Η Σύγκλητος του ΑΠΘ εξέτασε σημερα το θέμα του ασύλου και της ασφάλειας στους χώρους του πανεπιστημίου, με αφορμή κατάληψη από αγνώστους βαγονιού του ΟΣΕ που βρίσκεται στο κέντρο της πανεπιστημιούπολης για να διευκολύνει τους φοιτητές στην έκδοση εισιτηρίων.
Τα μέλη της Συγκλήτου υποστήριξαν την πρόταση του πρύτανη για απομάκρυνση του βαγονιού από το χώρο του πανεπιστημίου, εφόσον δεν λειτουργεί, καθώς ο ΟΣΕ δεν έχει τοποθετήσει προσωπικό, αλλά και για επέμβαση της δημόσιας αρχής, εάν οι καταληψίες δεν συμμορφωθούν με το αίτημα της διοίκησης του πανεπιστημίου να απομακρυνθούν.
Με αλλα λογια...η Κυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας,με την εφαρμογη και χρηση πλεον του νομου πλαισιου,εδωσε στα χερια των εκαστοτε Συγκλητων και υπευθυνων των Πανεπιστημιων,το δικαιωμα να απειλουν και να εκβιαζουν τους φοιτητες...οταν δεν συμορφωνονται "με τας υποδειξεις"...με την επεμβαση της Ελληνικης Αστυνομιας και των "οργανων της ταξης".
Και τα χειροτερα ερχονται...
Θα φτασουμε στο σημειο να εχουμε διαφορετικη γνωμη απο τους κυβερνοντες και θα μας μπαγλαρωνουν για προσβολη εθνικων συμβολων και προσωπων...
ΠΡΕΖΑ TV
28-1-2009
Τα μέλη της Συγκλήτου υποστήριξαν την πρόταση του πρύτανη για απομάκρυνση του βαγονιού από το χώρο του πανεπιστημίου, εφόσον δεν λειτουργεί, καθώς ο ΟΣΕ δεν έχει τοποθετήσει προσωπικό, αλλά και για επέμβαση της δημόσιας αρχής, εάν οι καταληψίες δεν συμμορφωθούν με το αίτημα της διοίκησης του πανεπιστημίου να απομακρυνθούν.
Με αλλα λογια...η Κυβερνηση της Νεας Δημοκρατιας,με την εφαρμογη και χρηση πλεον του νομου πλαισιου,εδωσε στα χερια των εκαστοτε Συγκλητων και υπευθυνων των Πανεπιστημιων,το δικαιωμα να απειλουν και να εκβιαζουν τους φοιτητες...οταν δεν συμορφωνονται "με τας υποδειξεις"...με την επεμβαση της Ελληνικης Αστυνομιας και των "οργανων της ταξης".
Και τα χειροτερα ερχονται...
Θα φτασουμε στο σημειο να εχουμε διαφορετικη γνωμη απο τους κυβερνοντες και θα μας μπαγλαρωνουν για προσβολη εθνικων συμβολων και προσωπων...
ΠΡΕΖΑ TV
28-1-2009
7 σχόλια:
ε, που είναι το περίεργο? θα αφήσουμε το κάθε ρεμάλι να κανει κατάληψη όπου θέλει? Για συμμαζευτείτε λίγο, πολύ αέρα πήρατε
poyse preza teliosane ta paramitia pare ta koybadakiasoy ke droma trava se ali paralia na pis to pipasoy ke na pexis
Απορώ ρε, με σας τα φασιστάκια!
Αφού θεωρείτε κάθε είδηση του Πρέζα μ@λ@κί@ τότε γιατί σας βλέπω συνέχεια στα σχόλια? εδώ σας έστειλλαν να λέτε τις π@π@ριές σας?
Εσένα ntoutsis τι σε πείραξε?
ρεμάλι είναι ο πατέρας σου ο γερμανοτσολιάς και ο παππούς σου, το κουτσαβάκη των τούρκων. άντε κρύβετε τη βρώμα σας πίσω από πατριωτικές ταμπέλες.
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ!
Ετσι κι αλλιώς το βαγόνι ήταν πεταμένο τόοοσο καιρό,τώρα το θυμήθηκαν?
1. Διαλύεις την μέση παιδεία εισάγοντας τον κομματικό συνδικαλισμό στα σχολεία. Δεκαπενταμελή στα γυμνάσια –λύκεια, κτλ. Έτσι οι μαθητές από <> γίνονται <> δημοκρατικοί πολίτες που συνδιοικούν (μάλλον διοικούν) μέσω των κομμάτων τους τα σχολεία. Αποτέλεσμα, τέλεια διάλυση, έλλειψη πειθαρχίας, έλλειψη μάθησης, έλλειψη σεβασμού...
των δασκάλων τους, κτλ
Συνέπεια τούτου είναι επίσης και το <> των καταλήψεων, που εκτός από τη διάλυση της παιδείας αφήνει σχεδόν πάντα πίσω του βανδαλισμούς και καταστροφές. Έτσι ένα αχαρακτήριστο κράτος (κυβέρνηση, εισαγγελείς, δημοτικοί άρχοντες, κτλ) για ένα δήθεν πολιτικό κόστος ανέχεται πχ 5 έως 6 ανώριμα παιδιά με ένα λουκέτο να εμποδίζουν τη λειτουργία του σχολείου και τη μάθηση.
2. Διαλύεις την ανώτατη παιδεία κυρίως με τη κομματικοποίηση της και τον έλεγχο της από κόμματα, με απεργίες, καταλήψεις , διακοπές της εκπαίδευσης κτλ. χωρίς επι χρόνια ουσιαστικά να έχει δοθεί λύση στο απαράδεκτα φασιστικό δικαίωμα των καταλήψεων,κτλ. Προφανώς χώρα χωρίς παιδεία δεν μπορεί να συνεχίσει επί μακρόν να υπάρχει. .....
Επίσης δεν είναι δυνατόν να έχουμε εκπαίδευση χωρίς συμμετοχή των σπουδαστών στο εκπαιδευτικό έργο, το πλείστον των οποίων σιγά σιγα δεν συμμετέχει στο διδακτικό έργο, αφού η παρακολούθηση του δεν είναι στη πράξη υποχρεωτική. Έτσι ένας μεγάλος αριθμός συμμετέχει μόνον στις εξετάσεις.
Βέβαια αυτό είναι και αποτέλεσμα του μεγάλου αριθμού των εισαγόμενων για τους οποίους δεν επαρκούν τα μέσα, αίθουσες διδασκαλίας κτλ
3. Διαλύεις την εθνική ταυτότητα από κατευθυνόμενους ιστορικούς <> όπως πολύ χαρακτηριστικά του ονόμασε ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος και από άλλους <> των <> σχολικών βιβλίων.
4. Αφήνεις <> αμπέλι τη χώρα για να μπει ως μετανάστης όποιος θέλει, ανεξάρτητα αν η χώρα τον χρειάζεται ή όχι. Έτσι αυτό που θα εθεωρείτο έγκλημα πολέμου εάν το έκανε μία κατοχική δύναμη (η αλλαγή της σύνθεσης του πληθυσμού) σε μας αφήνεται εσκεμμένα από τους <> να γίνεται, ώστε με μαθηματική ακρίβεια σε λίγα χρόνια οι Έλληνες θα είναι μειοψηφία στη χώρα τους.
5. Παράλληλα με το προηγούμενο αφού εξαγοραστούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, βομβαρδίζουν συνεχώς τον κόσμο, ότι είναι απαράδεκτος ρατσιστής, εθνικιστής, ελληναράς, ότι η σημαία είναι ένα πανί που ο καθένας έχει <> να καίει και να προσβάλλει (το είπε δυστυχώς βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος με πατέρα τέως υπουργό και νυν ευρωβουλευτή, ο υιός Βαρβιτσιώτης και νυν υφυπουργός εξωτερικών).
Καθορίζουμε παράλληλα <> δικαίωμα επώνυμης δεσποινίδας να δείχνει το <> της, αυναν... δεσποινίδας υπό τους ήχους του εθνικού ύμνου, κτλ.
Εν ολίγοις προσπαθούμε να τρελάνουμε τον κόσμο. Σε αυτό συμβάλλουν (με αδράν αμοιβή και τα δήθεν παρατηρητήρια Ελσίνκι, ΜΚΟ, κτλ. σε διαταγμένη υπηρεσία.
