Παρασκευή, Δεκεμβρίου 11, 2009

ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΑΝΤΙΠΡΥΤΑΝΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΣΚΑΤΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ...


Την κατάργηση του ασύλου πρότεινε την Παρασκευή ο αντιπρύτανης του γεωπονικού πανεπιστημίου Λεωνίδας Λουλούδης στην 62η διήμερη σύνοδο των πρυτάνεων που διεξάγεται στο Λαύριο.
Όπως είπε, το άσυλο έχει συμβολικό χαρακτήρα και πρέπει να προσδιορίζονται ποιοι χώροι αποτελούν άσυλο και ποιοι όχι.

Ο αντιπρύτανης του Ιονίου Πανεπιστημίου Χάρης Ξανθουδάκης, ανέφερε ότι το νομοθετικό πλαίσιο για το άσυλο αποτελεί τροχοπέδη για την λειτουργία των πανεπιστημίων, καθώς οδηγεί σε παραβατικές συμπεριφορές, αλλά και σε επέκταση της παραβατικότητας σε σχολεία και στην κοινωνία.
Στη Σύνοδο θα παρευρεθεί το Σάββατο η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, η οποία δήλωσε την Παρασκευή από τη Βουλή ότι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για το άσυλο δεν αλλάζει.

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ...
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ;;;
Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ,ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ...

ΕΔΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΣΕΒΑΣΤΙΚΕ ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΤΑΝΚ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟ ΜΑΚΕΛΙΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΜΑΣ.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
11-12-2009

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1. Διαλύεις την μέση παιδεία εισάγοντας τον κομματικό συνδικαλισμό στα σχολεία. Δεκαπενταμελή στα γυμνάσια –λύκεια, κτλ. Έτσι οι μαθητές από <> γίνονται <> δημοκρατικοί πολίτες που συνδιοικούν (μάλλον διοικούν) μέσω των κομμάτων τους τα σχολεία. Αποτέλεσμα, τέλεια διάλυση, έλλειψη πειθαρχίας, έλλειψη μάθησης, έλλειψη σεβασμού...


των δασκάλων τους, κτλ
Συνέπεια τούτου είναι επίσης και το <> των καταλήψεων, που εκτός από τη διάλυση της παιδείας αφήνει σχεδόν πάντα πίσω του βανδαλισμούς και καταστροφές. Έτσι ένα αχαρακτήριστο κράτος (κυβέρνηση, εισαγγελείς, δημοτικοί άρχοντες, κτλ) για ένα δήθεν πολιτικό κόστος ανέχεται πχ 5 έως 6 ανώριμα παιδιά με ένα λουκέτο να εμποδίζουν τη λειτουργία του σχολείου και τη μάθηση.
2. Διαλύεις την ανώτατη παιδεία κυρίως με τη κομματικοποίηση της και τον έλεγχο της από κόμματα, με απεργίες, καταλήψεις , διακοπές της εκπαίδευσης κτλ. χωρίς επι χρόνια ουσιαστικά να έχει δοθεί λύση στο απαράδεκτα φασιστικό δικαίωμα των καταλήψεων,κτλ. Προφανώς χώρα χωρίς παιδεία δεν μπορεί να συνεχίσει επί μακρόν να υπάρχει. .....
Επίσης δεν είναι δυνατόν να έχουμε εκπαίδευση χωρίς συμμετοχή των σπουδαστών στο εκπαιδευτικό έργο, το πλείστον των οποίων σιγά σιγα δεν συμμετέχει στο διδακτικό έργο, αφού η παρακολούθηση του δεν είναι στη πράξη υποχρεωτική. Έτσι ένας μεγάλος αριθμός συμμετέχει μόνον στις εξετάσεις.
Βέβαια αυτό είναι και αποτέλεσμα του μεγάλου αριθμού των εισαγόμενων για τους οποίους δεν επαρκούν τα μέσα, αίθουσες διδασκαλίας κτλ
3. Διαλύεις την εθνική ταυτότητα από κατευθυνόμενους ιστορικούς <> όπως πολύ χαρακτηριστικά του ονόμασε ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος και από άλλους <> των <> σχολικών βιβλίων.
4. Αφήνεις <> αμπέλι τη χώρα για να μπει ως μετανάστης όποιος θέλει, ανεξάρτητα αν η χώρα τον χρειάζεται ή όχι. Έτσι αυτό που θα εθεωρείτο έγκλημα πολέμου εάν το έκανε μία κατοχική δύναμη (η αλλαγή της σύνθεσης του πληθυσμού) σε μας αφήνεται εσκεμμένα από τους <> να γίνεται, ώστε με μαθηματική ακρίβεια σε λίγα χρόνια οι Έλληνες θα είναι μειοψηφία στη χώρα τους.
5. Παράλληλα με το προηγούμενο αφού εξαγοραστούν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, βομβαρδίζουν συνεχώς τον κόσμο, ότι είναι απαράδεκτος ρατσιστής, εθνικιστής, ελληναράς, ότι η σημαία είναι ένα πανί που ο καθένας έχει <> να καίει και να προσβάλλει (το είπε δυστυχώς βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος με πατέρα τέως υπουργό και νυν ευρωβουλευτή, ο υιός Βαρβιτσιώτης και νυν υφυπουργός εξωτερικών).
Καθορίζουμε παράλληλα <> δικαίωμα επώνυμης δεσποινίδας να δείχνει το <> της, αυναν... δεσποινίδας υπό τους ήχους του εθνικού ύμνου, κτλ.
Εν ολίγοις προσπαθούμε να τρελάνουμε τον κόσμο. Σε αυτό συμβάλλουν (με αδράν αμοιβή και τα δήθεν παρατηρητήρια Ελσίνκι, ΜΚΟ, κτλ. σε διαταγμένη υπηρεσία.
6. Διαλύεις την αστυνομία τρελαίνοντας την κυριολεκτικά. Έτσι ένας αστυφύλακας θα πρέπει να δέχεται να καεί χωρίς να αντιδρά, θα πρέπει να δέχεται πυροβολισμούς χωρίς να αντιδρά γιατί γνωρίζει ότι αν πάθει βλάβη ο επίδοξος δολοφόνος του δεν γλιτώνει τη φυλακή και τη διαπόμπευση των εξαγορασμένων, ΜΜΕ, κτλ.
7. Με κάποιο <>, εξ Ελλάδος, ή εκ γείτονος εξ ανατολών, πείθονται πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ΜΜΕ, κτλ.. να υποστηρίζουν ενορχηστρωμένα και φανατικά, πχ. την τουρκοποίηση της Κύπρου μέσω του σχεδίου ΑΝΑΝ (που όπου να 'ναι καταφθάνει πάλιν), τα επεκτατικά σχέδια των Σκοπίων εις βάρος της χώρας μας μέσω του ονόματος, τον αφοπλισμό των νησιών του Αιγαίου και τη διχοτόμηση του, κτλ
8. Υποβάλλεις στον κόσμο, ότι κανείς δεν έχει δικαίωμα να ενδιαφέρεται και να εκφράζει τη γνώμη του για τα εθνικά θέματα πλην των πολιτικών και των νεοταξικών. Έτσι κατακεραυνώναμε τον εξαίρετο μακαριστό αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ως μάστιγα του θεού και εξαίρουμε τη βουβαμάρα του νυν αρχιεπισκόπου.

greekabroad@googlemail.com είπε...

Μερικοί εξ' ημών κατακεραυνώναμε τον θεό (για να συνεχίσω μεθ' υμών τη γραφή του Μοντεσκιέ με μικρό θ και όχι κεφαλαίο) ως μάστιγα του μακαριστού.