Κυριακή, Μαΐου 10, 2009

ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΑΠ ΣΤΟ DENTNEWS.NET,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΑΤΙΡΙΚΗΣ ΑΦΙΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ...ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ BLOG...(ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ)

Με την αφαίρεση των άρθρων από τις 2 Μαΐου κι έπειτα και με την αλλαγή του ονόματος του DentNEWS.net σε eakoNEWS.net - Οδοντιατρικά νέα της ΕΑΚΟ - έχει αρχίσει η επίθεση μετά τη δημοσίευση της αφίσας της ΔΑΠ…
Επίσης δεν μπορώ να έχω πρόσβαση στο λογαριασμό του gmail μου…
Μπράβο για το hacking παιδιά ! Συγχαρητήρια… :)
Digsby-DentNEWS-Διαγραφή
Επίσης μέσω Digsby ήρθε ειδοποίηση ότι έχω ένα e-mail από τη Wordpress ότι έχω ζητήσει “Διαγραφή” του blog μου…
Δεν παίζονται - δεν έχουν με τι άλλο να ασχοληθούν;;;
αναφερει μεταξυ αλλων ο γνωστος blogger...

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΜΕΝΑ,ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ,ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΑΤΙΡΑ...
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΔΑΠ...


http://www.dentnews.net/


ΠΡΕΖΑ TV
10-5-2009

3 σχόλια:

FoititisDent είπε...

Βρε τα παληκάρια.....3 μέρες πριν τις εκλογές κόψανε τους καφέδες και αρχίσανε το hacking!Η αφίσα υπάρχει κι εδώ: http://foititisdentauth.blogspot.com/2009/05/blog-post_10.html

DentNEWS είπε...

To xroniko tis epithesis:

Deite sto DentNEWS

Ανώνυμος είπε...

Οι φοιτητικές παρατάξεις είναι ο θάνατος των πανεπιστημίων.