Με την κράτηση αμανάτι έχουν μείνει μερικές δεκάδες (υποψηφίων) επιβατών που είχαν προγραμματίσει να πετάξουν με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές μετά την 1η Οκτωβρίου, αλλά δεν υπολόγιζαν στο νέο και αρκετά «κοντό» πρόγραμμα δρομολογίων της νέας Olympic Air.
Τις τελευταίες ημέρες επιβάτες που είχαν κλείσει θέσεις για πτήσεις προς τη Γερμανία (όπου τουλάχιστον στον πρώτο μήνα λειτουργίας της δεν θα πετάει η Olympic Air) ενημερώνονται πως «λόγω της αλλαγής ιδιοκτησίας των Ολυμπιακών Αερογραμμών οι πτήσεις σας ματαιώνονται. Δεν παρέχεται δυνατότητα τοποθέτησης σε άλλη πτήση. Για οποιονδήποτε άλλο διακανονισμό μπορείτε να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο γραφείο των Ολυμπιακών Αερογραμμών». Σημειώνεται πως η διαδικασία που ακολουθεί η εταιρεία είναι απολύτως σύννομη με τις κοινοτικές οδηγίες που προβλέπουν πως αν ο επιβάτης ενημερωθεί 14 ημέρες πριν από την πτήση για τη ματαίωσή της, δεν δικαιούται πρόσθετης αποζημίωσης πλην, βέβαια, της επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου που είχαν εκδώσει. Το κατά πόσο, τώρα, αυτή η προσέγγιση είναι και... ηθική είναι συζητήσιμο.
Ηταν γνωστό τουλάχιστον από τα μέσα του καλοκαιριού πως ο επιχειρησιακός βίος των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα τερματιζόταν την 1η Οκτωβρίου και πως η Olympic Air σχεδίαζε ένα αρχικό πρόγραμμα δρομολογίων που, ελλείψει αεροσκαφών αλλά και βάσει των σχετικών συμφωνιών μεταξύ Ελλάδας και Ε.Ε., άφηνε εκτός κάλυψης τη Γερμανία. Επιβάτες που έχουν επικοινωνήσει με την Ελευθεροτυπια επισημαίνουν πως υποχρεώθηκαν να κλείσουν εισιτήρια με άλλες εταιρείες πληρώνοντας 200 ή 300 ευρώ επιπλέον, τονίζοντας πως μπορεί νομικά οι Ολυμπιακές Αερογραμμές να είναι καλυμμένες, αλλά αυτή η πρακτική τους αφήνει (τώρα, στο τέλος της εμπορικής τους λειτουργίας) μια πικρή γεύση. Εχουν άδικο, άραγε;
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ;;;
ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΤΩΡΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
24-9-2009
Τις τελευταίες ημέρες επιβάτες που είχαν κλείσει θέσεις για πτήσεις προς τη Γερμανία (όπου τουλάχιστον στον πρώτο μήνα λειτουργίας της δεν θα πετάει η Olympic Air) ενημερώνονται πως «λόγω της αλλαγής ιδιοκτησίας των Ολυμπιακών Αερογραμμών οι πτήσεις σας ματαιώνονται. Δεν παρέχεται δυνατότητα τοποθέτησης σε άλλη πτήση. Για οποιονδήποτε άλλο διακανονισμό μπορείτε να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο γραφείο των Ολυμπιακών Αερογραμμών». Σημειώνεται πως η διαδικασία που ακολουθεί η εταιρεία είναι απολύτως σύννομη με τις κοινοτικές οδηγίες που προβλέπουν πως αν ο επιβάτης ενημερωθεί 14 ημέρες πριν από την πτήση για τη ματαίωσή της, δεν δικαιούται πρόσθετης αποζημίωσης πλην, βέβαια, της επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου που είχαν εκδώσει. Το κατά πόσο, τώρα, αυτή η προσέγγιση είναι και... ηθική είναι συζητήσιμο.
Ηταν γνωστό τουλάχιστον από τα μέσα του καλοκαιριού πως ο επιχειρησιακός βίος των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα τερματιζόταν την 1η Οκτωβρίου και πως η Olympic Air σχεδίαζε ένα αρχικό πρόγραμμα δρομολογίων που, ελλείψει αεροσκαφών αλλά και βάσει των σχετικών συμφωνιών μεταξύ Ελλάδας και Ε.Ε., άφηνε εκτός κάλυψης τη Γερμανία. Επιβάτες που έχουν επικοινωνήσει με την Ελευθεροτυπια επισημαίνουν πως υποχρεώθηκαν να κλείσουν εισιτήρια με άλλες εταιρείες πληρώνοντας 200 ή 300 ευρώ επιπλέον, τονίζοντας πως μπορεί νομικά οι Ολυμπιακές Αερογραμμές να είναι καλυμμένες, αλλά αυτή η πρακτική τους αφήνει (τώρα, στο τέλος της εμπορικής τους λειτουργίας) μια πικρή γεύση. Εχουν άδικο, άραγε;
ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ;;;
ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΤΩΡΑ...
ΠΡΕΖΑ TV
24-9-2009
3 σχόλια:
καλα μην τρελενεσαι με την ιδιοτικοποιηση !!! η Ολυμπιακη ηταν η μοναδικη εταιρια με "ομηρικες" καθηστερισεις και ακυρωσεις.
Μια χαρα το βρησκω , αντε να γινει ιδιωτικη να πεσουν και οι τιμες λιγο .
Εξαλλου δεν φταιει η Ολυμπιακη οταν οι ηλιθιοι αφου ειναι ειναι ενημερωμενοι για το switching πανε και αγοραζουν πτησεις !!!!
Όχι ρε άσχετε, ήταν καλύτερα που πληρώναμε 1 εκατομ. Ευρουλάκια τη μέρα για την κωλοεταιρεία και τους χαραμοφάηδες που δουλεύουν σ'αυτήν!
Συμφωνώ με τους 2:09 μμ και 5:09 μμ.
Δημοσίευση σχολίου