Κυριακή, Ιανουαρίου 11, 2009

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΠΑΤΣΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ...ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ...ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ...

- Στην απολογία σας, αναφέρετε
ότι ο 15χρονος ήταν ταραξίας.

Πώς το ξέρατε αυτό;
Γνωρίζατε τον νεαρό; Τι στοιχεία έχετε;

Συνάδελφοί μου, την επομένη της συλλήψεώς μου
και αφού είχα δώσει την πρώτη απολογία μου,
μου έκαναν γνωστό ότι το 15χρονο αυτό αγγελούδι
είχε προβλήματα στη Σχολή Μωραΐτη

από τα 14 χρόνια του
και μαζί με άλλα παιδιά
τούς είχε ζητηθεί να αλλάξουν σχολείο.

Μου είπαν επίσης ότι πριν το παιδί αυτό
συναντηθεί μαζί με αυτούς
που μας επιτέθηκαν στα Εξάρχεια,
μαζί με άλλους φίλους του,
γόνους γνωστών και πλούσιων οικογενειών της Αθήνας,
ήταν στο κολυμβητήριο Χαλανδρίου
μαζί με ακραίους φιλάθλους του Παναθηναϊκού,
όταν έγιναν τα επεισόδια σε βάρος της ομάδας
του Ολυμπιακού,όπου τραυματίστηκαν σοβαρά
ο προπονητής και πολίστες του Ολυμπιακού.
Προσωπικά ο ίδιος ανέφερα αυτά στους συνεργάτες
του γραφείου του κ. Κούγια, για

να αναφερθούν στο απολογητικό μου υπόμνημα.

- Η υπερασπιστική γραμμή που ακολούθησε
ο δικηγόρος σας, κ.Αλέξης Κούγιας,
χαρακτηρίστηκε ιδιαιτέρως σκληρή τόσο

από τα ΜΜΕ όσο και από την
κοινή γνώμη. Ποια είναι η άποψή σας;
Τα ΜΜΕ, όπως έκαναν και με μένα, όταν δεν ενημέρωσαν με αληθινά στοιχεία την κοινή γνώμη, έκαναν το ίδιο και με τον κ. Κούγια.
Η επιστημονική αξία και το ήθος του κ. Κούγια είναι γνωστά πολλά χρόνια και ο δικηγόρος μου δεν έκανε τίποτε άλλο από το να προσπαθήσει να με υπερασπιστεί με θάρρος κόντρα στις εντυπώσεις και στην κακώς ενημερωμένη κοινή γνώμη

και να βοηθήσει τη Δικαιοσύνη να με αντιμετωπίσει με δίκαιο τρόπο.


- Πώς κρίνετε την κάλυψη της υπόθεσης από τα ΜΜΕ;
Δεν θέλω να κρίνω τα ΜΜΕ.
Οπως μου είπε και ο κ. Κούγιας,
τα ΜΜΕ δεν βγάζουν δικαστικές αποφάσεις.
Οι τίμιοι και θαρραλέοι δικαστές
και εισαγγελείς δεν επη
ρεάζονται
από το τι λέει ο κάθε δημοσιογράφος.
Τόσο εμένα όσο και αυτούς θα μας

κρίνουν ο Θεός και η Δικαιοσύνη....

Τα συμπερασματα,δικα σας....

ΠΡΕΖΑ TV
11-1-2009

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα καλά, την επόμενη κιόλας μέρα του είπαν αυτά τα πράγματα? Και οι άλλοι μπάτσοι πού στον πούτσο τα ήξεραν αυτά? Είχαν φακελώσει ένα 15χρονο παιδί? Δηλαδή κι εμείς είμαστε φακελωμένοι? Όλοι?

Και άντε να δεχτούμε οτι όντως είχε προβλήματα στο σχολείο και είχε ζητηθεί να αποχωρήσει (κάτι που το ίδιο το σχολείο το διαψεύδει). Άντε να δεχτούμε οτι συμμετείχε σε επεισόδια στο γήπεδο. Όλα αυτά ρε ΑΡΧΙΔΙ Κορκονέα τα έκανα κι εγώ όταν ήμουν 15 χρόνων, τώρα όμως έχω οικογένεια και οι γονείς μου χαίρονται για μένα και με καμαρώνουν! Και γυρνάω το χρόνο πίσω και πολλά απο τα πράγματα που έκανα τότε, δέχομαι πως ήταν υπερβολικά και τα αποδίδω στο αίμα που έβραζε λόγω της εφηβικής ηλικίας! Ευχαριστώ το θεό όμως που δε βρέθηκε μπροστά μου ένας Κορκονέας να μου στερήσει αυτό που ζώ και χαίρομαι σήμερα! Μια δημιουργική ζωή, γεμάτη απολαύσεις, χαρές αλλά και λύπες, μια ζωή που τη χαίρομαι!

Έχεις καταλάβει Κορκονέα με ποιό τρόπο προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα? Έχεις καταλάβει πως όλα αυτά που λές είναι κατά σου? Μια απλή και διαρκής συγγνώμη θα ήταν αρκετή ρε κάθαρμα για να σου αποδοθεί το ελαφρυντικό της μεταμέλειας. Αντ' αυτού όμως εσύ κατηγορείς ένα νεκρό παιδί για να σώσεις το τομάρι σου! Κατάγεσαι απο τη Μάνη αλλά δε φέρεσαι σα Μανιάτης ούτε στο ελάχιστο. Ο γνήσιος Μανιάτης δεν κλαίγεται ρε και αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζεις.

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά τα λέει ρε πρέζακα, εσύ πού κωλύεσαι?

elmerfadd είπε...

Σε ποιο μέσο ενημέρωσης δόθηκε αυτή η συνέντευξη? Μπορείς να αναρτήσεις λινκ?