Ακατάλληλα ελαστικά, που γλιστρούν ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα, θέτοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές και περιουσίες, «φορούν» τους τελευταίους μήνες δεκάδες πυροσβεστικά οχήματα σε όλη τη χώρα.
Οι διαμαρτυρίες και γραπτές αναφορές είναι αλλεπάλληλες το τελευταίο διάστημα από οδηγούς και αρχιοδηγούς βάρδιας πυροσβεστικών σταθμών σε διάφορες περιοχές της χώρας, ενώ διοικητές αρκετών πυροσβεστικών υπηρεσιών έχουν ενημερώσει γραπτώς το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος.
Το πρόβλημα εντοπίζεται σε παρτίδα ελαστικών που προμηθεύτηκε το Σώμα από την Ασία και μοίρασε στους κατά τόπους σταθμούς. Τα ελαστικά άρχισαν να τοποθετούνται σταδιακά από τον Ιανουάριο και μετά σε υδροφόρα και άλλα οχήματα της Πυροσβεστικής, αλλά έδειξαν γρήγορα τις αδυναμίες τους στον δρόμο.
Χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή της Θεσσαλονίκης, όπου στάλθηκαν ελαστικά με πέλματα και προδιαγραφές για ανώμαλο έδαφος και αυτά περάστηκαν σε τουλάχιστον πέντε οχήματα 1ης εξόδου και διάσωσης, που κινούνται κυρίως μέσα στην πόλη. Οδηγοί διαπίστωσαν έντρομοι ότι τα βαριά οχήματα γλιστρούν στις στροφές, «χάνουν» το πίσω τμήμα και βγαίνουν από την πορεία τους, ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα και σε ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ σε βρεγμένο δρόμο χάνουν την πρόσφυσή τους ακόμα και με ταχύτητες 20-30 χιλιομέτρων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε έγγραφο υπόμνημά του προς το Αρχηγείο ο διοικητής της Π.Υ. Θεσσαλονίκης Ιωάννης Μπάκας.
Παραλληλα με εκατοντάδες κενά πυροσβεστών ξεκίνησε η αντιπυρική περίοδος.
Στην Κεντρική Μακεδονία οι ελλείψεις αγγίζουν το 30% της δύναμης και σύμφωνα με τους συνδικαλιστές σε ορισμένους σταθμούς το προσωπικό δεν φτάνει ούτε για να καλύψει τις βάρδιες.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν, είναι υπαρκτός ο κίνδυνος ακόμα και υποβάθμισης του αεροδρομίου «Μακεδονία» σε κατώτερη κατηγορία, λόγω της μείωσης της πυροσβεστικής δύναμης του εκεί κλιμακίου.
Στη Θεσσαλονίκη, όπου υπάρχουν κενά 184 ατόμων, στάλθηκαν μόλις 10, ενώ στη Χαλκιδική που βρίσκεται στο «κόκκινο» της επικινδυνότητας για δασικές πυρκαγιές στάλθηκαν 5, έναντι 34 κενών θέσεων και στην Πιερία 7 έναντι 17.
Μοναδική επαρκώς επανδρωμένη υπηρεσία είναι η Β ΕΜΑΚ, η οποία ωστόσο είναι επιφορτισμένη με το επιπλέον καθήκον της πυρόσβεσης με δική της περιοχή ευθύνης, κάτι που δεν συμβαίνει με άλλα κλιμάκια.
ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΕ,ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΝΑ ΘΡΗΝΉΣΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ;;;
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΙΑ;;;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥMΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΤΙΜΗ,ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ;;;
ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΧΑΛΑΤΕ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΟΔΕΨΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
3-6-2009
Οι διαμαρτυρίες και γραπτές αναφορές είναι αλλεπάλληλες το τελευταίο διάστημα από οδηγούς και αρχιοδηγούς βάρδιας πυροσβεστικών σταθμών σε διάφορες περιοχές της χώρας, ενώ διοικητές αρκετών πυροσβεστικών υπηρεσιών έχουν ενημερώσει γραπτώς το Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος.
Το πρόβλημα εντοπίζεται σε παρτίδα ελαστικών που προμηθεύτηκε το Σώμα από την Ασία και μοίρασε στους κατά τόπους σταθμούς. Τα ελαστικά άρχισαν να τοποθετούνται σταδιακά από τον Ιανουάριο και μετά σε υδροφόρα και άλλα οχήματα της Πυροσβεστικής, αλλά έδειξαν γρήγορα τις αδυναμίες τους στον δρόμο.
Χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή της Θεσσαλονίκης, όπου στάλθηκαν ελαστικά με πέλματα και προδιαγραφές για ανώμαλο έδαφος και αυτά περάστηκαν σε τουλάχιστον πέντε οχήματα 1ης εξόδου και διάσωσης, που κινούνται κυρίως μέσα στην πόλη. Οδηγοί διαπίστωσαν έντρομοι ότι τα βαριά οχήματα γλιστρούν στις στροφές, «χάνουν» το πίσω τμήμα και βγαίνουν από την πορεία τους, ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα και σε ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ σε βρεγμένο δρόμο χάνουν την πρόσφυσή τους ακόμα και με ταχύτητες 20-30 χιλιομέτρων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε έγγραφο υπόμνημά του προς το Αρχηγείο ο διοικητής της Π.Υ. Θεσσαλονίκης Ιωάννης Μπάκας.
Παραλληλα με εκατοντάδες κενά πυροσβεστών ξεκίνησε η αντιπυρική περίοδος.
Στην Κεντρική Μακεδονία οι ελλείψεις αγγίζουν το 30% της δύναμης και σύμφωνα με τους συνδικαλιστές σε ορισμένους σταθμούς το προσωπικό δεν φτάνει ούτε για να καλύψει τις βάρδιες.
Μάλιστα, όπως αναφέρουν, είναι υπαρκτός ο κίνδυνος ακόμα και υποβάθμισης του αεροδρομίου «Μακεδονία» σε κατώτερη κατηγορία, λόγω της μείωσης της πυροσβεστικής δύναμης του εκεί κλιμακίου.
Στη Θεσσαλονίκη, όπου υπάρχουν κενά 184 ατόμων, στάλθηκαν μόλις 10, ενώ στη Χαλκιδική που βρίσκεται στο «κόκκινο» της επικινδυνότητας για δασικές πυρκαγιές στάλθηκαν 5, έναντι 34 κενών θέσεων και στην Πιερία 7 έναντι 17.
Μοναδική επαρκώς επανδρωμένη υπηρεσία είναι η Β ΕΜΑΚ, η οποία ωστόσο είναι επιφορτισμένη με το επιπλέον καθήκον της πυρόσβεσης με δική της περιοχή ευθύνης, κάτι που δεν συμβαίνει με άλλα κλιμάκια.
ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΕ,ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΝΑ ΘΡΗΝΉΣΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ;;;
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΙΑ;;;
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥMΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΤΙΜΗ,ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ;;;
ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΧΑΛΑΤΕ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΣΕ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΟΔΕΨΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ;;;
ΠΡΕΖΑ TV
3-6-2009
ΒΑΣΙΛΗΣ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ-ethnos
1 σχόλιο:
AFTOI POU ZITOUN TIN PSIFO SAS TORA: PSIFISAN STIN BOULI TIN ANATHEORISI TOU SINTAGMATOS KATARGONTAS KATHE ENIA DIMOKRATIAS KE DIMIOURGISAN TIN OMIRIA POU INE SIMERA 5500 XILIADES SIMVASIOUXI PIROSVESTES.
TO APARXAINT KSEKINISE APO TIN PIROSVESTIKI
AFTO POU GENITHIKE (MPASTARDO) LEEI TO EXIS : OTI OI
SIMVASIOUXI PIROSVESTES EXOUN TA KATHIKONTA
PIROSVESTI - DIASOSTI
ALA H APODOXES THA INE AFTES POU ORIZI O NOMOS GIA TON
PROTO MISTHO ANIDIKEFTOU YPALILOU DILALI 680 EURO
XORIS OUTE TIS APODOXES POU EXI H OIKOGENIA TOU MONIMOU
SE PERIPTOSI POU KAY STIN ORA ERGASIAS TOU,
(VLEPE THIMATA SIVSIOUXON PIROSVESTON APO
28 -7-1999 EOS στις 26 Αυγούστου 2007)
12 SIMVASIOUXI - 4 MONIMI
AFTI INE PEDIA
KATOTEROU THEOU
1) AFTO TO PANTREMA INE AFORFI EAN ZOUSE O ELECTRONICS
NA XEKINOUSE XANA EPANASTASI ENANTIA STOUS
DINASTES POU XEKINOUN TO APARXAINT STIN ELADA.
Δημοσίευση σχολίου