Με σημερινές της αποφάσεις, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε πως θα προσφύγει κατά της Ελλάδας στο ευρωπαικό δικαστήριο για ελλιπή ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο κοινοτικών οδηγιών σχετικά με τους κανόνες στην εσωτερική αγορά κοινοτικών ταχυδρομικών υπηρεσιών καθώς και για μη συμμόρφωση με την κοινοτική οδηγία περί Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού.
Σύμφωνα με την επιτροπή η διάταξη που αφορά την απαγόρευση μεταφοράς φορτίων άνω των 20 κιλών παραβιάζει τις διατάξεις της κοινοτικής οδηγίας. Τα μέτρα της Ελλάδας κατά την επιτροπή επιβάλλουν περιορισμούς και διοικητικά βάρη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και είναι εμπόδιο εισόδου για τους παρόχους υπηρεσιών που επιθυμούν μα μπουν στην αγορά.
Όσον αφορά την προσφυγή για τη μη σύσταση αποτελεσματικών και ανεξάρτητων εποπτικών αρχών, στο πλαίσιο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού η κοινοτική νομοθεσία δημιουργεί ένα πλαίσιο για την ασφαλή και αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας στην Κοινότητα. Για να είναι ασφαλής η κυκλοφορία των αεροσκαφών, πρωταρχική σημασία έχει, τα κράτη μέλη να δημιουργήσουν ανεξάρτητες αρχές και αξιόπιστους μηχανισμούς και να ασκούν εποπτεία στις υπηρεσίες αεροναυτιλίας, ώστε η ασφάλεια των επιβατών να είναι εγγυημένη. Σύμφωνα με την επιτροπή η Ελλάδα εξακολουθεί να μην εγγυάται την αποτελεσματική και ανεξάρτητη εποπτεία των υπηρεσιών αεροναυτιλίας παραβιάζοντας το κοινοτικό δίκαιο.
Επίσης πρόσφατα με άλλη απόφαση της η Επιτροπή προσέφυγε κατά της Ελλάδας για το ότι δεν ενσωμάτωσε στην εθνική νομοθεσία κοινοτική οδηγία για τις εκθέσεις που αφορούν τις απλουστεύσεις των απαιτήσεων στις συγχωνεύσεις και διαιρέσεις εταιρειών
Ακόμη με ανακοίνωση της η Ε.Ε ζητάει την αναγνώριση από τις ελληνικές αρχές των πτυχιών της Κτηνιατρικής Χειρουργικής χωρών της Ε.Ε. Που μέχρι σήμερα οι κάτοχοι τους υποχρεώνονται να περάσουν από γραφειοκρατικές διαδικασίες για να εξασκήσουν το επάγγελμά τους.
Ειδικότερα με την προειδοποιητική επιστολή που αποφάσισε να αποστείλει στην Ελλάδα ζητά να ενσωματώσει την συγκεκριμένη οδηγία στην εθνική νομοθεσία εντός δύο μηνών απειλώντας με προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Όσον αφορά στα μέτρα για το σιδηροδρομικό τομέα και το άνοιγμα των σιδηροδρομικών αγορών στον ανταγωνισμό, η Ε.Ε ζητά από την Ελλάδα και άλλα 20 κράτη μέλη να συνεχίσουν τις μεταρρυθμίσεις στα σιδηροδρομικά τους συστήματα. Οι αδυναμίες που υποστηρίζει η επιτροπή ότι πρέπει να διαχειριστούν είναι η έλλειψη ανεξαρτησίας του διαχειριστή υποδομής σε σχέση με τους φορείς εκμετάλλευσης σιδηροδρομικών δικτύων, η ανεπαρκής εφαρμογή των κανόνων της οδηγίας σχετικά με τη χρέωση της σιδηροδρομικής πρόσβασης, όπως η απουσία καθεστώτος επιδόσεων ώστε να βελτιωθούν οι επιδόσεις του σιδηροδρομικού δικτύου, η έλλειψη κινήτρων για τον διαχειριστή υποδομής ώστε να μειώσει τις δαπάνες και χρεώσεις και η έλλειψη συστημάτων τιμολόγησης με βάση το άμεσο κόστος των υπηρεσιών σιδηροδρομικών μεταφορών.
Να μεριμνήσουν κάλεσε τις κυβερνήσεις των χωρών μελών της Ε.Ε. για την επιβολή σοβαρών κυρώσεων κατά των υπευθύνων για την αποστολή σπαμ, όπως λέγονται τα διαφημιστικά μαιλ
που στέλνονται στους χρήστες του διαδικτύου.
Σύμφωνα με την επιτροπή, το 65% των Ευρωπαίων λαμβάνει τέτοια ανεπιθύμητα μηνύματα και ζητείται αυστηρότερος έλεγχος και καλύτερος διασυνοριακός συντονισμός των χωρών
για την επίλυση τους προβλήματος.
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της αναφέρει “Ο αγώνας κατά των σπαμ πρέπει να αποκτήσει τη μέγιστη ταχύτητα. Οφείλουμε να ενεργήσουμε ώστε η ΕΕ να υιοθετήσει νομοθεσία που θα προβλέπει σοβαρές αστικές και ποινικές συνέπειες για τους αποστολείς σπαμ”
ΠΡΕΖΑ TV
8-10-2009
Σύμφωνα με την επιτροπή η διάταξη που αφορά την απαγόρευση μεταφοράς φορτίων άνω των 20 κιλών παραβιάζει τις διατάξεις της κοινοτικής οδηγίας. Τα μέτρα της Ελλάδας κατά την επιτροπή επιβάλλουν περιορισμούς και διοικητικά βάρη στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και είναι εμπόδιο εισόδου για τους παρόχους υπηρεσιών που επιθυμούν μα μπουν στην αγορά.
Όσον αφορά την προσφυγή για τη μη σύσταση αποτελεσματικών και ανεξάρτητων εποπτικών αρχών, στο πλαίσιο του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού η κοινοτική νομοθεσία δημιουργεί ένα πλαίσιο για την ασφαλή και αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας στην Κοινότητα. Για να είναι ασφαλής η κυκλοφορία των αεροσκαφών, πρωταρχική σημασία έχει, τα κράτη μέλη να δημιουργήσουν ανεξάρτητες αρχές και αξιόπιστους μηχανισμούς και να ασκούν εποπτεία στις υπηρεσίες αεροναυτιλίας, ώστε η ασφάλεια των επιβατών να είναι εγγυημένη. Σύμφωνα με την επιτροπή η Ελλάδα εξακολουθεί να μην εγγυάται την αποτελεσματική και ανεξάρτητη εποπτεία των υπηρεσιών αεροναυτιλίας παραβιάζοντας το κοινοτικό δίκαιο.
Επίσης πρόσφατα με άλλη απόφαση της η Επιτροπή προσέφυγε κατά της Ελλάδας για το ότι δεν ενσωμάτωσε στην εθνική νομοθεσία κοινοτική οδηγία για τις εκθέσεις που αφορούν τις απλουστεύσεις των απαιτήσεων στις συγχωνεύσεις και διαιρέσεις εταιρειών
Ακόμη με ανακοίνωση της η Ε.Ε ζητάει την αναγνώριση από τις ελληνικές αρχές των πτυχιών της Κτηνιατρικής Χειρουργικής χωρών της Ε.Ε. Που μέχρι σήμερα οι κάτοχοι τους υποχρεώνονται να περάσουν από γραφειοκρατικές διαδικασίες για να εξασκήσουν το επάγγελμά τους.
Ειδικότερα με την προειδοποιητική επιστολή που αποφάσισε να αποστείλει στην Ελλάδα ζητά να ενσωματώσει την συγκεκριμένη οδηγία στην εθνική νομοθεσία εντός δύο μηνών απειλώντας με προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Όσον αφορά στα μέτρα για το σιδηροδρομικό τομέα και το άνοιγμα των σιδηροδρομικών αγορών στον ανταγωνισμό, η Ε.Ε ζητά από την Ελλάδα και άλλα 20 κράτη μέλη να συνεχίσουν τις μεταρρυθμίσεις στα σιδηροδρομικά τους συστήματα. Οι αδυναμίες που υποστηρίζει η επιτροπή ότι πρέπει να διαχειριστούν είναι η έλλειψη ανεξαρτησίας του διαχειριστή υποδομής σε σχέση με τους φορείς εκμετάλλευσης σιδηροδρομικών δικτύων, η ανεπαρκής εφαρμογή των κανόνων της οδηγίας σχετικά με τη χρέωση της σιδηροδρομικής πρόσβασης, όπως η απουσία καθεστώτος επιδόσεων ώστε να βελτιωθούν οι επιδόσεις του σιδηροδρομικού δικτύου, η έλλειψη κινήτρων για τον διαχειριστή υποδομής ώστε να μειώσει τις δαπάνες και χρεώσεις και η έλλειψη συστημάτων τιμολόγησης με βάση το άμεσο κόστος των υπηρεσιών σιδηροδρομικών μεταφορών.
Να μεριμνήσουν κάλεσε τις κυβερνήσεις των χωρών μελών της Ε.Ε. για την επιβολή σοβαρών κυρώσεων κατά των υπευθύνων για την αποστολή σπαμ, όπως λέγονται τα διαφημιστικά μαιλ
που στέλνονται στους χρήστες του διαδικτύου.
Σύμφωνα με την επιτροπή, το 65% των Ευρωπαίων λαμβάνει τέτοια ανεπιθύμητα μηνύματα και ζητείται αυστηρότερος έλεγχος και καλύτερος διασυνοριακός συντονισμός των χωρών
για την επίλυση τους προβλήματος.
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της αναφέρει “Ο αγώνας κατά των σπαμ πρέπει να αποκτήσει τη μέγιστη ταχύτητα. Οφείλουμε να ενεργήσουμε ώστε η ΕΕ να υιοθετήσει νομοθεσία που θα προβλέπει σοβαρές αστικές και ποινικές συνέπειες για τους αποστολείς σπαμ”
ΠΡΕΖΑ TV
8-10-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου