Η επικίνδυνη κατάσταση που διαμορφώνεται για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, από την ασύδοτη δράση των ναυτιλιακών εταιρειών και με το είδος των ελέγχων που διενεργούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΕΝ και τις ιδιωτικές εταιρείες των Νηογνωμόνων, αποτυπώνεται ανάγλυφα στο ακτοπλοϊκό πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» (ανήκει στην ΑΝΕΚ, στην οποία μετοχές έχουν η Τοπική Αυτοδιοίκηση του νησιού και διάφοροι ιδιώτες).
Το Σάββατο, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσής του, το πλοίο προσέκρουσε στον προβλήτα του λιμανιού της Αστυπάλαιας. Από την πρόσκρουση προκλήθηκε στην αριστερή πίσω πλευρά του πλοίου ρήγμα μήκους ενός μέτρου με άνοιγμα 20 πόντων, ένα μέτρο περίπου πάνω από την ίσαλο γραμμή.
Στο πλοίο διενεργήθηκε έλεγχος από το τοπικό κλιμάκιο του Κλάδου Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων (ΚΕΕΠ), όπου διαπιστώθηκε το ρήγμα. Ωστόσο, σε συνεννόηση με τον Ελληνικό Νηογνώμονα που εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του πλοίου, η υπηρεσία, τελικά, του έδωσε άδεια απόπλου από την Αστυπάλαια για Κάλυμνο επιβιβάζοντας 24 επιβάτες.
Στην Κάλυμνο έγινε μία ψευτοκάλυψη του ρήγματος και το πλοίο συνεχίζει να ταξιδεύει κανονικά. Ομως, το προχτεσινό ρήγμα ήρθε να επιβαρύνει την ήδη άσχημη κατάσταση του πλοίου, που, παρά το γεγονός ότι φαίνεται με γυμνό οφθαλμό και υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία και καταγγελίες, καμία από τις αρμόδιες υπηρεσίες δεν έλαβε το παραμικρό μέτρο για να προστατευτεί η ζωή επιβατών και ναυτεργατών.
Η χτεσινή καταγγελία, που εξέδωσαν για το «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» με αφορμή το ατύχημα τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, είναι αποκαλυπτική.
Οπως αναφέρουν, έχουν καταγγείλει την άσχημη κατάσταση του πλοίου από τις 21 Φεβρουαριου του 2008, πριν δηλαδή από ενάμιση χρόνο. Ωστόσο, το πλοίο από τότε μέχρι και σήμερα εξακολουθεί να ταξιδεύει με κλίση δύο μοιρών, «επιθέματα (μπαλώματα στις λαμαρίνες) έχουν τοποθετηθεί στο μηχανοστάσιο, καθώς και τσιμέντα καλύπτουν ρωγμές στην καμπίνα του μηχανοδηγού, η οποία βρίσκεται ένα μέτρο πάνω από την ίσαλο γραμμή. Το αλάρμ (ηχητικό σήμα κινδύνου) του μηχανοστασίου δεν ακούγεται σε όλους τους χώρους του μηχανοστασίου και δεν υπάρχει πόσιμο νερό για το πλήρωμα».
Η ΑΝΕΚ LINES ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ;;;;
Ο ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;;;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ;;;;
ΠΡΕΖΑ TV
14-7-2009
Το Σάββατο, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσής του, το πλοίο προσέκρουσε στον προβλήτα του λιμανιού της Αστυπάλαιας. Από την πρόσκρουση προκλήθηκε στην αριστερή πίσω πλευρά του πλοίου ρήγμα μήκους ενός μέτρου με άνοιγμα 20 πόντων, ένα μέτρο περίπου πάνω από την ίσαλο γραμμή.
Στο πλοίο διενεργήθηκε έλεγχος από το τοπικό κλιμάκιο του Κλάδου Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων (ΚΕΕΠ), όπου διαπιστώθηκε το ρήγμα. Ωστόσο, σε συνεννόηση με τον Ελληνικό Νηογνώμονα που εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του πλοίου, η υπηρεσία, τελικά, του έδωσε άδεια απόπλου από την Αστυπάλαια για Κάλυμνο επιβιβάζοντας 24 επιβάτες.
Στην Κάλυμνο έγινε μία ψευτοκάλυψη του ρήγματος και το πλοίο συνεχίζει να ταξιδεύει κανονικά. Ομως, το προχτεσινό ρήγμα ήρθε να επιβαρύνει την ήδη άσχημη κατάσταση του πλοίου, που, παρά το γεγονός ότι φαίνεται με γυμνό οφθαλμό και υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία και καταγγελίες, καμία από τις αρμόδιες υπηρεσίες δεν έλαβε το παραμικρό μέτρο για να προστατευτεί η ζωή επιβατών και ναυτεργατών.
Η χτεσινή καταγγελία, που εξέδωσαν για το «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» με αφορμή το ατύχημα τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, είναι αποκαλυπτική.
Οπως αναφέρουν, έχουν καταγγείλει την άσχημη κατάσταση του πλοίου από τις 21 Φεβρουαριου του 2008, πριν δηλαδή από ενάμιση χρόνο. Ωστόσο, το πλοίο από τότε μέχρι και σήμερα εξακολουθεί να ταξιδεύει με κλίση δύο μοιρών, «επιθέματα (μπαλώματα στις λαμαρίνες) έχουν τοποθετηθεί στο μηχανοστάσιο, καθώς και τσιμέντα καλύπτουν ρωγμές στην καμπίνα του μηχανοδηγού, η οποία βρίσκεται ένα μέτρο πάνω από την ίσαλο γραμμή. Το αλάρμ (ηχητικό σήμα κινδύνου) του μηχανοστασίου δεν ακούγεται σε όλους τους χώρους του μηχανοστασίου και δεν υπάρχει πόσιμο νερό για το πλήρωμα».
Η ΑΝΕΚ LINES ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ;;;;
Ο ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;;;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ;;;;
ΠΡΕΖΑ TV
14-7-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου