Κυριακή, Ιανουαρίου 25, 2009

ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ...ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΡΑΤΕΣ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΟ ΚΩΛΟ,ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση με εκπροσώπους των αγροτών από την Θεσσαλία ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Σωτήρης Χατζηγάκης ξεκαθάρισε ότι «η πολιτεία δεν παζαρεύει. Η κυβέρνηση θα ασκήσει την πολιτική της» επαναλαμβάνοντας ότι το πακέτο των 500 εκατ. ευρώ είναι η «οροφή».

Μα δεν σας ειπε κανεις να παζαρεψετε τιποτε...
Απλα οι αγροτες φωναζουν διεκδικώντας
ολα αυτα τα οποια με τις πολιτικες
και τις πρακτικες σας τους εχετε κλεψει...

Διεκδικουν το δικαιωμα στην αξιοπρεπεια...

ΠΡΕΖΑ TV
25-1-2009

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΝΔ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ;ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΠΙΤΙ;ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΠΙΝΑΤΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΜΕ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ;ΑΝ ΒΓΩ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕ ΜΠΑΓΛΑΡΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΩΛΥΣΗ ΣΥΓKΟΙΝΩΝΙΩΝ.KAI ΜΕΝΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΙΚΙ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΑΛΑΜΟΚΡΟΤΟΥΝΤΕΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΚΗ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΑΡΑΔΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΑΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΕΙΝΑΝΕ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ,ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΠΟΙΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.ΟΤΑΝ ΧΑΣΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ.ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΦΑΣΙΣΜΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Κάλα τα λές, οι γαλάζιοι αγρότες το μόνο που κάνουν είναι να έχουν αποκλεισεί με τα τρακτέρ τους δρόμους και αυτοί να κάθονται στα σπίτια τους και να τον παίζουν όλη μέρα και όταν θυμηθούν να πάνε για καμιά ώρα στα μπλόκα παίρνουν και το κομπολόι τους για να παίζουν και με κάτι αλλό.

Ανώνυμος είπε...

EINAI MAΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΖΩΑ οι "φτωχοί" αγρότες. Μα πιο μεγάλα ζώα είναι οι πολιτικάντηδες, που σκορπούσαν υποσχέσεις, ενώ είναι γνωστό ότι οι ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΕΛΟΣ λόγω Ε.Ε.

Οταν τα αρπαζουμε από την Ε.Ε. είναι καλά?