Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει μερίδα εργαζομένων οδηγών στις Αστικές Συγκοινωνίες Πάτρας, λόγω του εκβιασμού που υφίστανται από την εταιρία "ΑΣΤΙΚΩΝ Α.Ε." η οποία διαθέτει 60 λεωφορεία και είναι ενταγμένη στο αστικό ΚΤΕΛ.
Σύμφωνα με το ΠΔ 258/05 (ΦΕΚ 316/28-12-2005) ο κάτοχος έστω και μιας μετοχής στην Α.Ε, θεωρείται ιδιοκτήτης και δεν υπάγεται στο ΙΚΑ αλλά στο ΟΑΕΕ. Όσοι λοιπόν εργαζόμενοι αναζητούν εργασία ως οδηγοί, υποχρεώνονται εκβιαστικά να αγοράζουν 5 μετοχές και να ασφαλίζονται στον ΟΑΕΕ.
Με τον τρόποι αυτό απαλλάχτηκαν οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων από τις εισφορές των εργαζομένων. Το αποτέλεσμα είναι οι εργαζόμενοι των 800 Ευρώ να πληρώνουν 240 Ευρώ για το ΤΣΑ και να μην δικαιούνται ούτε άδεια σε περίπτωση ασθένειας. Με την προηγούμενη νομοθετική ρύθμιση για να θεωρείται κάποιος ιδιοκτήτης έπρεπε να κατέχει το 25% του λεωφορείου για να ασφαλίζεσαι στο ΤΣΑ.
ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ...
ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ...
ΠΡΕΖΑ TV
27-11-2009
Σύμφωνα με το ΠΔ 258/05 (ΦΕΚ 316/28-12-2005) ο κάτοχος έστω και μιας μετοχής στην Α.Ε, θεωρείται ιδιοκτήτης και δεν υπάγεται στο ΙΚΑ αλλά στο ΟΑΕΕ. Όσοι λοιπόν εργαζόμενοι αναζητούν εργασία ως οδηγοί, υποχρεώνονται εκβιαστικά να αγοράζουν 5 μετοχές και να ασφαλίζονται στον ΟΑΕΕ.
Με τον τρόποι αυτό απαλλάχτηκαν οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων από τις εισφορές των εργαζομένων. Το αποτέλεσμα είναι οι εργαζόμενοι των 800 Ευρώ να πληρώνουν 240 Ευρώ για το ΤΣΑ και να μην δικαιούνται ούτε άδεια σε περίπτωση ασθένειας. Με την προηγούμενη νομοθετική ρύθμιση για να θεωρείται κάποιος ιδιοκτήτης έπρεπε να κατέχει το 25% του λεωφορείου για να ασφαλίζεσαι στο ΤΣΑ.
ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ...
ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ...
ΠΡΕΖΑ TV
27-11-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου