Τετάρτη, Νοεμβρίου 04, 2009

ΕΥΡΩΚΑΤΑΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ,ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ...ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ;;;

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΔΑΚ) καταδίκασε την Ιταλία για την ύπαρξη του σταυρού μέσα στις σχολικές αίθουσες, κρίνοντας ότι το σύμβολο είναι ενάντια στο δικαίωμα της ανεξιθρησκείας.

Ειδικότερα, οι δικαστές στο Στρασβούργο έκριναν ότι ο σταυρός μπορεί εύκολα να ερμηνευθεί από τους μαθητές όλων των ηλικιών ως θρησκευτικό σύμβολο, σύμβολο που μπορεί να ενοχλήσει μαθητές άλλων θρησκευμάτων ή άθεους.
Το Βατικανό χαρακτήρισε «σοκαριστική, λανθασμένη και μυωπική την απόφαση» του ΕΔΑΔ, ενώ έντονη ήταν η αντίδραση της Ιταλίδας υπουργού Παιδείας, η οποία δήλωσε ότι η ύπαρξή του σταυρού στις σχολικές αίθουσες δεν σημαίνει προσκόλληση στον καθολικισμό, αλλά αναφορά στην ιταλική παράδοση.

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ,ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ,ΕΝΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ;;;
ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ...ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ...

ΚΑΛΗ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ..ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...

ΠΡΕΖΑ TV
4-11-2009

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

81% of Greek citizens responded that "they believe there is a God".

16% answered that "they believe there is some sort of spirit or life force".

3% answered that "they do not believe there is any sort of spirit, God, or life force".


Και θελεις να μου πεις οτι για ενα 19% θα πρέπει να βγει ο σταυρος απο τα σχολεία;

Μήπως να καμουφλάρουμε και τις εκκλησίες για να μην έχετε πρόβλημα οταν περνάτε απ έξω;

Οποιος δεν θελει δεν κάνει τον σταυρο του στην προσευχη. δεν υπαρχει νομος για αυτο που να λεει οτι πρεπει να το κανεις. και κανενας καθηγητης δεν θα σου πει τιποτα.

Οσο για το μαθημα. εγω ειχα επι χρονια και στο Δημοτικο και στο γυμνασιο συμαθητρια που ειχε αλλη θρησκεια και εβγαινε εξω απο την αιθουσα στις αρχες και επειτα παρακολουθουσε αλλο μαθημα.

Εσυ εισαι στο 3% μεσα. μην πιστευεις ρε πρεζα. περίμενε τον αντίχριστο κι εσυ και κανε τον θεο. τσιπαρίσου κι ολας και άντε να καεις.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ρε μαλάκες σας χαλάει τόσο πολύ η προσευχή και ο χριστιανισμος?Θέλετε να μάθετε το Κοράνι?Να λέτε κάθε πρώι Allah Akbar μήπως?Να είστε έρμαια του κάθε ψυχοπαθή,παιδεραστή,σκατόψυχου μουεζίνη,που θα κάνει τα παιδιά σας Καμικάζι επειδή θα έχει τσιμπήσει φράγκα από Μυστικές Υπηρεσίες για να συνεχιστεί το παγκόσμιο θέατρο της τάχα Τρομοκρατίας?Ή γουστάρετε τις μανάδες σας και τα παιδιά σας να έχουνε την Σαρία,στο πρώτο λάθος να τους κόβουν χέρια,κεφάλι,ή να τους λιθοβολούν?Γιατί εδώ στην Ελλάδα είναι πολλά τα γιουσουφάκια και έτσι και αποκτήσουν πολλά δικαιώματα σας βλέπω ντυμένα χανούμια στον οντά τους μια μέρα.Αυτοί όλοι στη γαμωχώρα τους ούτε σταυρό ούτε άλλη Θρησκεία επιτρέπουν.

Ανώνυμος είπε...

Δειτε λοιπον το πραγματικο προσωπο του Νικου ρουσου.

Ανωνυμε 9:35 σωστα τα λες φιλε μου. αλλα ο Νικολακος δεν εχει @@ να απαντησει. τα ποσοστα που εβαλα απο πανω τα ειδες; και τα ξερεις φανταζομαι...

Ας κανουν κανενα αστειο εδω στην Ελλαδα και θα δεις τι εχει να γινει. ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΙΣ, ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ! (ευτυχως...)

Ανώνυμος είπε...

ποσο μαλακες εισαστε να πιστευετε σε θρησκειες και κερια και μανουαλαι σα την γιαγια μου που πεθανε 102...αλλα ο χριστος που πιστευετε δεν ειπε να αγαπαμε το διπλανο μας και να μη βριζουμε?χαχαχα..εχετε πολυ πλακα ο παραδεισος σας περιμενει ...οσο για την ερευνα που μας λες εγω δεν ρωτηθηκα,(ειμαι σιγουρος ουτε κι εσυ ) πως ξερεις λοιπον τι πιστευω?ε?

Ανώνυμος είπε...

re mpourda to .."responded that "they believe there is a God"....pou leei oti einai xristianoi orthodoksi;

Ανώνυμος είπε...

11:12

eksipnada eipes...

to ksereis kala oti i pliopsifia einai XO.

Ανώνυμος είπε...

"Ανωνυμε 9:35 σωστα τα λες φιλε μου."

ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ!!!!!!!!!
ΕΧΟΥΝΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ

Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΙΣΤΕ ΧΟΧΟΧΟ

Ανώνυμος είπε...

εμενα κατι μου λεει οτι πολλα σχολια ειναι του ιδιου το πρεζα

Ανώνυμος είπε...

Στο συλλαλητηριο για τις ταυτοτητες που ειχε κανει ο μεγαλος τοτε ειχανε κατεβει κατι χιλιαδες νοματαιοι..Που ειναι η πλει οψηφια που μας κοπανατε?

Ανώνυμος είπε...

11:34

ξερεις κατι διαφορετικο για τα ποσοστα;

α, ναι... ξεχασα... βαλαμε μεσα το 1,5 εκατομυριο λαθρομεταναστες που ειναι κι εγω δεν ξερω ποιας θρησκειας κι ετσι τα ποσοστα των Χριστιανων Ορθοδοξων επεσαν.

Πρεζα, ποσους ταϊζεις εσυ ρε;

Ανώνυμος είπε...

πες μας ρε μεγαλε στοιχεια ,απο που βγαινουν τα ποσοστα έπειδη το λες εσυ ας πουμε?ποτε εγινε δημοψηφισμα και δεν το ξερουμε?εχεις μπει σε εκκλησια να δεις ποσοι ειναι/η εννοεις χριστιανοι ετσι για να το λεμε?γιαλαντζι χριστιανοι εννοεις?ενταξει τοτε

Ανώνυμος είπε...

Εσυ δηλαδη εννοεις χριστιανο καποιον που δεν αμαρτανει;

καποιον που νηστευει; που δεν βριζει; που αγαπα τον πλησιον;

Αν το πας ετσι δεν υπαρχει ουτε ενας.

Χριστιανος ειναι αυτος που λεει ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ και ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ να ακολουθει αυτα που του λεει η Θρησκεια του.

Αυτο εμαθα αυτο κανω αυτο ακολουθω.

πες μου τωρα για εσενα προσωπικα. ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ; ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕ ΤΟΤΕ;

Ανώνυμος είπε...

Κι επειδη μου ζητησες στατιστικα...

https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/gr.html


ΔΕΣ!

Και μην αρχισεις παλι οτι δεν σε ρωτησε κανεις. ξερεις πως βγαινουν τα ποσοστα. και ξερεις οτι ισχυει.

αντε και παρατα μας στην τελικη

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως αυτο που λες ..αυτο εμαθα..αυτο κανω..κλπ αυτο ειναι το προβλημα.
Επειδη οι δικοι μας ηταν χ.ο ,ηταν Ν.Δ, ηταν ΠΑΣΟΚ ετσι μαθαμε ετσι πρεπει να πορευομαστε..Να μην ανοιξουμε τα ματια μας να δουμε κατι αλλο κατι καινουριο..δεν πιστευω σε θρησκειες, δεν με ενοχλουν οσοι πιστευουν,μπορει να υπαρχει κατι ανωτερο αλλα σιγουρα δεν ασχολειται μαζι μας και σιγουρα δεν εχει αναγκη τα κερια και τα ψιλα στην τσεπη του παπα....αυτο που με ενοχλει ειναι να προσπαθεις να επιβαλεις την "πλειοψηφια" χωρις να με ρωτησεις...το που και αν προσευχεται ο καθενας ειναι προβλημα του ...Γιατι να πληρωνει το δημοσιο τους παπαδες ?(βεβαια ολα αυτα που λεω τα περνω πισω αν εισαι πανω απο 60 ετων -οχι οτι δεν τα πιστευω αλλα το βλεπεις αλλιως ξερω..)

Ανώνυμος είπε...

αντε και παρατα μας?θα πας στην κολαση συμφωνα με τη θρησκεια σου..

Ανώνυμος είπε...

Ρε φιλε 11:52

Το "αυτο εμαθα αυτο κανω" σημαινει οτι μικρος μου εμαθαν πως να ειμαι χριστιανος ορθοδοξος. μεγαλωσα. εμαθα για τις αλλες θρησκειες ακομη κι αν δεν διδασκονται μεσα στο σχολειο. (οχι, για να μην λεει ο πρεζας οτι πρεπει ντε και καλα να διδασκονται ΚΑΙ οι αλλες θρησκειες).

Ηρθαν στιγμες που φορουσα πενταλφες, που ντυνομουν στα μαυρα, που εψαχνα ξορκια και μαλακιες.

Ομως η μονη θρησκεια που με γεμιζει ειναι αυτη. εχω παραπονα απο το θεο μου. αλλα ειτε το θελουμε ειτε οχι η ΟΡΘΟΔΟΞΗ εκλησια ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ το ... "κινημα" να το πω; που επικρατει...

ΟΧΙ δεν θα δεχομουν τζαμια. γιατι με προσβαλουν. ΝΑΙ δεχομαι να μην διδασκεται καποιος το μαθημα των θρησκευτικων. ΝΑΙ δεχομαι να υπαρχουν ξεχωριστα τμηματα που την ωρα που κανω εγω θρησκευτικα να κανουν αυτοι το δικο τους θρησκευτικο μαθημα. ΟΧΙ δεν δεχομαι να μην γινεται προσευχη στα σχολεια. γιατι αν δεν μαθουν τα ορθοδοξα παιδια να κανουν προσευχη ειναι χαμενα.

βιαζομαι τωρα βασικα πρεπει να την κανω αλλιως θα σου εγραφα κι αλλα.

συνεχιζουμε το απογευμα...

καλη σου μερα.

Ανώνυμος είπε...

ομως εγω που δεν πιστευω σε θρησκειες πρεπει να μου επιβληθεις?υπαρχει ισοτητα στο κρατος αναμεσα σε μενα και σε σενα?αληθεια τα τζαμια γιατι σε προσβαλουν?λεει η θρησκεια τους κατι εναντιον των χριστιανων?νομιζω τα ιδια πανω κατω διδασκεστε με αλλα ονοματα.Απλως οι φανατικοι απο τη μια και την αλλη κανουν τη δουλεια που φυσικα δεν εχει καμια σχεση με το θεο αλλα βρισκουν προσφορο εδαφος στην θρησκεια και τους "πιστους"...και μονο η λεξη που χρησιμοποιουν τοσο συχνα οι ιερεις (ολοι) θα πρεπε να σε προβληματιζει..Και τελος εσας τους ιδιους θα επρεπε να σας προσβαλει αυτη η συνδεση του κρατους με τη θρησκεια

Ανώνυμος είπε...

Καλά αυτό το απαντούν οι Έλληνες. Εγώ που διάβασα μια ερεύνα που κάναν online σε ένα site άθεων το ποσοστό που απάντησε ότι ΔΕΝ πιστεύει ότι υπάρχει θεός ήταν 90% (μπορεί κ παραπάνω)
Καλός χριστιανός σημαίνει κ καλός άνθρωπος όχι πάω στην εκκλησία σταυροκοπιέμαι κ είμαι οκ. Καλός άνθρωπος (κατά τα λόγια του Χριστού "αγαπάτε αλλήλους", ο έχων 2 χιτώνες μεταδότω τω μη έχοντι", "ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω") σημαίνει ότι βοηθάω τον συνάνθρωπο που έχει ανάγκη, δεν βρίζω, δεν ασκώ βία, δεν επιθυμώ το κακό του άλλου, δεν κουτσομπολεύω και συκοφαντώ κλπ κλπ. Εγώ αμφιβάλλω αν υπάρχει έστω και ένας που τα τηρεί όλα αυτά. οι περισσότεροι είστε υποκριτές κ δε θέλετε να παραδεχτείτε την αλήθεια. Ότι λέγεστε χριστιανοί για τα μάτια του κόσμου και για να το παίζετε καλά παιδιά. Όποιος θέλει πιστεύει όποιος θέλει δεν πιστεύει κ δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Ο κάθε άνθρωπος πρέπει να είναι ελεύθερος να αποφασίσει τι θέλει και αν θέλει να πιστεύει και όχι να του γίνεται προσηλυτισμός από μικρή ηλικία απο καμία θρησκεία.

Ανώνυμος είπε...

Καταρχην συμφωνω με τον 2:09

Ξερω οτι δεν ειμαι καλος χριστιανος. σκατάνθρωπος ειμαι. οπως και πολλοι γυρω μου. προσπαθω ομως οσο μπορω να ακολουθω τις "εντολες". Το οτι σε ενα site αθεων βγηκε 90% οτι δεν πιστευουν δεν μου λεει κατι. Και σε ενα site χριστιανικο θα εβγαινε 95% οτι πιστευουν. ... so what?

Προσηλυτισμός ειναι και το βαπτισμα; σε παρακαλω... Απο τοτε που ξεφυγε η Ελλαδα απο το 12θεο υπαρχει η ορθοδοξια. κανω λαθος; γιατι λοιπον να αλλαξει τωρα κατι; για να παμε δηθεν μπροστά. εχεις ακουσει την δηλωση του κισινγκερ;

1:16

Ξερω καλα τι παιζει με τους παπαδες. και δεν τους παω μια. αλλα τι σημαινει αυτο; να κλεισουμε τις εκκλησιες; δεν ξερω πως ακριβως ειναι συνδεμενη η Εκκλησια με το Κρατος. και δεν με νοιαζει κι ολας. αλλα ψαξε να δεις τι κανει η Εκκλησια σε κοινωνικο επιπεδο...

Ποια ιδια ρε 1:16; απο που και ως που οι αλλες θρησκειες λενε τα ιδια με την Ορθοδοξη;

Αντε VS καθολικη παει και ερχεται.

εισαι καλα; ψαξτο λιγο ακομα...

Ανώνυμος είπε...

δεν ξερεις πως ειναι συνδεδεμενη η εκκλησια με το κρατος???.....οι παπαδες ειναι δημοσιοι υπαλληλοι!!ειναι σαν να μου λες το κρατος δηλ.εγω να πληρωνω τον ταδε ιμαμη η τον ταδε γκουρου ξερω γω πως τους λετε..Επισης νομιζεις τις εκκλησιες τις πληρωνουν οσοι πιστευουν?Η ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ?Γιατι αντιδραει η εκκλησια σε οποιοδηποτε δημοψηφισμα θρησκευτικου περιεχομενου?Μηπως γιατι θα υπαρχουν εκπληξεις?Κι εγω πιστευα οτι η ορθοδοξη ειναι πιο φιλικη εκκλησια προς τον ανθρωπο,αυτο ομως μεχρι που βγηκα λιγο παρα εξω,μιλησα με διαφορους ανθρωπους...τα ιδια λενε οι θρησκειες πανω κατω..με αλλο τροπο..και κυριως αυτο που επιδιωκουν ειναι η αποχαυνωση και η τυφλη υποταγη....ΞΕΚΟΛΑΤΕ πιστευετε οπου γουσταρετε αλλα μη μου λετε οτι ο θεος ειναι τοσο κακος και εκδικητικος οσο θελουν να μας πεισουν οι παπαδες

Ανώνυμος είπε...

Η ελευθερία της επιλογής θρησκείας (βρε κουτά) σημαίνει και γνώση και ωριμότητα και επιλογή, τα οποία λίγο δύσκολο (ε, να το πω απίθανο...) να τα έχει ο 12χρονος, άντε και ο 16χρονος για να προβεί σε μία τέτοια επιλογή που άπτεται της κοσμοθεωρίας και των φιλοσοφικών αρχών που μόνο ένας ενήλικας (ίσως ούτε κι αυτός) μπορεί να ερευνήσει και αντιληφθεί αναζητώντας τον εαυτό του. Το να σε κατευθύνουν σε μία θρησκεία ορθόδοξη από μικρό μέσα από το σχολείο, δεν είναι και τόσο αμαρτωλό ή πονηρό ή μη ελεύθερο ή καταπιεστικό ή υποκριτικό, διότι όταν θα ωριμάσεις θα έχεις κάθε δυνατότητα και ελευθερία να αλλάξεις και τις θρησκευτικές σου επιλογές και να αμφισβητήσεις τα πατροπαράδοτα δεδομένα κλπ. που δεν σε εκφράζουν.Όταν η ίδια σου η οικογένεια σε βάζει σε μία θρησκευτική πορεία και ταυτότητα, -λογικά αυτή των γονιών σου- το σχολείο μας έφταιξε που συνεχίζει αυτή παράλληλα? Τι να κάνουμε, αφού στην Ελλάδα οι Έλληνες κατά 90% (ίσως και περιπλέον βρε κουτά)το έχουν το "κουσούρι" να είναι Χ.Ο., να κάνουμε ότι δεν ισχύει και να μαθαίνουμε το Κοράνι? Μήπως ζούμε σε μία κοινωνία μουσουλμανική ή βουδιστική και δεν το ξεύρω? Εξάλλου, και γι' αυτά μαθαίναμε στο σχολείο δύο χρόνια στη Β΄και Γ' Λυκείου που κάναμε αναλογικά όλες τις θρησκείες και όχι μόνο τον Χριστιανισμό, και σου το λέω εγώ που δεν είμαι μικρότερος από 32 ετών. Στην προσευχή κανείς δεν μας πίεζε να είμαστε παρόντες ούτε καν στα θρησκευτικά, είχα και προτεστάντες και καθολικούς και μουσουλμάνους και Ιεχωβάδες συμμαθητές στο σχολειό, ούτε τους περιθωριοποιούσαμε ούτε τους καταπίεζε κανείς. Σήμερα, πλέον τα πράγματα είναι ακόμη πιο ελεύθερα και ανεξίθρησκα, και σιγά την καταπίεση για το ζήτημα της θρησκείας που θα το αναγάγουμε σε μείζον ζήτημα. Από την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω και το ζόρι που τραβά στην Ελλάδα ένα μέρος της μειοψηφίας (και για το ζήτημα της θρησκείας στην Ελλάδα, πρέπει να μιλάμε για ελάχιστη μειοψηφία ως γνωστόν!) που θέλει να "συμμορφώσει" την πλειοψηφία στα μέτρα της και να έχει τα ίδια δικαιώματα στην επικράτηση και στην προβολή, ε, αυτό δεν γίνεται ούτε και συνταγματικά, διότι ναι μεν είμαστε ίσοι, αλλά πάντοτε η πλειοψηφία καλώς ή κακώς επιβάλλει τους κανόνες της σε κάθε Δημοκρατία. Αν εσύ θες να αισθάνεσαι μειοψηφία, το επιλέγεις και δέχεσαι και το κόστος. Αν είσαι πλειοψηφία, καν' το επειδή το πιστεύεις και όχι να μαϊμουδίζεις για να είσαι πρώτος. Είναι εξίσου φασιστικό να είσαι πλειοψηφία και να καταπιέζεις τη μειοψηφία, όσο και το αντίστρο να είσαι μειοψηφία και να θες να περάσει το δικό και στην πλειοψηφία. Εξάλλου ούτε μειοψηφίες ούτε πλειοψηφίες έχουν σημασία για την προσωπικότητα και ατομικότητα καθενός που θέλει και αντέχει να είναι ελύθερος. Υπάρχει ατομικότητα και επιλογή, ελευθερία και προσωπική ευθύνη για τον καθένα και στο ζήτημα επιλογής θρησκείας.
Τα περί ελευθερίας, αθεείας και παπάδων, είναι ρηχά και πρόχειρα, θαρρείς και η θρησκεία είναι οι παπάδες και τα κεριά ή οι υπερβολές που συχνά βλέπουμε στις εκκλησίες, θαρρείς και κανείς μπορεί να σε καταπιέσει για το που θα πιστεύεις. Ε, δε ζούμε και στο Μεσαίωνα, ευτυχώς, ούτε στην Ελλάδα έχουμε αισθανθεί οι σύγχρονοι τι σημαίνει θρησκευτικός φανατισμός και καταπίεση, όπως αλλού. Θρησκεία είναι η επιλογή του θρησκεύεσθαι παντού και ο Θεός είναι μέσα μας, δίπλα μας, πάνω μας και παντού, και άνθρωπος χωρίς Θεό είναι χωρίς ελπίδα, κίνητρο και ενδιαφέρον για τη ζωή.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το άρθρο μόνο γελίο μπορεί να χαρακτηρηστεί ,κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί τα Θρυσκευτικά ή να παρεβρίσκεται στην προσευχή ,αλλά όταν το 95% δεν έχει πρόβλημα , δεν νομίζω ότι πρέπει να σταματήσουμε την προσεύχη και τις εικόνες επειδή ενοχλείται το 5% .

Ανώνυμος είπε...

h ousia einai mia...DEN YPARXEI THEOS..h thriskia einai katalipo kai lisi gia tin xeiragwgisi tou plithous kai tin epivoli tis enomis taksis kt twn arxaiwtatwn xronwn..vromaei kai zesxnei olo to systima twn rasoforwn..thriskeia einai na pisteveis stin zwi,stin dikaiwsini,stin eirini..malakes osoi pantrevontai kai plirwnoun tous polyelaious kai ta xaimalia..exmm sorry ta livanistiria ennow..koitaxte ti tha ginete giati erxontai dyskola xronia katastolis kai peinas kai den mas sonei oxi o theos alla oute o olympos kai oi 12 mazi..ksipnate!

Ανώνυμος είπε...

προσ τον κθριο που προσπαθει να αποδειξει στους υπολοιπους οτι δεν ζουμε ακομα στο βυζαντιο:καλη και σωστη η προσπαθεια σου αλλα δεν θα καταφερεισ κατι, εχουν γερασει απο τον πρωτο τουσς ερωτα. και εσυ πας να τους εξεγησεις για ερυνες και δειγματολειψιες. αστο......

Ανώνυμος είπε...

προς τον κυριο που προσπαθει να εκσυγχρινισει ιδεολογιες 1000 ετων: δεν γινεται. φοβουνται - πιστευουν στον θεο. φυσικο-παραλογο. απλως εχουν γερασει .....

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως για εσας η συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων εχει αντιθετη αποψη. Σεβαστειτε την λοιπον και βγαλτε το σκασμο. ΠΡΕΖΑΤVτου κωλου