Τρίτη, Σεπτεμβρίου 29, 2009

Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΝΕΡΓΗΣ...ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΥΠΟΚΑΡΥΔΟ...

Καλησπέρα Τρυποκάρυδε.

Την ερχόμενη Κυριακή ζητάνε και τη δική μου ψήφο και αυτό μου φαίνεται αστείο. Μου ζητάνε να τους δώσω ενώ εμένα δεν μου έχουν δώσει τίποτα. Αλήθεια ρε Τρυποκάρυδε, ως πότε θα με ταΐζουν οι γονείς μου; Δεν είμαι μωρό! Κοντεύω 24 και δεν έχω δουλειά, και πάει καιρός από τότε που πήρα πτυχίο...

Ξέρεις κάτι ρε φίλε; Σε καμία δουλειά δεν με παίρνουν! Αλλού επειδή έχουν τους δικούς τους να χώσουν, και αλλού επειδή τα προσόντα μου είναι πάρα πολλά. Δεν παίρνουν πτυχιούχο για ταμία ή για πωλήτρια, τους κακοφαίνεται, και ας μπορώ να κάνω οποιαδήποτε δουλειά.

Νιώθουμε άχρηστοι, ανίκανοι για οτιδήποτε και είναι πολύ άσχημο να αισθανόμαστε απόλυτα εξαρτημένοι από την οικογένεια μας. Δεν είμαι 5 χρονών γαμώτο! Και μέχρι πότε θα κρατήσει αυτό το παραμύθι. Χωρίς οικονομική ανεξαρτησία πολλά όνειρα μένουν πίσω ή θάβονται για πάντα. Η δικιά μου η γενιά δεν θα κάνει ποτέ οικογένεια για παράδειγμα. Και δυστυχώς για μένα δεν κατάγομαι από εύπορη οικογένεια.

Υποτίθεται πως κάποια πράγματα είναι βασικά ανθρώπινα δικαιώματα. Δεν είναι δικαίωμα μου να εργαστώ και να χτίσω τη δική μου ζωή; Δεν ζήτησα κάτι παράλογο, δεν ζήτησα πλούτο, δεν ζήτησα κάτι τέτοιο. Ζήτησα να εργαστώ τίμια και νόμιμα. Γιατί δε μπορώ; Γιατί είναι άπιαστο όνειρο η εργασία; Γιατί είναι άπιαστο όνειρο και θεωρό πιο πιθανό να βρεθώ στο διάστημα για βόλτα από το να δουλέψω. Το έχω πάρει απόφαση! Δεν θα δουλέψω ποτέ και αυτό με τσακίζει.

Και μετά έρχονται και ζητάνε την ψήφο μου. Πες μου τώρα ρε Τρυποκάρυδε, δεν θα έπρεπε να ντρέπονται;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

trupokarudos.blogspot.com

ΠΡΕΖΑ TV
29-9-2009

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εδω δεν εχει καυστικο σχολιο.

Εδω υπαρχει ενα 24 χρονο "παιδι" που ρωτα, απλα ρωτα ΓΙΑΤΙ??

""Δεν είναι δικαίωμα μου να εργαστώ και να χτίσω τη δική μου ζωή; Δεν ζήτησα κάτι παράλογο, δεν ζήτησα πλούτο, δεν ζήτησα κάτι τέτοιο. Ζήτησα να εργαστώ τίμια και νόμιμα. Γιατί δε μπορώ; ""

...Δύστυχος φίλε απάντηση δεν μπορώ να σου δώσω διότι τους ψήφιζα 30 χρόνια και ντρέπομαι για αυτο.... Δεν εβλεπα μακρια τοτε. Λυπαμαι.


#
φιλικα