na apotelei dimosio eggrafo apo ti stigmh pou den apodeiknuei kan oti den einai plasto kai apo th stigmh pou den yparxoun pouthena sfragides kai ypografes...Mporw kai gw na postarw ena eggrafo pou na leei akrivws to antitheto.Yparxoun xiliades foithtes pou spoudazoun kai kalo tha itan na eimaste ligo pio prosektikoi...Efxaristw
Σχετικά με το e-mail του Delaware State of USA, που αφορά το American University of Athens:
Κε Ανώνυμε: (γιατί δεν φανερώνεις το όνομά σου?). Διάβασε το άρθρο 14 του ν. 2672/1998 (ΦΕΚ 290 τ.Α), καθώς και τα άρθρα 438-442 του ΚΠολΔ για να καταλάβεις την αβασιμότητα των ισχυρισμών σου κι όιτ ένα e-mail είναι δημόσιο έγγραφο -κάτω από ορισμένες προυποθέσεις-η αλήθεια του οποίου ΔΕΝ αμφισβτηείται σύμφωνα με τον νόμο!. Λάβε υπ όψη ότι είμαι και νομικός και γνωρίζω τι κάνω. Εάν τέλος είναι αυτά που λέω ψεύδη, γιατί το AUA δεν έχει κινηθεί νομικά εναντίον μου, όταν τα παραπάνω γεγονότα τα έχω ήδη κάνει γνωστά δημόσια καισε αυτό και κατ ιδίαν, αλλά κι ενώπιον των δικαστηρίων? Κε Ανώνυμε μπορείς να ρωτήσεις απ αυθείας το Υπουργείο Παιδείας ΚΑΙ το AUA να σου πιστοποιήσΟΥΝ εάν είναι το AUA είνα ακόμα γραμμένο στο Delaware (αλλά και για τον λόγο διαγραφής του!!) και εάν το AUA έχει νόμιμη άδεια ίδρυσης και λειτουργίας από το Ελληνικό κράτος κι εάν συνεπώς είναι τα τπυχία που χορηγεί έγκυρα και θα εκπλαγής. Προκαλώ το AUA να κινηθεί εναντίον μου δικαστικά. Και να μην ξεχάσω την κλοπή της πνευματικής μου ιδιοκτησίας που αυτό έχει διαπράξει εναντίον μου-σύμφωνα και με δικαστική απόφαση.
Ερωτώ: Μήπως το AUAM αποβληθήκε από το Delaware για το ίδιο έγκλημα?
Κε Ανώνυμε
Φοβάμαι ότι είσαι ένας από το AUA, ή κάτι άλλο ύποπτο εκφράζεις.
Φανέρωσε το όνομά σου, όπως κάνω εγώ εάν τολμάς.
Δημ. Αντωνίου PhD, FRCS, χειρουργός, Δημ. Βώκου 6, Χαλκίδα
TO AMERICAN UNIVERSITY! OF ATHENS (AUA) ΕΧΕΙ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΠΌ ΤΟ DELAWARE STATE OF USA! ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΑΡΑΓΕ? TO AUA ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ
Μπορείς κι εσύ να ρωτήσεις απ ευθείας το Delaware state-education depart-από την επίσημη ιστοσελίδα του, για το εάν το AUA έχει διαγραφεί από το Delaware και μετά επέτρεψε να μου κάνεις το σχόλιό σου.
Επίσης, μπορείς να μου βρείς κάποιον απόφοιτο του ΑUA που πήρε "πτυχίο" δικηγόρου χωρίς την διαδικασία ΔΟΑΤΑΠ (ΔΙΚΑΤΣΑ), όπως αυτό ψευδώς κι απατηλά διαφημίζει? Εάν βρείς εγώ θα γίνω καλόγηρος.
Δημ. Αντωνίου
Κύριε Αντωνίου.
Δεν θα πω ψέματα.Υπήρξα μαθητής του συγκεκριμένου Πανεπιστημιου από το οποιο και αποφοίτησα πριν 3.5 χρονια.
Πως γίνεται αν ισχύουν όλα όσα λέτε να έγινα δεκτός με το πτυχίο Αρχιτεκτονικής του AUA , στο School of Architecture of London για MSc με ανοικτές αγκάλες??
Ίσως γνωρίζεται ότι αυτό το Πανεπιστήμιο είναι από τα καλύτερα και ποιο γνωστά Πανεπιστήμια Αρχιτεκτονικής στον κόσμο...
Είχα την ΤΙΜΗ να μελετώ στην βιβλιοθήκη του Πανεπιστημιου διπλα σε γόνους ευγενών Βρετανών,γόνων αριστοκρατικών , ζάμπλουτων οικογενειών από όλη την υφήλιο καθώς , γόνων μεγάλων ονομάτων του Αρχιτεκτονικού χώρου , και να διδάσκομαι την επιστήμη αυτή απο μεγάλους και γνωστούς Καθηγητές - Αρχιτεκτονες με των οποίων τα λόγια πορεύομαι , με βοηθάνε στην δουλειά μου και τρέμω μόνο στην σκέψη τους.
Μπορεί να ακούγονται πολλά όσα λεω αλλα γιατί τα λέω???
Για να σας δώσω να καταλάβετε ότι δεν καταδικάζουμε και θυσιάζουμε το μέλλον ενός μαθητή κάποιου ιδρύματος στον βομό των δικαστικών σας αντιπαραθέσεων με αυτό το ίδρυμα και την τάση σας για κάποιου είδους εκδίκηση...
Με λίγα λόγια ότι έχουμε με κάποιον το κρατάμε για τον εαυτό μας και δεν παρασύρουμε και άλλους στο παιχνίδι μας για να πετύχουμε τους σκοπούς μας.Δεν κατακλύζουμε το internet με τέτοιου είδους επιστημονικά-νομικά κείμενα που κακά τα ψέματα είναι "ψαρωτικα" προς τον ανίδεο αναγνώστη.
Όσο για την αναβολή από το ΑUA???Έχω ακόμα μπροστά μου 2 χρονια αναβολής την οποια θα διακόψω αυτές τις μέρες για να εκτίσω την στρατιωτική μου θητεία την οποια κάπου διάβασα ότι την αναφέρουν ως απάτη.Ίσως να είναι απάτη αλλα λειτουργεί....
ΔΙΚΑΤΣΑ???Έχετε δίκιο.Πέρασα μετά το SAL αλλα μόλις 2 μαθήματα και αυτή την στιγμή έχω άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και κανονική εγγραφη στο Τεχνικό Επιμελητήριο...
Επίσης παρατήρησα μετά από κάθε ανάρτηση κειμένου αναφέρεται το όνομα σας , ότι είσαι Ιατρός και ότι είστε κάτοχος PHd....
Και ρωτώ....
Είναι ΔΥΝΑΤΌΝ ένας άνθρωπος με την δικη σας διανοητική ικανότητα και μορφωτικό επίπεδο να κάνει τέτοιου είδους μικρότητες και "κατινιτσες" που λέει και ο λαός???
Γιατί το κάνετε αυτό???Για να προειδοποιήσετε τον λαό για το κακό που θα τον βρει άμα πάει στο ΑUA???Η μήπως έχετε εξισώσει τον εαυτό σας με κάποιου είδους προφήτη η αλλιώς καλού σαμαρείτη που προσπαθεί να σώσει τον λαό???
Αν κάποιος ανακαλύψει ότι είναι τόσο απάτη όσο υποστηρίζεται εσείς , ας κινηθεί εκείνος δικαστικά μονο για τον εαυτό του...Εσείς όπως κατάλαβα έχετε αντιπαράθεση με το ΑUA για κάποιο σοβαρό ΔΙΚΌ ΣΑΣ θέμα...
Ας μην μας πνιγει λοιπόν το μισος μας και παρασύρουμε και άλλους σε αυτή την μαύρη τρυπα που δεν οδηγεί πουθενά...
Έτσι λοιπόν...
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ Αρχιτέκτων Μηχανικός ΒΑhonors AUA , MSc SAL ,
Aθήνα
ΠΡΟΣ ΤΟΝ
ΓΕΩΡΓΙΟ ΒΛΑΧΟ Αρχιτέκτων Μηχανικός ΒΑhonors AUA , MSc SAL ,
Κε ΒΛΑΧΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΨΕΥΔΕΣΘΕ!! ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΑΠΌ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΣΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ AUA!! KAI MHN MOY ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΟΠΤΗ.
Κε ΒΛΑΧΟ
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ AUA:
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: 1) ΛΕΙΡΟΥΡΓΕΙ TO AUA ΝΟΜΙΜΑ KAI ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΑ "ΠΤΥΧΙΑ" ΠΟΥ ΧΟΡΗΓΕΊ ΕΙΝΑ ΕΓΚΥΡΑ?, 2)ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ AUA ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΑΡΧΩΝ? ΚΑΙ
ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Τέλος
Υπάρχουν υπόνοιες ότι τα περιεχόμενα των βιβλίων μου έχωουν πωληθεί ως "Μasters" σε "φοητητές" του AUA (έχουν ήδη ενημερωθεί οι αρμόδιες ελληνικές και διεθνείς οργανισμοί και αρχές γι αυτό). Είστε ακόμα υπερήφανος ως απόφοιτος του ανύπαρκτου τότε AUA? ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΠΑΤΑΤE ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤE ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΙς ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΦΕΛΏΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΩΝ Κε ΒΛΑΧΟ? ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ?(ερωτηματικό).
Δημ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΤΟ ΑUA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ- ΕΙΝΑ ΤΑ "ΠΤΥΧΙΑ" ΤΟΥ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ? ΡΩΤΗΣΓΤΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΟΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥ Κου ΒΛΑΧΟΥ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κον
ΓΕΩΡΓΙΟ ΒΛΑΧΟ Αρχιτέκτων Μηχανικός ΒΑhonors AUA , MSc SAL ,
Τελευταιο Σχολιο: Kε Βλάχο
Πριν από 35 χρόνια που εσείς λετε ότι αποφοιτήσατε από το AUA: 1)Δεν υπήρχε AUA, 2) Η ελλάδα δεν ήταν στην EU, 3)Δεν υπήρχεο ο νόμος 3696/2008 ο οποίος καθορίζει τους όρους ίδρυσης και λειτουργείας των κολεγίων, τους οποίους το AUA ΔΕΝ πληροί και γι αυτό δεν έχει άδεια ίδρυσης και λειτουργίας, 3)λέτε ψέμματα ότι πήρατε πτυχίο "αρχιτέκτονα από το AUΑ" διότι αυτό χορηγείται μόνο από την Αρχιτεκτονική Σχολή του Παν/μίου Αθηνών, 4) Ακόμα περιμένω να δημοσιεύσετε την άδεια του Αρχιτέκτονα και το ΑΜ του τεχνικού επιμελητηρίου στο οποίο -κατα ομολογία σας- είστε εγγεγραμμένος.
Εάν δεν το στείλετε είστε ΨΕΥΣΤΗΣ
Δημ. Αντωνίου
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΗΝ Κ. ΑΝΩΝΥΜΟ (ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ) ΑΠΟΤΙ ΛΕΕΙ...
ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΒΛΑΧΟ ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΩ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΕΕ ΕΦΟΣΩΝ ΑΠΟΤΙ ΛΕΤΕ ΕΧΕΤΕ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ LONDON SCHOOL OF ARCHITECTURE. ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΥΣΗΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΠΡΟΣ ΤΟΝ
ΓΕΩΡΓΙΟ ΒΛΑΧΟ Αρχιτέκτων Μηχανικός ΒΑhonors AUA , MSc SAL ,
Απ ότι κατάλαβα το οποιοδήποτε πτυχιο πήρες το πήρες από το παν.μιο της Αγγλίας κι όχι από το AUA. Και πιστεύω ότι το πτυχίο της "Αρχιτεκτονικής" που πήρες δεν έχει ουδεμία σχέση ουσίας και περιεχομένου με το αντίστοιχο πτυχία που χορηγείται από το Πολυτεχνείο Αθηνών και Θεσ/νίκης. Θα είναι μάλλον κάτι σαν "αρχτιτέκτονας εσωτερικού χώρου". Εάν κάνω λάθος παρακαλώ να μου το αποδείξεις.
Δημ. Αντωνίου
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΣ ΣΑΣ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΣΤΟ ΑUA.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο Κ.ΑΝΩΝΥΜΟΣ02 ΚΑΙ Ο Κ.ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΟΙΤΑΞΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΤΕΕ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΛΑΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΝΤΕ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ..
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ ΑΝΤΩΝΙΟΥ..
ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Ο Κ.ΒΛΑΧΟΣ ΟΠΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 35!!!
ΤΟΤΕ ΚΑΙ AUA ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ EU.ΚΑΛΟ ΕΓΩ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΕΙΜΑΙ ΜΟΛΙΣ 22 ΕΤΩΝ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΟΞΕΥΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ.ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΩΣΤΑΣ..
ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΟΛΕΓΙΑ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ που λυμαίνονται τα όνειρα και τις περιουσίες των αγελών "φοιτητώ" των.
Συνιστώ να διαβάσετε σήμερα το άρθρο του Προέδρου του Συνδέσμου Ελληνιών Κολλεγίων Κον Κ. Καρκανιά στον Επενδυτή (σε.43)για να προφυλακτείτε από τους Εγκληματίες και τους ΚΛΕΦΤΕΣ πνευματικής ιδιοκτησίας που πωλούν τα κλαμμένα για δήθεν ΜASTERS! H ώρα για να ξεβρωμίση η Ελλάδα απ αυτούς έφθασε.
ΕΧΕΙ ΤΟ AMERICAL UNIVERSITY OF ATHENS ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? ΤΟ ΑΦΟΡΟΥΝ Η ΟΧΙ? Η -ΒΕΒΑΙΑ- ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ-ΟΠΩΣ ΕΚΤΙΜΗΘΗΚΕ ΚΙ Ο ΔΟΤΟΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ "Αρχιτέκτονας" Γ, ΒΛΑΧΟΣ!
ΑΙΣΧΟΣ, ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΑΝΙΔΡΥΜΕΝΟ ΚΡΆΤΟΣ ΤΟΥ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
Ένας δεξιός
Δημ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ
Η ΟΥΙΣΑ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ: 1) ΤΟ ΑUA ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ κ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΌ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΥΝΕΠΏΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ. ΕΣΥ ΚΩΣΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ AUA TI ΑΔΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ! ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥΣ? Ή ΔΙΑΨΕΥΔΕΙΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΈΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑUA ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΑΔΕΙΑ!, 2) ΤΟ ΑUA EXEI ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΟ DELAWARE STATE OF USA, ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΥΤΌ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ, 3)ΤΟ AUS ΈΧΕΙ ΚΛΕΨΕΙ ΔΥΟ ΒΙΒΛΊΑ ΜΟΥ-ΣΥΜΦΝΩΝΑ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΉ ΑΠΟΦΑΣΗ- ΤΑ ΟΠΟΙΑ -ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ- ΤΑ ΈΧΕΙ ΠΩΛΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΑΝ ΓΙΑ ΜΑSTERS. ΔΙΟΤΙ -ΥΠΟΨΙΑΖΟΜΑΙ- ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΛΟΓ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΑUA. ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ...ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ? ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΈΧΕΙΣ....
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΈΧΕΙΣ ΔΙΚΗΟ. ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ? ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙΚΣΤΙΚΑ "ΙΔΡΥΜΑΤΑ". ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ. ΤΕΛΟΣ: ΈΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ Δ/ΝΣΉ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ, ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΔΕΙΛΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ...ΕΙΜΑΙ 55 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΌ ΕΣΕΝΑ. ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΘΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ.
ΠΡΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΜΠΑΘΗΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑΖΟΥΝ ΦΑΡΜΑΚΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΙΛΟΥΣ.ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΕΚΠΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑ ΤΑ...ΝΑ ΜΠΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΕΙΤΕ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΜΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.ΚΑΙ ΝΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΕΝ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ Σ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΣΑΝ Κ ΣΕΝΑ.ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ?ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ.
ΚΩΣΤΑΣ
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ "AMERICAN UNIVERSITY OF ATHENS" (AUA) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ:
Από έγκυρες πληροφορίες που έχω -από δημόσιο υπάλληλο- ο "πρύτανης" του ΑUA Αχιλλέας ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ σε όσους έχουν το σθένος να του ζητήσουν όταν διαπιστώνουν ότι τα "πτυχία" που χορηγεί είναι χωρίς επαγγελματικό αντίκρυσμα και κύρος, ομολογώντας με τον τρόπο αυτό την ακυρότητά των.
Δημ. Αντωνίου, ιατρός
ΔΥΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ (από 13/08-2009 και 16/10-2009) ΚΑΤΑ ΤΟΥ "AMERICAN UINIVERSITY OF ATHENS" (AUA) KAI TOΥ ΨΕΥΤΟ-ΠΡΥΤΑΝΗ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΔΥΟ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΟΥ
Λογικά θεωρώ ότι ο Ψευτο-Πρύτανης αυτού Αχιλλέας Κανελλόπουλος τα έχει πωλήσει σε κάποιους ψευτο-φοιτητές του για Μaster!. Γνωστοποιώ λοιπόν όλους ότι έχει ήδη ειδοποιηθεί ο ΔΙΚΑΤΣΑ και το ΔΟΑΤΑΠ καθώς και η Wolrd Intellectula Property Protection Organization στην Ελβετία και τα Masters αυτά ουδέποτε θα αναγνωριστούν, ενώ οι ατατεώνες θα υποστούν σύντομα και τις φοβερές συνέπειες του νόμου.
Τέλος σας ενημερώνω ότι το ΑUA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΟΥΤΕ ΑΔΕΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ (σύμφωνα με έγγραφη βεβαίωση του υπουργείου παιδείας που έχω) και συνεπώς τα "πτυχία" που χορηγεί είναι άνευ αντικειμένου. Γνωρίζω εγκύρως δε ότι ο Ψευτο-Πρύτανης Αχ. Κανελλόπουλος επιστρέφει τα δίδακτρα σε όποιον φοιτητή του τα ζητήσει διότι ακριβώς τα πτυχία που χορηγεί είναι "χωρίς αντίκρυσμα"
Δημ. Αντωνίου
re giatre ti karagiozis pou eisai.Zeis stin kosmara sou?Theleis na valeis ypopsifiothta gia proedros tis N.Dimokratias s ena komma pou proxwrise me kathe meso stin anagnwrisi twn idiwtikwn panepistimiwn? kai aporeis poy aperipsan tin aithsh soy?Poios eisai o mesias?Den xerw ti paizei me to AUA alla an einai alithina osa les vres tropo na ta apodeikseis giati eisai o monos pou ta stirizei kai den exei vgei enas foithths,enas gonios na milisei..Proswpika den exw sxesi me idiwtika kollegia oute ta stirizw,alla tosa paidia pou spoudazoun ekei einai ntropi na ta apokaloume psefto-foithtes.Kai gia na soy eklepsan ta vivlia deixnei oti sinegrastikes mazi tous..Mh mas kaneis kai to thyma mellontike proedre tis NDimokratias..Efxomai na vgeis sti voyli gia na mporeseis na plirwseis to 1000000 eurw pou soy sou zitaei to kollegio..
Στον Ανώνυμο
Προφανώς δεν είσαι Έλληνας, διότι δεν ξέρεις να γράφεις ελληνικά, ή ντρέπεσαι για την αμορφωσιά σου και την ανορθογραφία σου. Αυτό προκύπτει κι από το ότι δεν ξέρεις να διαβάζεις ούτε απλές δικαστικές αποφάσεις κατά του AUA και του "Πρύτανη-Μαιμού", ούτε τα έγγραφα του υπουργείου παιδείας. Από τα παραπάνω καταλήγω ότι έχεις πολιτιστικό και μορφωτικό επίπεδο ανθρώπου του Νεάντερταλ (άν και δεν θα ξέρεις τι είναι αυτός) και ότι ακόμα τρώς ωμός κρέας. Ή ότι είσαι τέλος κάποιος απόφοιτος τέτοιων "κολεγίων".
Διαπιστώνω επίσης ότι είσαι θρσύδειλος σαν φοβισμένη γυναικούλα που φοβάται να αποκαλύψει το όνομά της. Σε καλώ τέλος την 16-11-09 στο πρωτοδικείο Αθηνών (κτήριο 5) στις 9 το πρωί για να παρακλουθήσεις μια ακόμα δίκη κατά του ΑUA του ψευτο-πρύτανη μήπως και ξυπνήσεις και μήπως σωθούν και οι αφελείς.
Ζείσε στον Μεσαίωνά σου.
Afou exeis tetoio misos gia ta kollegia tote giati sunergastikes me to AUA????Akoma den mas eipes me poio tropo egine h klopi ths pneymatikis idioktisias sou?Tis sxeseis eixes me to en logw kollegio??Oloi sto idio kazani vrazete de ta vriskete sti mirasia kai meta plakwneste..An krinw apo ta symperasmata poy evgales gia mena katalavainw poso varemenos eisai..Kai xereis kati h morfwsh distyxws den apoktatai panta me ena h perissotera ptyxia..Mporei na exeis teleiwsei ena panepisthmio,alla eisai ena stenomyalo kai komplexiko anthrwpaki pou nomizei oti einai anwtero apo toys allous..makia
Στον ανώνυμο (ή ανώνυμη) και πάλι:
Oύτε συνεργάστηκα ποτέ με το ΑUA, ούτε θα συνεργαζόμουν με εγκληματικές ομάδες. Εξαπατήθηκα κι εγώ από τους επαγγελματίες απατεώνες. Και βέβαια ακόμα περιμένω την αγωγή και την μήνυση από τον ψευτο-πρύτανη. Επίσης εγώ γνωρίζω ονόματα γονιών που έχουν πάρει πίσω τα δίδακτρά των από το AUA μετά τον θόρυβο που έχω κάνει και θα τα αποκλύψω στο δικαστήριο την 16-11-09. Ελπίζω να είσαι εκεί. Ας μας πεί όμως ο ψευτο-πρύτανης τα εξής: 1) Γιατι τον διέγραψαν και τον έδιωξαν από την Αμερική?, 2)Έχει άδεια λειτουργίας το AUA? 3)Το υπουργείο παιδείας λέει ψέμματα ότι δεν έχει έδεια?, 3)Τα "πτυχία" που δίνε είναι έγκυρα?. Μπορεί να βγάλει έναν "φοιτητή" που να πεί ότι έγινε "δικηγόρος", ή "αρχιτέκτονας" χωρίς ΔΙΚΑΤΣΑ? (είχε βγάλει κάποιον κάποτε που αποδείχτηκε μαιμού), 4) Γιατί δίνει τα δίδακτρα πίσω σε γονείς μετά τον θόρυβο που σήκωσα? Επιτρέπει να πώ ονόματα?,5)Σε ποίον πούλησε τα δύο βιβλία μου που μου απέσπασε με απάτη και για ποίο σκοπό?.Γιατί δεν εφαρμόζει τις δικαστικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί εναντίον του?, 6)Είναι υπό εισαγγελική έρευνα και ερευνάται από το ΥΠΕΕ (ΣΔΟΕ)?, 7) Εκδίδει αποδείξεις εφορίας για τα δίδκατρα που εισπράττει?
Περιμένω απαντήσεις
Δημ
Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να μας αφορα το προσωπικο δραμα ενος γιατρου και η σχεση του με το αμερικανικο κολεγιο.Εγω ξερω οτι η παιδεια παει κατα διαολου.Στα κρατικα πανεπιστημια η κατασταση ειναι πολυ χειροτερη και το χειροτερο ειναι οτι κανενας δεν κουναει κανεναν με αποτελεσμα ο καθε ψωνισμενος και τεμπελης καθηγητης να παταει πανω στους φοιτητες..Ειχα την "τυχη" να αποφοιτησω απο δημοσιο πανεπιστημιο και ειμαι σχεδον βεβαιη οτι η διαθφορα και το βολεμα που επικρατει εκει μεσα ειναι πολυ πιο σοβαρα απο αυτα που κανουν τα ιδιωτικα.Εξαλλου οποιος ειναι εξυπνος καταλαβαινει ποτε ενα κολεγιο εχει επιπεδο και ποτε οχι..Και ειναι σιγουρο πως τα ιδιωτικα ειναι δημιουργημα της καταντιας του ελληνικου δημοσιου..Ο κ.Αντωνιου και ο κ.Κανελλοπουλος φωναζουν με σκοπο να εξυπηρετησουν το δικο τους συμφερον και μονο..Ας ξυπνησουμε λιγακι και ας κοιταξουμε τι γινεται παραεξω..Τα δικα μας τα πτυχια τι αντικρυσμα εχουν???
Κα Ντέλλιου
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Σκέψου όμως εάν σου είχε κλέψει κάποιος το πρωτότυπο αντίγραφο της διατριβής σου και το ανέκδοτο ακόμα βιβλίο σου, τι θα έκανες? Ακόμα εάν γνώριζες ότι κάποιος πλουτίζει παράνομα καταστρέφοντας οικογένειες και νειάτα και όνειρα τι θα έκανες? Δεν σε ενδιαφέρουν αυτά? Θα σε παρακαλέσω να κοιτάξεις στο blog μου: www.zoidosiα.blogspot.com
το βιογραφικό μου (μαζί την τρέλλα μου της υποψηφιότητάς μου για πρόεδρος της ΝΔ, η οποία γίνεται για προφανείς λόγους) για να καταλάβετε εάν κινούμαι από συμφέρον ή όχι. Θα δείτε από το βιογραφικό μου τι είδους προτεραιότητες και ιεραρχία αξιών έχω στην ζωή μου, οι οποίες σίγουρα δεν είναι οικονομικές
Με εκτίμηση
Δημ. Αντωνίου
ΨΕΥΔΕΙΣ & ΑΠΑΤΗΛΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Μ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ
Η οργανωτική επιτροπή του συνεδρίου της ΝΔ για την εκλογή προέδρου του κόμματος ισχυρίζεται δημόσια (σε αντίθεση με το καταστατικό) ότι απαιτούνται 50 υπογραφές συνέδρων για την έγκυρη υποψηφιότητα για την προεδρία του κόμματος, ενώ ο Γεν. Δ/ντής της ΝΔ και μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής Μ. Δασκαλάκης μου είπε επιπλέον και προσωπικά και με "ιερή οργή" την 21-10-09, ότι: "ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΝΔ απαιτούνται 50 υπογραφές των συνέδρων για την έγκυρη υποβολή υποψηφιότητας για την Προεδρία του Κόμματος". Όμως από το καταστατικό του κόμματος αυτό ΔΕΝ προβλέπεται!! (βλ. σχετικά άρθρα 4,5, 10.12, 13, 14, 39). Συνεπώς οι περί του αντιθέτου ισχυρισμοί είναι ΑΠΑΤΗ!! Νομίζω ότι πρέπει να παραιτηθεί όλη η Οργανωτική Επιτροπή και ιδιαίτερα ο Δασκαλάκης κατά του οποίου προσφεύγω στην δικαιοσύνη.
Δημ. Αντωνίου
ΑΜΕRICAN UNIVERSITY OF ATHENS (AUA)
Ο Ψευτο-Πρύτανης Αχ. Κανελλόπουλος του AUA με εξώδικο σήμερα με πληροοφρεί ότι έχασε το ένα βιβλί μου που μου έχει υπεξαιρέσει και κλέψει την πνευματική μου ιδιοκτησία επ αυτού!!!!
Καμαρώστε τον Πρύτανη. Το τέλος πλησιάζει βασανιστικά...
Δημ Αντωνίου
Εστειλε εξωδικο για να σας πει οτι εχασε το βιβλιο σας??Δεν ειναι και τοσο λογικο αυτο..Ειναι σαν να στελνει καποιος εξωδικο για να ζητησει συγνωμη..
