ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ;;;
«Βουλιάζει» στα ελλείμματα το πολύπαθο ΝΑΤ. Ο κρατικός προϋπολογισμός καλείται να συνεισφέρει 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ στο ταμείο των ναυτεργατών για να ανταποκριθεί, στη διάρκεια του 2010, στις υποχρεώσεις του, χωρίς να αποκλείεται το ποσό που θα δοθεί, τελικά, να είναι μεγαλύτερο.
Αυτό προκύπτει από τον προϋπολογισμό του ΝΑΤ για το 2010, ο οποίος έχει εισαχθεί προς έγκριση στο Διοικητικό Συμβούλιο του ταμείου.
Ακόμα, στον προϋπολογισμό του ταμείου, όπου η σχέση συνταξιούχων προς εργαζόμενους είναι 3,5:1 (70.470 συνταξιούχοι και 19.770 θέσεις εργασίας), φαίνεται ότι το ποσοστό των αυξήσεων των συντάξεων με βάση την εισοδηματική πολιτική θα είναι μόλις 1,5%.
Ωστόσο, οι απόμαχοι πλοίαρχοι και Α μηχανικοί μπορεί, τελικά, να έχουν λίγο μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των συντάξεών τους, αφού με βάση την ισχύουσα νομοθεσία οι συντάξεις τους διαμορφώνονται στο 70% του μισθού των εν ενεργεία σύμφωνα με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του 2009.
Συνολικά, το ΝΑΤ (μαζί με δύο Κεφάλαια επικούρησης) προϋπολογίζει να έχει πραγματικά έσοδα 244,1 εκατομμύρια ευρώ και πραγματικά έξοδα για καταβολή συντάξεων, ΕΚΑΣ κ.ά. 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ.
Πάντως, όπως φαίνεται, στα έσοδα συνεχίζουν να υπολογίζονται ασφαλιστικές εισφορές κρουαζιερόπλοιων και ποντοπόρων πλοίων, που με δύο νόμους της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας δεν καταβάλλονται ούτε από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες, όπως ζητούν οι υπηρεσίες του ΝΑΤ, ούτε από τον κρατικό προϋπολογισμό, όπως είχε υποσχεθεί στους εφοπλιστές η κυβέρνηση της ΝΔ.
«Με δυο λόγια, πρόκειται για ακόμα έναν προϋπολογισμό - μαϊμού», καταγγέλλει ο πρόεδρος της ένωσης μηχανικών (ΠΕΜΕΝ) Σάββας Τσιμπόγλου, τονίζοντας ότι «υπάρχουν τεράστια ελλείμματα και δεν μπορούν να κρύψουν το χάος που υπάρχει στο ΝΑΤ χάριν της εξυπηρέτησης εφοπλιστικών συμφερόντων».
Ο ίδιος επισημαίνει ότι «ακριβώς γι αυτόν τον λόγο δεν έχουν κλείσει ισολογισμοί από το 2003 και βέβαια οι προϋπολογισμοί του ΝΑΤ δεν «κλείνουν» κάθε χρόνο για να πλήττονται, τελικά, οι ναυτεργάτες και να ωφελούνται οι εφοπλιστές».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όπως κάθε χρόνο από το σύνολο του ελλείμματος του ΝΑΤ στον προϋπολογισμό προβλέπεται ότι με κρατική επιχορήγηση θα καλυφθεί περίπου το 93%.
Εμφανίζεται, λοιπόν, μια «μαύρη τρύπα» 83,4 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία όπως κάθε χρόνο θα καλυφθεί και αυτή στη διάρκεια του έτους με κρατική επιχορήγηση.
ΠΡΕΖΑ TV
25-11-2009
ethnos.gr
«Βουλιάζει» στα ελλείμματα το πολύπαθο ΝΑΤ. Ο κρατικός προϋπολογισμός καλείται να συνεισφέρει 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ στο ταμείο των ναυτεργατών για να ανταποκριθεί, στη διάρκεια του 2010, στις υποχρεώσεις του, χωρίς να αποκλείεται το ποσό που θα δοθεί, τελικά, να είναι μεγαλύτερο.
Αυτό προκύπτει από τον προϋπολογισμό του ΝΑΤ για το 2010, ο οποίος έχει εισαχθεί προς έγκριση στο Διοικητικό Συμβούλιο του ταμείου.
Ακόμα, στον προϋπολογισμό του ταμείου, όπου η σχέση συνταξιούχων προς εργαζόμενους είναι 3,5:1 (70.470 συνταξιούχοι και 19.770 θέσεις εργασίας), φαίνεται ότι το ποσοστό των αυξήσεων των συντάξεων με βάση την εισοδηματική πολιτική θα είναι μόλις 1,5%.
Ωστόσο, οι απόμαχοι πλοίαρχοι και Α μηχανικοί μπορεί, τελικά, να έχουν λίγο μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των συντάξεών τους, αφού με βάση την ισχύουσα νομοθεσία οι συντάξεις τους διαμορφώνονται στο 70% του μισθού των εν ενεργεία σύμφωνα με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του 2009.
Συνολικά, το ΝΑΤ (μαζί με δύο Κεφάλαια επικούρησης) προϋπολογίζει να έχει πραγματικά έσοδα 244,1 εκατομμύρια ευρώ και πραγματικά έξοδα για καταβολή συντάξεων, ΕΚΑΣ κ.ά. 1,6 δισεκατομμύρια ευρώ.
Πάντως, όπως φαίνεται, στα έσοδα συνεχίζουν να υπολογίζονται ασφαλιστικές εισφορές κρουαζιερόπλοιων και ποντοπόρων πλοίων, που με δύο νόμους της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας δεν καταβάλλονται ούτε από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες, όπως ζητούν οι υπηρεσίες του ΝΑΤ, ούτε από τον κρατικό προϋπολογισμό, όπως είχε υποσχεθεί στους εφοπλιστές η κυβέρνηση της ΝΔ.
«Με δυο λόγια, πρόκειται για ακόμα έναν προϋπολογισμό - μαϊμού», καταγγέλλει ο πρόεδρος της ένωσης μηχανικών (ΠΕΜΕΝ) Σάββας Τσιμπόγλου, τονίζοντας ότι «υπάρχουν τεράστια ελλείμματα και δεν μπορούν να κρύψουν το χάος που υπάρχει στο ΝΑΤ χάριν της εξυπηρέτησης εφοπλιστικών συμφερόντων».
Ο ίδιος επισημαίνει ότι «ακριβώς γι αυτόν τον λόγο δεν έχουν κλείσει ισολογισμοί από το 2003 και βέβαια οι προϋπολογισμοί του ΝΑΤ δεν «κλείνουν» κάθε χρόνο για να πλήττονται, τελικά, οι ναυτεργάτες και να ωφελούνται οι εφοπλιστές».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όπως κάθε χρόνο από το σύνολο του ελλείμματος του ΝΑΤ στον προϋπολογισμό προβλέπεται ότι με κρατική επιχορήγηση θα καλυφθεί περίπου το 93%.
Εμφανίζεται, λοιπόν, μια «μαύρη τρύπα» 83,4 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία όπως κάθε χρόνο θα καλυφθεί και αυτή στη διάρκεια του έτους με κρατική επιχορήγηση.
ΠΡΕΖΑ TV
25-11-2009
ethnos.gr
1 σχόλιο:
Να σας πω εγω πως δημιουργούνται αυτά. Ενας συνταξιούχος του ΝΑΤ ή του δημοσίου παει σε ενα ιατρικό κεντρο με το βιβλιαριο του που δικαιολογεί δωρεαν εξετασεις. Ο γιατρος του γράφει τις εξετάσεις που ειναι να γίνουν καθως και αρκετες παραπάνω που δεν γίνονται ποτέ. Το ιατρικό κεντρο πληρωνεται απο το δημόσιο το ποσό για όλες τις εξετάσεις. Ο συνταξιούχος στέλνει μετα τη γυναίκα του τα παιδιά του και όλο του το σοι και κάνουν εξετάσεις με το βιβλιάριο του σαν να τις εκανε αυτός. Ο ελεγκτης του ταμείου που τα υπογράφει? Στο κόλπο βέβαια. Μιλάμε για μιζες δισεκατομυρίων ευρώ απο τα ιατρικά κέντρα.Και οι μαλακες που δεν ειναι δημοσιοι υπαλληλοι να τα πληρώνουν.
Δημοσίευση σχολίου