Με κανονικους ρυθμους συνεχιζεται
το σχεδιο ιδιωτικοποιησεων
των κρατικων εταιρειων
απο τη Νεα Δημοκρατια...
Ετσι λοιπον,
μετα τη πωληση του ΟΤΕ στους Γερμανους,
της πιο κερδοφορας δημοσιας επιχειρησης,
ο Κωστης Χατζηδακης με ανακοινωση του
προς τα ΜΜΕ,αναφερει πως πλεον
ειναι ζημιωγονο το 80% των δρομολογιων
της Ολυμπιακης Αεροποριας,
αφηνοντας ετσι ανοιχτο το ενδεχομενο
να οδηγηθει σε περικοπες δρομολογιων,
προς τους μη δημοφιλεις προορισμους,
κανοντας ετσι την εταιρεια
πιο ελκυστικη για τους μελλοντικους αγοραστες...
Μαλιστα,ισχυρίστηκε πως η κυβέρνηση θ
α προχωρήσει μπροστά με λογική
για την Ολυμπιακή και τους φορολογούμενους,
με ευαισθησία για τους εργαζόμενους...
Μια ευαισθησια,
η οποια προμηνύει ομαδικες απολυσεις για το προσωπικο,
περικοπες δρομμολογιων,
δημιουργοντας ετσι αγωνες γραμμες,
αλλα και ανασφαλεια στους πελατες
που θα χρησημοποιουν απο εδω και περα την Ολυμπιακη
(μετα την πωληση της),
αναφορικα με το ποσο ασφαλης
ειναι η εταιρεια με την οποια πετανε...
Κυριε Χατζηδακη,τετοιου ειδους ευαισθησια
κρατηστε την για το συγκαμα...
Διοτι η Μονη Βοτοπαιδιου μια χαρα σκανδαλο ειναι,
αλλα ας βλεπουμε και ολα αυτα
τα οποια περνανε παραλληλα,
στη σκια,αλλων σκανδαλων...
ΠΡΕΖΑ TV
10-9-2008
το σχεδιο ιδιωτικοποιησεων
των κρατικων εταιρειων
απο τη Νεα Δημοκρατια...
Ετσι λοιπον,
μετα τη πωληση του ΟΤΕ στους Γερμανους,
της πιο κερδοφορας δημοσιας επιχειρησης,
ο Κωστης Χατζηδακης με ανακοινωση του
προς τα ΜΜΕ,αναφερει πως πλεον
ειναι ζημιωγονο το 80% των δρομολογιων
της Ολυμπιακης Αεροποριας,
αφηνοντας ετσι ανοιχτο το ενδεχομενο
να οδηγηθει σε περικοπες δρομολογιων,
προς τους μη δημοφιλεις προορισμους,
κανοντας ετσι την εταιρεια
πιο ελκυστικη για τους μελλοντικους αγοραστες...
Μαλιστα,ισχυρίστηκε πως η κυβέρνηση θ
α προχωρήσει μπροστά με λογική
για την Ολυμπιακή και τους φορολογούμενους,
με ευαισθησία για τους εργαζόμενους...
Μια ευαισθησια,
η οποια προμηνύει ομαδικες απολυσεις για το προσωπικο,
περικοπες δρομμολογιων,
δημιουργοντας ετσι αγωνες γραμμες,
αλλα και ανασφαλεια στους πελατες
που θα χρησημοποιουν απο εδω και περα την Ολυμπιακη
(μετα την πωληση της),
αναφορικα με το ποσο ασφαλης
ειναι η εταιρεια με την οποια πετανε...
Κυριε Χατζηδακη,τετοιου ειδους ευαισθησια
κρατηστε την για το συγκαμα...
Διοτι η Μονη Βοτοπαιδιου μια χαρα σκανδαλο ειναι,
αλλα ας βλεπουμε και ολα αυτα
τα οποια περνανε παραλληλα,
στη σκια,αλλων σκανδαλων...
ΠΡΕΖΑ TV
10-9-2008
6 σχόλια:
eisai atheo kathiki re.....
Αθεο οχι...Αθρησκο ναι...
Παρολα αυτα,χαιρομαι πολυ που εχεις μπει στο νοημα...
Είναι σειρά του Χατζηδάκη να φτιάξει και αυτός μια εταιρεία μεταφορών για τα παιδιά του. Κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας- Σίγουρη Επένδυση
re zwa emeis plhrwnoyme ta spasmena kai thn anikanothta twn stelexwn kai twn tempeloypallhlwn ths OA. kala kanei kai ta kleinie.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΠΙ ΩΝΑΣΗ ΚΑΜΑΡΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΩΝ 5 ΗΠΕΙΡΩΝ ΑΣ ΤΟΛΜΑΓΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ
ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ.ΤΩΡΑ 60% ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗ -60% ΟΤΙ ΠΑΡΤΑΛΙ ΕΨΑΧΝΕ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ.ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΗ ΝΑ ΣΦΥΞΟΥΝ ΟΙ ΚΩΛΟΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΤΩΝΟΥΜΕ.ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΦΩΝΤΑΙ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΙΤΕΣ
Η Ολυμπιακή έχει πολύ αυξημένα ανελαστικά έξοδα, σε κόστος καυσίμων, δρομολογίων, πωλήσεων, μισθοδοσίας προσωπικού κ.λπ., τα οποία ξεπερνούν τα έσοδα με μαθηματική ακρίβεια πριν καν απογειωθούν τα αεροπλάνα.
Με αυτόν τον τρόπο κυβερνητικοί κύκλοι περιγράφουν το αδιέξοδο της Ολυμπιακής, αναφέροντας ότι η οικονομική κατάσταση της εταιρίας και η αδυναμία περαιτέρω κρατικών ενισχύσεων, όπως ρητώς επιβάλλει η κοινοτική νομοθεσία σε όλες ανεξαιρέτως τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες, απέτρεψαν εδώ και καιρό την πραγματοποίηση νέων επενδύσεων. Ετσι, η Ολυμπιακή μπαίνει μέσα καθημερινά 1 εκατ. ευρώ, χωρίς να μπορεί να βελτιώσει αυτή την κατάσταση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των Ολυμπιακών Αερογραμμών ανέρχονται στα €360 εκατ., ενώ οι ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις προσεγγίζουν μόλις τα €10,5 εκατ. περίπου. Με άλλα λόγια, αυτή τη στιγμή για κάθε ευρώ που έχουν λαμβάνειν οι Ολυμπιακές Αερογραμμές χρωστούν 34 ευρώ! Στην παλαιά εταιρία (Ο.Α. - Υπηρεσίες Α.Ε.) και την Ολυμπιακή Αεροπλοΐα η αντίστοιχη εικόνα είναι χρέος 31 ευρώ για κάθε ευρώ που προσδοκούν να εισπράξουν: Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της Ο.Α. – Υπηρεσίες Α.Ε. και της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας ξεπερνούν τα 1,088 δισ. ευρώ (Δημόσιο 665 εκατ. ευρώ, ΙΚΑ 450 εκατ. ευρώ, ΟΤΕ 9 εκατ. ευρώ).
Οι αντίστοιχες απαιτήσεις από το Ελληνικό Δημόσιο φθάνουν μόλις τα 35 εκατ. ευρώ. Οι εταιρίες αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας και λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο χάρη στην ανοχή του κράτους και τη στήριξη των φορολογουμένων.
Δημοσίευση σχολίου