6. Διαλύεις την αστυνομία τρελαίνοντας την κυριολεκτικά. Έτσι ένας αστυφύλακας θα πρέπει να δέχεται να καεί χωρίς να αντιδρά, θα πρέπει να δέχεται πυροβολισμούς χωρίς να αντιδρά γιατί γνωρίζει ότι αν πάθει βλάβη ο επίδοξος δολοφόνος του δεν γλιτώνει τη φυλακή και τη διαπόμπευση των εξαγορασμένων, ΜΜΕ, κτλ.
7. Με κάποιο <>, εξ Ελλάδος, ή εκ γείτονος εξ ανατολών, πείθονται πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ΜΜΕ, κτλ.. να υποστηρίζουν ενορχηστρωμένα και φανατικά, πχ. την τουρκοποίηση της Κύπρου μέσω του σχεδίου ΑΝΑΝ (που όπου να 'ναι καταφθάνει πάλιν), τα επεκτατικά σχέδια των Σκοπίων εις βάρος της χώρας μας μέσω του ονόματος, τον αφοπλισμό των νησιών του Αιγαίου και τη διχοτόμηση του, κτλ
8. Υποβάλλεις στον κόσμο, ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να ενδιαφέρεται και να εκφράζει τη γνώμη του για τα εθνικά θέματα πλην των πολιτικών και των νεοταξικών. Έτσι κατακεραυνώναμε τον εξαίρετο μακαριστό αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ως μάστιγα του θεού και εξαίρουμε τη βουβαμάρα του νυν αρχιεπισκόπου.
9. Τελευταίο μέτρο για την άλωση της χώρας είναι η διάλυση του στρατού της που φοβούμαι ότι είναι ο τελευταίος στόχος. Πχ αφήνεται η κρατική τηλεόραση να προσπαθεί να γελοιοποίηση το στράτευμα με ηλίθια σίριαλ, τα ΜΜΕ ψάχνουν θέματα να κτυπήσουν το φρόνημα των ενόπλων δυνάμεων της χώρας, κτλ
10. Η εξωτερική πολιτική της χώρας σχεδιάζεται από ίδρυμα (το ΕΛΙΑΜΕΠ) στο οποίο συμμετέχουν τα γνωστά πρόσωπα
Μία χώρα που επί δώδεκα περίπου χρόνια υφίσταται τα ανωτέρω είναι θαύμα πως επιζεί."
Σοβαρά ρε 12.38;;;;;;
Είσαι πολύ ψευτόμαγκας ε;
Το βαγόνι του ΟΣΕ που έχουν κάνει κατάληψη δεν είναι μέρος της παιδείας που αναφέρεις εσύ ο παραπάνω..
είναι ένα βαγόνι παρατημένο πάνω από τη βιβλιοθήκη στα γρασίδια στη κατεύθυνση του ΑΧΕΠΑ. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάνουν έτσι μερικοί?
Ξέρουν πως είναι τα πανεπιστήμια και πόσους παρατημένους χώρους έχουν?
και εδώ μιλάμε για ένα βαγόνι του ΟΣΕ που παλιότερα έκοβε εισητήρια..
Ειναι δυνατον ρε?
Ειναι μερικα ατομα που θελουνε να κανουνε ραδιοφωνικο σταθμο μεσω ιντερνετ μεσα στο ΑΠΘ κ επειδη το βαγονι ειναι ΑΔΕΙΟ, κανανε καταληψη. Ουτε δολοφονοι ειναι ουτε τιποτα. Καθε ανιδεος εχει λογο σ'αυτην την χωρα. Αν συνεχισετε να πιστευετε οτι το να λειτουργει ενας ραδιοφωνικος σταθμος φοιτητων μεσα στο ΑΕΙ ειναι φασιστικη καταληψη, τοτε μετα χαρας ειμαι φασιστας και καταληψιας. Και στο κατω κατω, ας τους δωσει ο πρυτανης μια αιθουσα μιας κ ειναι "δημοκρατης". Ολο μπουρδες,...
Δημοσίευση σχολίου