Εμπλοκή παρουσιάζεται στην επέκταση του τραμ προς Πειραιά.
Η γραμμή των 5,3 χλμ. αναμένεται να προσθέσει στο δίκτυο περίπου 60.000 επιβάτες διπλασιάζοντας σχεδόν το ημερήσιο μεταφορικό έργο και κυρίως να δώσει «φιλί ζωής» στο τραμ, που σήμερα σταματά στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), μακριά από την πόλη και το λιμάνι του Πειραιά.
Την περασμένη εβδομάδα έγινε γνωστός από την «Τραμ Α.Ε.» ο προσωρινός ανάδοχος του έργου, προϋπολογισμού 92 εκατ. ευρώ, χωρίς το κόστος του τροχαίου υλικού. Ηδη όμως έγινε γνωστή η πρώτη προσφυγή στο ΣτΕ από ομάδα συμβούλων προερχόμενων από την παράταξη του πρώην δημάρχου Χρ. Αγραπίδη και 43 πολιτών. Η κίνηση αυτή, στην καλύτερη περίπτωση, θα καθυστερήσει την έναρξη των έργων, την οποία αρμόδιοι κυβερνητικοί φορείς υπολόγιζαν ώς το φθινόπωρο. Προβλήματα είχαν παρουσιαστεί και στον διαγωνισμό, αφού οι όμιλοι που αποκλείστηκαν έχουν καταθέσει τις... συνήθεις ενστάσεις. Κατά του τραμ έχει ταχθεί ο κ. Σουφλιάς, που έχει δηλώσει δημοσίως ότι αν ήταν στο χέρι του θα το... ξήλωνε.
Το τραμ εντάσσεται στην ολυμπιακή «προίκα» της πρωτεύουσας και λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2004, χωρίς να έχει εξασφαλίσει ώς τώρα ικανοποιητική επιβατική κίνηση...
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΕΛΩΝΑ...
ΤΩΡΑ,ΤΟ ΤΙ ΠΟΣΑ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΔΑΠΑΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟ ΤΙ ΔΑΝΕΙΑ ΠΗΡΑΜΕ...ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
18-5-2009
Η γραμμή των 5,3 χλμ. αναμένεται να προσθέσει στο δίκτυο περίπου 60.000 επιβάτες διπλασιάζοντας σχεδόν το ημερήσιο μεταφορικό έργο και κυρίως να δώσει «φιλί ζωής» στο τραμ, που σήμερα σταματά στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), μακριά από την πόλη και το λιμάνι του Πειραιά.
Την περασμένη εβδομάδα έγινε γνωστός από την «Τραμ Α.Ε.» ο προσωρινός ανάδοχος του έργου, προϋπολογισμού 92 εκατ. ευρώ, χωρίς το κόστος του τροχαίου υλικού. Ηδη όμως έγινε γνωστή η πρώτη προσφυγή στο ΣτΕ από ομάδα συμβούλων προερχόμενων από την παράταξη του πρώην δημάρχου Χρ. Αγραπίδη και 43 πολιτών. Η κίνηση αυτή, στην καλύτερη περίπτωση, θα καθυστερήσει την έναρξη των έργων, την οποία αρμόδιοι κυβερνητικοί φορείς υπολόγιζαν ώς το φθινόπωρο. Προβλήματα είχαν παρουσιαστεί και στον διαγωνισμό, αφού οι όμιλοι που αποκλείστηκαν έχουν καταθέσει τις... συνήθεις ενστάσεις. Κατά του τραμ έχει ταχθεί ο κ. Σουφλιάς, που έχει δηλώσει δημοσίως ότι αν ήταν στο χέρι του θα το... ξήλωνε.
Το τραμ εντάσσεται στην ολυμπιακή «προίκα» της πρωτεύουσας και λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2004, χωρίς να έχει εξασφαλίσει ώς τώρα ικανοποιητική επιβατική κίνηση...
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΕΛΩΝΑ...
ΤΩΡΑ,ΤΟ ΤΙ ΠΟΣΑ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΔΑΠΑΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟ ΤΙ ΔΑΝΕΙΑ ΠΗΡΑΜΕ...ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
18-5-2009
2 σχόλια:
Βλακείες
Μια χαρά είναι το τραμ
Απλά δεν είναι για πηγαίνεις από το Σύνταγμα στο Πειραιά η τη Βούλα
Αλλά από τη Βούλα στη Γλυφάδα
Από το Ν Κόσμο στο Φιξ
Από το Φάληρο στο Πειραιά
Χρειαζόμαστε μέσα σταθερής τροχιάς
Αλλά και αυτά χρειάζονται προτεραιότητα έναντι των αυτοκινήτων
malakies
kalo to tramaki, alla argoutsiko.
symfwnw pantws gia tis mikres apostaseis pou volevei.
telos sta mpeta k ta erga ths poutsas sthn athina.
mia einai h lysh.
apokentrwsh ths athinas se orizonta
10 etias (1.000.000 gia arxh)
kai dhmioyrgia newn polewn sthn marazwmenh eparxia.
afto apo mono tou tha lysei ena skasmo problhmata.
telos.
opoios goustarei as diavasei k to sxetiko arthraki, pou me vriskei terma symfwno:
http://taxalia.blogspot.com/2009/01/blog-post_9923.html
ΜΕΤΑΦΟΡΑ -_ΑΛΛΑΓΗ -_ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΚΡΑΤΟΣ
Δημοσίευση σχολίου