Δεκαεξάχρονοι προσλαμβάνονται στο βρετανικό τηλεφωνικό κέντρο διαχείρισης της πανδημίας της γρίπης στη Βρετανία, με αρμοδιότητες εκτίμησης των συμπτωμάτων των πολιτών, αποκαλύπτει η «Μέιλ», ενώ αυξάνονται στη Βρετανία οι λάθος διαγνώσεις που οδηγούν και σε θάνατο.
Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, ίσως λόγω έλλειψης προσωπικού προσλαμβάνονται δεκαεξάχρονοι μαθητές, που τώρα κάνουν διακοπές, για να καλύπτουν τις αυξανόμενες ανάγκες του τηλεφωνικού κέντρου. «Η βασική τους αρμοδιότητα είναι να αποφασίζουν, βάσει συγκεκριμένων οδηγιών, εάν αυτός που καλεί έχει κολλήσει γρίπη, ώστε να του χορηγήσουν χάπια "Ταμιφλού"», γράφει η «Μέιλ» υπογραμμίζοντας ότι η εκπαίδευση του προσωπικού δεν ξεπερνά τις τρεις ώρες. Πηγή από το τηλεφωνικό κέντρο δηλώνει στην εφημερίδα: «Ορισμένα από τα παιδιά αυτά είναι πολύ νέα. Αμφιβάλλω εάν πραγματικά γνωρίζουν τι σημαίνει η λέξη "πανδημία"». Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε το τηλεφωνικό κέντρο (ένα από τα 19 που έχουν συσταθεί), απασχολεί περίπου 15 δεκαεξάχρονους μερικής απασχόλησης σε σύνολο εργαζομένων που ξεπερνά τους 1.000. Εκπρόσωποι του κέντρου υπενθυμίζουν, όπως είναι γνωστό άλλωστε στη Βρετανία, ότι όλοι οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν συγκεκριμένο σενάριο (ερωτήσεις) ώστε να διαπιστώνεται εάν ο ασθενής έχει κολλήσει τη νέα γρίπη. Εάν ο ασθενής δώσει καταφατική απάντηση σε συγκεκριμένο αριθμό ερωτήσεων (συνήθως συμπτώματα) τότε του χορηγείται κωδικός, με τον οποίο ένα κοντινό του πρόσωπο, που δεν έχει συμπτώματα, παίρνει τα χάπια «Ταμιφλού» από το φαρμακείο. «Πληρώνονται 16,40 στερλίνες την ώρα και πολλοί εργάζονται υπερωρίες και αργά τη νύχτα, γεγονός που παραβιάζει την εργασιακή νομοθεσία για τους κάτω των 18», αναφέρει επίσης η εφημερίδα.
ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΣΕ ΜΑΚΑΚΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ...ΑΥΤΑ,
ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΟΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ Ο ΜΗΤΣΑΚΟΣ ΜΑΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
10-8-2009
Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, ίσως λόγω έλλειψης προσωπικού προσλαμβάνονται δεκαεξάχρονοι μαθητές, που τώρα κάνουν διακοπές, για να καλύπτουν τις αυξανόμενες ανάγκες του τηλεφωνικού κέντρου. «Η βασική τους αρμοδιότητα είναι να αποφασίζουν, βάσει συγκεκριμένων οδηγιών, εάν αυτός που καλεί έχει κολλήσει γρίπη, ώστε να του χορηγήσουν χάπια "Ταμιφλού"», γράφει η «Μέιλ» υπογραμμίζοντας ότι η εκπαίδευση του προσωπικού δεν ξεπερνά τις τρεις ώρες. Πηγή από το τηλεφωνικό κέντρο δηλώνει στην εφημερίδα: «Ορισμένα από τα παιδιά αυτά είναι πολύ νέα. Αμφιβάλλω εάν πραγματικά γνωρίζουν τι σημαίνει η λέξη "πανδημία"». Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε το τηλεφωνικό κέντρο (ένα από τα 19 που έχουν συσταθεί), απασχολεί περίπου 15 δεκαεξάχρονους μερικής απασχόλησης σε σύνολο εργαζομένων που ξεπερνά τους 1.000. Εκπρόσωποι του κέντρου υπενθυμίζουν, όπως είναι γνωστό άλλωστε στη Βρετανία, ότι όλοι οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν συγκεκριμένο σενάριο (ερωτήσεις) ώστε να διαπιστώνεται εάν ο ασθενής έχει κολλήσει τη νέα γρίπη. Εάν ο ασθενής δώσει καταφατική απάντηση σε συγκεκριμένο αριθμό ερωτήσεων (συνήθως συμπτώματα) τότε του χορηγείται κωδικός, με τον οποίο ένα κοντινό του πρόσωπο, που δεν έχει συμπτώματα, παίρνει τα χάπια «Ταμιφλού» από το φαρμακείο. «Πληρώνονται 16,40 στερλίνες την ώρα και πολλοί εργάζονται υπερωρίες και αργά τη νύχτα, γεγονός που παραβιάζει την εργασιακή νομοθεσία για τους κάτω των 18», αναφέρει επίσης η εφημερίδα.
ΟΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΣΕ ΜΑΚΑΚΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ...ΑΥΤΑ,
ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΟΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ Ο ΜΗΤΣΑΚΟΣ ΜΑΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
10-8-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου