Με την παρουσία εκατοντάδων κατοίκων της Χαλκιδικής, στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Πολυγύρου, συζητήθηκε η αγωγή της μονής Σίμωνος Πέτρας Αγίου Όρους που διεκδικεί έκταση 5.174 στρεμμάτων από το ελληνικό δημόσιο, στην περιοχή της Συκιάς , στη Σιθωνία.
Πρόκειται για έκταση - φιλέτο που αποτελούσε μετόχι της συγκεκριμένης μονής αλλά έχει απαλλοτριωθεί από το 1931 επισήμαναν μάρτυρες που κατέθεσαν από την πλευρά του δημοσίου και του δήμου Τορώνης. Επισήμαναν ότι όταν το 1961 έγινε η πράξη οριστικής διανομής η μονή Σίμωνος Πέτρας δεν πρόβαλλε καμία αντίρρηση.
Σε παρόμοια περίπτωση που εκδικάστηκε στο Πρωτοδικείο Πολυγύρου, το προηγούμενο χρονικό διάστημα, η Μονή Κουτλουμουσίου κέρδισε μια παραλιακή έκταση - φιλέτο 4.439 στρεμμάτων. Τότε η απόφαση υπέρ της μονής αποδόθηκε στην ανεπαρκή υποστήριξη που υπήρξε από το ελληνικό δημόσιο κάτι που δεν συμβαίνει και στην περίπτωση της μονής Σίμωνος Πέτρας, ανέφεραν νομικοί κύκλοι.
«Η γη της Χαλκιδικής είναι δική μας και ο θεός είναι μαζί μας» ήταν ένα από τα συνθήματα που φώναζαν οι διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι της Σιθωνίας που βρέθηκαν έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Πολυγύρου μαζί με βουλευτές και τοπικούς παράγοντες της περιοχής.
Τι θα την κανετε τοση γη,ρε τσογλαναραδες της πιστης;;;
Εαν δινατε εστω τα μισα απ'οτι εχετε στη κατοχη σας,
για την δημιουργια σχολειων,Πανεπιστημιων
και νοσοκομειων...θα ημασταν στο πλευρο σας
και θα σας υποστηριζαμε...
Επειδη ομως τα θελετε για την παρτη σας,
λες και θα τα παρετε μαζι σας στο ταφο...
να πατε να γαμηθητε...
Θα βρειτε ολους τους πιστους και τους κατοικους της περιοχης...ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ.
ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2009
Πρόκειται για έκταση - φιλέτο που αποτελούσε μετόχι της συγκεκριμένης μονής αλλά έχει απαλλοτριωθεί από το 1931 επισήμαναν μάρτυρες που κατέθεσαν από την πλευρά του δημοσίου και του δήμου Τορώνης. Επισήμαναν ότι όταν το 1961 έγινε η πράξη οριστικής διανομής η μονή Σίμωνος Πέτρας δεν πρόβαλλε καμία αντίρρηση.
Σε παρόμοια περίπτωση που εκδικάστηκε στο Πρωτοδικείο Πολυγύρου, το προηγούμενο χρονικό διάστημα, η Μονή Κουτλουμουσίου κέρδισε μια παραλιακή έκταση - φιλέτο 4.439 στρεμμάτων. Τότε η απόφαση υπέρ της μονής αποδόθηκε στην ανεπαρκή υποστήριξη που υπήρξε από το ελληνικό δημόσιο κάτι που δεν συμβαίνει και στην περίπτωση της μονής Σίμωνος Πέτρας, ανέφεραν νομικοί κύκλοι.
«Η γη της Χαλκιδικής είναι δική μας και ο θεός είναι μαζί μας» ήταν ένα από τα συνθήματα που φώναζαν οι διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι της Σιθωνίας που βρέθηκαν έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Πολυγύρου μαζί με βουλευτές και τοπικούς παράγοντες της περιοχής.
Τι θα την κανετε τοση γη,ρε τσογλαναραδες της πιστης;;;
Εαν δινατε εστω τα μισα απ'οτι εχετε στη κατοχη σας,
για την δημιουργια σχολειων,Πανεπιστημιων
και νοσοκομειων...θα ημασταν στο πλευρο σας
και θα σας υποστηριζαμε...
Επειδη ομως τα θελετε για την παρτη σας,
λες και θα τα παρετε μαζι σας στο ταφο...
να πατε να γαμηθητε...
Θα βρειτε ολους τους πιστους και τους κατοικους της περιοχης...ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ.
ΠΡΕΖΑ TV
18-3-2009
4 σχόλια:
Αυτό το αίσχος με τα μαυροφορεμένα κοράκια δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ...
Η διαχρονικότερη μηχανή καταλήστευσης του ανθρώπου...
Με ενοχές.. φοβίες.. αμαρτίες.. υποταγή και ένα σωρό άλλες θρησκευτικές μπούρδες, αφού υπέταξαν την λογική και αξιοπρέπειά μας, τώρα ζητούν και τη χώρα ολόκληρη...
Υπάρχει κάποιος επιτέλους που να τους σταματήσει, όσο οι πολιτικοί μας χαϊδεύουν και υποστηρίζουν την ελληνικού τύπου θεοκρατία που συγκυβερνά μαζί τους;
Η να ελπίζουμε στην μελλοντική Ευρωπαϊκή ενσωμάτωσή μας που δεν επιτρέπει "συγκυβερνήσεις" με εκκλησιαστικά ιερατεία;;...
Εγώ απορώ πώς θα γίνει κτηματολόγιο, που το μεγαλύτερο ποσοστό από τα εδάφη της η εκκλησία τo έχει από τον έναν και τον άλλον πασά!
Τα ίδια μουνόπανα τησ Σιμωνόπετρας διεκδικούν επίσης και 54.000 στρέμματα στην Σιθωνία Χαλκιδικής, έκταση για την οποία έχουν λέει, χρυσόβουλο απο τον αυτοκράτορα Νικηφόρο Φωκά, του βυζαντίου σαν δωρεά προς το μοναστήρι τους.
Η παρούσα έκταση είναι μέσα στα όρια του δήμου Σιθωνίας, ανάμεσα στα χωριά Αγιο Νικόλαο, Νικήτη,και Σάρτη.Αυτή η περιοχή είναι πολύ ανεπτυγμένη τουριστικά και ο τουρισμός η κύρια πηγή εσόδων των κατοίκων του δήμου.
Όλοι οι κλήροι της παραπάνω έκτασης είναι ιδιοκτησίες των κατοίκων που περνάνε απο γονείς σε παιδιά, απο το 1550 και μετά που υπάρχουν στοχεία ύπαρξης των χωριών Αγίου Νικολάου και Νικήτης.
Επίσης η περιοχή κατοικείται συνεχώς εδώ και 5.000 χρόνια απο την νεολιθική εποχή, με βάση ευρήματα οικισμών σε πολλές θέσεις των παραπάνω εκτάσεων.
Κατά την σιμονόπετρα,ήταν παραχωρημένες εκτάσεις απο το μοναστήρι στους κατοίκους, για να τις καλιεργούν και να δίνουν μέρος της παραγωγής στό μοναστήρι.
Οι εκτάσεις των κατοίκων της Σάρτης είναι παραχωρήσεις απο το Ελληνικό κράτος προς τους πρόσφυγες που ήρθαν απο την Μικρά Ασία το '22 και εγκαταστάθηκαν εκεί μαζί με κάποιους ντόπιους που ήδη είχαν το ίδιο καθεστώς όπως τα προαναφερθέντα δύο χωριά Αγ. Νικόλαο και Νικήτη.
Κατά την δεκαετία του '70 αυτά τα πουσταριά της σιμονόπετρας πούλησαν την παραπάνω έκταση στον μαυραγορίτη Βαρδινογιάννη.
Στις αρχές της δεκαετίας του '80 ήρθαν κάποιοι αντιπρόσωποι τους να δούν την γή που αγόρασαν, συνοδευόμενοι και απο εκπροσώπους του μοναστηριού ( καλόγερους ).
Hμουνα παρών στην μεγάλη εκείνη μέρα, κατά την οποία όλο το χωριό του Αγίου Νικολάου κατέβηκε στην παραλία ''Λιβροχιό '' να συναντήσει τους ''αγοραστές''.
Οι εκπρόσωποι του Βαρδινογιάννη προπηλακίστηκαν και αν θυμάμαι καλά πέσαν και καμπόσες σφαλιάρες.
Ένας απο τους καλόγερους πλήρωσε τα περισσότερα, αφού ο κόσμος τον έπιασε, τον ξεβράκωσε, του βάψανε τα γένια κόκκινα με μπογιά και τον πετάξαν στην θάλασσα.
Έκτοτε είχαμε και πάλι κάποιες αψιμαχίες κατα καιρούς απο τα τσιράκια του βαρδινογιάννη, αλλά γενικά η κατάσταση είναι ομαλή τα τελευταία χρόνια.
Το πρόβλημα όμως δεν λύθηκε, παρ'όλες τις προσφυγές των κατοίκων δικαστικά εναντίον του μοναστηριού και του βαρδινογιάννη.
Ελπίζω να τελειώσουμε σύντομα με τα ρεμάλια αυτά της μιας και της άλλης πλευράς.
Ορίστε, χρυσόβουλο απο το Νικηφόρο Φωκά. Και το ότι δεν επιτρέπεται στις γυναίκες να επισκέπτονται το Άγιον Όρος, το όρισε ένας άλλος βυζαντινός αυτοκράτορας, ο Ιωάννης Τσιμισκής. Δεν είναι πιά ώρα να συμβαδίσουμε με την εποχή μας;
Δημοσίευση σχολίου