Σάββατο, Δεκεμβρίου 12, 2009

ΓΚΑΛΟΠ ΤΗΣ ALCO ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ,ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ

Κατα παραγγελια δημοσκοπηση της Alco για το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ,παρουσιαζει τους Ελληνες πολιτες,συμφωνους με τις πρακτικες και τις τακτικες των μπατσων,αναφορικα με τις πορειες και τις παρανομες προσαγωγες διαδηλωτων που ελαβαν χωρα σε ολη την Ελλαδα κατα τη διαρκεια του προηγουμενου Σαββατοκυριακου,που ηταν η επέτειος μνημης για την αγρια δολοφονια του 16χρονου Αλεξανδρου Γρηγοροπουλου απο αστυνομικα πυρα στα Εξαρχεια.

Πιο συγκενριμενα στην ερωτηση
"ΣYMΦΩNEITE Ή ΔIAΦΩNEITE ME TIΣ ΠOΛITIKEΣ KATEYΘYNΣEIΣ XPYΣOXOΪΔH ΓIA THN ANTIMETΩ-ΠIΣH TΩN EΠEIΣOΔIΩN;"

55,7% απανταει συμφωνώ
25,4% ΔΞ/ΔΑ και 18,9 διαφωνώ.

"ΘEΩPEITE OTI H ΣTAΣH THΣ AΣTYNOMIAΣ ΣTA EΠEIΣOΔIA TIΣ ΠPOHΓOYMENEΣ HMEPEΣ HTAN YΠEPBOΛIKA ΣKΛHPH, AYTH ΠOY EΠPEΠE Ή YΠOTONIKH;"
57,9% απανταει "αυτή πουέπρεπε!!!"
20,7% υποτονική,
11,3% υπερβολικά
σκληρή
10,1% ΔΞ/ΔΑ

NA AΛΛAΞEI Ή OXI O NOMOΣ
ΓIA TO ΠANEΠIΣTHMIAKO AΣYΛO;
66,1% απανταει NΑΙ
19,8% Oχι.
14,1% ΔΞ/ΔΑ

ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ,ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΜΗΠΩΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ;;;
ΕΜΑΘΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΝΑΝ ΤΣΑΝΤΕΣ ΜΕ ΜΟΛΟΤΟΦ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΕΓΙΝΑΝ;;;
ΕΜΑΘΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ;;;

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ...ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΜΑΣ...ΠΩΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

ΠΡΕΖΑ TV
12-12-2009

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ...


57,9% απανταει "αυτή πουέπρεπε!!!"
20,7% υποτονική,


ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ 20,7% ΤΙ ΗΘΕΛΕ?
ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ ΣΤΟ ΨΑΧΝΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ?
Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΑ..

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ,ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΜΗΠΩΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ;;;
ΕΜΑΘΑΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΝΑΝ ΤΣΑΝΤΕΣ ΜΕ ΜΟΛΟΤΟΦ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΕΓΙΝΑΝ;;;
ΕΜΑΘΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ;;;

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ...ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΜΑΣ...ΠΩΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.


Τσούζει η αλήθεια ε;

Ανώνυμος είπε...

paizei na einai polu zwa autoi pou apanthsan

greekabroad@googlemail.com είπε...

Όποιος έχει κάνει μεθοδολογία ανθρωπιστικών επιστημών γνωρίζει ότι με την ίδια έρευνα μπορoύν να ανακοινωθούν τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

Από ποιες ερωτήσεις του ερωτηματολογίου (το οποίο δεν γνωρίζω στην ολότητά του) συνάγεται αυτό το συμπέρασμα το οποίο παρουσιάζεται ως αξιακή κρίση και το οποίο καλούμαστε να δεχτούμε ως έγκυρο και αξιόπιστο;

Ποια τα εχέγγυα της αδιάψευστης/αλάνθαστης επιστημονικής μεθοδολογίας στη συγκεκριμένη έρευνα; Ποιο (όχι μόνο πόσο) είναι το δείγμα (διαστρωμάτωση κτλ); Πώς διεξάχθηκε η έρευνα (πλήρης αναφορά, όχι μόνο αναφορά της μεθόδου συλλογής στοιχείων);

Επειδή δεν υπάρχει απόφοιτος (στο πρώτο πτυχίο) που να μην τα γνωρίζει αυτά, καλό είναι να γίνει και κοινός τόπος ότι δεν υπάρχει επιστημονικό έντυπο στο οποίο να παρουσιαστεί αποτέλεσμα έρευνας όπως γίνεται στην όποια εφημερίδα!

Μιλώ πάντοτε για την πιθανότητα λάθους μόνο.

Χωρίς να περιλαμβάνω καμιά εμφιλοχωρούσα σκοπιμότητα η οποία είναι αδύνατον να μην υπάρχει τουλάχιστον σε αξιακό επίπεδο.

Εξηγούμαι: Υπάρχει σχολή ποσοτικών ή ποιοτικών μετρήσεων η οποία να δέχεται την αξιακή ουδετερότητα; Υπάρχει "αντικειμενικά" αντιληπτή κρίση ως προς την καταγραφή της; Υπάρχει "αντικειμενικά" αντιληπτή ερμηνεία της όποιας κρίσης;

Παράδειγμα: Όποιος διάβασε αυτές τις μέρες το συγκεκριμένο blog, μπορεί να καταλάβει αν εγκρίνω ή δεν εγκρίνω τα εγκλήματα των αστυνομικών (και όχι μόνο). Αν απαντούσα στο συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο (το οποίο δεν γνωρίζω στην ολότητά του) ότι η στάση της Αστυνομίας "ήταν αυτή που έπρεπε," θα ήμουν αντιφατικός; Αν εννοούσα ότι η στάση της Αστυνομίας γενικά ήταν η προαναφερθείσα αλλά των συγκεκριμένων "μεμονομένων περιστατικών" ήταν απαράδεκτη, πού θα καταγραφόταν η απάντησή μου; 'Αλλο παράδειγμα: Αν απαντούσα, ό,τι προείπα, εννοώντας ότι πάλι καλά που δεν έγινε ό,τι είχε πέρσι προτείνει γνωστό φασιστικό/ναζιστικό κόμμα, δηλαδή κήρυξη κατάστασης Συνταγματικά οριζόμενης, πώς θα ερμηνευόταν η απάντησή μου;

Στην πατρίδα του Πρωταγόρα και του "μέτρον πάντων χρημάτων άνθρωπος, των δε όντων ως εισί(ν), των δε ουκ όντων ως ουκ εισί(ν)" είναι δυνατόν να δεχτώ ως θέσφατο ό,τι δεν δέχεται καμιά φαινομενολογική δι-επιστημονική προσέγγιση;