Σε δύο κατασχεμένα και με μεγάλες οφειλές προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο πλοία του εφοπλιστή Γ. Αγούδημου παρέχεται ελευθεροπλοΐα από τα αρμόδια υπουργεία.
Η απόφαση προκαλεί ήδη την αντίδραση δύο ναυτεργατικών σωματείων, καθώς επίσης των απλήρωτων ναυτικών της εταιρείας, ενώ, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του «Εθνους», τη δυσαρέσκειά του για το θέμα έχει εκφράσει και ο πρόεδρος του ΝΑΤ κ. Τιμαγένης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτουμε, προχτές, 18 του μήνα, από το Α’ λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά εστάλησαν συνολικά τέσσερα σήματα για τα πλοία του Γεράσιμου Αγούδημου, «Μαρίνα» και «Ρομίλντα», δύο αρχικά και αμέσως μετά άλλα δύο, με ορθή επανάληψη.
Ενώ τα αρχικά, που δεν στέλνονται στο ΝΑΤ, αναφέρουν πως δίνεται ελευθεροπλοΐα μέχρι τις 2 Μαρτίου για πλόες εντός λιμένος Πειραιώς - άγνωστο για ποιο λόγο, τα δεύτερα μιλούν για πλόες εντός ελληνικών χωρικών υδάτων.
Και βέβαια, μπορεί να συμφώνησαν ο ΟΛΠ και οι εταιρείες, στις οποίες χρωστούσε ο κ. Αγούδημος, αλλά, όπως τονίζουν τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, μόνο από τα φύλλα εκκαθάρισης για το «Ρομίλντα» οφείλονται στο ΝΑΤ 717.200 ευρώ, ενώ για το «Μαρίνα» οφείλονται 659.247 ευρώ.
Η θέση του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπως αυτή εκφράστηκε με χθεσινοβραδινή ανακοίνωση, είναι, πάντως, ότι «η άδεια ελευθεροπλοΐας στα δύο πλοία δόθηκε μετά από αίτημα των δανειστών», όπως παγίως συμβαίνει.
Η διοίκηση του ΝΑΤ ωστόσο, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, θεωρεί πως δεν μπορούν να αποπλεύσουν τα δύο πλοία, καθώς έχουν κλειστά ναυτολόγια και οφειλές προς το Ταμείο. Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες μας, δεν διαθέτουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας σε ισχύ.
Η Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών και ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ χαρακτηρίζουν την απόφαση προκλητική και ζητούν ανάκληση της ελευθεροπλοΐας των δύο πλοίων.
Π. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ
ΠΡΕΖΑ TV
20-1-2010
Η απόφαση προκαλεί ήδη την αντίδραση δύο ναυτεργατικών σωματείων, καθώς επίσης των απλήρωτων ναυτικών της εταιρείας, ενώ, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του «Εθνους», τη δυσαρέσκειά του για το θέμα έχει εκφράσει και ο πρόεδρος του ΝΑΤ κ. Τιμαγένης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτουμε, προχτές, 18 του μήνα, από το Α’ λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά εστάλησαν συνολικά τέσσερα σήματα για τα πλοία του Γεράσιμου Αγούδημου, «Μαρίνα» και «Ρομίλντα», δύο αρχικά και αμέσως μετά άλλα δύο, με ορθή επανάληψη.
Ενώ τα αρχικά, που δεν στέλνονται στο ΝΑΤ, αναφέρουν πως δίνεται ελευθεροπλοΐα μέχρι τις 2 Μαρτίου για πλόες εντός λιμένος Πειραιώς - άγνωστο για ποιο λόγο, τα δεύτερα μιλούν για πλόες εντός ελληνικών χωρικών υδάτων.
Και βέβαια, μπορεί να συμφώνησαν ο ΟΛΠ και οι εταιρείες, στις οποίες χρωστούσε ο κ. Αγούδημος, αλλά, όπως τονίζουν τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, μόνο από τα φύλλα εκκαθάρισης για το «Ρομίλντα» οφείλονται στο ΝΑΤ 717.200 ευρώ, ενώ για το «Μαρίνα» οφείλονται 659.247 ευρώ.
Η θέση του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπως αυτή εκφράστηκε με χθεσινοβραδινή ανακοίνωση, είναι, πάντως, ότι «η άδεια ελευθεροπλοΐας στα δύο πλοία δόθηκε μετά από αίτημα των δανειστών», όπως παγίως συμβαίνει.
Η διοίκηση του ΝΑΤ ωστόσο, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, θεωρεί πως δεν μπορούν να αποπλεύσουν τα δύο πλοία, καθώς έχουν κλειστά ναυτολόγια και οφειλές προς το Ταμείο. Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες μας, δεν διαθέτουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας σε ισχύ.
Η Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών και ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ χαρακτηρίζουν την απόφαση προκλητική και ζητούν ανάκληση της ελευθεροπλοΐας των δύο πλοίων.
Π. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ
ΠΡΕΖΑ TV
20-1-2010
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου