Στη δημοσιοποίηση των ονομάτων εταιρειών που προχωρούν σε αυξήσεις, αλλά και μειώσεις στις τιμές των προϊόντων τους προχωρά το υπουργείο Ανάπτυξης, δημιουργώντας ουσιαστικά «μαύρη» και «λευκή λίστα» εταιρειών.
Στη «μαύρη λίστα» των επιχειρήσεων που προχωρούν σε αυξήσεις οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τα κοστολόγιά τους περιλαμβάνεται αρχικά η ΦΑΓΕ ενώ με ερωτηματικό έχουν ενταχθεί σε αυτή οι εταιρείες Coca Cola HBC - Τρία Έψιλον A.E και Pepsico ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου:
- Η εταιρεία ΦΑΓΕ Α.Ε. (γαλακτοκομικά) δεν δικαιολογεί την αύξηση σε 107 κωδικούς προϊόντων αφού προέβη σε μεσοσταθμική αύξηση 3,5%, σε σύνολο 181 κωδικών προϊόντων που διακινεί (γιαούρτια, τυροκομικά και χυμοί). Η αύξηση οφείλεται στη διαφοροποίηση της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας για να καλύψει ζημιές παρελθόντων χρήσεων.
- Οι εταιρείες Coca Cola HBC - Τρία Έψιλον A.E και Pepsico ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., που δραστηριοποιούνται στο χώρο των αναψυκτικών προχώρησαν σε αυξήσεις των τιμών πώλησης. Πιο συγκεκριμένα, η Cοca Cola HBC - Τρία Έψιλον A.E προχώρησε σε αυξήσεις 193 κωδικών, από τους 276 που διακινεί, με μεσοσταθμική αύξηση 3,7%, ενώ η Pepsisco ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε, 83 κωδικών, από τους 88 που διακινεί, με μεσοσταθμική αύξηση 3,5%.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, «παρότι από την προσκόμιση των ζητηθέντων κοστολογικών στοιχείων οι συγκεκριμένες εταιρείες ήταν σε θέση να καλύψουν την απόφασή τους αυτή, τους ζητήθηκε και συμφώνησαν, ότι θα προχωρήσουν σε σημαντικές προσφορές - παροχές απευθείας στους καταναλωτές για όλο το 2009. Οι προσφορές - παροχές αυτές, που σε ποσοστά, μάλιστα, φτάνουν και το 30% επί των τιμών πώλησης, αφορούν κωδικούς προϊόντων με τη μεγαλύτερη εμπορευσιμότητα».
Σε δηλώσεις του ο κ. Βλάχος, υφυπουργός Ανάπτυξης, αρμόδιος για θέματα εμπορίου, μεταξύ άλλων επισήμανε πως η ΦΑΓΕ έχει προχωρήσει σε αυξήσεις προϊόντων οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τους κοστολογικούς ελέγχους. Συνεχίζοντας διεμήνυσε πως «δεν χαριζόμαστε σε κανέναν διότι πρώτο μέλημά μας είναι η προστασία του καταναλωτή».
Επιπλέον, όπως προκύπτει από την ανακοίνωση του υπουργείου, 33 εταιρείες προχώρησαν σε μείωση τιμών σε 2.213 κωδικούς, 21 εταιρείες μετά τους κοστολογικούς ελέγχους προχώρησαν σε ανάκληση των ανατιμήσεων σε 2.475 κωδικούς και 12 εταιρείες προχώρησαν, έπειτα από κατάθεση των απαραίτητων κοστολογίων, σε αυξήσεις τιμών, σε 925 κωδικούς.
Οι 12 εταιρείες που προχώρησαν, έπειτα από κατάθεση των απαραίτητων κοστολογίων, σε αυξήσεις τιμών, σε 925 κωδικούς, από τους 4.683 που διακινούν συνολικά και τις οποίες τεκμηριώνουν από τα υποβληθέντα στοιχεία (αύξηση του κόστους παραγωγής, ή την αύξηση των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται) είναι οι εξής:
- ΑΜΒΥΞ Α.Ε που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας εισαγομένων ποτών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 7,8%, 57 κωδικών προϊόντων, από τους 146 που διακινεί.
- B.P. A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας λιπαντικών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2,5%, 21 κωδικών προϊόντων, από τους 626 που διακινεί.
- SCA HYGIENE PRODUCT A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας χαρτικών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 4%, 46 κωδικών προϊόντων, από τους 128 που διακινεί.
- PROCTER & GAMBLE ΗELLAS A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας ειδών καθαριότητας και συντήρησης νοικοκυριού - ειδών ατομικής φροντίδας, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2%, 533 κωδικών προϊόντων, από τους 1155 που διακινεί.
- CENTRAL PARKING SYSTEM - ΑΘΗΝΑ - ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ Α.Ε. ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΕΔ που δραστηριοποιείται στο χώρο υπηρεσιών στάθμευσης περιόρισε στο 5% την αρχική υποβληθείσα αύξηση, που έφτανε το 20%, σε 10 από τους 14 κωδικούς υπηρεσιών που παρέχει.
- Γ. KAΛΛΙΜΑΝΗΣ Α.Ε, που δραστηριοποιείται στο χώρο εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων εισαγωγής, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 4,73%, 12 κωδικών προϊόντων, από τους 537 που διακινεί.
- ΚΟΝΤΟΒΕΡΟΣ Α.Ε.Β.Ε, που δραστηριοπείται στο χώρο εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων εισαγωγής, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 27%, 47 κωδικών προϊόντων, από τους 770 που διακινεί συνολικά.
- ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΕ.Β.Ε ΤΡΟΦΙΜΩΝ που δραστηριοποιείται στο χώρο εμπορίας τοματοειδών, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 19,5%, 8 κωδικών προϊόντων, από τους 294 που διακινεί.
- ΚΡΑΦΤ ΦΟΥΝΤΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., που δραστηριοποιείται στο χώρο των τυποποιημένων τροφίμων (μαγιονέζες κτλ) προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 9,5%, 9 κωδικών προϊόντων, από τους 549 που διακινεί.
- OLYMPIC HERMES Α.Ε. που δραστηριοποιείται στο χώρο των ειδών ζαχαροπλαστικής (καραμέλες) προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 3,60%, 82 κωδικών προϊόντων, από τους 190 που διακινεί.
- ΕΥΡΗΚΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. που δραστηριοποιείται στο χώρο ειδών καθαρισμού προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2,5%, 49 κωδικών προϊόντων, από τους 106 που διακινεί.
- ΕΒΓΑ Α.Β.Ε.Ε που δραστηριοποιείται στο χώρο των χυμών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 7%, 51 κωδικών προϊόντων, από τους 168 που διακινεί.
ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΕΤΑ
ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ...
Ε ΚΑΙ;;;;
ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
9-2-2009
Στη «μαύρη λίστα» των επιχειρήσεων που προχωρούν σε αυξήσεις οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τα κοστολόγιά τους περιλαμβάνεται αρχικά η ΦΑΓΕ ενώ με ερωτηματικό έχουν ενταχθεί σε αυτή οι εταιρείες Coca Cola HBC - Τρία Έψιλον A.E και Pepsico ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου:
- Η εταιρεία ΦΑΓΕ Α.Ε. (γαλακτοκομικά) δεν δικαιολογεί την αύξηση σε 107 κωδικούς προϊόντων αφού προέβη σε μεσοσταθμική αύξηση 3,5%, σε σύνολο 181 κωδικών προϊόντων που διακινεί (γιαούρτια, τυροκομικά και χυμοί). Η αύξηση οφείλεται στη διαφοροποίηση της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας για να καλύψει ζημιές παρελθόντων χρήσεων.
- Οι εταιρείες Coca Cola HBC - Τρία Έψιλον A.E και Pepsico ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., που δραστηριοποιούνται στο χώρο των αναψυκτικών προχώρησαν σε αυξήσεις των τιμών πώλησης. Πιο συγκεκριμένα, η Cοca Cola HBC - Τρία Έψιλον A.E προχώρησε σε αυξήσεις 193 κωδικών, από τους 276 που διακινεί, με μεσοσταθμική αύξηση 3,7%, ενώ η Pepsisco ΗΒΗ ΕΛΛΑΣ Α.Ε, 83 κωδικών, από τους 88 που διακινεί, με μεσοσταθμική αύξηση 3,5%.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, «παρότι από την προσκόμιση των ζητηθέντων κοστολογικών στοιχείων οι συγκεκριμένες εταιρείες ήταν σε θέση να καλύψουν την απόφασή τους αυτή, τους ζητήθηκε και συμφώνησαν, ότι θα προχωρήσουν σε σημαντικές προσφορές - παροχές απευθείας στους καταναλωτές για όλο το 2009. Οι προσφορές - παροχές αυτές, που σε ποσοστά, μάλιστα, φτάνουν και το 30% επί των τιμών πώλησης, αφορούν κωδικούς προϊόντων με τη μεγαλύτερη εμπορευσιμότητα».
Σε δηλώσεις του ο κ. Βλάχος, υφυπουργός Ανάπτυξης, αρμόδιος για θέματα εμπορίου, μεταξύ άλλων επισήμανε πως η ΦΑΓΕ έχει προχωρήσει σε αυξήσεις προϊόντων οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τους κοστολογικούς ελέγχους. Συνεχίζοντας διεμήνυσε πως «δεν χαριζόμαστε σε κανέναν διότι πρώτο μέλημά μας είναι η προστασία του καταναλωτή».
Επιπλέον, όπως προκύπτει από την ανακοίνωση του υπουργείου, 33 εταιρείες προχώρησαν σε μείωση τιμών σε 2.213 κωδικούς, 21 εταιρείες μετά τους κοστολογικούς ελέγχους προχώρησαν σε ανάκληση των ανατιμήσεων σε 2.475 κωδικούς και 12 εταιρείες προχώρησαν, έπειτα από κατάθεση των απαραίτητων κοστολογίων, σε αυξήσεις τιμών, σε 925 κωδικούς.
Οι 12 εταιρείες που προχώρησαν, έπειτα από κατάθεση των απαραίτητων κοστολογίων, σε αυξήσεις τιμών, σε 925 κωδικούς, από τους 4.683 που διακινούν συνολικά και τις οποίες τεκμηριώνουν από τα υποβληθέντα στοιχεία (αύξηση του κόστους παραγωγής, ή την αύξηση των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται) είναι οι εξής:
- ΑΜΒΥΞ Α.Ε που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας εισαγομένων ποτών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 7,8%, 57 κωδικών προϊόντων, από τους 146 που διακινεί.
- B.P. A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας λιπαντικών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2,5%, 21 κωδικών προϊόντων, από τους 626 που διακινεί.
- SCA HYGIENE PRODUCT A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας χαρτικών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 4%, 46 κωδικών προϊόντων, από τους 128 που διακινεί.
- PROCTER & GAMBLE ΗELLAS A.E που δραστηριοποιείται στο χώρο της εμπορίας ειδών καθαριότητας και συντήρησης νοικοκυριού - ειδών ατομικής φροντίδας, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2%, 533 κωδικών προϊόντων, από τους 1155 που διακινεί.
- CENTRAL PARKING SYSTEM - ΑΘΗΝΑ - ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ Α.Ε. ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΕΔ που δραστηριοποιείται στο χώρο υπηρεσιών στάθμευσης περιόρισε στο 5% την αρχική υποβληθείσα αύξηση, που έφτανε το 20%, σε 10 από τους 14 κωδικούς υπηρεσιών που παρέχει.
- Γ. KAΛΛΙΜΑΝΗΣ Α.Ε, που δραστηριοποιείται στο χώρο εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων εισαγωγής, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 4,73%, 12 κωδικών προϊόντων, από τους 537 που διακινεί.
- ΚΟΝΤΟΒΕΡΟΣ Α.Ε.Β.Ε, που δραστηριοπείται στο χώρο εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων εισαγωγής, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 27%, 47 κωδικών προϊόντων, από τους 770 που διακινεί συνολικά.
- ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΕ.Β.Ε ΤΡΟΦΙΜΩΝ που δραστηριοποιείται στο χώρο εμπορίας τοματοειδών, προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 19,5%, 8 κωδικών προϊόντων, από τους 294 που διακινεί.
- ΚΡΑΦΤ ΦΟΥΝΤΣ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., που δραστηριοποιείται στο χώρο των τυποποιημένων τροφίμων (μαγιονέζες κτλ) προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 9,5%, 9 κωδικών προϊόντων, από τους 549 που διακινεί.
- OLYMPIC HERMES Α.Ε. που δραστηριοποιείται στο χώρο των ειδών ζαχαροπλαστικής (καραμέλες) προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 3,60%, 82 κωδικών προϊόντων, από τους 190 που διακινεί.
- ΕΥΡΗΚΑ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. που δραστηριοποιείται στο χώρο ειδών καθαρισμού προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 2,5%, 49 κωδικών προϊόντων, από τους 106 που διακινεί.
- ΕΒΓΑ Α.Β.Ε.Ε που δραστηριοποιείται στο χώρο των χυμών προχώρησε σε μεσοσταθμική αύξηση 7%, 51 κωδικών προϊόντων, από τους 168 που διακινεί.
ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΕΤΑ
ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ...
Ε ΚΑΙ;;;;
ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
9-2-2009
10 σχόλια:
Πηγή;
pali malakies kanis preza ta pires ke kanis dorean diafimisi stis eteries kala kanoyne afoy emis ta koroida agorazoyme ta proiontatoys kala na patoyme
ΤΑ ΝΕΑ
πηγή είναι το Υπ. Αναπτυξης. Αλλά αυτό που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι πως δε βρέθηκε 1, βρε ένα (1) προϊόν/τομέας να έχει κάνει αυξηση από τα προϊόντα της Unilever που έχει το 50% χοντρά-κοφτά της αγοράς! Τί σύμπτώση κύριε υπουργέ μου! Να θυμηθείτε να κόψετε την κορδέλα στα νέα κτήρια της Unilever στην Kηφησίας!
Ρε πρέζα, τώρα οι πηγες σου είναι ο υπουργός χατζηδάκης; Xaxaxaxa
poly apla stamatame na agorazoume apo autous tous malakes
Lidl και νηστεία μαζί , η μόνη λύση
ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ σας δουλεύουν οι Υπουργοί και χάφτετε μύγες! ΕΔΩ δεν είναι ΣΟΒΙΕΤ να καθορίζονται οι τιμές..υπάρχει ελεύθερη αγορά...
ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ, ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ και θα δείτε για πότε πέφτουν οι τιμές...
prepei na paroyn piso ta lefta poy dvsane stouw nazastes israilinous.
ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ
τι lidl γαμωτο μου...παλι στις πολυεθνικες...απο το μπακαλικο της γειτονιας...απο τη λαικη , απο την κεντρικη αγορα..μικρες εταιριες ελληνικες.ψαξτε το λιγο υπαρχουν πολυ καλα προιοντα και φθηνα.μην ενισχυετε πια την κοκα κολα και τους παρομοιους...φτιαχνουν μπομπες , που οποτε βολευει `η τους εξυπηρετει , θα τις ριξουν στο κεφαλι μας ,οπως σε τοσους αλλους λαους.δεν κανουν εξαιρεσεις...απλα δεν εχει ερθει η σειρα μας...
Δημοσίευση σχολίου