Έχουν ξοδευτεί 9 δισ. ευρώ για υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, αλλά η γραμμή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη παραμένει υποβαθμισμένη, εγκυμονώντας κινδύνους για την ασφάλεια των τρένων.
Η σιδηροδρομική γραμμή είναι μονή, δεν έχει ακόμη ηλεκτροκίνηση, φωτοσήμανση, ούτε τηλεδιοίκηση. Την ίδια ώρα υπάρχουν τραγικές ελλείψεις σε σταθμάρχες και κλειδούχους, ελλείψεις που δυσχεραίνουν ακόμη περισσότερο την κυκλοφορία των τρένων, σύμφωνα με τις περιγραφές των εργαζομένων.
“Η κυβέρνηση ονόμασε χρέος τα 9 δισ. ευρώ που δόθηκαν για τον σιδηρόδρομο, αλλά δεν είναι χρέος των εργαζομένων. Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει αναγκάσει τον οργανισμό να δανείζεται, πολλές φορές με υψηλά επιτόκια, προκειμένου να χρηματοδοτήσει την εθνική συμμετοχή στα συγχρηματοδοτούμενα έργα της Ε.Ε. Αυτό είναι το χρέος των κυβερνήσεων που πρέπει να λογοδοτήσουν. Εμείς οι εργαζόμενοι δεν χρεώνουμε τον έλληνα φορολογούμενο”, περιγράφει ο κ. Νίκος Κιουτσούκης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, και προσθέτει: “Αν και δόθηκαν 9 δισ., δεν έχουμε σιδηροδρομικό δίκτυο εφάμιλλο των ευρωπαϊκών κρατών. Το γαλλικό δίκτυο ολοκληρώθηκε με 5,5 δισ. ευρώ”.
Ο κ. Κιουτσούκης επισημαίνει ότι μελέτες πανεπιστημιακών έχουν δείξει ότι το έλλειμμα του ΟΣΕ δεν ξεπερνά τα 800 εκατ. ευρώ και θα μπορούσε να πληρωθεί εάν γίνονταν επιδοτήσεις εισιτηρίων, όπως στα ΚΤΕΛ, στα πλοία, στα αστικά, στα αεροπλάνα.
Το δίκτυο “στη Βόρεια Ελλάδα δεν είναι εκσυγχρονισμένο, όπως στα τμήματα Θεσσαλονίκης-Δομοκού και Θεσσαλονίκης-Ειδομένης, παρότι σημειώνεται μεγαλύτερο μεταφορικό έργο. Ενώ δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, πολλοί σταθμοί είναι κλειστοί, διότι δεν έχουμε προσωπικό. Το οργανόγραμμα του οργανισμού το 2003 προέβλεπε 9.340 θέσεις και σήμερα υπηρετούν 6.400 σιδηροδρομικοί. Έχουμε ελλείψεις περίπου 300 σταθμαρχών και 200 κλειδούχων, εκτός των άλλων κλάδων”, υπογραμμίζει ο κ. Κιουτσούκης.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ,ΔΙΚΑ ΣΑΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
12-1-2010
Φωτης Κουτσαμπαρης
Η σιδηροδρομική γραμμή είναι μονή, δεν έχει ακόμη ηλεκτροκίνηση, φωτοσήμανση, ούτε τηλεδιοίκηση. Την ίδια ώρα υπάρχουν τραγικές ελλείψεις σε σταθμάρχες και κλειδούχους, ελλείψεις που δυσχεραίνουν ακόμη περισσότερο την κυκλοφορία των τρένων, σύμφωνα με τις περιγραφές των εργαζομένων.
“Η κυβέρνηση ονόμασε χρέος τα 9 δισ. ευρώ που δόθηκαν για τον σιδηρόδρομο, αλλά δεν είναι χρέος των εργαζομένων. Η εκάστοτε κυβέρνηση έχει αναγκάσει τον οργανισμό να δανείζεται, πολλές φορές με υψηλά επιτόκια, προκειμένου να χρηματοδοτήσει την εθνική συμμετοχή στα συγχρηματοδοτούμενα έργα της Ε.Ε. Αυτό είναι το χρέος των κυβερνήσεων που πρέπει να λογοδοτήσουν. Εμείς οι εργαζόμενοι δεν χρεώνουμε τον έλληνα φορολογούμενο”, περιγράφει ο κ. Νίκος Κιουτσούκης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, και προσθέτει: “Αν και δόθηκαν 9 δισ., δεν έχουμε σιδηροδρομικό δίκτυο εφάμιλλο των ευρωπαϊκών κρατών. Το γαλλικό δίκτυο ολοκληρώθηκε με 5,5 δισ. ευρώ”.
Ο κ. Κιουτσούκης επισημαίνει ότι μελέτες πανεπιστημιακών έχουν δείξει ότι το έλλειμμα του ΟΣΕ δεν ξεπερνά τα 800 εκατ. ευρώ και θα μπορούσε να πληρωθεί εάν γίνονταν επιδοτήσεις εισιτηρίων, όπως στα ΚΤΕΛ, στα πλοία, στα αστικά, στα αεροπλάνα.
Το δίκτυο “στη Βόρεια Ελλάδα δεν είναι εκσυγχρονισμένο, όπως στα τμήματα Θεσσαλονίκης-Δομοκού και Θεσσαλονίκης-Ειδομένης, παρότι σημειώνεται μεγαλύτερο μεταφορικό έργο. Ενώ δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, πολλοί σταθμοί είναι κλειστοί, διότι δεν έχουμε προσωπικό. Το οργανόγραμμα του οργανισμού το 2003 προέβλεπε 9.340 θέσεις και σήμερα υπηρετούν 6.400 σιδηροδρομικοί. Έχουμε ελλείψεις περίπου 300 σταθμαρχών και 200 κλειδούχων, εκτός των άλλων κλάδων”, υπογραμμίζει ο κ. Κιουτσούκης.
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ,ΔΙΚΑ ΣΑΣ...
ΠΡΕΖΑ TV
12-1-2010
Φωτης Κουτσαμπαρης
1 σχόλιο:
μην μασατε κουτοχορτο.
το πασοκ κανει την παλια γνωστη τακτικη.
διαρρει φημες π.χ. οτι θα μπουνε 10 νεοι φοροι και μετα αποσυρει τους 5, και εσυ τρως στον κωλο μονο τους αλλους 5, και λες ε μια χαρα ειμαστε αφου δεν μας βαλανε τους 10που λεγανε.
ξυπνατε ορθια μοσχαρια λαουτζικο.
σας γαμανε χωρις σαλιο και εσεις τους λετε και καλημερα κυριε.
Δημοσίευση σχολίου