Τετάρτη, Νοεμβρίου 11, 2009

Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΨΑΡΙΑΝΟΣ,ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΖΩΗ...ΕΝΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΤΟΥ 2009...



ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2009,ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ,ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ,ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ,ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ...
ΔΗΛΑΔΗ,ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ Ή ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ Ή ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ;;;
ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΊΑ ΑΡΑΓΕ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ,ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ,ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;
ΑΡΑΓΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ;;;

ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΥΠ.ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ;
ΔΙΟΤΙ ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΜΥΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ,ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΠΙΛΑΝΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ;;;
ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ VIDEO ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΨΑΡΙΑΝΟ,ΑΠΟ ΤΟ PROTAGON.GR

ΠΡΕΖΑ TV
11-11-2009

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειναι τελειως καριολης κι επικίνδυνος αυτός ο πουσταράς...
όλο για μαλακίες μιλάει, για κανα σοβαρό θέμα δεν έχει άποψη...
τώρα τον ενοχλούν οι εικόνες... αφου τον απασχολεί τόσο το θέμα γιατί περιμενε ο παλιομαλάκας να γίνει ντόρος με την Ιταλία για να βγει να τα πει αυτά;
αλλά τυπικός συριζαίος, ασχολείται με οτι είναι στην μόδα της υποκουλτούρας που πρεσβεύει...
δε θα σας περάσει καριόλια...
ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΗ ΤΟΝ ΚΑΡΙΟΛΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟ!!!
στο site του το βαλε το βίντεο...

Ανώνυμος είπε...

Μην βρίζεις ρε ορθόδοξε οπαδέ! Ο χριστός είπε να μην βρίζουμε, γαμώ την παναγία μου!

Ανώνυμος είπε...

έχεις δίκιο ρε φίλε,
μη βρίζεις γαμώ το μουνί της μάνας του Τσίπρα, και της κωλοτρυπίδας του Αλαβάνου που γαμούσε τη Μελίνα Μερκούρη.
Ευτυχώς που ψόφησε η Έλλη Παππά, γιατί θα γαμούσε κι αυτή ο πρέζας!
μη βρίζετε ρε μαλάκες !~

Ανώνυμος είπε...

Απόψεις υπάρχουν πολλές ευτυχώς που πρέπει να ισχύουν των περισσοτέρων.
Οι ένδεκα αρχηγοί του Σύριζα συζητούν ακόμα για τα ποσοστά του προοδευτικού κόμματος τους.

Για το Θεοδωράκη.(Θεού δώρο)
Μην τσιμπάτε με τον κάθε κρετίνο που θέλει να αυξήσει τα κλικ στο site του.

Ανώνυμος είπε...

ελα αρκετά μας έπρηξαν τα αρχιδια οι συριζαιοι με τις εξυπναδες τους "μη βρίζετε τον χριστό γαμω την παναγια μου" και άλλες παπαριτσες.
Λες και απευθυνονται σε καλόγριες.
Οχι ρε μουνόσκυλα, δεν ειμαστε χριστιανοι, ριχνουμαι και καμια χριστοπαναγια αμα λαχει, αλλα δε γουσταρουμε καθε τρομπα αρχιδομουνοσκυλο του συριζα να μας τα κανει 800 κιλα, με το μίσος του εναντίον της εκκλησίας.
Επειδή δηλαδή του Αλαβάνου (αλήθεια δεν ψόφησε ακόμη το αρχίδι;) του άρεσε το κωλοδάχτυλο μικρός και του μειναν απωθημένα, πρέπει να μας πρήζουν τα αρχίδια οι Θεοδωράκηδες και ο καθε γυφτοχλιμιντζουρας;

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ, ΔΕΝ ΨΟΦΗΣΕ ΑΚΟΜΗ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!

Ανώνυμος είπε...

πολυ καλα τα λεει ο Γρηγορης ο Ψαριανός.
Ειναι απο τους καλυτερους πολιτικους της ελλαδας

Ανώνυμος είπε...

Και το να βλέπουμε γκέουλες είναι προσυλητισμός στην πουστιά, τι έχεις να πεις γι'αυτό πρέζα;

yannidakis είπε...

αρχικα χαιρετω το επιπεδο των σχολιων που παντα εδω μαζευετε...
Εχω ξαναγραψει πως για ενα διαστημα της ιστοριας αυτου του τοπου, εκκλησια και πατριδα συμβαδιζαν ιδεολογικα, θεωρητικα και πρακτικα.
Σημερα που δε συμβαινει αυτο, καποια θρησκευτικα στερεοτυπα εχουν παραμεινει ως κομματι της παραδοσης του τοπου. Δε σας αρεσουν; Αφαιρεστε τα μαζι με τη σημαια, τους ιστορικους χαρτες, τα αρχαιολογικα ευρηματα κλπ.
αυτο δε θελετε στο τελος;
καντε το ντε :[

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Πρέζα.
Βρήκα την ευκαιρία να γράψω κάτι εκτόε του θέματος μια και είχατε τούτο τον καιρό την κίνηση σε απόψεις από πολλούς πολίτες.
Πάντα σταθεροί στα γραπτά σας και στις ιδέες σας που δεν είναι κάτι άλλο από το να ζητάτε το δίκαιο και το νοητό.Αυτό που ποτέ ως γνήσιος αντιεξουσιαστής δεν κατάλαβα είναι:Το ότι δεν συμμετέχω σε ενέργειες του "Α" εντός του κύκλου "Ο" σε διάφορες προσκλήσεις που μου γίνονται,μήπως θα έπρεπε να ξανασκεφτώ τα περί ενεργούς συμμετοχής σε πολλά από τα κοινά που προκαλούν πορείες;;;Οσο και νόμιμος να θέλω να είμαι πάντα κάτι θα βρεθεί από τοην μεριά της εξουσίας του ΣΗΜΕΡΑ να μου πεί : άντε και γαμήσου πολίτη,εμείς είμαστε εξουσία και ότι θέλουμε κάνουμε.Το εμείς όμως νομίζω φίλοι μου ότι είναι κάποιοι που το παίζουν υπεράνθρωποι από το σύνολο των ψήφων από τις ψηφοθυρίες τους από όπου άντλησαν το δικαίωμα να μας διοικούν και να διαχειρίζονται για εμάς όλους τα κοινά μας.Είπαν αυτοί που ανήκουν στην ευρεία κοινωνία ,σε εμάς =στην κοινωνία των πολιτών,έτσι θέλουμε και κάνουμε ΄τοι θέλουμε.Τελικά ποιός τους έδωσε τέτοιο δικαίωμα;;Δεν έχουν τέτοιες αρμοδιότητες να καταπατούν τα αυτονόητα διακιώματα των ποιλιτών με το να αποστομίζουν τις λέξεις: αντε και γαμήσου εγώ κάνω κουμάντο.Ποιός τους έδωσε το διακαίωμα να πιστεύουν οι Δικαστές Μπουρμπούληδες ότι θα διαινώζουνε την όποια απόφαση υπέρ των δικηγόρων και των κλητήρων παρεμφερή τους;;Πότε τελικά θα σταματήσω το παζάρι στους βουλευτές: Θέλω μια χάρη;; τι είναι ;;μήπως οι Νονοί;;εάν ακόμα υπάρχει αυτό πρέπει Πρέζα να απαντήσεις σε ανάρτηση :Τους φιλάς το χέρι ή το δαγκώνεις και με πιο τρόπο.
Τα σέβη μου από τον καλαικάντζαρο με κουκούλα.

mii είπε...

δε χρειάζεται σχολιασμό καν το επίπεδο, η παιδεία, άυτών που βρίζουν και εύχονται τον θάνατο προοδευτικών ανθρώπων, που λένε τα αυτονόητα.
δυστυχώς τα αυτονόητα, η κοινή λογική, είναι αριστερή, είναι αναρχική, οπότε δεν είναι σωστή.

δεν είναι οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι που είναι λέρες, λαμόγια και συμφεροντολόγοι, αλλά είμαστε όλοι εμέις ή πολλοί από εμάς έτσι..

τι να πω.. venceremos.. μόνο αυτό.. για όλους μας όχι μόνο για τους ελεύθερα σκπτόμενους.. venxeremos ρε!! αργά ή γρήγορα..

Ανώνυμος είπε...

ΨΑΡΙΑΝΕ ΡΟΥΦΑ ΠΙΠΑ!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αντε ρε ψευτοπροοδευτικοί της συμφοράς..εδώ ο κόσμος καίγεται και το μουνι χτενιζεται.
Τελικά πίσσα και πούπουλα θέλετε ρε..σε λίγο θα σηκωθούν απο τους τάφους όλοι αυτοί που πέθαναν με ένα σταυρό και μια σημαία πάνω τους να σας πιουν το αίμα ρε...
Δε παει να πιει κανα γαρο να ηρεμησει ο Ψαριανος, γιατι η πολυ μαλακια του εφαγε τα μυαλα

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη.Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό.Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός!Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή!Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΨΟΦΙΣΕ ΑΚΟΜΑ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ?
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ Η ΜΠΟΧΑ ΤΟΥ.
ΨΑΡΙΑΝΕ Η ΦΑΤΣΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ Χριστιανικό πνεύμα έχει εκφραστεί εδωμέσα...

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΠΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ.....
ΜΙΛΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΥΣΤΙΑ???
ΠΟΥ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΤΡΑΓΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΚΟΠΡΟΛΑΓΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ????
ΑΝΤΕ ΡΕ ΨΑΡΙΑΝΕ ΓΕΡΑ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΟΛΕΡΑ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ

BK είπε...

ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ!

Το δωδεκαθειστακι και το βουδιστάκι, να μπορουν να ζητήσουν να μπει ο Βουδας μεσα στην ταξη.

Και να υπαρχει μια ξεχωριστη αιθουσα στα δικαστηρια για οσους δεν πιστευουν στο θεο.

απλο; απλο...

Ντούτσης είπε...

Ε τότε να καταργήσουμε και την θρησκευτική περιβολή των μουσουλμάνων στη Θράκη. Ετσι δεν ειναι????

Ανώνυμος είπε...

ζώα!!!
τί να πεις πια.. έχω κουραστεί να βλέπω μικρόμυαλους εδώ μέσα.. σκατά!! που να πάμε μπροστά.. όταν τα μυαλά είναι 50 χρόνια πίσω!!
γίδια!!!!
γλείφτε τα αρχίδια των αφεντικών σας!!

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ζώα!!!
τί να πεις πια.. έχω κουραστεί να βλέπω μικρόμυαλους εδώ μέσα.. σκατά!! που να πάμε μπροστά.. όταν τα μυαλά είναι 50 χρόνια πίσω!!
γίδια!!!!
γλείφτε τα αρχίδια των αφεντικών σας!!

1:54 μμ

ΚΙ ΕΣΥ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ. ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ.

οκ είπε...

Είναι κρίμα που μια τόσο σωστή ιδέα βασίζεται σε τόσο, μα τόσο λάθος επιχειρήματα... Ο λόγος για τον οποίο πρέπει να καταργηθούν τα θρησκευτικά σύμβολα από τις τάξεις του σχολείου, δεν είναι η παρουσία και τέκνων μη χριστιανών. (γιατί τότε, θα μπορούσαμε να βάλουμε σε κάθε τάξη από ένα σύμβολο της κάθε θρησκείας και να είμαστε οκ). Ο λόγος είναι ότι το σχολείο είναι χώρος μόρφωσης και όχι κατήχησης.Εξάλλου είναι λαθος να αναφερόμαστε σε "χριστιανάκια και αθειστάκια". τα παιδιά είναι ΠΑΙΔΙΑ και δεκάρα δεν δίνουν για τις θρησκευτικές εμμονές των μεγάλων.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τη Stella.
''Tο σχολείο είναι χώρος μόρφωσης και όχι κατήχησης''. Ακριβώς.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι εγώ, που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Είμαι εγώ, που νοιώθω μέσα μου τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Έθνη.Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου. Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου. Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄ έναν ιερό σκοπό.Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός!Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης! Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής! Είμαι εγώ, το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή!Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής! Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος… Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι εγω που θα ξερασω

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί συνδαιτημόνες,
Μένω στη Γλυφάδα
σήμερα το μεσημέρι έφαγα δυό πιάτα ωραιότατη φασολάδα.
Με "έσφιξαν" τα ζόρια και πήγα κι έριξα ένα τρικούβερτο χέσιμο στον τάφο του Αλέξη Γρηγορόπουλου
Πόσο ωραία ήταν τα σκατά στον τάφο του Αλέξη;
Αν και την ώρα που έχεζα, θυμήθηκα το σχόλιο του 2ου μαλάκα (11.31), φίλε πρέζα.
Είδες εξυπνάδα ο πούστης;
την επόμενη φορά, θα τον πάρω να χέσουμε μαζί στον τάφο του Αλέξη.
Μπορεί να πάρω κι εσένα, αν δεν σταματήσεις να παίζεις το παιχνίδι της πρόκλησης ιερών και οσίων.
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΛΟΙΠΟΝ.
Μέχρι νεωτέρας.
Μίσος στο δικό σας μίσος ξεκωλιάρες...

Ανώνυμος είπε...

Α και ξέχασα εκεί που έχεζα μου βγήκε κατι μακρύ απο τον κώλο..ολο ξεχνάω ρε γμτ να τα βγάζω