Τρίτη, Δεκεμβρίου 15, 2009

ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ,ΚΑΘΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΜΕΝΕΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ...

Η παγκόσμια οικονομική ύφεση έχει περιορίσει τους προϋπολογισμούς κρατών αλλά και νοικοκυριών. Στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στην τηλεόραση αδυνατώντας να εναποθέσουν χρήματα σε άλλες μορφές ψυχαγωγίας.

Πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανών ανέφεραν ότι παρακολουθούν τηλεόραση, είτε ζωντανά, είτε με το σύστημα αγοράς συγκεκριμένου προγράμματος ή μέσω ψηφιακού αναπαραγωγέα βίντεο, τοποθετώντας το συγκεκριμένο είδος ψυχαγωγίας ως την αγαπημένη τους δραστηριότητα σε ό,τι αφορά στα μέσα. Το 2008, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 26%, όπως διαπιστώνει η έρευνα που αφορούσε τις προτιμήσεις των Αμερικανών στην ψυχαγωγία.
Η μέση εβδομαδιαία παρακολούθηση τηλεόρασης αυξήθηκε στις 18 ώρες από τις 16 που ήταν πέρυσι. Τα εξοικειωμένα στο ίντερνετ άτομα που έχουν γεννηθεί από το 1980 έως το 1995, καταγράφουν τη μεγαλύτερη αύξηση, σύμφωνα με την έρευνα της Deloite για την Κατάσταση της Δημοκρατίας στα Μέσα Ενημέρωσης το 2009.

Την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές μέσω διαδικτύου δείχνουν κάθετη πτωτική τάση στο να επιλέξουν να δουν διαφήμιση στο internet ακόμη και εάν θέλουν περισσότερη πληροφόρηση για ένα προϊόν.

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΤΗΛΕΚΑΗΜΕΝΩΝ,ΟΠΟΥ ΚΑΙ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΕΙ TV,ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ,ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ,ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΒΟΥΖΑ...

ΠΡΕΖΑ TV
15-12-2009

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

το διαφημιστικό πακέτο είναι αυτό που είναι σε όγκο, δεν αλλάζει. το θέμα είναι μόνο πως μοιράζεται. δε θα έρθουν περισότερες διαφημίσεις με καλύτερο πρόγραμμα.
άρα δεν υπάρχει λόγος για καλό πρόγραμμα. το θέμα είναι να είσαι καλύτερος από τους άλλους. αν είναι οι άλλοι τυφλοι, αρκεί και περισσεύει να είσαι μονόφθαλμος.