ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ SMS ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΕΝΤΑΨΗΦΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ SMS ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ "ΠΙΑΣΑΡΙΚΟ" ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΥΝΑΙΚΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΩΣ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ.
Διαστάσεις λαμβάνει τους τελευταίους μήνες το φαινόμενο υπερχρέωσης κατόχων κινητών, μέσω αποστολής και λήψης σύντομων γραπτών μηνυμάτων SΜS αυξημένης χρέωσης. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος ξεκίνησε συνεργασία μεταξύ της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, του Συνηγόρου του Καταναλωτή και της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Στόχος της συνεργασίας είναι ο συντονισμός ανάμεσα στις δύο ανεξάρτητες αρχές και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την αντιμετώπιση του προβλήματος και την προστασία των καταναλωτών. Ηδη για το φαινόμενο της αυξημένης τιμολόγησης με μηνύματα SΜS η ΕΕΤΤ έλαβε μέτρα στον Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, τα οποία ισχύουν από τις 29 Σεπτεμβρίου.
Οι επικεφαλής των τριών φορέων συνεννοήθηκαν να δρομολογήσουν άμεσα την επιβολή διοικητικών και ποινικών κυρώσεων εις βάρος όσων εξαπατούν το καταναλωτικό κοινό.
Οι επιτήδειοι ακολουθούν την εξής μέθοδο: «Πόσο είναι το ΙQ σου; Πότε θα πεθάνεις; Πόσο σε αγαπάει ο σύντροφός σου; Βρες τώρα πού είναι ο σύντροφός σου!». Ερωτήσεις όπως αυτές αποστέλλονται από άτομα που σχετίζονται με εται ρείες παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, με απώτερο σκοπό να προσελκύσουν ανυποψίαστους καταναλωτές και να τους υπερχρεώσουν με αθρόα αποστολή μηνυμάτων SΜS αυξημένης χρέωσης.
Επίσης οι επιτήδειοι στέλνουν αυτόματα μηνύματα σε χιλιάδες κατόχους κινητών τηλεφώνων ζητώντας τους να επικοινωνήσουν μαζί τους σε συγκεκριμένο αριθμό. Μάλιστα, για να γίνουν πιο «ελκυστικά» τα μηνύματα αυτά, συνοδεύονται από γυναικεία ονόματα. Σε περίπτωση που οι χρήστες απαντήσουν με μήνυμα, η χρέωση κυμαίνεται από 3 ως 5 ευρώ.
Οταν ο χρήστης στείλει το μήνυμα, λαμβάνει αυτόματα ένα νέο μήνυμα ως απάντηση, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η επικοινωνία και να χρεώνεται έτσι ο τηλεφωνικός λογαριασμός του χρήστη με μεγάλα ποσά. Αντίστοιχα μεγάλες είναι οι χρεώσεις όταν ο χρήστης επιλέγει να απαντήσει καλώντας ο ίδιος. Σε αυτή την περίπτωση ενεργοποιείται ένας αυτόματος τηλεφωνητής και οι χρήστες ακούν στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής μια φωνή που λέει «αλό, αλό» για να παραταθεί η διάρκεια της κλήσης. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, ο πάροχος υπηρεσιών υψηλής χρέωσης υποχρεούται να ενημερώνει κάθε τελικό χρήστη άμεσα μετά την αποστολή του πρώτου μηνύματος, για τα εξής στοιχεία: α) την τιμολόγηση ανά μήνυμα, β) τον συνολικό αριθμό μηνυμάτων που απαιτούνται για την παροχή της υπηρεσίας, γ) το συνολικό μέγιστο κόστος της υπηρεσίας για τον χρήστη, δ) την επωνυμία του παρόχου και ε) την πληροφόρηση ότι η παρεχόμενη υπηρεσία απευθύνεται αποκλειστικά σε ενηλίκους.
Εφόσον ένας χρήστης επιλέξει μια υπηρεσία με συνδρομή στέλνοντας ένα σύντομο μήνυμα (SΜS) ή πολυμεσικό μήνυμα (ΜΜS), θα πρέπει να λάβει άμεσα ένα σύντομο μήνυμα, το οποίο θα του γνωστοποιεί ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, θα τον ενημερώνει για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας ανά μονάδα χρέωσης (π.χ. αν η υπηρεσία χρεώνεται ανά εβδομάδα), την επωνυμία του παρόχου ΥΠΠ, και θα του ζητεί ταυτόχρονα τη συγκατάθεσή του για την εγγραφή του στη συνδρομητική υπηρεσία. Η εγγραφή θα ολοκληρώνεται όταν ο χρήστης αποστείλει μήνυμα επιβεβαίωσης στον σχετικό σύντομο κωδικό.
ΠΡΕΖΑ TV
6-10-2009
Διαστάσεις λαμβάνει τους τελευταίους μήνες το φαινόμενο υπερχρέωσης κατόχων κινητών, μέσω αποστολής και λήψης σύντομων γραπτών μηνυμάτων SΜS αυξημένης χρέωσης. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος ξεκίνησε συνεργασία μεταξύ της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, του Συνηγόρου του Καταναλωτή και της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Στόχος της συνεργασίας είναι ο συντονισμός ανάμεσα στις δύο ανεξάρτητες αρχές και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την αντιμετώπιση του προβλήματος και την προστασία των καταναλωτών. Ηδη για το φαινόμενο της αυξημένης τιμολόγησης με μηνύματα SΜS η ΕΕΤΤ έλαβε μέτρα στον Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, τα οποία ισχύουν από τις 29 Σεπτεμβρίου.
Οι επικεφαλής των τριών φορέων συνεννοήθηκαν να δρομολογήσουν άμεσα την επιβολή διοικητικών και ποινικών κυρώσεων εις βάρος όσων εξαπατούν το καταναλωτικό κοινό.
Οι επιτήδειοι ακολουθούν την εξής μέθοδο: «Πόσο είναι το ΙQ σου; Πότε θα πεθάνεις; Πόσο σε αγαπάει ο σύντροφός σου; Βρες τώρα πού είναι ο σύντροφός σου!». Ερωτήσεις όπως αυτές αποστέλλονται από άτομα που σχετίζονται με εται ρείες παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, με απώτερο σκοπό να προσελκύσουν ανυποψίαστους καταναλωτές και να τους υπερχρεώσουν με αθρόα αποστολή μηνυμάτων SΜS αυξημένης χρέωσης.
Επίσης οι επιτήδειοι στέλνουν αυτόματα μηνύματα σε χιλιάδες κατόχους κινητών τηλεφώνων ζητώντας τους να επικοινωνήσουν μαζί τους σε συγκεκριμένο αριθμό. Μάλιστα, για να γίνουν πιο «ελκυστικά» τα μηνύματα αυτά, συνοδεύονται από γυναικεία ονόματα. Σε περίπτωση που οι χρήστες απαντήσουν με μήνυμα, η χρέωση κυμαίνεται από 3 ως 5 ευρώ.
Οταν ο χρήστης στείλει το μήνυμα, λαμβάνει αυτόματα ένα νέο μήνυμα ως απάντηση, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η επικοινωνία και να χρεώνεται έτσι ο τηλεφωνικός λογαριασμός του χρήστη με μεγάλα ποσά. Αντίστοιχα μεγάλες είναι οι χρεώσεις όταν ο χρήστης επιλέγει να απαντήσει καλώντας ο ίδιος. Σε αυτή την περίπτωση ενεργοποιείται ένας αυτόματος τηλεφωνητής και οι χρήστες ακούν στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής μια φωνή που λέει «αλό, αλό» για να παραταθεί η διάρκεια της κλήσης. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, ο πάροχος υπηρεσιών υψηλής χρέωσης υποχρεούται να ενημερώνει κάθε τελικό χρήστη άμεσα μετά την αποστολή του πρώτου μηνύματος, για τα εξής στοιχεία: α) την τιμολόγηση ανά μήνυμα, β) τον συνολικό αριθμό μηνυμάτων που απαιτούνται για την παροχή της υπηρεσίας, γ) το συνολικό μέγιστο κόστος της υπηρεσίας για τον χρήστη, δ) την επωνυμία του παρόχου και ε) την πληροφόρηση ότι η παρεχόμενη υπηρεσία απευθύνεται αποκλειστικά σε ενηλίκους.
Εφόσον ένας χρήστης επιλέξει μια υπηρεσία με συνδρομή στέλνοντας ένα σύντομο μήνυμα (SΜS) ή πολυμεσικό μήνυμα (ΜΜS), θα πρέπει να λάβει άμεσα ένα σύντομο μήνυμα, το οποίο θα του γνωστοποιεί ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή, θα τον ενημερώνει για το όνομα και το κόστος της υπηρεσίας ανά μονάδα χρέωσης (π.χ. αν η υπηρεσία χρεώνεται ανά εβδομάδα), την επωνυμία του παρόχου ΥΠΠ, και θα του ζητεί ταυτόχρονα τη συγκατάθεσή του για την εγγραφή του στη συνδρομητική υπηρεσία. Η εγγραφή θα ολοκληρώνεται όταν ο χρήστης αποστείλει μήνυμα επιβεβαίωσης στον σχετικό σύντομο κωδικό.
ΠΡΕΖΑ TV
6-10-2009
vima
6 σχόλια:
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Μέσα στον Ιούλιο η σύζηγός μου μού έκανε ένα δώρο, ένα κινητό. Για να το χρησιμοποιούμε μεταξύ μας πέρα από τα επαγγελματικά μας. Με λογαριασμό στο COSMOTE 120'. Λοιπόν, από τον πρώτο κιόλας λογαριασμό χρεώθηκα με 10 τέτοια sms, από 2 διαφορετικές εταιρείες, τα οποία εγώ ο αφελής έσβηνα μόλις τα λάμβανα θεωρώντας τα ως spam κινητής τηλεφωνίας.
Μόλις πήρα τον λογαριασμό της COSMOTE έπαθα. Ενώ είχα 120' δωρεάν χρόνο ομιλίας μόνο με 30€ έπρεπε να πληρώσω άλλα 16,4€ για αυτά τα sms (1,64€/sms). Πήρα τηλέωνο στο 1212. Μου έδωσαν στοιχεία για τα 5ψήφια. Η πρώτη εταρεία BUONGIORNO HELLAS ή blinkogold ή peoplesound και η άλλη μία από Κύπρο NETSMART (CYPRUS) LTD ή αλλοιώς TELEBOX ή TELEFLIRT (χαρακτηριστικό και των δύο ότι έχουν 2 ή 3 διαφορετικά ονόματα, σαν τους λωποδύτες).
Τώρα έχω ανοίξει για κακή μου τύχη αλληλογραφία μαζί τους, για να μου επιστραφούν οι χρεώσεις, δεν πληρώνω τους λογαριασμούς, η COSMOTE θέλει να με αποσυνδέσει, και προσπαθώ να βρω το δίκιο μου. Τους δηλώνω ότι δεν έχω μετάσχει ποτέ σε διαγωνισμούς και πως το τηλέφωνο μου ή υποκλάπηκε ή δόθηκε απ'ευθείας από τον πάροχο. Και αυτό που το στηρίζω ;
Στην προεκλογική περίοδο, Βουλευτής της περιφέρειας που ψηφίζω, (και έχει σημασία αυτό) μου έστειλε 2 και παραπάνω sms. Που ήξερε το κινητό μου; Ακόμα και στο κόμμα του να ήμουν γραμμένος δεν το είχα δώσει πουθενά. Όταν δε, ρώτησα την COSMOTE (1212) μου απήντησαν : "Ε..τί σας νοιάζει αφού αυτά δεν χρεώνονται!!!" . Α! Έτσι, αφού δεν χρεώνονται να μην μας νοιάζει. Ναι, αλλά η COSMOTE τζιράρησε από τα sms αυτά, έτσι δεν είναι. Δεν τον χρέωσε τον Βουλευτή; Δωρεάν και σε αυτόν τα έδωσε;
Η ΕΕΤΤ δεν έδειξε ενδιαφέρον μέχρι στιγμής και μάλλον δεν την ενδιαφέρει κιόλας. Πάντως δεν πρόκειται να τους πληρώσω, όχι πως είναι φοβερό το ποσό, όμως ο τρόπος που λειτουργούν θεωρώ πως είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ και θα έπρεπε να τον αλλάξουν.
Σας ευχαριστώ που δέχεστε το σχόλιο μου και αναμένω σχόλια και από άλους παθόντες, αν υπάρχουν.
όπως σερφάριζα σε διάφορες σελίδες πετάχτηκε μπροστά μου μια popup σελίδα που έλεγε "υπολογίστε το δείκτη μάζας σώματος". Είπα δε βαριέσαι επειδή μου φάνηκε αθώο.
Έδωσα ύψος και βάρος και μου είπε γράψε τον αριθμό του κινητου σου για να λάβεις το αποτέλεσμα.
Τον έδωσα και σε λίγα δευτερόλεπτα μου ήρθε μύνημα με έναν κωδικό που έπρεπε να βάλω στη σελίδα για να μου στείλουν το αποτέλεσμα.
Τον έβαλα και μετά από λίγο άρχισαν να έρχονται μυνήματα κάθε λίγα λεπτά που μου πουλούσαν ringtones και άλλες τέτοιες βλακείες και έλεγαν πως ανήκουν σε συνδρομητική υπηρεσία από αυτήν τιν ιταλομαφιόζικη εταιρεία blinkogold.
Τους πήρα τηλέφωνο και ζήτησα να αφαιρέσσουν το τηλέφωνο μου από τη λίστα τους και είπαν πως θα γίνει αύριο, αλλα υποψιάζομαι πω ήδη μου έκλεψαν καμια δεκαριά ευρω για το τίποτα.
Δυστηχώς τα πράματα για μένα ήταν πιο δύσκολα. Εγώ δεν έκανα τίποτα από αυτά που περιγράφεις. Και τελικά σήμερα ο λογαριασμός μου είναι φουσκωμένος κατά 200,00€ επιπλέον. Είχα δει ως τότε την κορυφή του παγόβουνου. Η δικηγόρος μου με συνέστησε να τα πληρώσω γιατί δεν βγαίνει άκρη. Τα έξοδα είναι περισσότερα από αυτά που θα κέρδιζα σε περίπτωση που έφτανε η υπόθεση κάποτε στα δικαστήρια. Άσε που αν δεν πληρώσω μπαίνω αυτομάτως στα καλά καθούμενα στον Τηρεσία. Έτσι το καταπίνω σαν καλός ΜΑΛΑΚΑΣ περήφανος Έλληνας καταναλωτής και τα πληρώνω.
Καλησπερα.Βρε παιδια μας ξεσκισανε με τις χρεωσεις.Εμενα αυτη η TELEBOX μου εκανε το βιο αβιωτο.Μου εχει φαει ενα σωρο ευρω.Μολις εβαζα[ανανεωση]στο καρτοκινητο μου χρημα,αμεσως ερχοτανε μηνυματα 2-3 ή & παραπανω.Τρελλαθηκα.Εκει που ειχα 15-20 ευρω,μετα απο λιγο επεφτε στα 8ή 10.Πηρα αποψε την COSMOTE να διαμαρτηρηθω και εμαθα τι συμβαινει.Αμεσως εστειλα ενα ΣΤΟΠ στο 54300 & μου στειλανε ενα ΣΜΣ οτι με διαγραψανε.Αυριο ομως θα τους παρω και τηλεφωνο.Εχω παρα πολλα να τους ψαλω.Υπαρχει τροπος να μας επιστρεψουν τα χρηματα πισω?
Σας ειπα το πονο μου.Σας ευχαριστω πολυ.
person: Kyriacos Sakkas
address: P.O.Box 28985,CY-2084
address: Lefkosia Cyprus
phone: +357 22 452565
fax-no: +357 22 452566
e-mail: kyriacos@netsmart.com.cy
Καλησπέρα...μα βρε παιδιά βλέπετε εναν άγνωστο στο δρόμο και φωνάζει και σας λέει ''δώστε μου τον αριθμό του τηλεφώνου σας και θα σας πώ τι βάρος έχετε ή πόσο ταιριάζεται με τον συντροφό σας..ή η θα σας χαρίσω την Άρτα και τα Γιάννενα...ότιδήποτε αλλη παπαρία...'' θα το δώσετε? Ειλικρινά...Δηλαδή στο internet πως το καταχωρείτε έτσι στο ξεκάρφωτο.Αντε και το καταχωρείτε δεν μπορείτε να διαβάσετε τις χρεώσεις απο κάτω...Δηλαδή ΕΛΕΟΣ... Οικονομική κρίση έχουμε..όχι κρίση σκέψης...και στο φινάλε όλοι να μας τα πάρουν θέλουν..είδατε κανενάν να μας δίνει???
Δημοσίευση σχολίου