Παρασκευή, Νοεμβρίου 21, 2008

ΟΤΑΝ Ο ΣΩΦΡΟΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΚΤΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ...ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ...

Το πιο σημαντικό αγαθό στη ζωή του ανθρώπου
είναι η ελευθερία.
Γι’ αυτό και όταν εγκληματείς
σου στερούν ακριβώς αυτό.
Δε σου στερούν τα ψώνια, το αμάξι ή τη γκόμενα,
πλέον δε σου στερούν καν την ίδια τη ζωή,
γιατί μια ζωή χωρίς ελευθερία είναι ένα διαρκές μαρτύριο,
ενώ ο θάνατος φέρνει την απαλλαγή.

Στο πλαίσιο της στέρησης της ελευθερίας ως τιμωρία,
σε καταστούν έγκλειστο σε «σωφρονιστικό ίδρυμα».


Σωφρονίζω: ρ. αρχ. σωφρονίζω-σώφρων-συνετίζω, φρονιμεύω.
Έτσι φρονιμεύουν εδώ οι εγκληματίες;
Με το να μην τους σέβεται κανείς;

ΜΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ
ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ.


Δε γαμιέται και ο Τεγόπουλος, και ο Φυτράκης μαζί.
Εμείς έχουμε Χατζηγάκη και όλο το συρφετό
που λέγεται κράτος να μας δώσουν
την έννοια του σωφρονίζειν.

Σωφρονίζω: ρ. (-αρχ. σωφρονίζω - σώφρων)
κλείνω τον ένοχο στη στενή
και εγκαταλείπω γιατί δεν ψήνομαι να ασχοληθώ,
στερώ το κωλόχαρτο έτσι για να μάθει
να μείνει με τον κώλο ασκούπιστο,
δε βάζω θέρμανση γιατί και να ψοφήσει χέστηκα,
καλό θα μου κάνει,
του τραβάω ένα χέρι ξύλο
όταν δε μου κάθεται η γυναίκα μου,
όταν δε μου κάθεται ούτε η γκόμενα του
τραβάω ένα μανίκι, βρίζω, χλευάζω,
κοροϊδεύω αλλά άμα μου βάλει ένα 50ευρω στην τσέπη
κάνω τα στραβά μάτια για να περάσει
τη δόση του στη φυλακή, και κυρίως…

Κυρίως…
Δεν παρέχω ψυχολογική υποστήριξη της προκοπής,
στα αρχίδια μου τα ψυχολογικά προβλήματα
του κάθε αλήτη και ποια ήταν η αιτία
που τον έφερε στη φυλακή,
δε με νοιάζει ότι θα μπορούσα
να αξιοποιήσω πολύ δημιουργικά
και προς όφελος όλων το χρόνο που εκτίει κανείς
πίσω από τα κάγκελα, δε μου περνάει
από το μυαλό ότι οι κρατούμενοι μπορούν
να θεραπεύσουν τα προβλήματα της ψυχής τους
και να γίνουν όφελος και για τους άλλους,
και τέλος δε μου καίγεται καρφί τι διάολο
κάνουν αυτοί όταν βγαίνουν από το κελί 33
και αν θα τους προσλάβει κανείς σε δουλειά.
Το πιο πιθανό είναι να πέσουν
ξανά στο έγκλημα αλλά δε γαμείς…
Εμείς να ‘μαστε καλά…


γραφει η...ΜΑΝΙΑΚΗ

ΠΡΕΖΑ TV
21-11-2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: