Η συνολική διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν τα ΜΜΕ το 2009 ανέρχεται σε 2,2 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική μείωση 17,1% σε σχέση με το 2008. Η μείωση αυτή αποδίδεται στην παγκόσμια οικονομική κρίση και στο αρνητικό κλίμα που δημιούργησε στις αγορές και είχε αποτέλεσμα τον περιορισμό των διαφημιστικών κονδυλίων διεθνώς.
Τις μεγαλύτερες απώλειες στα διαφημιστικά τους έσοδα κατέγραψαν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί και τα περιοδικά, ενώ λιγότερες απώλειες κατέγραψαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί και οι εφημερίδες, που ευνοήθηκαν από τις δύο εκλογικές αναμετρήσεις του 2009: ευρωεκλογές και βουλευτικές εκλογές.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Μedia Services, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί το 2009 απορρόφησαν συνολικά 166.191.984 ευρώ καταγράφοντας απώλειες σε σύγκριση με το 2008 της τάξεως του 22,69%. Ακολουθούν τα περιοδικά με συνολικά έσοδα 889.805.032 ευρώ και απώλειες της τάξεως του 20%. Στη συνέχεια έρχονται οι τηλεοπτικοί σταθμοί, τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα των οποίων ανήλθαν τον περασμένο χρόνο στα 714.783.627 ευρώ καταγράφοντας μείωση σε σχέση με το 2008 της τάξεως του 17,08%.
Τις μικρότερες απώλειες, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, τις καταγράφουν οι εφημερίδες, οι οποίες είδαν τη διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν να ανέρχεται συνολικά σε 441.723.560 ευρώ καταγράφοντας μείωση σε σύγκριση με το 2008 της τάξεως του 7,7%.
Ιδιαίτερα σημαντική στη διαμόρφωση της τελικής αρνητικής εικόνας ήταν η μείωση που κατέγραψε η διαφημιστική δαπάνη τον Δεκέμβριο του 2009 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008, δεδομένου ότι ο Δεκέμβριος είναι παραδοσιακά ένας από τους καλύτερους μήνες για τη διαφήμιση. Αναλυτικά η συνολική διαφημιστική δαπάνη τον περασμένο Δεκέμβριο σημείωσε μείωση της τάξεως του 16,9%, με το ραδιόφωνο να καταγράφει τις μεγαλύτερες απώλειες (32,75%), πάντα σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2008. Τα περιοδικά κατέγραψαν απώλειες της τάξεως του 20,6%, οι εφημερίδες της τάξεως του 16,8% και οι τηλεοπτικοί σταθμοί της τάξεως του 5,7%.
Παραλληλα τραγικη παραμενει η κατασταση στο Internet με το μερίδιο της διαφημιστικής πιτας να ειναι ιδιαιτερα περιορισμενο παρολο που οι καταναλωτες πλεον αφιερώνουν περισσοτερη ωρα μπροστα στο pc του παρα στη τηλεοραση...
ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΕΑΝ ΠΟΛΛΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ BLOGS ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ BLOGGERS ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ...;;;;
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ...
ΠΧ ΘΕΛΕΙ Η COSCOTE ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙ ΣΤΟ "Χ" BLOG ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ 20.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ BANNER...Η COSMOTE ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ BLOG,ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ Ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΔΑΠΑΝΗΣ,ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ BLOGS ΚΑΠΟΙΑ ΔΩΡΑΚΙΑ,ΟΠΩΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΜΙΝΙ LAPTOP ΚΤΛ...ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 50 iphones ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΚΛΗΡΩΣΗ...
ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ BLOGGERS ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ "ΕΣΟΔΑ" ΧΩΡΙΣ Ν ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ...ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 30 ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΠΟ 200 ΕΥΡΩ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ...
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ...ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
17-1-2010
Τις μεγαλύτερες απώλειες στα διαφημιστικά τους έσοδα κατέγραψαν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί και τα περιοδικά, ενώ λιγότερες απώλειες κατέγραψαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί και οι εφημερίδες, που ευνοήθηκαν από τις δύο εκλογικές αναμετρήσεις του 2009: ευρωεκλογές και βουλευτικές εκλογές.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Μedia Services, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί το 2009 απορρόφησαν συνολικά 166.191.984 ευρώ καταγράφοντας απώλειες σε σύγκριση με το 2008 της τάξεως του 22,69%. Ακολουθούν τα περιοδικά με συνολικά έσοδα 889.805.032 ευρώ και απώλειες της τάξεως του 20%. Στη συνέχεια έρχονται οι τηλεοπτικοί σταθμοί, τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα των οποίων ανήλθαν τον περασμένο χρόνο στα 714.783.627 ευρώ καταγράφοντας μείωση σε σχέση με το 2008 της τάξεως του 17,08%.
Τις μικρότερες απώλειες, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, τις καταγράφουν οι εφημερίδες, οι οποίες είδαν τη διαφημιστική δαπάνη που απορρόφησαν να ανέρχεται συνολικά σε 441.723.560 ευρώ καταγράφοντας μείωση σε σύγκριση με το 2008 της τάξεως του 7,7%.
Ιδιαίτερα σημαντική στη διαμόρφωση της τελικής αρνητικής εικόνας ήταν η μείωση που κατέγραψε η διαφημιστική δαπάνη τον Δεκέμβριο του 2009 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008, δεδομένου ότι ο Δεκέμβριος είναι παραδοσιακά ένας από τους καλύτερους μήνες για τη διαφήμιση. Αναλυτικά η συνολική διαφημιστική δαπάνη τον περασμένο Δεκέμβριο σημείωσε μείωση της τάξεως του 16,9%, με το ραδιόφωνο να καταγράφει τις μεγαλύτερες απώλειες (32,75%), πάντα σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2008. Τα περιοδικά κατέγραψαν απώλειες της τάξεως του 20,6%, οι εφημερίδες της τάξεως του 16,8% και οι τηλεοπτικοί σταθμοί της τάξεως του 5,7%.
Παραλληλα τραγικη παραμενει η κατασταση στο Internet με το μερίδιο της διαφημιστικής πιτας να ειναι ιδιαιτερα περιορισμενο παρολο που οι καταναλωτες πλεον αφιερώνουν περισσοτερη ωρα μπροστα στο pc του παρα στη τηλεοραση...
ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΕΑΝ ΠΟΛΛΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ BLOGS ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ BLOGGERS ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ...;;;;
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ...
ΠΧ ΘΕΛΕΙ Η COSCOTE ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙ ΣΤΟ "Χ" BLOG ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ 20.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ BANNER...Η COSMOTE ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ BLOG,ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ Ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΔΑΠΑΝΗΣ,ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ BLOGS ΚΑΠΟΙΑ ΔΩΡΑΚΙΑ,ΟΠΩΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΜΙΝΙ LAPTOP ΚΤΛ...ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 50 iphones ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΚΛΗΡΩΣΗ...
ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ BLOGGERS ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ "ΕΣΟΔΑ" ΧΩΡΙΣ Ν ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ...ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 30 ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΠΟ 200 ΕΥΡΩ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ...
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ...ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
17-1-2010
2 σχόλια:
twra ta pisteveis ayta p les???
ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΣΤΟΚΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ???
Α) ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ ΕΝΑ ΛΑΠΤΟΠ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΣΤΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΕΙ ΜΑΥΡΟ
Β) ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑΣ...
Δημοσίευση σχολίου