Τρίτη, Σεπτεμβρίου 22, 2009

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΕΔΩΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ Ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ...ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ

Παράταση λίγων μηνών στη λειτουργία των κρατικών Ολυμπιακών Αερογραμμών υποχρεώθηκε να δώσει το υπουργείο Μεταφορών μετά το χάος που το ίδιο προκάλεσε με την ακύρωση του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές.

Με σχετική απόφαση που υπέγραψε πριν από λίγο ο υπουργός Ευρ. Στυλιανίδης παρατείνονται για ως και το τέλος του έτους οι συμβάσεις Δημοσίου - Ολυμπιακών Αερογραμμών, προκειμένου η (υπό εκκαθάριση) εταιρεία να πραγματοποιεί τα δρομολόγια στους 24 "άγονους" προορισμούς.

Σημειώνεται πως η συμφωνία Ελλάδας - Ευρ. Επιτροπής που είχε ανακοινωθεί το Σεπτέμβριο του 2009 και αναθεωρήθηκε λίγους μήνες αργότερα, προβλέπει πως σε κάθε περίπτωση η εκκαθάριση των ΟΑ θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχει ολοκληρωθεί ως τις 31 Δεκεμβρίου 2009. Με αυτό το σκεπτικό, η απόφαση του Ευρ. Στυλιανίδη μπορεί μεν να θεωρηθεί συμβατή με το πνεύμα της συμφωνίας, ωστόσο δημιουργεί το μάλλον παράδοξο φαινόμενο να υπάρχουν... δύο Ολυμπιακές στον αέρα από την 1η Οκτωβρίου και μετά, μία κρατική (οι Αερογραμμές) και μία ιδιωτική (η Olympic Air του ομίλου MIG).

Η απόφαση του υπουργείου να ματαιώσει το διαγωνισμό για την επιλογή αερομεταφορέων που θα εκτελούσαν τα συγκεκριμένα δρομολόγια πυροδότησε ένταση στις σχέσεις των εταιρειών. Ειδικότερα, η ενέργεια της Olympic Air να συμπεριλάβει τους προορισμούς στο πρόγραμμα δρομολογίων της, μια ημέρα πριν την ανακοίνωση του υπουργείου που κήρυττε άγονη τη διαδικασία, προκάλεσε τη μήνι της Aegean που με εξώδικό της ζήτησε την παρέμβαση του Ευρ. Στυλιανίδη και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Η Olympic Air αντέδρασε με τον Ανδ. Βγενόπουλο να κατηγορεί την Aegean πως μπήκε με αδιαφανείς διαδικασίες στη γραμμή Αθήνα-Κων/λη, αν και όπως αποδείχθηκε λίγο αργότερα οι αιτιάσεις του προέδρου της MIG περί μυστικών διαβουλεύσεων και προνομιακής ενημέρωσης της Aegean δεν είχαν βάση. Παράλληλα όλοι οι υποψήφιοι ανάδοχοι ανακοίνωσαν προσφορές προκειμένου να αναλάβουν μέρος ή το σύνολο των δρομολογίων. Συγκεκριμένα, η Aegean προσέφερε έκπτωση 50% επί της κρατικής επιδότησης που θα λάμβανε για την εκτέλεση πτήσεων στους "άγονους" προορισμούς, η Athens Airways προσέφερε αντίστοιχα έκπτωση 40-70%, ενώ πρώτα η HellasJet και λίγο αργότερα η Olympic Air προσφέρθηκαν να εκτελέσουν τα δρομολόγια χωρίς καμία κρατική επιδότηση.

ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΧΟΝΤΡΑ...ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΣΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
22-9-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: