Παρασκευή, Μαρτίου 20, 2009

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΒΑΣΙΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΕΡΙ "ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ" ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ",ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΜΥΝΑΣ...

Ρεπορταζ απο το Στοχασμος Πολιτικη...

H αρχική ανάρτηση έγινε στο ΠΡΕΖΑ TV, που εκεί ως γνωστό, εικάζεται ότι, "κρύβεται" ο αλλοπρόσαλλος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.


Ο Βουλευτής Αττικής είναι αυτή τη στιγμή στο Σεράγιεβο, σε αποστολή της Βουλής στα πλαίσια του ΝΑΤΟ.Πριν γράψω το οτιδήποτε διασταυρώνω την είδηση. Επειδή το θέμα ρουσφέτι είναι και για το δικό μου blog καταδικαστέο ήρθα σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του.
Στην αρχή της επικοινωνίας μας ο Βουλευτής
έδειξε να ΜΗΝ γνωρίζει το δημοσίευμα.


Στη συνέχεια τον ρώτησα :
"αν διαψεύδει το fax που έστειλε στις 15-10-2008",

η απάντησή του ήταν ευθέως "ΟΧΙ".
" Βεβαίως και έστειλα το fax για ένα συμπολίτη μου
που μου το ζήτησε για ανθρωπιστικούς λόγους. . .
" [Εδώ χρειάζεται σαφώς η πιστοποίηση των ισχυρισμών του]

Σε ερώτηση "εάν ικανοποιήθηκε το αίτημά του"
η απάντηση του υπήρξε αρνητική.

Βεβαίως και ΟΧΙ μου απάντησε.
"Τότε γιατί αυτή η δημοσιοποίηση - κοινοποίηση ;"


Είναι μου απάντησε η γνωστή υποκρισία των Ιησουιτών καλόγερων που έδειχναν ότι νήστευαν ενώ Βάφτιζαν το κρέας ψάρι.
(Εδώ υπάρχει καταγγελία για το ΓΕΝ)

Στη συνέχεια μου εξήγησε τη πιθανή εκδοχή να ενοχλήθηκε ο Ναύαρχος Καραμανλίκης από τη πρόσφατη επερώτηση στη Βουλή (που και αυτός συνυπέγραψε) μαζί με 18 συναδέλφους του βουλευτές του ΠΑΣΟΚ).

Αυτά προς το παρόν και με την επιστροφή του δικαιούται να υπερασπισθεί μόνος του τον εαυτό του.

ΠΡΕΖΑ TV:@Στοχασμος Πολιτικη:Πισω απο το ΠΡΕΖΑ TV δεν υπαρχει κανενας βουλευτης και ελεος επι τελους με την λασπη.
@Οικονομου:Θα περιμενουμε καποια επιστολη σας,
οταν επιστρεψετε στην Ελλαδα.

Το θεμα παντως,ειναι οτι στειλατε τα παραπανω εγγραφα,
πραγμα το οποιο σημαινει οτι δεν ειναι πλαστα.
Απο εκει και περα...ολα καλα...
Ο καθες μπορει να βαλει τα συμπερασματα του.


ΠΡΕΖΑ TV
20-3-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: