ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ...ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΖΩΗ...
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΕΑΝ ΕΦΤΑΣΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΟΡΑΣΕ Ο ΟΠΑΠ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ...
Οπλισμένοι με υπομονή πρέπει να είναι οι γονείς εάν θέλουν να κλείσουν ραντεβού για τα παιδιά τους στα τρία Νοσοκομεία Παίδων στην Αθήνα.
Oι μικροί ασθενείς είναι αναγκασμένοι να αναμένουν έως την άνοιξη του επόμενου έτους προκειμένου να εξεταστούν από έναν καρδιολόγο, καθώς τα ραντεβού για τα τακτικά εξωτερικά ιατρεία είναι κλεισμένα για τους επόμενους έξι μήνες...
Οι απαντήσεις που παίρνουν οι γονείς από το αυτόματο σύστημα της τηλεφωνικής γραμμής για την Υγεία «1535» είναι αποκαρδιωτικές. Για παράδειγμα, η «άλλη» φωνή της γραμμής ενημερώνει μονότονα τους γονείς που θέλουν να κλείσουν αμέσως ραντεβού με οφθαλμίατρο στο Παίδων «Αγία Σοφία» πως «δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού».
Μάλιστα την ίδια τύχη έχουν και στην περίπτωση που επιλέξουν- αναγκαστικά- τη λύση των απογευματινών ραντεβού, αφού δεν υπάρχει κανένα κενό στα προγράμματα των οφθαλμιάτρων για τους επόμενους μήνες! Το αποτέλεσμα είναι το ΕΣΥ να δείχνει στους γονείς τον δρόμο των ιδιωτικών ιατρείων: άλλωστε το κόστος της εξέτασης στα απογευματινά ιατρεία αγγίζει τα 60 ευρώ, ενώ σε έναν ιδιώτη γιατρό μπορεί να μειωθεί στα 50 ευρώ...
«Επικοινωνήστε στις 27 Σεπτεμβρίου», επαναλαμβάνει ο αυτόματος τηλεφωνητής σε όσους επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού με μία από τις νεφρολογικές κλινικές του ίδιου νοσοκομείου. Τότε θα είναι διαθέσιμη η λίστα των νέων ραντεβού: όχι όμως για τον επόμενο μήνα, αλλά για τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο. Μία ημέρα αργότερα πρέπει να τηλεφωνήσουν οι γονείς των οποίων το παιδί πρέπει επειγόντως να εξετασθεί από αλλεργιολόγο τού Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού». «Τότε θα καταθέσουν το νέο πρόγραμμα, ωστόσο δεν γνωρίζω εάν θα αφορά τον επόμενο μήνα ή τρίμηνο και συνεπώς δεν μπορώ να υπολογίσω την αναμονή. Οι γιατροί εξετάζουν κάθε Πέμπτη οκτώ ασθενείς, συνεπώς ακόμη κι αν πάτε χωρίς ραντεβού το πιθανότερο είναι πως δεν θα σας δεχθούν», εξηγεί ένας υπάλληλος της γραμμής «1535» στο εύλογο ερώτημα, πότε θα υπάρχει διαθέσιμος γιατρός.
Όσοι όμως πιστεύουν πως οι καθυστερήσεις στις υπηρεσίες που παρέχονται στους λιλιπούτιους πολίτες είναι τραγικές σε «Αγία Σοφία» και «Αγλαΐα Κυριακού», μπορούν να... παρηγορηθούν με ένα απλό τηλεφώνημα για να κλείσουν ραντεβού στο τρίτο νοσοκομείο στην Αττική που δέχεται αποκλειστικά και μόνον παιδιά, στο Παίδων Πεντέλης. Εκεί, το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού για πρώτη εξέταση στον καρδιολόγο είναι «την Πέμπτη, 4 Μαρτίου, 2010 στις 12 το μεσημέρι. Να το κλείσω;», ρωτά το αυτόματο σύστημα, συνήθως όμως οι γονείς κλείνουν το τηλέφωνο. Για την οδοντιατρική κλινική η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη: οι μικροί ασθενείς θα περιμένουν μόλις πεντέμισι μήνες, έως τις 11 Φεβρουαρίου του επόμενου έτους και συνεπώς θα είναι «τυχεροί» εάν μέχρι τότε δεν τους έχει πιάσει πονόδοντος. Όσο για ραντεβού με παιδοψυχολόγο, οι γονείς δεν πρέπει να έχουν ελπίδες, αφού «δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού» έως τα τέλη Δεκεμβρίου...
Γιατροί του νοσοκομείου παραδέχονταν στα «ΝΕΑ» πως η λίστα αναμονής είναι «γιγαντιαία», αποδίδουν ωστόσο την κατάσταση αυτή στο «καλό όνομα» του νοσοκομείου και κυρίως στη φήμη συγκεκριμένων γιατρών.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...
Η κατασταση δεν είναι καλύτερη στη Θεσσαλονίκη: ραντεβού το... 2010 είναι αναγκασμένοι να κλείσουν οι γονείς ούτως ώστε τα παιδιά τους να επισκεφθούν τις παιδιατρικές κλινικές! Μάλιστα, σε ορισμένες μονάδες ο χρόνος αναμονής ξεπερνά ακόμα και τους έξι μήνες, γεγονός που, σύμφωνα με τους γιατρούς, οδηγεί τους γονείς σε ιδιωτικά ιατρεία.
Ο μεγαλύτερος χρόνος αναμονής, πάνω από έξι μήνες, συναντάται στην παιδιατρική γαστρεντερολογική κλινική του Ιπποκρατείου. Στο ίδιο νοσοκομείο, η αναμονή φτάνει τους πέντε μήνες για το παιδιατρικό οφθαλμολογικό, τους τρεις μήνες στο παιδορευματολογικό και τους δυόμισι στο παιδιατρικό νεφρολογικό.
Αντίστοιχα, στο ΑΧΕΠΑ στους δυόμισι μήνες ανέρχεται η αναμονή για εξετάσεις στο καρδιολογικό και στο νευρολογικό παίδων, καθώς και στην παιδοψυχιατρική μονάδα, ενώ δύο μήνες και πλέον απαιτούνται για ραντεβού στο αιματολογικό παίδων και στο τμήμα υπέρτασης παίδων.
Ακόμα χειρότερη είναι η κατάσταση στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, όπου οι γονείς που θέλουν να πάνε το παιδί τους στο παιδιατρικό διαβητολογικό τμήμα είναι αναγκασμένοι να περιμένουν για τουλάχιστον τρεις μήνες, ενώ τους έξι μήνες ξεπερνά και λίστα αναμονής για το παιδιατρικό ενδοκρινολογικό.
Τραγική είναι όμως η κατάσταση και στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, αφού στη μοναδική σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα ΜΕΘ Παίδων, στο Ιπποκράτειο, υπάρχουν μόνο οκτώ κλίνες, εκ των οποίων οι δύο παραμένουν κλειστές λόγω έλλειψης προσωπικού.
Αν καποιος επιχειρήσει να παρακάμψει τη γραμμή «1535» και να κλείσει απευθείας ραντεβού, η προσπάθειά του δεν θα έχει αποτέλεσμα. Η τηλεφωνήτρια του «Αγλαΐα Κυριακού» έκλεισε άρον άρον το τηλέφωνο, υπογραμμίζοντας πως δεν είναι αυτή η δουλειά της.
Είχε όμως την «ευαισθησία» να ενημερώσει πως για να απαντήσει κάποιος υπάλληλος της γραμμής «ΙΑΣΙΣ» στο τηλέφωνο για περαιτέρω πληροφορίες, πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να πουν καθαρά στο αυτόματο σύστημα τη λέξη «τροποποίηση». Και μπορεί αυτή η λεπτομέρεια να φαίνεται αρχικά περιττή, είναι όμως «πολύτιμη» για εκείνους που προσπαθούν χωρίς αποτέλεσμα να συνδεθούν με κάποιον εργαζόμενο, επαναλαμβάνοντας τη φράση «θέλω βοήθεια» στο αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα για ραντεβού στο ΕΣΥ. «Η μεγαλύτερη αναμονή πάντως εντοπίζεται αυτήν την εποχή στους παιδιάτρους και στους καρδιολόγους, λόγω των εγγραφών των παιδιών στα σχολεία και σε αθλητικούς ομίλους, όπου και κρίνεται απαραίτητη η γνωμάτευση των ειδικών. Στο μεταξύ, οι αλλοδαποί πρέπει να ανανεώσουν τις πράσινες κάρτες, με αποτέλεσμα να επικρατεί στο νοσοκομείο το αδιαχώρητο», λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Αποστόλης Χατζάρας, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του σωματείου εργαζομένων.
Την ίδια ώρα, στα ιδιωτικά νοσοκομεία της χώρας η εξυπηρέτηση των μικρών ασθενών είναι άμεση, με το αντίστοιχο ωστόσο αντίτιμο. Οι αρμόδιοι όμως αποφεύγουν να ενημερώσουν για το ακριβές ποσό της επίσκεψης, με το δικαιολογητικό πως «οι τιμές διαφοροποιούνται ανάλογα με τις ειδικότητες και τη βαθμίδα του ιατρού» αλλά και επειδή δεν γνωρίζουν τις εξετάσεις που θα ζητήσει ο γιατρός για εξειδικευμένη γνωμάτευση.
Τα καλά νέα, πάντως, είναι πως σε κάποιες ιδιωτικές κλινικές τα καρδιολογικά περιστατικά στα οποία πρέπει να γίνει και υπέρηχος καλύπτονται από δημόσιους ασφαλιστικούς φορείς. Αντίθετα, οι μικροβιολογικές εξετάσεις καλύπτονται με τιμές ιδιωτικού τιμολογίου, οπότε ουδείς γνωρίζει πόσο φουσκωμένος θα είναι ο λογαριασμός.
Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΑ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΔΡΑ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ...
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΚΗΝΙΚΟ,ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΤΡΑΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
15-9-2009
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΕΑΝ ΕΦΤΑΣΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΓΙΑ ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΟΡΑΣΕ Ο ΟΠΑΠ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ...
Οπλισμένοι με υπομονή πρέπει να είναι οι γονείς εάν θέλουν να κλείσουν ραντεβού για τα παιδιά τους στα τρία Νοσοκομεία Παίδων στην Αθήνα.
Oι μικροί ασθενείς είναι αναγκασμένοι να αναμένουν έως την άνοιξη του επόμενου έτους προκειμένου να εξεταστούν από έναν καρδιολόγο, καθώς τα ραντεβού για τα τακτικά εξωτερικά ιατρεία είναι κλεισμένα για τους επόμενους έξι μήνες...
Οι απαντήσεις που παίρνουν οι γονείς από το αυτόματο σύστημα της τηλεφωνικής γραμμής για την Υγεία «1535» είναι αποκαρδιωτικές. Για παράδειγμα, η «άλλη» φωνή της γραμμής ενημερώνει μονότονα τους γονείς που θέλουν να κλείσουν αμέσως ραντεβού με οφθαλμίατρο στο Παίδων «Αγία Σοφία» πως «δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού».
Μάλιστα την ίδια τύχη έχουν και στην περίπτωση που επιλέξουν- αναγκαστικά- τη λύση των απογευματινών ραντεβού, αφού δεν υπάρχει κανένα κενό στα προγράμματα των οφθαλμιάτρων για τους επόμενους μήνες! Το αποτέλεσμα είναι το ΕΣΥ να δείχνει στους γονείς τον δρόμο των ιδιωτικών ιατρείων: άλλωστε το κόστος της εξέτασης στα απογευματινά ιατρεία αγγίζει τα 60 ευρώ, ενώ σε έναν ιδιώτη γιατρό μπορεί να μειωθεί στα 50 ευρώ...
«Επικοινωνήστε στις 27 Σεπτεμβρίου», επαναλαμβάνει ο αυτόματος τηλεφωνητής σε όσους επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού με μία από τις νεφρολογικές κλινικές του ίδιου νοσοκομείου. Τότε θα είναι διαθέσιμη η λίστα των νέων ραντεβού: όχι όμως για τον επόμενο μήνα, αλλά για τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο. Μία ημέρα αργότερα πρέπει να τηλεφωνήσουν οι γονείς των οποίων το παιδί πρέπει επειγόντως να εξετασθεί από αλλεργιολόγο τού Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού». «Τότε θα καταθέσουν το νέο πρόγραμμα, ωστόσο δεν γνωρίζω εάν θα αφορά τον επόμενο μήνα ή τρίμηνο και συνεπώς δεν μπορώ να υπολογίσω την αναμονή. Οι γιατροί εξετάζουν κάθε Πέμπτη οκτώ ασθενείς, συνεπώς ακόμη κι αν πάτε χωρίς ραντεβού το πιθανότερο είναι πως δεν θα σας δεχθούν», εξηγεί ένας υπάλληλος της γραμμής «1535» στο εύλογο ερώτημα, πότε θα υπάρχει διαθέσιμος γιατρός.
Όσοι όμως πιστεύουν πως οι καθυστερήσεις στις υπηρεσίες που παρέχονται στους λιλιπούτιους πολίτες είναι τραγικές σε «Αγία Σοφία» και «Αγλαΐα Κυριακού», μπορούν να... παρηγορηθούν με ένα απλό τηλεφώνημα για να κλείσουν ραντεβού στο τρίτο νοσοκομείο στην Αττική που δέχεται αποκλειστικά και μόνον παιδιά, στο Παίδων Πεντέλης. Εκεί, το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού για πρώτη εξέταση στον καρδιολόγο είναι «την Πέμπτη, 4 Μαρτίου, 2010 στις 12 το μεσημέρι. Να το κλείσω;», ρωτά το αυτόματο σύστημα, συνήθως όμως οι γονείς κλείνουν το τηλέφωνο. Για την οδοντιατρική κλινική η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη: οι μικροί ασθενείς θα περιμένουν μόλις πεντέμισι μήνες, έως τις 11 Φεβρουαρίου του επόμενου έτους και συνεπώς θα είναι «τυχεροί» εάν μέχρι τότε δεν τους έχει πιάσει πονόδοντος. Όσο για ραντεβού με παιδοψυχολόγο, οι γονείς δεν πρέπει να έχουν ελπίδες, αφού «δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού» έως τα τέλη Δεκεμβρίου...
Γιατροί του νοσοκομείου παραδέχονταν στα «ΝΕΑ» πως η λίστα αναμονής είναι «γιγαντιαία», αποδίδουν ωστόσο την κατάσταση αυτή στο «καλό όνομα» του νοσοκομείου και κυρίως στη φήμη συγκεκριμένων γιατρών.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...
Η κατασταση δεν είναι καλύτερη στη Θεσσαλονίκη: ραντεβού το... 2010 είναι αναγκασμένοι να κλείσουν οι γονείς ούτως ώστε τα παιδιά τους να επισκεφθούν τις παιδιατρικές κλινικές! Μάλιστα, σε ορισμένες μονάδες ο χρόνος αναμονής ξεπερνά ακόμα και τους έξι μήνες, γεγονός που, σύμφωνα με τους γιατρούς, οδηγεί τους γονείς σε ιδιωτικά ιατρεία.
Ο μεγαλύτερος χρόνος αναμονής, πάνω από έξι μήνες, συναντάται στην παιδιατρική γαστρεντερολογική κλινική του Ιπποκρατείου. Στο ίδιο νοσοκομείο, η αναμονή φτάνει τους πέντε μήνες για το παιδιατρικό οφθαλμολογικό, τους τρεις μήνες στο παιδορευματολογικό και τους δυόμισι στο παιδιατρικό νεφρολογικό.
Αντίστοιχα, στο ΑΧΕΠΑ στους δυόμισι μήνες ανέρχεται η αναμονή για εξετάσεις στο καρδιολογικό και στο νευρολογικό παίδων, καθώς και στην παιδοψυχιατρική μονάδα, ενώ δύο μήνες και πλέον απαιτούνται για ραντεβού στο αιματολογικό παίδων και στο τμήμα υπέρτασης παίδων.
Ακόμα χειρότερη είναι η κατάσταση στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, όπου οι γονείς που θέλουν να πάνε το παιδί τους στο παιδιατρικό διαβητολογικό τμήμα είναι αναγκασμένοι να περιμένουν για τουλάχιστον τρεις μήνες, ενώ τους έξι μήνες ξεπερνά και λίστα αναμονής για το παιδιατρικό ενδοκρινολογικό.
Τραγική είναι όμως η κατάσταση και στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, αφού στη μοναδική σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα ΜΕΘ Παίδων, στο Ιπποκράτειο, υπάρχουν μόνο οκτώ κλίνες, εκ των οποίων οι δύο παραμένουν κλειστές λόγω έλλειψης προσωπικού.
Αν καποιος επιχειρήσει να παρακάμψει τη γραμμή «1535» και να κλείσει απευθείας ραντεβού, η προσπάθειά του δεν θα έχει αποτέλεσμα. Η τηλεφωνήτρια του «Αγλαΐα Κυριακού» έκλεισε άρον άρον το τηλέφωνο, υπογραμμίζοντας πως δεν είναι αυτή η δουλειά της.
Είχε όμως την «ευαισθησία» να ενημερώσει πως για να απαντήσει κάποιος υπάλληλος της γραμμής «ΙΑΣΙΣ» στο τηλέφωνο για περαιτέρω πληροφορίες, πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να πουν καθαρά στο αυτόματο σύστημα τη λέξη «τροποποίηση». Και μπορεί αυτή η λεπτομέρεια να φαίνεται αρχικά περιττή, είναι όμως «πολύτιμη» για εκείνους που προσπαθούν χωρίς αποτέλεσμα να συνδεθούν με κάποιον εργαζόμενο, επαναλαμβάνοντας τη φράση «θέλω βοήθεια» στο αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα για ραντεβού στο ΕΣΥ. «Η μεγαλύτερη αναμονή πάντως εντοπίζεται αυτήν την εποχή στους παιδιάτρους και στους καρδιολόγους, λόγω των εγγραφών των παιδιών στα σχολεία και σε αθλητικούς ομίλους, όπου και κρίνεται απαραίτητη η γνωμάτευση των ειδικών. Στο μεταξύ, οι αλλοδαποί πρέπει να ανανεώσουν τις πράσινες κάρτες, με αποτέλεσμα να επικρατεί στο νοσοκομείο το αδιαχώρητο», λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Αποστόλης Χατζάρας, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του σωματείου εργαζομένων.
Την ίδια ώρα, στα ιδιωτικά νοσοκομεία της χώρας η εξυπηρέτηση των μικρών ασθενών είναι άμεση, με το αντίστοιχο ωστόσο αντίτιμο. Οι αρμόδιοι όμως αποφεύγουν να ενημερώσουν για το ακριβές ποσό της επίσκεψης, με το δικαιολογητικό πως «οι τιμές διαφοροποιούνται ανάλογα με τις ειδικότητες και τη βαθμίδα του ιατρού» αλλά και επειδή δεν γνωρίζουν τις εξετάσεις που θα ζητήσει ο γιατρός για εξειδικευμένη γνωμάτευση.
Τα καλά νέα, πάντως, είναι πως σε κάποιες ιδιωτικές κλινικές τα καρδιολογικά περιστατικά στα οποία πρέπει να γίνει και υπέρηχος καλύπτονται από δημόσιους ασφαλιστικούς φορείς. Αντίθετα, οι μικροβιολογικές εξετάσεις καλύπτονται με τιμές ιδιωτικού τιμολογίου, οπότε ουδείς γνωρίζει πόσο φουσκωμένος θα είναι ο λογαριασμός.
Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΑ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΔΡΑ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ...
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΚΗΝΙΚΟ,ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΤΡΑΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
15-9-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου