Ο πρώην ισχυρός άντρας της «Siemens»
ήταν ο προνομιακός συνομιλητής του τότε υπουργού Μεταφορών.
Ο Μιχάλης Λιάπης,ξαδελφος του Κωστα Καραμανλη,θεωρούσε τη«Siemens» «τον σημαντικότερο αξιόπιστο εταίρο» και έχοντας ο ίδιος «εξασφαλίσει πολιτική ελευθερία μέσα στην κυβέρνηση»,ζήτησε από την εταιρεία να αναλάβει τη διαχείριση των έργων
"Καίει τον κ. Μιχάλη Λιάπη η σημερινή δημοσιοποίηση από το "ΘΕΜΑ" της απόρρητης εσωτερικής αλληλογραφίας των κορυφαίων στελεχών της «Siemens», σύμφωνα με την οποία αποδεικνύεται ότι ο Μιχάλης Χριστοφοράκος ήταν ο πλέον προνομιακός συνομιλητής του τέως υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, από το 2004 έως το 2007...
Και δεν είναι μόνο αυτό.Εξαιτίας της καθυστέρησης στην υλοποίηση των προγραμματικών συμφωνιών για την κατασκευή τρένων και βαγονιών που είχαν αναλάβει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (προγραμματικές συμφωνίες 37Α και 33) ο κ.Λιάπης, τον Ιούλιο του 2004, όπως προκύπτει από την εσωτερική αλληλογραφία του τέως αφεντικού της «Siemens Hellas» με στελέχη της γερμανικής πολυεθνικής, τους προτείνει να αναλάβουν άμεσο ρόλο στην υλοποίηση αυτού του έργου.
Ουσιαστικά, δηλαδή, από το περιεχόμενο της εσωτερικής αλληλογραφίας μεταξύ των στελεχών της «Siemens», η οποία υπογράφεται από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο,προκύπτει μείζονος σημασίας πολιτικό και ηθικό ζήτημα για τον πρωθυπουργικό εξάδελφο.
ΣΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΗΣ «SIEMENS» ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΩΣ Ο Κ. ΛΙΑΠΗΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ «Η SIEMENS ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΕΤΑΙΡΟΣ ΤΟΣΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ», ΕΝΩ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΠΩΣ «ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ» ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΔΗΜΟΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ.
Από την απόρρητη αυτή αλληλογραφία αποδεικνύεται ότι ο κ. Λιάπης εκείνη την εποχή αναζητούσε εσπευσμένα λύσεις για την εκτέλεση των προγραμματικών συμφωνιών για τα τρένα.
Πρακτικά, λοιπόν, ο κ. Λιάπης προσπαθούσε να επιλύσει σε συνεργασία με τον Χριστοφοράκο το ζήτημα των καθυστερήσεων στις παραδόσεις τροχαίου υλικού στον ΟΣΕ, το 2004 και το 2005.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙ ΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ....
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΥΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟYΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
27-6-2009
ήταν ο προνομιακός συνομιλητής του τότε υπουργού Μεταφορών.
Ο Μιχάλης Λιάπης,ξαδελφος του Κωστα Καραμανλη,θεωρούσε τη«Siemens» «τον σημαντικότερο αξιόπιστο εταίρο» και έχοντας ο ίδιος «εξασφαλίσει πολιτική ελευθερία μέσα στην κυβέρνηση»,ζήτησε από την εταιρεία να αναλάβει τη διαχείριση των έργων
"Καίει τον κ. Μιχάλη Λιάπη η σημερινή δημοσιοποίηση από το "ΘΕΜΑ" της απόρρητης εσωτερικής αλληλογραφίας των κορυφαίων στελεχών της «Siemens», σύμφωνα με την οποία αποδεικνύεται ότι ο Μιχάλης Χριστοφοράκος ήταν ο πλέον προνομιακός συνομιλητής του τέως υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, από το 2004 έως το 2007...
Και δεν είναι μόνο αυτό.Εξαιτίας της καθυστέρησης στην υλοποίηση των προγραμματικών συμφωνιών για την κατασκευή τρένων και βαγονιών που είχαν αναλάβει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (προγραμματικές συμφωνίες 37Α και 33) ο κ.Λιάπης, τον Ιούλιο του 2004, όπως προκύπτει από την εσωτερική αλληλογραφία του τέως αφεντικού της «Siemens Hellas» με στελέχη της γερμανικής πολυεθνικής, τους προτείνει να αναλάβουν άμεσο ρόλο στην υλοποίηση αυτού του έργου.
Ουσιαστικά, δηλαδή, από το περιεχόμενο της εσωτερικής αλληλογραφίας μεταξύ των στελεχών της «Siemens», η οποία υπογράφεται από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο,προκύπτει μείζονος σημασίας πολιτικό και ηθικό ζήτημα για τον πρωθυπουργικό εξάδελφο.
ΣΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΗΣ «SIEMENS» ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΩΣ Ο Κ. ΛΙΑΠΗΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ «Η SIEMENS ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΕΤΑΙΡΟΣ ΤΟΣΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ», ΕΝΩ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΠΩΣ «ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ» ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΔΗΜΟΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ.
Από την απόρρητη αυτή αλληλογραφία αποδεικνύεται ότι ο κ. Λιάπης εκείνη την εποχή αναζητούσε εσπευσμένα λύσεις για την εκτέλεση των προγραμματικών συμφωνιών για τα τρένα.
Πρακτικά, λοιπόν, ο κ. Λιάπης προσπαθούσε να επιλύσει σε συνεργασία με τον Χριστοφοράκο το ζήτημα των καθυστερήσεων στις παραδόσεις τροχαίου υλικού στον ΟΣΕ, το 2004 και το 2005.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙ ΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ....
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΟΥΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟYΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
27-6-2009
Πρώτο Θέμα-Γιώργος Δημητρομανωλάκης,Μανώλης Γαλάνης
2 σχόλια:
Ευτυχως που υπαρχουν τα blogs και μαθαινουμε την αληθεια,για τα οσα συμβαινουν...Μπραβο παιδια,ολα στη φορα,μπας και ξυπνησει επιτελους ο ραγιας....
ΠΡΟΣ ΑΝΩΝ. 12.31
ΡΕ ΠΡΕΖΑ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΕΣ Κ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΑ Κ ΕΠΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ?
ΤΙ,ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Ο ΡΑΓΙΑΣ?
ΠΕΘΑΙΝΩ ΤΩΡΑ
Δημοσίευση σχολίου