Σε καλώδια υψηλής τάσης της ΔΕΗ προσέκρουσε το F-16 που συνετρίβη την προηγούμενη Πέμπτη 4 Ιουνίου στην περιοχή των Ιωαννίνων, όπως αποκαλύπτει το protothema.gr!
Λίγη ώρα μετά την συντριβή του μαχητικού αεροσκάφους, το Πεντάγωνο διακίνησε παραπλανητικά την εκδοχή της σύγκρουσης με πουλί, προκειμένου να αποφύγει την κριτική ότι οι πιλότοι παραβιάζουν τους κανόνες ασφάλειας πτήσεων. Είναι προφανές ότι εν όψει των εκλογών, η πολιτική ηγεσία του Πενταγώνου δεν επιθυμούσε να επικρίνεται ότι ελέγχει «πλημμελώς» κάποιους από τους πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας και ότι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που διατίθενται από το υστέρημα των Ελλήνων φορολογουμένων για την αγορά πανάκριβων οπλικών συστημάτων πηγαίνουν στα σκουπίδια από παιδιαριώδη σφάλματα! Επιχειρώντας να αποκρύψουν τα πραγματικά αίτια της πτώσης του F-16 Block 50, οι αρμόδιοι του Πενταγώνου αποσιώπησαν (και μέχρι σήμερα συνεχίζουν να αποκρύβουν) τι συνέβη πραγματικά. Επιδιώκοντας μάλιστα να παραπλανήσουν την κοινή γνώμη, διέρρεαν ακόμη και δήθεν αναφορά του πιλότου ο οποίος ενημέρωσε υποτίθεται τους ανωτέρους του ότι τον χτύπησε μεγάλο πουλί, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του μαχητικού του!
Σύμφωνα με απολύτως επιβεβαιωμένες πληροφορίες το F-16 που εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση μαζί με ακόμη ένα αεροσκάφος ομοίου τύπου πετούσε πολύ χαμηλά κατά παράβαση των κανόνων. Πληροφορίες από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανέφεραν δήθεν ότι σε ύψος 500 ποδών ένα πουλί χτύπησε στο ρύγχος του F16 και από εκεί πέρασε στο εσωτερικό του κινητήρα οπότε ο σμηναγός έχασε τον έλεγχο του αεροσκάφους και αναγκάστηκε να το εγκαταλείψει.
Αυτό που πραγματικά συνέβη στην συγκεκριμένη πτήση είναι ότι το μαχητικό της Πολεμικής Αεροπορίας προσέκρουσε σε καλώδια υψηλής τάσης της ΔΕΗ, με αποτέλεσμα να συντριβεί, χωρίς ευτυχώς ο πιλότος του μαχητικού να πάθει το παραμικρό
(πρόλαβε να εγκαταλείψει εγκαίρως το F-16).
Το απόγευμα της Τετάρτης, ανώτατη πηγή του Πενταγώνου επιβεβαίωνε τις πληροφορίες που είχε συγκεντρώσει το protothema. Σύμφωνα με όσα μας μετέφερε, ο πιλότος που διασώθηκε ανέφερε ότι το αεροσκάφος του κατέπεσε έπειτα από πρόσκρουση με πτηνό. Την δεύτερη ημέρα της ανασύνθεσης των αιτίων του ατυχήματος, πάντοτε κατά την αναθεωρημένη επίσημη εκδοχή, ένας από τους αξιωματικούς της επιτροπής διερεύνησης βρήκε ένα καλώδιο κομμένο. Αυτήν την ώρα, σύμφωνα με τον ανώτατο αξιωματικό, δεν αποκλείεται κανένα ενδεχόμενο: ούτε το ισχυρό σενάριο της πρόσκρουσης του μαχητικού στα καλώδια της ΔΕΗ, ούτε η πιθανότητα να υπήρξε «εισρόφηση» πτηνού από τον κινητήρα πριν ή μετά το χρονικό σημείο κατά το οποίο το F-16 ακούμπησε στα ηλεκτροφόρα σύρματα.
Η επίσημη απάντηση του Πενταγώνου αναφέρει ότι τα ακριβή αίτια της συντριβής θα αποσαφηνιστούν σε περίπου έναν μήνα, όταν θα έχει ολοκληρωθεί η αναπαράσταση της πτήσης μέσα από τα στοιχεία του καταγραφέα στοιχείων πτήσης (flight data recorder) που έχει ήδη αποσταλεί στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Κι όμως. Καλά πληροφορημένες πηγές επιμένουν ότι η Πολεμική Αεροπορία γνωρίζει ήδη αν το F-16 συγκρούστηκε με πτηνό. Κι αυτό διότι αν το πουλί είχε περάσει στον κινητήρα θα υπήρχαν ίχνη, που θα μπορούσαν να εντοπίσουν εύκολα οι αξιωματικοί που έχουν αναλάβει τη διερεύνηση του ατυχήματος. Οι ίδιοι παράγοντες υποστηρίζουν ότι τώρα ο σμηναγός που διασώθηκε από την συντριβή του F-16 δίνει αντικρουούμενες εξηγήσεις για την πτώση του, γεγονός που συνηγορεί ότι αιτία του ατυχήματος ήταν η πρόσκρουση σε καλώδια!
Σήμερα Τετάρτη, ο αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας αντιπτέραρχος Βασίλειος Κλόκοζας κάλεσε σε συγκέντρωση όλους τους διοικητές των πολεμικών μοιρών και τους επέστησε την προσοχή ώστε να μην επαναληφθεί παρόμοιο περιστατικό. Συγκεκριμένα, ο αρχηγός ΑΤΑ ζήτησε από τους αξιωματικούς του να επιδεικνύουν μεγάλη προσοχή στη φάση της σχεδίασης και να επιβλέπουν αποτελεσματικότερα τις πτήσεις. Άλλωστε ιδίως τα καλώδια και οι πυλώνες υψηλής τάσης είναι «σημαδεμένα» πάνω στους χάρτες που χρησιμοποιεί η Πολεμική Αεροπορία και τέτοια αβλεψία δείχνει ότι ορισμένα άσκησαν τα καθήκοντά τους πλημμελώς.
Μεγάλα ερωτήματα δημιουργούνται και για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Άμυνας. Προφανώς ο κ. Βαγγέλης Μεϊμαράκης μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν γνώριζε τα αίτια της πτώσης από την πρώτη στιγμή. Γιατί όμως δεν ανασκεύασε την… εύπεπτη και απλοϊκή θεωρία του…πουλιού όταν έμαθε τα αίτια της πτώσης του F-16; Μήπως το Πεντάγωνο επέλεξε να αποσιωπήσει την πρόσκρουση του μαχητικού στα καλώδια της ΔΕΗ για να αποφύγει την κριτική και το πολιτικό κόστος εν όψει των ευρωεκλογών;
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΜΑΛΑΚΙΖΟΝΤΑΙ ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΜΕ ΤΑ F16 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΊΩΝ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
10-6-2009
Λίγη ώρα μετά την συντριβή του μαχητικού αεροσκάφους, το Πεντάγωνο διακίνησε παραπλανητικά την εκδοχή της σύγκρουσης με πουλί, προκειμένου να αποφύγει την κριτική ότι οι πιλότοι παραβιάζουν τους κανόνες ασφάλειας πτήσεων. Είναι προφανές ότι εν όψει των εκλογών, η πολιτική ηγεσία του Πενταγώνου δεν επιθυμούσε να επικρίνεται ότι ελέγχει «πλημμελώς» κάποιους από τους πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας και ότι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ που διατίθενται από το υστέρημα των Ελλήνων φορολογουμένων για την αγορά πανάκριβων οπλικών συστημάτων πηγαίνουν στα σκουπίδια από παιδιαριώδη σφάλματα! Επιχειρώντας να αποκρύψουν τα πραγματικά αίτια της πτώσης του F-16 Block 50, οι αρμόδιοι του Πενταγώνου αποσιώπησαν (και μέχρι σήμερα συνεχίζουν να αποκρύβουν) τι συνέβη πραγματικά. Επιδιώκοντας μάλιστα να παραπλανήσουν την κοινή γνώμη, διέρρεαν ακόμη και δήθεν αναφορά του πιλότου ο οποίος ενημέρωσε υποτίθεται τους ανωτέρους του ότι τον χτύπησε μεγάλο πουλί, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του μαχητικού του!
Σύμφωνα με απολύτως επιβεβαιωμένες πληροφορίες το F-16 που εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση μαζί με ακόμη ένα αεροσκάφος ομοίου τύπου πετούσε πολύ χαμηλά κατά παράβαση των κανόνων. Πληροφορίες από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ανέφεραν δήθεν ότι σε ύψος 500 ποδών ένα πουλί χτύπησε στο ρύγχος του F16 και από εκεί πέρασε στο εσωτερικό του κινητήρα οπότε ο σμηναγός έχασε τον έλεγχο του αεροσκάφους και αναγκάστηκε να το εγκαταλείψει.
Αυτό που πραγματικά συνέβη στην συγκεκριμένη πτήση είναι ότι το μαχητικό της Πολεμικής Αεροπορίας προσέκρουσε σε καλώδια υψηλής τάσης της ΔΕΗ, με αποτέλεσμα να συντριβεί, χωρίς ευτυχώς ο πιλότος του μαχητικού να πάθει το παραμικρό
(πρόλαβε να εγκαταλείψει εγκαίρως το F-16).
Το απόγευμα της Τετάρτης, ανώτατη πηγή του Πενταγώνου επιβεβαίωνε τις πληροφορίες που είχε συγκεντρώσει το protothema. Σύμφωνα με όσα μας μετέφερε, ο πιλότος που διασώθηκε ανέφερε ότι το αεροσκάφος του κατέπεσε έπειτα από πρόσκρουση με πτηνό. Την δεύτερη ημέρα της ανασύνθεσης των αιτίων του ατυχήματος, πάντοτε κατά την αναθεωρημένη επίσημη εκδοχή, ένας από τους αξιωματικούς της επιτροπής διερεύνησης βρήκε ένα καλώδιο κομμένο. Αυτήν την ώρα, σύμφωνα με τον ανώτατο αξιωματικό, δεν αποκλείεται κανένα ενδεχόμενο: ούτε το ισχυρό σενάριο της πρόσκρουσης του μαχητικού στα καλώδια της ΔΕΗ, ούτε η πιθανότητα να υπήρξε «εισρόφηση» πτηνού από τον κινητήρα πριν ή μετά το χρονικό σημείο κατά το οποίο το F-16 ακούμπησε στα ηλεκτροφόρα σύρματα.
Η επίσημη απάντηση του Πενταγώνου αναφέρει ότι τα ακριβή αίτια της συντριβής θα αποσαφηνιστούν σε περίπου έναν μήνα, όταν θα έχει ολοκληρωθεί η αναπαράσταση της πτήσης μέσα από τα στοιχεία του καταγραφέα στοιχείων πτήσης (flight data recorder) που έχει ήδη αποσταλεί στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Κι όμως. Καλά πληροφορημένες πηγές επιμένουν ότι η Πολεμική Αεροπορία γνωρίζει ήδη αν το F-16 συγκρούστηκε με πτηνό. Κι αυτό διότι αν το πουλί είχε περάσει στον κινητήρα θα υπήρχαν ίχνη, που θα μπορούσαν να εντοπίσουν εύκολα οι αξιωματικοί που έχουν αναλάβει τη διερεύνηση του ατυχήματος. Οι ίδιοι παράγοντες υποστηρίζουν ότι τώρα ο σμηναγός που διασώθηκε από την συντριβή του F-16 δίνει αντικρουούμενες εξηγήσεις για την πτώση του, γεγονός που συνηγορεί ότι αιτία του ατυχήματος ήταν η πρόσκρουση σε καλώδια!
Σήμερα Τετάρτη, ο αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας αντιπτέραρχος Βασίλειος Κλόκοζας κάλεσε σε συγκέντρωση όλους τους διοικητές των πολεμικών μοιρών και τους επέστησε την προσοχή ώστε να μην επαναληφθεί παρόμοιο περιστατικό. Συγκεκριμένα, ο αρχηγός ΑΤΑ ζήτησε από τους αξιωματικούς του να επιδεικνύουν μεγάλη προσοχή στη φάση της σχεδίασης και να επιβλέπουν αποτελεσματικότερα τις πτήσεις. Άλλωστε ιδίως τα καλώδια και οι πυλώνες υψηλής τάσης είναι «σημαδεμένα» πάνω στους χάρτες που χρησιμοποιεί η Πολεμική Αεροπορία και τέτοια αβλεψία δείχνει ότι ορισμένα άσκησαν τα καθήκοντά τους πλημμελώς.
Μεγάλα ερωτήματα δημιουργούνται και για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Άμυνας. Προφανώς ο κ. Βαγγέλης Μεϊμαράκης μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν γνώριζε τα αίτια της πτώσης από την πρώτη στιγμή. Γιατί όμως δεν ανασκεύασε την… εύπεπτη και απλοϊκή θεωρία του…πουλιού όταν έμαθε τα αίτια της πτώσης του F-16; Μήπως το Πεντάγωνο επέλεξε να αποσιωπήσει την πρόσκρουση του μαχητικού στα καλώδια της ΔΕΗ για να αποφύγει την κριτική και το πολιτικό κόστος εν όψει των ευρωεκλογών;
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΜΑΛΑΚΙΖΟΝΤΑΙ ΑΡΧΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΜΕ ΤΑ F16 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΊΩΝ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
10-6-2009
Μακης Πολλατος-Θεμα.
5 σχόλια:
DROPI DROPI MEGALI se parakalo vgaltin tin eidisi auti kai diegraphe ta eironika sxoleia merika pragmata den ta leme eidika otan i aeroporeia mas exei dosei to aima tis gia tin ellada
XAXXAXAXAXAAAAAAAAAAAA
ΡΕ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑ ΠΡΕΖΑ
ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ
ΠΑΡΣ ΘΑ ΣΕ ΦΑΝΕ.
ΔΕΙΞΤΕ ΜΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟΥΣ ΠΥΛΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΣΤΟ ΜΙΧΑΛΙΤΣΙ.
ΠΟΤΕ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΠΡΟΛΑΒΕΟ ΠΙΛΟΤΟΣ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ.
ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΡΕ ΚΑΡΑΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ
ΓΙΑ ΜΠΟΜΠΟΛΑΚΙΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ;;;;;
Exw diavasei malakies alla auto paei poly. Vre vlaka poso ilithios eisai? Einai dinaton na ektinaxthei kapoios apo tetio ypsos? poli james bond vlepeis!!!
χμ..
δεν έχω γνώσεις επι του θέματος(φυσικής, κλπ)
οπότε απο αυτή την άποψη δεν μπορώ να κρίνω.
Το βέβαιο είναι πως οι πιλότοι γνωρίζουν τα πιθανά αίτια, αλλά θεωρώ πως θα ήταν οι τελευταίοι που θα λάμβαναν θέση.
Για πολλούς λόγους, αλλά κατ'εμέ διότι παίζουν καθημερινά τις ζωές τους .και όχι για τα λεφτά, αλλά για την αγάπη τους για το μαχητικό στον αέρα.
Τώρα τι λέει το πρώτο θέμα... ουδέν σχόλιο.
Ουσία οτι δεν συνέβη κάτι στον πιλότο
Πάντως, επειδή κατοικώ στην περιοχή κοντά, και ξερω πέντε πράματα, όταν διάβασα ότι συγκρούστηκε με έναν γύπα, απόρησα, γιατί στην περιοχή ΔΕΝ υπάρχουν γύπες.
Δημοσίευση σχολίου