Σάββατο, Οκτωβρίου 25, 2008

ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ ΜΑΛΛΟΝ...ΦΑΤΕ ΣΚΑΤΑ...ΚΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ BLOGGERS...

Αγαπες μου,συγνωμη που για αποψε το βραδυ
δεν εχω να σας γραψω για καποιο σκανδαλο
στους πολιτικους
ή δημοσιογραφικους κολπους...
Βλεπετε,μου εκαναν καθαρισμο την προηγουμενη εβδομαδα
και μου τα αφαιρεσαν ολα απο κατω.
Συνεπως,δεν εχω το κουραγιο
για να γραφω κλαψομουνικα κειμενα,
ουτε και να κανω αποκαλυψεις του στιλ,
ποιος καργιολης δημοσιοκαφρος της πουτσας,
ειναι πισω απο το ταδε
δημοσιοκαφρικο blog της λασπης.

Οι τακτικες του
"τραβιεμαι μαλλι με μαλλι,
επειδη δεν μου βγηκε το χρωμα μελι",
ωστε να μαζεψω κοσμο και να παρω προαγωγη...
δεν συμβαδιζουν με την αναισθητη αισθητικη μας...
γι'αυτο και σας αφιερωνουμε
(ενας ειμαι αλλα γραφω ετσι για να φαινομαστε ομαδα!!!)
με ολη μας την καρδια τον παρακατω υμνο...

Ολοψυχα...
να πατε στο ΔΙΑΟΛΟ.
Τσατσοι,ρουφιανοι,γλυφτες Δημοσιοκαφροι του κωλου,
δεν χωρανε στη δικη μας οικογενεια.

ΠΡΕΖΑ TV