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» ΤΗΝ 08-11-09
H ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» ΑΠΟ ΤΟΝ SIOUFA DE -LOUIS XIV
O DE SIOUFA-LOUIS XIV, μετά την φασιστική αποσιώπηση της υποψηφιότητάς μου για την Προεδρία της ΝΔ, απαγόρευσε την παρακάτω ομιλία μου στο συνέδριο της ΝΔ, παρόλο που είχα εγγραφεί στον κατάλογο των ομιλιτών. Ότι και να κάνει η ομιλία μου θα γίνει γνωστή. Μια μόνο ερώτηση στον DE SIOUFA-LOUIS VIIX: Είναι κατηγορούμενος μετά από μήνυση δική μου? Και για ποίον λόγο? Μπορεί να τον αποκαλύψει? Περισσότερα προσεχώς…
βλ. στο zoidosia.blogspot.com για περισσότερα
Δημ. Αντωνίου
AMERICAN UNIVERSITY OF ATHENS:
Σχετικά με το εξώδικο που μου έστειλε ο Ψευτο-πρύτανης!
Αγαπητέ Ανώνυμε
Δώσε μου ένα fax σου να σου στείλω το εξώδικο στο οποίο ακριβώς γράφει ότι "έχασε το βιβλί μου"! (διότι δεν έχω scanner για να το δημοσιεύσω το internet). Αλλοιώς εάν ενδιαφέρεσαι έλα την 16-11-09 στο κτήριο 5 των δικαστηρίων στην Ευελπίδων, στο δικαστήριο ασφαλιστικών μέτρων για να το διαπιστώσεις κι εσύ, αλλά και για να ακούσεις κι άλλες συγκλονιστικές αλήθειες για μια υπόθεση της οποίες οι συνέπειες θα είναι σύντομα-πολύ σύντομα- τραγικές για πολλούς....και μην παραπονεθείτε μετά ότι κανείς δεν σας προειδοποίησε...Ο απελπισμένος Ψυτο-Πρύτανης έχει πλήρως αποδιοργανωθεί νοητικά, αυτός ξέρει γιατί....εγώ δεν μπορώ ακόμα να τα αποκαλύψω...προφανώς διότι αρχίζει και επιστρέφει τα χρήματα πίσω στους φοιτητές που ανακαλύπτουν τώρα τις ψεύτικες κι απατηλές υποσχέσεις του... Κι όπως βλέπεις αφήνω και το όνομά μου
Δημ. Αντωνίου
Προσωπικα δε με ενδιαφερει η τυχη του ψευτο πρυτανη απλα ειχα την εντυπωση οτι στο εξωδικο κατηγορεις καποιον για κατι ή διεκδικεις κατι..Το να λες με εξωδικο οτι εχασες κατι δε μου κολλαει και πολυ..Μην αγχωνεσαι παντως δεν ειμαι ενας απο αυτους...απλα δε γραφω ονομα γιατι μπορει να κανεις μηνυση και σε μενα.:)
TO "AMERICAN UNIVERSITY OF ATHENS" ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ "ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ" (κι όχι "πανεπιστήμιο" ή ΙΕΚ) όπως μου είπε ο δικηγόρος του σήμερα στην Αθήνα. Συνεπώς τα "πτυχία" που χορηγεί δεν έχουν ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΑΞΙΑ. Τα φώναζα εγώ
Δημ. Αντωνίου
TO "AMERICAN UNIVERSITY OF ATHENS" (ΑUA) (Σόχου 4, N.Ψυχικό) ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ "ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ" (κι όχι "πανεπιστήμιο", ούτε Κολλέγιο-ΙΕΚ). Το ΑUA έχει συσταθεί με το αρ. συμβ.2.826/2000 κι έχει καταχωρηθεί με ειδικό ΑΜ 6318 στο Πρωτοδικείο Αθηνών με την επωνυμία «Εκπαίδευση κι έρευνα, Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, μονοπρόσωπη ΕΠΕ» με μοναδικό μέτοχο μια κυρία. Συνεπώς Ψευτο-Πρύτανης Αχ. Κανελλόπουλος είναι ένας απλός υπάλληλος. Γι αυτό τα "πτυχία" που χορηγεί το AUA δεν έχουν ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΑΞΙΑ!! Επιπλέον το AUA στερείται άδειας λειτουργίας από το υπουργείο παιδείας (την οποία σύμφωνα με τον νόμο 3696/2008 αναγκαστικά χρειάζεται) συνεπώς η λειτουργία του είναι παράνομη.
Δημ. Αντωνίου PhD, FRCS, Iατρός
THE "AMERICAN UNIVERSITY OF ATHENS" (ΑUA) IS A SIMPLE “CENTER OF FREE STUDIES” AND NOT A “UNIVERSITY” OR “COLLEGE”.
It has been established by the No 2.826/2000 contract and registered with the code number 6318 in the High Court of Athens as “Training and Research, Center of Free Studies Ltd”, with only one female shareholder. Therefore the “papers” provides LACK any whatsoever ACADEMIC VALUE. And the Psudo-Rector! Ach. Kanellopoulos is a mere employee.
Dr. Dim. Antoniou PhD, FRCS, General Surgeon
Σύμφωνα με την αρ. 940/2010 απόφαση του ΜονΠρΑθ:
1) To ΑUA είναι «Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών» με την επωνυμία «Εκπαίδευση κι Έρευνα ΕΠΕ» κι όχι «Πανεπιστήμιο» (βλ, και ΦΕΚ 7254/2000 και 2581/2008) (βλ. στο blog μου http://zoidosia.blogspot.com.
2) Διατάσει της συντηρητική κατάσχεση του βιβλίου μου): "University of Auckland". Mathematical models in tumor growth and in tumor immune system interactions, by Mr.Dimitrios Antoniou, PhD, FRCS, Surgeon, June 2003, από τα χέρια του «Πρύτανη» του AUA, Αχιλλέα Κανελλόπουλου, ως προιόν κλοπής της πνευματικής μου ιδιοκτησίας από τον τελευταίο.
Επειδή είναι πολύ πιθανόν το παραπάνω βιβλίο μου να έχει πωληθεί ως «διδακτορική διατριβή», ή Μasters, καλώ τον αγοραστή να επικοινωνήσει μαζί μου με την υπόσχεση ότι θα παραιτηθώ όλων των νομικών μέσων εναντίον του. Επίσης καλώ όλους του σπουδαστές να τους δώσω όλα τα στοιχεία για το πραγματικό επίπεδο των «σπουδών» τους στο ΑUA και να τους βοηθήσω στην νομική διεκδίκηση των χρημάτων τους από το AUA.
Τέλος, ο Αχ. Κανελλόπουλος αναγκάστηκε να μου επιστρέψει μέσα στο δικαστήριο της 16-11-09 το παράνομα υπεξαιρεθέν απ αυτόν βιβλίο μου:
«Ανοσολογία του Παχέως Εντέρου, 1989, το οποίο είναι η διδακτορική μου διατριβή στο Παν/μιο Αθηνών. Αυτά είναι τα εγκλήματα του «Πρύτανη» Αχ. Κανελλόπουλου.
Χαλκίδα 15-03-2010 Δημ. Αντωνίου
H oυσία είναι ότι οι απόφοιτοί του γίνονται δεκτοί σε πανεπιστήμια του εξωτερικού για μεταπτυχιακά! Τα υπόλοιπα λόγια είναι φτώχια. Όσο για το "επιχείρημα" του κου Αντωνίου "γιατί δε μου κάνουν μήνυση" έχει ήδη καταρριφθεί, καθώς από ότι διαβάζω του κάνουν και του ζητούν και πολλά λεφτά για δυσφήμιση...
Πρώτα κοίταξε τις δικαστικές αποφάσεις που λένε ότι το AUA είναι Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών, και χορηγεί μόνο "διπλώματα" για κομμώτριες και υδραυλικούς. Δεύτερον μπορείς να μου πείς και μένα τις αγωγές που μου έχουν κάνει για να τις μάθω κι εγώ? Αντίθετα ξέρω αγωγές που εγώ έχω καταθέσει και κερδίσει εναντίον των απατεώνων αυτών. Τρίτο, εισαγγελείας ,ΣΔΟΕ κλπ.ΟΛΟΙ ερευνούν το AUA.Tέταρτον ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ. Πέμπτον, κοίταξε τα δημοιεύμάτά μου για να δείς ότι ο ψευτο-πρύτανης απατεώνας Αχ. Κανελλόπουλος- θα μου κάνει μήνυση για τον χαρακτηρισμό αυτόν?- είναι αλπός υπάλληλος-αχυράνθρωπος, εφόσον το AUA ανήκει σε μια γυναίκα ιδιοκτήτρια, από το συμβόλαι που έχω. Τέλος. γιατί δεν δημοσιεύεις απάντηση του Υπουργείου Παιδείας για το "ακαδημαικό status?" του ΑUA? Eπίσης γνωρίζω πολλύς "φοιτητές" που έχουν πάρει πίσω τα δίδακτρά τους από τους απατεώνες μετά τις αποκαλύψεις μου και την απαοκάλυψη της μηδενικής αξίας των "πτυχίων". Και πάλι, ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΤΗΤΑ ΣΟΥ ΕΑΝ ΤΟΛΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ.
Δημ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΤΟ American University of Athens (AUA) δεν πήρε άδεις λειτουργίας.
Υπενθυμίζω ότι με το αρ.συμβ.2826/2000 που έχει ΑΜ 6318 ΠρΑθ. και τα ΦΕΚ 7254/2000, 2581/2008 το ΑUA και την αρ.940/2010 απόφαση ΜονΠρΑθ, είνια ένα απλό "Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών" (ούτε καν Κολλέγιο, ούτε φυσικά Παν/μιο!!). Επιπλέον δεν πήρε άδεια λειτοuρυγία με τον χθεσινό νόμο της 28-07-201.
Δημ.Αντωνίου
Δημοσίευση σχολίου