Την πιθανότητα να μην λειτουργούσαν σωστά οι αισθητήρες ταχύτητας του μοιραίου αεροσκάφους της Air France, κάνοντας έτσι τους πιλότους να προγραμματίζουν λάθος ταχύτητα εν μέσω καταιγίδας, εξετάζουν οι ειδικοί μετά και την ανακοίνωση γάλλων εμπειρογνωμόνων ότι η Airbus είχε εντοπίσει ελαττωματικούς αισθητήρες ταχύτητας στα αεροσκάφη της τύπου A330 πριν από το δυστύχημα και είχε προτείνει στους πελάτες της την αντικατάστασή τους.
Ο επικεφαλής της υπηρεσίας αεροπορικών ατυχημάτων της Γαλλίας (BEA) είπε σε συνέντευξη Τύπου ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε με βεβαιότητα αν τα προβλήματα με τους αισθητήρες ταχύτητας ευθύνονται για το δυστύχημα.
Η Air France ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την αντικατάσταση των αισθητήρων στα αεροσκάφη της εξαιτίας των φόβων για την ασφάλειά τους πέντε εβδομάδες πριν από το δυστύχημα της πτήσης 447, αλλά μόνο όταν απέτυχε η συμφωνία για την επιδιόρθωσή τους με την Airbus.
Η Airbus επιβεβαίωσε ότι εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζητούσε στις περίπου 50 αεροπορικές εταιρίες-πελάτες της να μελετήσουν το ενδεχόμενο αντικατάστασης των αισθητήρων ταχύτητας, αλλά, όπως διευκρίνισε, αυτό ήταν ένα προαιρετικό μέτρο για την βελτίωση της απόδοσης που δεν σχετιζόταν με την ασφάλεια.
Η ημερομηνία του υπομνήματος δεν έγινε άμεσα γνωστή και εκπρόσωπος της Air France δήλωσε ότι δεν γνωρίζει αν οι αισθητήρες στο αεροσκάφος που κατέπεσε και συνετρίβη είχαν αντικατασταθεί.
Το μοιραίο αεροσκάφος είχε στείλει 24 αυτοματοποιημένα σήματα από τις 0210 ως τις 0214 που έκαναν λόγο για μία σειρά προβλημάτων στο σύστημα προτού χαθεί από τα ραντάρ, είπε ο Αρσλανιάν.
Μεταξύ αυτών και ένα το οποίο ανέφερε αντιφατικές ενδείξεις ταχύτητας από τους αισθητήρες του A330.
Τα σήματα έδειξαν επίσης ότι ο αυτόματος πιλότος ήταν απενεργοποιημένος, παρότι είναι αδύνατο να πει κανείς αν είχε απενεργοποιηθεί από μόνος του, όπως είναι προγραμματισμένος να κάνει όταν λαμβάνει ενδείξεις που υποδηλώνουν κίνδυνο, ή αν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους είχε αποφασίσει να τον απενεργοποιήσει, πρόσθεσε ο Αρσλανιάν.
Οι μετεωρολόγοι υποστηρίζουν ότι το αεροσκάφος πέρασε μέσα από μία περιοχή με καταιγίδες, αλλά ότι ο καιρός δεν φαινόταν να συνιστά ιδιαίτερη απειλή.
Οι ερευνητές δεν αισιοδοξούν ότι θα μπορέσουν να εντοπίσουν τους καταγραφείς πτήσης του αεροσκάφους.
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ 220 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ...ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ ΠΑΘΗΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
ΠΡΕΖΑ TV
7-6-2009
Ο επικεφαλής της υπηρεσίας αεροπορικών ατυχημάτων της Γαλλίας (BEA) είπε σε συνέντευξη Τύπου ότι είναι πολύ νωρίς για να πούμε με βεβαιότητα αν τα προβλήματα με τους αισθητήρες ταχύτητας ευθύνονται για το δυστύχημα.
Η Air France ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την αντικατάσταση των αισθητήρων στα αεροσκάφη της εξαιτίας των φόβων για την ασφάλειά τους πέντε εβδομάδες πριν από το δυστύχημα της πτήσης 447, αλλά μόνο όταν απέτυχε η συμφωνία για την επιδιόρθωσή τους με την Airbus.
Η Airbus επιβεβαίωσε ότι εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζητούσε στις περίπου 50 αεροπορικές εταιρίες-πελάτες της να μελετήσουν το ενδεχόμενο αντικατάστασης των αισθητήρων ταχύτητας, αλλά, όπως διευκρίνισε, αυτό ήταν ένα προαιρετικό μέτρο για την βελτίωση της απόδοσης που δεν σχετιζόταν με την ασφάλεια.
Η ημερομηνία του υπομνήματος δεν έγινε άμεσα γνωστή και εκπρόσωπος της Air France δήλωσε ότι δεν γνωρίζει αν οι αισθητήρες στο αεροσκάφος που κατέπεσε και συνετρίβη είχαν αντικατασταθεί.
Το μοιραίο αεροσκάφος είχε στείλει 24 αυτοματοποιημένα σήματα από τις 0210 ως τις 0214 που έκαναν λόγο για μία σειρά προβλημάτων στο σύστημα προτού χαθεί από τα ραντάρ, είπε ο Αρσλανιάν.
Μεταξύ αυτών και ένα το οποίο ανέφερε αντιφατικές ενδείξεις ταχύτητας από τους αισθητήρες του A330.
Τα σήματα έδειξαν επίσης ότι ο αυτόματος πιλότος ήταν απενεργοποιημένος, παρότι είναι αδύνατο να πει κανείς αν είχε απενεργοποιηθεί από μόνος του, όπως είναι προγραμματισμένος να κάνει όταν λαμβάνει ενδείξεις που υποδηλώνουν κίνδυνο, ή αν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους είχε αποφασίσει να τον απενεργοποιήσει, πρόσθεσε ο Αρσλανιάν.
Οι μετεωρολόγοι υποστηρίζουν ότι το αεροσκάφος πέρασε μέσα από μία περιοχή με καταιγίδες, αλλά ότι ο καιρός δεν φαινόταν να συνιστά ιδιαίτερη απειλή.
Οι ερευνητές δεν αισιοδοξούν ότι θα μπορέσουν να εντοπίσουν τους καταγραφείς πτήσης του αεροσκάφους.
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ 220 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΙ...ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ ΠΑΘΗΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
ΠΡΕΖΑ TV
7-6-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου