Τον βαθμο εμπλοκής των πρώην υπουργών Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη και Ευριπίδη Στυλιανίδη, καθώς και του πρώην υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Μπεκίρη, σε υπόθεση χορήγησης παράνομων αδειών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης καλείται να διερευνήσει η Βουλή.
Οι τρεις δικογραφίες που έχουν σχηματιστεί για την υπόθεση διαβιβάστηκαν χθες στη Βουλή από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου κατ΄ εφαρμογήν του άρθρου 86 του Συντάγματος «περί ευθύνης υπουργών», με την υποσημείωση ότι οι τυχόν ποινικές ευθύνες του κ. Λιάπη θεωρούνται παραγεγραμμένες. Οι τρεις δικογραφίες ωστόσο αφορούν στην παράνομη χορήγηση αδειών σε φορτηγά Δ.Χ. στο Αγρίνιο με εντολή Στυλιανίδη, στις παράνομες άδειες (26 τον αριθμό) με εντολή Λιάπη στο Μεσολόγγι και σε παρεμφερείς παράνομες ενέργειες με εμπλεκόμενους και τους τρεις προαναφερόμενους πολιτικούς.
Η υπόθεση έφθασε στη Δικαιοσύνη με αναφορά του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημ. Ρέππα, αν και είχε προηγηθεί έκθεση του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή, από την οποία προκύπτει ότι μετά την απογραφή που έγινε το 2003 βρέθηκαν να κυκλοφορούν χωρίς τα απαραίτητα δικαιολογητικά φορτηγά δημόσιας χρήσης, καθώς και ότι ορισμένοι ιδιοκτήτες τους είχαν πλαστογραφήσει και τις άδειες. Όπως αποκαλύπτει ο κ. Ρακιντζής, τον Φεβρουάριο του 2009 παρατύπως ο πρώην υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης απαίτησε από τις νομαρχίες να εκδώσουν άδειες σε συγκεκριμένους ιδιοκτήτες φορτηγών και με συγκεκριμένους αριθμούς κυκλοφορίας, παρά την αντίθεση των νομαρχιών.
Η μία εκ των τριών δικογραφιών σχηματίστηκε με βάση καταγγελία επιχειρηματία του Βόλου ο οποίος, στην προσπάθειά του να αποκτήσει νόμιμη άδεια Δ.Χ. βυτιοφόρου, διαπίστωσε σειρά παραβάσεων της υπουργικής απόφασης του 1979 που θέτει περιορισμούς στην έκδοση αδειών αυτής της κατηγορίας, όπως συνέβη και στον ίδιο. Μεταξύ των εγγράφων που έχει προσκομίσει, υπάρχει και ένα του τότε υπουργού Μεταφορών Μιχ. Λιάπη, με ημερομηνία 27-6-2005, με το οποίο 6 Δ.Χ. αυτοκίνητα μεταφοράς κοινού φόρτου, ετράπησαν σε Δ.Χ. βυτιοφόρα μεταφοράς υγρών καυσίμων, κατά παράκαμψη της νομοθεσίας, ενώ με απόφαση του κ. Λιάπη, με ημερομηνία 20-12-2005, 26 αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας μετατράπηκαν σε Δ.Χ. βυτιοφόρα υγρών καυσίμων.
Οι δικογραφίες διερευνήθηκαν αρχικά από την εισαγγελέα Πρωτοδικών Ελένη Φάκου, η οποία εντόπισε ευθύνες πολιτικών προσώπων. Έτσι, διαβίβασε τη δικογραφία στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, από όπου εστάλη στη Βουλή, αφού προηγουμένως τις μελέτησε ο αντεισαγγελέας του Ανωτάτου Δικαστηρίου Ν. Παντελής και κατέληξε στο ίδιο συμπέρασμα.
ΒΡΕ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ...ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΠΑΣΗΣ ΥΠΟΨΙΑΣ ΙΣΩΣ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ...ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ!!!
ΠΡΕΖΑ TV
4-12-2009
Οι τρεις δικογραφίες που έχουν σχηματιστεί για την υπόθεση διαβιβάστηκαν χθες στη Βουλή από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου κατ΄ εφαρμογήν του άρθρου 86 του Συντάγματος «περί ευθύνης υπουργών», με την υποσημείωση ότι οι τυχόν ποινικές ευθύνες του κ. Λιάπη θεωρούνται παραγεγραμμένες. Οι τρεις δικογραφίες ωστόσο αφορούν στην παράνομη χορήγηση αδειών σε φορτηγά Δ.Χ. στο Αγρίνιο με εντολή Στυλιανίδη, στις παράνομες άδειες (26 τον αριθμό) με εντολή Λιάπη στο Μεσολόγγι και σε παρεμφερείς παράνομες ενέργειες με εμπλεκόμενους και τους τρεις προαναφερόμενους πολιτικούς.
Η υπόθεση έφθασε στη Δικαιοσύνη με αναφορά του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημ. Ρέππα, αν και είχε προηγηθεί έκθεση του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή, από την οποία προκύπτει ότι μετά την απογραφή που έγινε το 2003 βρέθηκαν να κυκλοφορούν χωρίς τα απαραίτητα δικαιολογητικά φορτηγά δημόσιας χρήσης, καθώς και ότι ορισμένοι ιδιοκτήτες τους είχαν πλαστογραφήσει και τις άδειες. Όπως αποκαλύπτει ο κ. Ρακιντζής, τον Φεβρουάριο του 2009 παρατύπως ο πρώην υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης απαίτησε από τις νομαρχίες να εκδώσουν άδειες σε συγκεκριμένους ιδιοκτήτες φορτηγών και με συγκεκριμένους αριθμούς κυκλοφορίας, παρά την αντίθεση των νομαρχιών.
Η μία εκ των τριών δικογραφιών σχηματίστηκε με βάση καταγγελία επιχειρηματία του Βόλου ο οποίος, στην προσπάθειά του να αποκτήσει νόμιμη άδεια Δ.Χ. βυτιοφόρου, διαπίστωσε σειρά παραβάσεων της υπουργικής απόφασης του 1979 που θέτει περιορισμούς στην έκδοση αδειών αυτής της κατηγορίας, όπως συνέβη και στον ίδιο. Μεταξύ των εγγράφων που έχει προσκομίσει, υπάρχει και ένα του τότε υπουργού Μεταφορών Μιχ. Λιάπη, με ημερομηνία 27-6-2005, με το οποίο 6 Δ.Χ. αυτοκίνητα μεταφοράς κοινού φόρτου, ετράπησαν σε Δ.Χ. βυτιοφόρα μεταφοράς υγρών καυσίμων, κατά παράκαμψη της νομοθεσίας, ενώ με απόφαση του κ. Λιάπη, με ημερομηνία 20-12-2005, 26 αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας μετατράπηκαν σε Δ.Χ. βυτιοφόρα υγρών καυσίμων.
Οι δικογραφίες διερευνήθηκαν αρχικά από την εισαγγελέα Πρωτοδικών Ελένη Φάκου, η οποία εντόπισε ευθύνες πολιτικών προσώπων. Έτσι, διαβίβασε τη δικογραφία στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, από όπου εστάλη στη Βουλή, αφού προηγουμένως τις μελέτησε ο αντεισαγγελέας του Ανωτάτου Δικαστηρίου Ν. Παντελής και κατέληξε στο ίδιο συμπέρασμα.
ΒΡΕ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ...ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΠΑΣΗΣ ΥΠΟΨΙΑΣ ΙΣΩΣ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ...ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ...ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ!!!
ΠΡΕΖΑ TV
4-12-2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου