Τρίτη, Φεβρουαρίου 10, 2009

ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΙΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟΝ ΟΛΘ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΕΡΔΗ..ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ

Σε ναυάγιο κατέληξε για την κυβέρνηση η παραχώρηση για 35 χρόνια του εμπορευματικού σταθμού του ΟΛΘ, στην Hutchison, καθώς χθες ο υπουργός Ναυτιλίας Αν. Παπαληγούρας αναγκάστηκε να δώσει εντολή για έκπτωση της εγγυητικής επιστολής που είχε καταθέσει η κινεζική εταιρεία για να μετάσχει στον διεθνή διαγωνισμό.

Τώρα, η κυβέρνηση πρέπει είτε να προχωρήσει σε νέο διεθνή διαγωνισμό με νέους όρους κάτι που θεωρείται απίθανο λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης - είτε να «παγώσει» την παραχώρηση του εμπορευματικού σταθμού του ΟΛΘ μέχρι να ανακάμψει η παγκόσμια αγορά.

Μέχρι τότε όμως ο ΟΛΘ πρέπει να δουλέψει υπό κρατική εποπτεία, ενώ πολλοί που δραστηριοποιούνται στις μεταφορές των κοντέινερς κατηγορούν τόσο τη διοίκηση του οργανισμού όσο και την κυβέρνηση γιατί δεν επενδύονται τα 60 εκατ. ευρώ που υπάρχουν στα ταμεία του ΟΛΘ για εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων του ΣΕΜΠΟ ώστε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να γίνει ανταγωνιστικό προς τα άλλα μεσογειακά λιμάνια.

Με αλλα λογια,το κρατος παρολο που εχει τα χρηματα για να φτιαξει ενα απο τα δυο μεγαλα λιμανια της χωρας,χωρις να χρειαστει να το πουλησει σε κανεναν ξενο ή Ελληνα επενδυτη...προτιμα να το ξεπουλησει,χανοντας παραλληλα και τα κερδη απο την εκμεταλευση του...

Πως γινεται ρε γαμωτο μια κυβερνηση να πουλα την μια κερδοφορα επιχειρηση μετα την αλλη;;;
Στην αρχη ηταν ο ΟΤΕ,μετα ο ΟΛΠ και τωρα ο ΟΛΘ...
Αθανατη δεξια...

ΠΡΕΖΑ TV
10-2-2009

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΜΡ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΓΑΖΕΙ 10 ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ.