Τετάρτη, Ιανουαρίου 13, 2010

ΧΩΡΙΣ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ 50.000 ΠΟΛΙΤΕΣ,ΣΕ 9 ΔΗΜΟΥΣ ΣΤΟ ΛΑΓΚΑΔΑ...

Την υπογραφή του υπουργού Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα, προκειμένου να αρθεί η συγκοινωνιακή τους απομόνωση, περιμένουν μέρα με τη μέρα 50.000 κάτοικοι εννέα δήμων της επαρχίας Λαγκαδά που εξυπηρετούνται με υπεραστικά λεωφορεία.

Η συμφωνία μεταξύ ΚΤΕΛ και ΟΑΣΘ για την εκταμίευση 8 εκατ. ευρώ, κονδύλια που απαιτούνται για την επιδότηση του εισιτηρίου και των επιπλέον δρομολογίων, έκλεισε πριν από τις εκλογές, και το μόνο που απομένει είναι η ενεργοποίησή της.
Οι κάτοικοι των εννέα από τους 13 δήμους της επαρχίας Λαγκαδά (οι υπόλοιποι τέσσερις καλύπτονται από την αστική συγκοινωνία) υφίστανται μεγάλη ταλαιπωρία εδώ και πολλά χρόνια, καθώς τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ δεν κάλυπταν τις ανάγκες τους, ενώ το κόστος του εισιτηρίου που καλούνται να πληρώσουν
είναι τρεις φορές μεγαλύτερο από αυτό του ΟΑΣΘ.

Μετά από αγώνες και επανειλημμένες προσπάθειες από το επαρχείο και τους δήμους Λαγκαδά, βρέθηκε οριστική λύση για την άνετη και ασφαλή μετακίνηση των 50.000 και πλέον πολιτών, καθώς ΚΤΕΛ, ΟΑΣΘ και αρμόδιο υπουργείο συμφώνησαν στην αύξηση του αριθμού και στην οριστικοποίηση δρομολογίων από τα χωριά προς το κέντρο του Λαγκαδά σε μια γραμμή-κορμό. Επίσης συμφώνησαν στη μίσθωση 13 λεωφορείων, που από το κέντρο του Λαγκαδά θα κατέληγαν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, συγκεκριμένα στα πανεπιστήμια.
“Αυτή η συμφωνία για τους εννέα δήμους ήταν η καλύτερη δυνατή που μπορούσε να επιτευχθεί υπέρ της εξυπηρέτησης των πολιτών που ταλαιπωρούνται εδώ και χρόνια. Όμως αυτή τη στιγμή δεν μπορεί, δυστυχώς, να ενεργοποιηθεί, γιατί ο νέος υπουργός κ. Ρέππας δεν έχει υπογράψει το πλαίσιο συμφωνίας” τόνισε η έπαρχος Λαγκαδά Πόπη Καλαϊτζή.

Οι δήμοι της επαρχίας Λαγκαδά, οι οποίοι σήμερα δεν καλύπτονται από την αστική συγκοινωνία, είναι η Ρεντίνα, η Απολλωνία, ο δήμος Καλλινδοίων, ο Άγιος Γεώργιος, η Εγνατία, η Αρέθουσα, ο Σοχός, ο Βερτίσκος και η Απολλωνία. Σύμφωνα με τα στοιχεία του επαρχείου, ο αριθμός των κατοίκων που μετακινούνται με τη συγκοινωνία υπερβαίνει τους 50.000, οι οποίοι για να μετακινηθούν με το ΚΤΕΛ καλούνται να πληρώσουν από 3,5-5 ευρώ, σε αντίθεση με τους δήμους Λαγκαδά, Ασσήρου, Μυγδονίας, Λαχανά και Κορώνειας, που εξυπηρετούνται με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ πληρώνοντας 0,50 λεπτά ανά δρομολόγιο.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Δημήτρης Μαργαριτόπουλος υποστήριξε πως η συμφωνία που έκλεισε με τον ΟΑΣΘ θα ευνοήσει απόλυτα τους κατοίκους, δεδομένου ότι τα δρομολόγια σχεδιάστηκαν από τους δήμους. “Θεωρώ ότι το υπουργείο Μεταφορών θα ενεργοποιήσει τη συμφωνία τον επόμενο μήνα, καθώς δεν υπάρχουν εκκρεμότητες και αντιδράσεις”, σημείωσε ο πρόεδρος.

Φανης Σοβιτσλης

ΠΡΕΖΑ TV
13-1-2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Για να γνωριζεις κ να μην τα λες ετσι απλα,οι δημοι που καλυπτονται με οασθ τρωνε τετοια ταλαιπωρια που θα πληρωναν να επιστρεψει το παλιο κ καλο ΚΤΕΛ γιατι τοτε εκαν 30 ωρα να κατεβουν κεντρο ενω σημερα κανουν 1ωρα καί...

δεδομενου οτι υπαρχει ανταποκριση με αστικα ωραιοκαστρου κ μετατρεπουν μια γρηγορη διαδρομη σε τ α λ α ι π ω ρ ι α !!!

Αυτα,για να ξερουμε τι λεμε κ τι γραφουμε ;-)