Τετάρτη, Οκτωβρίου 07, 2009

80ΕΚ.ΔΟΛΑΡΙΑ ΕΔΩΣΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ VILLAGE ROADSHOW ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ...

Στον επιχειρηματία κ. Δ. Κοντομηνά πέρασε τελικώς η εταιρεία Village Roadshow αντί 80 εκατ. δολαρίων Αυστραλίας. Χθες, η μητρική εταιρεία Village Roadshow ανακοίνωσε στο αυστραλιανό χρηματιστήριο ότι η θυγατρική της στην Ελλάδα πουλήθηκε- τα καθαρά κέρδη της ανήλθαν σε 20 εκατ. δολάρια- σε «ευρωπαίο επενδυτή», χωρίς να τον κατονομάζει. Εγκυρες πληροφορίες του «Βήματος» αναφέρουν ότι πρόκειται για τον κ. Κοντομηνά, ο οποίος την τελευταία περίοδο βρίσκεται σε φάση «ολικής επαναφοράς» στον χώρο των ΜΜΕ. Οπως είναι γνωστό, στην εταιρεία Village Roadshow ανήκουν οι ομώνυμες αίθουσες κινηματογράφου. Η αυστραλιανή εταιρεία, στην οποία ανήκουν τα Village διεθνώς, αποχώρησε από την ελληνική αγορά διότι τη θεωρεί «μικρή αγορά» για τα δεδομένα της.

Από την άλλη πλευρά ο κ. Κοντομηνάς, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, μετά την «επανάκαμψή» του στα εσωτερικά πράγματα του τηλεοπτικού σταθμού Αlpha, διευρύνει την παρουσία του στην αγορά του θεάματος, διότι εκτιμά ότι αυτή έχει μέλλον παρά την ενσκήψασα οικονομική κρίση, ενώ λίγους μήνες ενωρίτερα βρισκόταν σε αντίθετη ρότα. Και προσθέτουν ότι στο πλαίσιο της εξαγοράς της Village Roadshow θα προβλέπονται και οι σχέσεις με τις μεγάλες ξένες κινηματογραφικές εταιρείες, διότι, διαφορετικά λένε ότι δεν έχει κανένα νόημα η απόκτηση των Villages. Μάλιστα, άλλες πηγές δεν απέκλειαν η νέα επιχειρηματική κίνηση του κ. Κοντομηνά να εντάσσεται στο πλαίσιο παλαιότερων σχεδιασμών που είχε κάνει με τον- έτσι κι αλλιώς- στενό συνεργάτη του στην τηλεόραση του Αlpha, τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη κ. Λ. Λαζόπουλο. Η Village άρχισε τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα το 1996, έχοντας συσσωρευμένη εμπειρία πλέον των 40 χρόνων στον τομέα της οικογενειακής ψυχαγωγίας. Εισήγαγε την αντίληψη του πολυκινηματογράφου που πλαισιώνεται από πληθώρα επιλογών και δραστηριοτήτων: Νέες καινοτόμες κινηματογραφικές αίθουσες, εγκαταστάσεις bowling υψηλών προδιαγραφών, Βilliards & Games, all day bar/cafe, merchandise stores, juice bars.

ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ...

ΠΡΕΖΑ TV
7-10-2009

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΖΑ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΕΦΟ.
ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΗΣ ΠΟΥΤΣΑΣ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΩΝ