Παρασκευή, Νοεμβρίου 20, 2009

ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΕΣ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΡΩΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ...

Ριζικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα και στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με αποσύνδεση του λυκείου από τις εισαγωγικές εξετάσεις, περιλαμβάνει το πόρισμα του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία που κατέθεσε ο Γιώργος Μπαμπινιώτης στην Άννα Διαμαντοπούλου.

Στο 25σέλιδο πόρισμα προτείνονται μεταξύ άλλων:
Διετές υποχρεωτικό νηπιαγωγείο,
Αλλαγές των σχολικών βιβλίων με χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας,
Λιγότερα μαθήματα,
Αλλαγή του τρόπου εξέτασης,
Ολοήμερο σχολείο μέχρι και το λύκειο,
Πιστοποίηση ξένων γλωσσών και ηλεκτρονικών υπολογιστών από το σχολείο.

Όσον αφορά την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, προτείνεται η θέσπιση ειδικού κρατικού φορέα εξετάσεων στον οποίο θα προσφεύγει ο τελειόφοιτος λυκείου περισσότερο από μία φορές και θα εισάγεται στις σχολές με βάση την επίδοσή του στις εξετάσεις αυτές και το βαθμό του εθνικού απολυτηρίου. Για την απόκτηση του εθνικού απολυτηρίου θα συνυπολογίζεται η προφορική και γραπτή εξέταση των μαθητών στις τρεις τελευταίες τάξεις του λυκείου.
Παράλληλα προτείνεται ουσιαστική αναβάθμιση της τεχνολογικής εκπαίδευσης, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ανάπτυξη των βιβλιοθηκών.

"Οι προτάσεις είναι ένα σημαντικό πλαίσιο στο οποίο θα κινηθεί το υπουργείο", τόνισε η Άννα Διαμαντοπούλου αμέσως μετά την παραλαβή του πορίσματος. Η υπουργός Παιδείας επισήμανε ότι προτεραιότητα του υπουργείου αποτελεί το νηπιαγωγείο και το δημοτικό σχολείο και όσον αφορά στο χρόνο εφαρμογής των αλλαγών στο σύστημα εξετάσεων, επισήμανε ότι δεν θα αιφινιδιαστούν οι μαθητές, χωρίς όμως να δώσει χρονοδιάγραμμα.
Ανακοίνωσε δε, ότι θα συγκροτηθεί το νέο συμβούλιο με νέα δομή και ότι τα πρόσωπα που θα οριστούν σε αυτό θα επιλεγούν μέσω ανοιχτής διαβούλευσης.

Από την πλευρά του ο καθηγητής, Γιώργος Μπαμπινιώτης τόνισε "το κυριότερο μήνυμα από τις δεκαέξι πολύωρες συνεδριάσεις του Συμβουλίου είναι να ανεβάσουμε την ποιότητα της εκπαίδευσης και αυτό επιτυγχάνεται με την πλήρη ανασύνθεση των αναλυτικών προγραμμάτων, αναδιάρθρωση της ύλης. Ο τελικός στόχος είναι να αγαπήσει ο μαθητής το σχολείο. Το δε λύκειο να επανακτήσει το χαρακτήρα του αποδεσμευμένο από τις εισαγωγικές εξετάσεις".

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ,ΩΣΤΕ Η ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ;;;

ΠΡΕΖΑ TV
20-11-2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: