Τρίτη, Ιουλίου 14, 2009

ΒΡΟΧΗ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ ΓΙΑ ΤΑ SMS ΥΨΗΛΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ...ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΕΖΑ TV ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕ...

ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2008 ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΕΖΑ TV ΓΙΑ ΤΑ SMS ΣΕ 5ΨΗΦΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΥΨΗΛΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΝΟΜΙΜΗ ΡΕΜΟΥΛΑ.

«Πενταψήφια» χαράτσια σε ανυποψίαστους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, ερευνά η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), που το τελευταίο διάστημα δέχεται βροχή παραπόνων για ύποπτες χρεώσεις που φουσκώνουν τους λογαριασμούς των κινητών.

Το σύνολο των συνδρομητών που προσέφυγαν στην ΕΕΤΤ κατήγγειλαν ότι ενώ έστειλαν ένα απλό μήνυμα (SΜS) μέσω του κινητού τους σε έναν από τους πενταψήφιους αριθμούς 54ΧΧΧ, προκειμένου να συμμετάσχουν σε κάποιον διαγωνισμό ή ψηφοφορία (π.χ. με έπαθλα αυτοκίνητα, τηλεοράσεις, ταξίδια κ.λπ.), βρέθηκαν να χρεώνονται κάθε φορά που δέχονταν απαντητικά μηνύματα!

Σημειώνεται ότι η ΕΕΤΤ έχει λάβει τους τελευταίους μήνες πάνω από 400 καταγγελίες μόνο για τις λεγόμενες Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) που παρέχονται μέσω αποστολής και λήψης SΜS στους σύντομους κωδικούς της σειράς 54ΧΧΧ. Παραδείγματα τέτοιων υπηρεσιών είναι, μεταξύ άλλων, οι ψηφοφορίες, οι διαγωνισμοί, οι αγορές (downloading) ringtones, logos, videos και παιχνιδιών μέσω SΜS, όπως και οι συνομιλίες μέσω SΜS (chat).

Στελέχη της ΕΕΤΤ διερευνούν το περιεχόμενο των συγκεκριμένων καταγγελιών και ελέγχουν εάν υφίσταται παράβαση της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας από τους παρόχους στους οποίους έχουν εκχωρηθεί οι σύντομοι κωδικοί της σειράς 54ΧΧΧ.

Οι 5 συμβουλές της ΕΕΤΤ
1 Μην καταχωρείτε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου σε ιστοσελίδες, αν δεν έχετε πρώτα διαβάσει προσεκτικά όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που σας ενδιαφέρει. Διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις, ενδέχεται να συνοδεύουν συνδρομητικές υπηρεσίες.

2 Το συνηθέστερο μοντέλο Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης είναι οι συνδρομητικές υπηρεσίες, για τις οποίες ενδέχεται να πληρώνετε ένα ποσό εφάπαξ ή ανά εβδομάδα, για να λαμβάνετε υπηρεσίες, όπως είναι η τακτική λήψη wallpaper ή η συχνή αγορά ringtones.

3 Διαβάζετε προσεκτικά όλους τους όρους των σχετικών διαφημιστικών καταχωρήσεων, προκειμένου να πληροφορηθείτε αν αφορά συνδρομητικές υπηρεσίες ή υπηρεσίες που ολοκληρώνονται σε ένα ή περισσότερα SΜS κ.λπ.

4 Η χρέωση του SΜS μιας Υπηρεσίας Πολυμεσικής Πληροφόρησης μπορεί να αφορά είτε την αποστολή είτε τη λήψη του SΜS. Η χρέωση με τη λήψη του SΜS αφορά συνήθως τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, το κόστος που εμφανίζεται στις διαφημίσεις είναι αυτό με το οποίο θα πρέπει να χρεωθείτε για την υπηρεσία, ανεξαρτήτως αν ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σας χρεώνει με το εισερχόμενο ή το εξερχόμενο SΜS.

5 Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών, οι πάροχοι Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης υποχρεούνται να διαθέτουν γραμμή βοήθειας- παραπόνων (Ηelp Line), όχι πρόσθετης χρέωσης, η οποία πρέπει να αναφέρεται στις ανακοινώσεις- διαφημίσεις της υπηρεσίας. Συγκρατήστε τον αριθμό αυτό για την εξυπηρέτησή σας.

ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΣΕ BANNERS ΓΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ INTERNET ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΑΣ.

ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΕΕΤΤ...ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ,ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ...ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΜΕ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ;;;
ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ;;;;

ΠΡΕΖΑ TV
14-7-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: