Τρίτη, Ιουνίου 02, 2009

ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ...ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΕΛΑ ΕΥΘΥΝΕΣ...ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΕΜΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ...ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ...

Σοκ προκαλεί το κατηγορητήριο που συνέταξε ο ανακριτής σε βάρος της 22χρονης κόρης του Χρήστου Καραβέλα, καθώς την εμφανίζει να δέχθηκε εν γνώσει της χρήματα που προέρχονται από παράνομη εγκληματική δραστηριότητα «με σκοπό την απόκρυψη ή συγκάλυψη της παράνομης προέλευσή τους».

Πρόκειται, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, για δύο λογαριασμούς στην τράπεζα Πειραιώς και στην τράπεζα HSBC στους οποίους εμβάστηκαν από την τράπεζα Credit Swiss ποσά 418.000 ευρώ και 582.000 δολαρίων. Με αφορμή την κίνηση αυτών των λογαριασμών, αναφέρεται στο κατηγορητήριο «απέκρυψες την αλήθεια όσον αφορά τη φύση, προέλευση και διάθεση της περιουσίας που προήλθε από εγκληματική δραστηριότητα που τέλεσε ο πατέρας σου Χρήστος Καραβέλας ή τον τόπο που αυτή βρίσκεται ή αποκτήθηκε εν γνώσει του γεγονότος ότι προέρχεται από εγκληματική δραστηριότητα με σκοπό τη συγκάλυψη ή απόκρυψη της παραπάνω προέλευσης. Η τέλεση δε από εσένα της ως άνω αξιόποινης πράξης εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό δράσης σου».

Στον εισαγγελέα για την εκτέλεση του εντάλματος σύλληψης που εξέδωσε σε βάρος τους ο 4ος ειδικός ανακριτής, Νίκος Ζαγοριανός, βρίσκονται αυτή την ώρα η σύζυγος και η δεύτερη κόρη του Χρήστου Καραβέλα. Στη συνέχεια αναμένεται να οδηγηθούν στον κ. Ζαγοριανό ενώπιον του οποίου βρίσκεται ακόμα η άλλη 22χρονη κόρη του Χρήστου Καραβέλα, η οποία συνελήφθη χθες βράδυ βάσει εντάλματος που εξέδωσε ο κ. Ζαγοριανός. Στην απολογία της, σύμφωνα με πληροφορίες, η 22χρονη αρνήθηκε ότι γνωρίζει κάτι για την κίνηση των λογαριασμών με συνδικαιούχο τον πατέρα της. Σύμφωνα με πληροφορίες, από την πλευρά της υπεράσπισης οι κοινοί αυτοί λογαριασμοί του Χρήστου Καραβέλα με τη σύζυγό του και τις τρεις κόρες του, ανοίχτηκαν μετά την εγχείριση ανοιχτής καρδιάς που είχε κάνει το 2003 ο Καραβέλας. Οι λογαριασμοί όπως υποστηρίζει η υπεράσπιση ανοίχτηκαν ώστε ο Χρήστος Καραβέλας να εξασφαλίσει τα μέλη της οικογένειάς του σε περίπτωση που ύπαρξη κάποια απρόσμενη τροπή στην κατάσταση της υγείας του. Η κίνηση του πάντως να εκδώσει εντάλματα σύλληψης σε βάρος των τριών θυγατέρων και της συζύγου του κ. Καραβέλα ( η άλλη κόρη του έρχεται από τη Γαλλία για να εμφανιστεί στον ανακριτή) εξακολουθεί να προκαλεί θύελλα αντιδράσεων από νομικούς και δικηγόρους...

ΠΙΑΣΤΕ ΤΑ ΑΝΊΨΙΑ,ΤΑ ΒΑΦΤΙΣΤΗΡΙΑ,ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΖΑΝΆΚΗΔΕΣ
,ΤΟΥΣ ΓΑΜΠΡΟΥΣ,ΤΙΣ ΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΘΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΒΕΛΑ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ...ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ...

ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΠΟΙΩΝ...

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΕΔΕΙΝΕ ΛΕΦΤΑ Η SIEMENS,ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ.

ΠΡΕΖΑ TV
2-6-2009


πηγη:πρωτο θεμα

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε παιδιά ;

Ανησυχείτε ;

Επειδή όλοι οι απατεώνες τα έχετε γράψει στα παιδιά σας ;

Ανώνυμος είπε...

αφού είναι ενήλικοι κάτοχοι off-shore εταιρειών με δισεκατομμύρια καταθέσεις από ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, γιατί όχι;

Ανώνυμος είπε...

O ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
Ορκίζομαι ότι θα χρησιμοποιώ το όνομα της Αγίας και Ομοούσιας και Αδιαίρετης Τριάδας προκειμένου να ξεγελαω τους ψηφοφόρους ότι είμαι χριστιανός για να κερδίζω πολιτικά
να είμαι δουλικά πιστός σε ότι μου λένε οι Αμερικανοί και να μην φέρνω αντιρρήσεις προκειμένου να παραμείνω στην εξουσία, να ξεκοκαλίζω την δημόσια περιουσία και ακίνητα ιδίως αυτά που φτιαχτήκαν επί πασοκ για να εκδικηθώ αφού δεν μπορώ να τα γκρεμίσω,.
Να ξεπουλαω την πατρίδα όσο μπορώ περισσότερο λέγοντας ότι κάνω μεταρρυθμίσεις τα λιμάνια ,τον ΟΤΕ, τον ΟΣΕ, και να χρεοκοπήσω τις περισσότερες εταιρείες μέχρι να διαλύσω τελείως την Ελλάδα για το σκοπό αυτό θα λέω ψεύτικα στοιχεία στους πολίτες
Για να μην καταλαβαίνουν τη γίνεται και να νομίζουν ότι όλα πάνε μια χαρά.
Να παρερμηνεύω και να αλλάζω τους νομούς όποτε με συμφέρει και να παραγγέλλω στους δικαστές ότι απόφαση θέλω και να τους μηνίω όταν με παρακούνε και κάνουν του κεφαλιού τους θα διορίζω και θα απολύω όποιον δικαστή θέλω, να έχω αστυνομικούς πάρα πολλούς αστυνομικούς που θα ελέγχουν τα πάντα για να φοβούνται όλοι και θα τους εκπαιδεύσω να είναι βίαιοι και θα τους δώσω πολλές εξουσίες προκειμένου να με στηρίζουν.
να καταπατω το σύνταγμα ψηφίζοντας αντισυνταγματικούς νομούς ,να ενεργώ αυθαίρετα χωρίς να υπολογίζω τους άλλους ,δικαιώματα σε αυτή τη χώρα θα έχουν μόνο οι γαλάζιοι πολίτες . Να νοθεύω τις ψηφοφορίες προκειμένου να έχω το σύνταγμα που θέλω εγώ .
Οι εισαγγελείς θα ενεργούν συμφώνα με τις δίκες μου παραγγελίες και δεν θα στέλνουν
Τις δικογραφίες που αφορούν τους δικούς μου βουλευτές στη βουλή
Θα αθωώνω και θα συγκαλύπτω τους βουλευτές μου που κλέβουν για λογαριασμό μου και θα φεύγω από την βουλή μαζι με τους βουλευτές όταν νομίζω ότι αυτό μπορεί να είναι εις βάρος μου
Η βουλή θα είναι το καφενείο μου θα την κλείνω και θα ανοίγω όποτε θέλω εγώ
Προκειμένου να γλυτώσω τους συνεργάτες μου και εμένα από δικαστικές περιπέτειες

Θα βάζω τις μυστικές υπηρεσίες να παρακολουθούν τον πρόεδρο τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και πάρα πολλούς πολίτες προκειμένου να έχω όλη την πληροφορία και να μπορώ να δράσω γρήγορα αιφνιδιάζοντας τους άλλους
Προκειμένου να γλυτώσω τους συνεργάτες μου και εμένα από δικαστικές περιπέτειες
Όποιος εμφανίζει ενοχοποιητικά στοιχεία εις βάρος της παράταξης θα τον βγάζω τρελό
Θα φυγαδεύω αυτούς που μας έδωσαν μίζες και θα τους στέλνω σε ασφαλή μέρος προκειμένου να μην μπορεί κάνεις να τους πάρει ανάκριση αντί αυτών θα συλλαμβάνω τα παιδιά τα σκυλιά και τα γατιά τους έτσι θα τους εκβιάζω να μην μιλήσουν ποτέ.
Θα βάζω μαϊμού δημοσκοπήσεις ότι είμαι καταλληλότερος και ότι κέρδισα στο ντιμπειτ
(Αχ αυτός ο βλάκας την έβαλε νωρίτερα από το ντιμπει) έτσι ώστε να μην αντιδρούν τα ζωντόβολα οι έλληνες για τις ρεμούλες μου εφόσον θα τους δείχνω ότι ον κόσμος με θέλει .Άσε που πολλοί χαζοί θα το πιστέψουν και θα με ψηφήσουν
Έτσι θα κάμψω κάθε αντίδραση
Από την άλλη θα έχω οργανωμένη ομάδα συκοφάντησης της αντιπολίτευσης η οποία θα γράφει συνέχεια μηνύματα βίντεο κτλ πάντα υπάρχουν κάποιοι χαζοί που θα τα πιστέψουν
Να εκπληρώνω τα καθήκοντα μου βάση του γενικότερου οικονομικού και πολίτικου συμφέρον μου οι άλλοι να πάνε να πνιγούνε άλλωστε αγωνίστηκα πολύ για να φτάσω στην εξουσία με τόσα χρόνια στην αντιπολίτευση και θα την κρατήσω με νύχια και με δόντια.

Ανώνυμος είπε...

synexeia

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ
Είμαι ο καταλληλότερος για τους χαζούς νεοέλληνες τους κρατώ κοιμισμένους χαϊδεύοντας τα αυτιά χωρίς να προκαλώ με Χαμηλούς τόνους ευπρεπείς εμφάνιση ευγένεια και οι δημοσιογράφοι οι δημοσκόποι και τα κανάλια που καλοπλήρωσα θα λένε το όνομα μου και θα στάζει μελί απ το στόμα τους τα μέλια τους έχουν κάνει ποτάμι που φτάνει μέχρι την βουλή όλοι θα νομίζουν ότι ζουν στον παράδεισο σαν να βλέπουν σαπουνόπερα. Είναι πολύ εύκολο τελικά να κυβερνήσει κανείς φτάνει να έχει τους σωστούς συμβούλους και να λέει στον κόσμο αυτό που θέλουν να ακούσουν όπως Αυτό που βρίσκουμε από τις δημοσκοπήσεις. Δεν χρειάζονται έργα και μαλακ…ς στην πολιτική μετραει τη λες και όχι τη κανείς. Έτσι θα παραμένω πάντα στην εξουσία μαζί με την κλεπτομανή μου ομάδα και δεν θα με κουναει κάνεις.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΣΑΠΛΙΑ ΠΡΕΖΑ

ΕΧΕΙΣ ΓΚΟΜΕΝΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΚΑΡΒΕΛΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ΚΑΡΒΕΛΙΑ;;;;;

Ανώνυμος είπε...

τους πολιτικούς πότε θα τους συλλάβουν; ποιος πήρε μας ενδιαφέρει όχι ποιος έδωσε. Ας ήταν έντιμοι οι πολιτικοί να λέγαν όχι στις μίζες αλλά τα πήρανε χοντρά και κυκλοφορούν ελεύθεροι. ΑΙΣΧΟΣ

Κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας άμεσα. Όλοι οι κλέφτες δημόσιου χρήματος στη φυλακή!